motofrik Objavljeno Marec 21, 2008 Opozori Objavljeno Marec 21, 2008 (popravljeno) Zdaj že sam vem, kako in kaj. Bolj me je zanimalo prej, pred nakupom. Moje mnenje zdaj je :worship: :worship: . Ko se srečamo, pa normalno, da bomo kakšno rekli. Popravljeno Marec 21, 2008. Popravil motofrik
motofrik Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 Presneti sneg.... Človek komaj čaka, da gre na cesto, pa ga vreme zaserje. V primerjavi z 800 se mi zdi, da še malo bolj vleče v peti od 40/uro naprej. Ja, vem, sportaki gredo skoraj v prvi, kolikor je moja končna... Ko bo malo bolj lepo, pa bom še na malo daljšo relacijo stestiral. Zaenkrat pa :worship: :OK: :OK: :OK: :kva2: . Pač za način vožnje, kateremu je namenjen.
Kawl Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 Sem vesel zate da si vesel... KO bom sam mal bolj v letih bom tud enkrat si neki tazga omislil... :) Se vidmo na cesti :) LP
Tomozuki Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 Kako se kaj obnesejo zavore na novih VN-ih? :) Stari se je ustavljal nekako tako, kot zeleni Reagan iz Slovenskih železnic.
fazerčk Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 Presneti sneg.... Človek komaj čaka, da gre na cesto, pa ga vreme zaserje. V primerjavi z 800 se mi zdi, da še malo bolj vleče v peti od 40/uro naprej. Ja, vem, sportaki gredo skoraj v prvi, kolikor je moja končna... Ko bo malo bolj lepo, pa bom še na malo daljšo relacijo stestiral. Zaenkrat pa :worship: :OK: :OK: :OK: :kva2: . Pač za način vožnje, kateremu je namenjen. Se da kašno slikco tvoje pridobitve videt?
royal Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 Sem vesel zate da si vesel... KO bom sam mal bolj v letih bom tud enkrat si neki tazga omislil... :)Se vidmo na cesti :) LP zdaj si ga omisli, ko boš v letih boš imel najbrž probleme s tazadnjim delom, ki se mu reče križ....pol pa je tudi križ in težava to vozit :topic: razen od bifeja do bifeja :hmm:
kotzi Objavljeno April 9, 2008 Opozori Objavljeno April 9, 2008 Zanima me, če je kdo imel probleme z "forgazerjem" na VN 800 Clasic let. 1998. Kolegu zelo nagaja in zaliva. Menda je kriv plovec, ki je bolj štirioglate oblike. Ve kdo mogoče kje bi se dalo dobit komplet rabljenega ali pa sam plovec? Če ne bo drugače, bo pa treba naročit novega. Hvala za odgovore in lep pozdrav! Iztok
kotzi Objavljeno April 11, 2008 Opozori Objavljeno April 11, 2008 Žleht si!! :evilgrin: Lep pozdrav! Iztok
motofrik Objavljeno April 28, 2008 Opozori Objavljeno April 28, 2008 Včeraj naredil 350 kilometrov, pa še ne gori lučka za bencin (se prižge pri petih litrih nekje)... Pa dva sva bila gor. Pa menda ja ni dizel, ko tako malo pije? :whistle: Drugače pa v primerjavi z 800 ni tako občutljiv na vzdolžne flike asfalta, ga sploh ne zvija.
motofrik Objavljeno Maj 3, 2008 Opozori Objavljeno Maj 3, 2008 Včeraj naredil 350 kilometrov, pa še ne gori lučka za bencin (se prižge pri petih litrih nekje)... Pa dva sva bila gor. Pa menda ja ni dizel, ko tako malo pije? :whistle: Drugače pa v primerjavi z 800 ni tako občutljiv na vzdolžne flike asfalta, ga sploh ne zvija. ...da dopišem podatek o porabi: 14.8 litrov za 351 km. Kar ugodno, a ne? 4,2 lit/100km.
GLADI Objavljeno Maj 8, 2008 Opozori Objavljeno Maj 8, 2008 Pozdrav.Jas tud gledam mal po kawah.Najprej sem mislo vzet kaj manšega 250,pa vsi svetujejo da je premal moči hitro naveličaš. Odločam se med vn 900classic in vn 900custom. A mata oba pogon preko jermena,ker sem nekje vido da ma classic kardan.Razlika med motorjema ni velika le da custom izgleda mal bol modero.Ampak classic je vseeno mal lepši pa mal širši zadnji zic ma . Kako se obese če se gor vozita dva cca160 kg skupi. Kolko pride zavarovanje za ta motor ,če maš 50% popusta.Oz kolko pride vse skupaj registracija in to. L.P.
vulcan Objavljeno Maj 8, 2008 Opozori Objavljeno Maj 8, 2008 Pozdrav.Jas tud gledam mal po kawah.Najprej sem mislo vzet kaj manšega 250,pa vsi svetujejo da je premal moči hitro naveličaš.Odločam se med vn 900classic in vn 900custom. A mata oba pogon preko jermena,ker sem nekje vido da ma classic kardan.Razlika med motorjema ni velika le da custom izgleda mal bol modero.Ampak classic je vseeno mal lepši pa mal širši zadnji zic ma . Kako se obese če se gor vozita dva cca160 kg skupi. Kolko pride zavarovanje za ta motor ,če maš 50% popusta.Oz kolko pride vse skupaj registracija in to. L.P. Tisti, ki ima kardan je 1500 ccm. Jaz sem imel 800 Classic, vozila sva se skoraj vedno 2 in prtljaga pa je šel čisto vredu, le v ovinkih so tačke bile dokaj hitro na tleh. Sem imel občutek, ko sem navadnega peljal, da se lahko v ovinku bolj nagneš :hmm: . Tako, da pri 900 ccm modelu ne moreš nič zgrešiti ne glede na to katerega boš vzel.
vulcan Objavljeno Maj 8, 2008 Opozori Objavljeno Maj 8, 2008 Zanima me, če je kdo imel probleme z "forgazerjem" na VN 800 Clasic let. 1998.Kolegu zelo nagaja in zaliva. Menda je kriv plovec, ki je bolj štirioglate oblike. Ve kdo mogoče kje bi se dalo dobit komplet rabljenega ali pa sam plovec? Če ne bo drugače, bo pa treba naročit novega. Hvala za odgovore in lep pozdrav! Iztok Meni je tudi enkrat čez zimo fergazer zaštekal, pa sem ga vzel dol in razmontiral (dize sem pustil pri miru), očistil plovec in šalčko v kateri se je nabral čisto drobna usedlina trda kot cement. V glavnem, ko sem ga sestavil nazaj je zadeva potem spet normalno delovala. Je pa čisto nezakompliciran motor tako, da če si le malo tehnični tip človeka to ni problem zrihtat.
GLADI Objavljeno Maj 9, 2008 Opozori Objavljeno Maj 9, 2008 Tisti, ki ima kardan je 1500 ccm.Jaz sem imel 800 Classic, vozila sva se skoraj vedno 2 in prtljaga pa je šel čisto vredu, le v ovinkih so tačke bile dokaj hitro na tleh. Sem imel občutek, ko sem navadnega peljal, da se lahko v ovinku bolj nagneš :hmm: . Tako, da pri 900 ccm modelu ne moreš nič zgrešiti ne glede na to katerega boš vzel. Če mata pa oba jermen pa itak ok.Je verjeten lažje vzdrževaje in maj ropota kod ga je pri kardanu.Pa še bol gladko speljevaje.Govorim na pamet izkuše še nimam.Upam pa da jih bom imel. P.S.Zbiram prostovole prispevke po 1 ali 2€ za ov motor.Vsem prostovolcem lepa hvala. Lep Dan.
GLADI Objavljeno Maj 11, 2008 Opozori Objavljeno Maj 11, 2008 Malo me paskrbi ker ima custom zelo ozko prvo gumo :unsure: Je klub temu dovol stabilen oz se drži ceste kod clasic? :naughty: Kakšno čelados vetujete za čoperja? Tudi to bo treba.
motofrik Objavljeno Maj 11, 2008 Opozori Objavljeno Maj 11, 2008 Malo me paskrbi ker ima custom zelo ozko prvo gumo :unsure: Je klub temu dovol stabilen oz se drži ceste kod clasic? :naughty: Kakšno čelados vetujete za čoperja? Tudi to bo treba. Največ boš izvedel na kakšnem čoper forumu... Ne vem če lahko dam povezavo, bom poskusil. Tole bo ženekaj, samo se moraš registrirati tam.
zzigon Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 eno vprašanje glede nasedanja v ovinkih... a je kdo uspešno rešil zadevo, tako da VN 800 Classic ni takoj nasedel v ovinku (stopalke in stransko stojalo), še posebej pri vožnji v dvoje? razmišljal sem o zamenjavi olja v vilicah za tršega a ne vem, če bom s tem kaj dosti rešil Kakšne izkušnje? lp ž
motofrik Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 Jaz sem imel zadnji amortizer ves čas na najtršo stopnjo nastavljeno, ampak v dvoje mi je skoraj v vsakem zavijanju v križišču podrsala stopalka... Na 900 pa imam na srednjo trdoto, pa mi je dosedaj le parkrat podrsalo, pa še to kadar sem bil sam, pa šel malo bolj na hard navzgor v Vitanjske ride.
zzigon Objavljeno Januar 11, 2010 Opozori Objavljeno Januar 11, 2010 Jaz sem imel zadnji amortizer ves čas na najtršo stopnjo nastavljeno, ampak v dvoje mi je skoraj v vsakem zavijanju v križišču podrsala stopalka... Na 900 pa imam na srednjo trdoto, pa mi je dosedaj le parkrat podrsalo, pa še to kadar sem bil sam, pa šel malo bolj na hard navzgor v Vitanjske ride. meni podrsa v glavnem na kakšnih bolj zaprtih ovinkih in zelo grobo zagrabi (res sem parkrat že skoraj telebnil zaradi tega)v križiščih tega problema še nisem zaznal. lp ž
zzigon Objavljeno Januar 20, 2010 Opozori Objavljeno Januar 20, 2010 ima kdo kakšno idejo, kje priti do ugodne visoke sprednje šipe (maximalno)? Jst mamo neko srednjo varianto, ki je ok, ni pa "to to" kar bi jst imel morda pozna kdo koga, ki ti na obstoječe nosilce naredi novo steklo? kaj takšnega recimo: http://www.chromeworld.com/index.cfm?fuseaction=catalog.prodInfo&productID=3984&categoryID=1148 kako pa se obnesejo tisti "spodnji" "spojlerčki"? http://www.chromeworld.com/index.cfm?fuseaction=catalog.prodInfo&productID=3975&categoryID=1148 Kakšne so pa vaše izkušnje s sprednjimi stekli? Jst sem pri mojem opazil, da v določenem položaju (zelo pokončno) precej valovi zrak, ki mi nato uletava v čelado, da mi premetva glavo sem in tja...sedaj ko sem spustil steklo v bol položen položaj pa je ok. malce se bojim, da bi pri "ta veliki" šajbi imel precej tega "buffeta" v čelado :S lp ž
motofrik Objavljeno Januar 20, 2010 Opozori Objavljeno Januar 20, 2010 Jaz sem za 800 Classica dal delati pleksi steklo k enemu stricu v Ljubljani. Naslova in imena ne vem več, se pa spomnim, da je ulica zadaj za BTC-jem. Letališka mogoče.. Mi je urezal obliko in zakrivil po mojih željah. Sem pa gledal skozi.
motofrik Objavljeno Januar 20, 2010 Opozori Objavljeno Januar 20, 2010 Aja, sem prej pozabil -čelade mi ni treslo, tudi, ko sem imel jet čelado, ni pihalo v oči. Naklon sem imel enak, kot je naklon vilic. Bom poiskal na podstrešju sliko, kakšen je bil, samo jo moram poskenirati prej. Do večera jo bom že našel. Sedaj, na 900 pa imam bolj položno, da gledam čez, pa ne piha.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se