motofrik Objavljeno Januar 20, 2010 Opozori Objavljeno Januar 20, 2010 (popravljeno) Moja šipa na bivšem 800Classicu. Cevno zaščito motorja sem pa sam delal iz 3/4 colske cevi. Slika iz leta 2000, tik pred prodajo motorja... Popravljeno Januar 20, 2010. Popravil motofrik
mkosir Objavljeno Januar 20, 2010 Opozori Objavljeno Januar 20, 2010 Na 1500tki imam original šipo na originalnih nosilcih. Spojlarček imam pa iz ionoxa. Je pa šipa doživela majhno nesrečo in so se lepo praske spolirale dol.
zzigon Objavljeno Januar 20, 2010 Opozori Objavljeno Januar 20, 2010 Moja šipa na bivšem 800Classicu. Cevno zaščito motorja sem pa sam delal iz 3/4 colske cevi. Slika iz leta 2000, tik pred prodajo motorja... neki tazga imam v mislih ja morda se bo pa kdo javil in sporočil naslov oz. ime tipa, ki dela te zadeve... @mkosir: in je kakšna razlika z ali brez "spojlerjev"? lp ž
oks Objavljeno Januar 20, 2010 Opozori Objavljeno Januar 20, 2010 meni podrsa v glavnem na kakšnih bolj zaprtih ovinkih in zelo grobo zagrabi (res sem parkrat že skoraj telebnil zaradi tega)v križiščih tega problema še nisem zaznal. lp ž Zakaj pa bi padel zaradi tega, meni kar naprej drsa posebno na ridah vsak ovink pa ni panike. Saj tudi kakšni bmw-ji tudi dostikrat podrajsajo.
motofrik Objavljeno Januar 20, 2010 Opozori Objavljeno Januar 20, 2010 Ravno zarado tega podrsanja so sprednje stopalke gibljive, da se malo vdajo. Meni je BMW podrsal s centralnim stojalom (štenderjem), fustraster nikoli. Imel sem R65LS. S K100RT pa nisem nikoli podrsal, čeprav sem šel v enem ovinku skoraj do komolca, ko sem precenil ovinek, potem pa -bo kar bo, in ga nagnil na polno.
zzigon Objavljeno Januar 20, 2010 Opozori Objavljeno Januar 20, 2010 Zakaj pa bi padel zaradi tega, meni kar naprej drsa posebno na ridah vsak ovink pa ni panike. Saj tudi kakšni bmw-ji tudi dostikrat podrajsajo. čisto teoretično zato, ker bi lahko zaradi dotika kovine (ki se ne bi upognila) razbremenil kolesa oz. bi slednja izgubila stik s cestiščem...v praksi pa zato, ker je tako zaružilo, da me je skoraj kap zadela in sem panično poravnal motor...in ga s tem despabiliziral! lp ž
GLADI Objavljeno Januar 21, 2010 Opozori Objavljeno Januar 21, 2010 Meni podrsa tačka in to predvsem v res kakem ostrem ovinku ali serpentini ,pa tudi v krožišču. Od začetka sem se zlo ustrašil sedaj sem se pa že navadil in sem pripravljen na to. Kako je pa z amortizerji ,kako so nastavljeni pa ne vem ,še nisem gledal. Če pa podrsa stopalka pa lahko padeš če preveč pritiskaš na njo in se ne more dvignit,takrat jo lahko zagrabi in bumm. Vsaj mislim da je tako.
flight69 Objavljeno Januar 21, 2010 Opozori Objavljeno Januar 21, 2010 neki tazga imam v mislih ja morda se bo pa kdo javil in sporočil naslov oz. ime tipa, ki dela te zadeve... @mkosir: in je kakšna razlika z ali brez "spojlerjev"? lp ž Oi, znanec je dal delat iz pleksija enemu tipu blizu Postojne, se mi zdi... Če še rabiš, se bom pozanimal za naslov...? Lp, Flight
motofrik Objavljeno Januar 31, 2010 Opozori Objavljeno Januar 31, 2010 Drugače pa -Louis ima sedaj nekaj znižane šipe-pleksi...
Shine Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 Da spet mal obudim temo oz. da ne odpiram nove po nepotrebnem Sem pred nakupom motorja in v izbor je padel tudi chopper oz. verjetno kakšen KAwasaki VN. Chopperja še nisem nikoli vozil, zato me zanima kako je kaj to okretno, sploh npr. med avtomobili na križiščih, da se lepo zapeljem mimo njih? Veliko bi se vozil po mestu, za v službo 15 km + izlet čez vikend. Zaradi mesta razmišljam tudi o maksi skuterju, vendar pa ni to to oz. ni užitka. Se za moje namene uporabe sploh splača vzeti chopper ali rajši pogledam za maxijem ali nakedom?
motofrik Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 Jaz ti lahko povem le svojo izkušnjo. Prej sem imel VN800Classica. Potem sem prodal in šel na nakeda. Pač pod vplivom drugih -boljše zavore, hitrejši, lažji... Po eni sezoni prodal in sedaj sem na VN900Classicu. Že tretje leto. Meni je zakon. Ampak to je le moja izkušnja. Odločiti pa se moraš sam.
mkosir Objavljeno Marec 28, 2010 Opozori Objavljeno Marec 28, 2010 Po mestu je kr kravca za premikat, ampak se da. Za gužvanje med avtomobili v koloni ni ravno primeren, ampak se da, samo mal več širine nucaš.
GLADI Objavljeno April 12, 2010 Opozori Objavljeno April 12, 2010 Po mestu je kr kravca za premikat, ampak se da. Za gužvanje med avtomobili v koloni ni ravno primeren, ampak se da, samo mal več širine nucaš. Jaz vozim VN-800 na semaforju raj ostanem odzad,če pa pridem do zapornic takrat pa grem naprej. Sam motor je kar težek,tako da mislim da bi kaki naked bol ustrezal za po mestu. drugače je pa čoper zakon za kruzat po cesta izven naselij.
royal Objavljeno April 12, 2010 Opozori Objavljeno April 12, 2010 Najboljše, da vprašaš še koga, ki je že vozil čoperje in jih mogoče zdaj več ne iz takšnih ali drugačnih razlogov. Če si želiš isključno takšen tip motorja je VN dobra zadeva ne boš zgrešil. Če pa iščeš okretnost,varnost,udobje pa se ozri za kakšnim drugim tipom motorja....to je moj nasvet po 30letnih iskušnjah. :yes:
mkosir Objavljeno April 12, 2010 Opozori Objavljeno April 12, 2010 Najboljše, da vprašaš še koga, ki je že vozil čoperje in jih mogoče zdaj več ne iz takšnih ali drugačnih razlogov. :yes: No bom jest povedu. Ker je VN 1500 še u garaži ravn je pa zzr1400. Svojo moto kariero sem s 16. leti začel na VNju. Lahko rečem ,da sem moped kar konkretno obvladu. Z lahkoto sem podrsal s tacami po tleh. Prav tako mi ni bil noben problem napraviti osmico na poligonu ali pa odvoziti počasni slalom. Je zadeva luštna za vozit. Edino za dolge ture me je začelo boleti v ledvenem predelu zaradi drže na VNju. Skratka zelo zadovoljen z motorjem. Ko pa sem kupil zzr1200 sem mislil ,da so se mi odprla nebesa. Zadeva je šla sama v ovinek, imela je še enkrat toliko konjev... Pa še na dolge fure sem bil zaradi drže manj zmatran. Po letu dni sem ga prodal in kupil zzr1400 ,ki pa je spet svetlobna leta boljši in lepši za peljat. Edini problem ,ki včasih nastane je če med vožnjo na postanku zamenjam motor iz ZZR-ja na VNja. Takrat imam grozn občutek. Zadeva ima zavorno pot kot ladja, v ovinke gre kot ,da ima svojo pamet... Skratka to prakticiram zelloooo poredko. Če je menjava v obratnem vrstnem redu ni nomebenih težav. Upam ,da bo ta primerjava pomagala pri nakupu VNja ali pa katera drugega mopeda.
Shine Objavljeno April 13, 2010 Opozori Objavljeno April 13, 2010 Po premisleku in še malo prebranem, bo chopper še počakal cca. 5 let Nisem se odločil niti za nakeda, skuterja, ampak se konec tedna v garažo pripelje Yamaha Fazer 600 Mislim, da bo kar kompromis, za mestno vožnjo, potovanja, malo hitrejšo vožnjo na trenutke, ... zdaj imam za nekaj let mir, preden bom spet razmišljal o chopperju
Ice Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 suuuuuuper. samo da si zadovoljen. naslov teme je Kawasaki VN in ne kaj izbrati.
motofrik Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 Po premisleku in še malo prebranem, bo chopper še počakal cca. 5 let Nisem se odločil niti za nakeda, skuterja, ampak se konec tedna v garažo pripelje Yamaha Fazer 600 Mislim, da bo kar kompromis, za mestno vožnjo, potovanja, malo hitrejšo vožnjo na trenutke, ... zdaj imam za nekaj let mir, preden bom spet razmišljal o chopperju Vem, da nima smisla, pa vseeno: VN ni chopper. Fonda je imel chopperja v Easy riderju. Se večkrat vprašam, kdaj se je začelo to poimenovanje teh motorjev... S Shaddowko, Intruderjem, Virago...? hdbeast in mkosir 2
mkosir Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 Vem, da nima smisla, pa vseeno: VN ni chopper. Fonda je imel chopperja v Easy riderju. Se večkrat vprašam, kdaj se je začelo to poimenovanje teh motorjev... S Shaddowko, Intruderjem, Virago...? Res je! Sam ga uvrščam v segment cestnih križark. Tourer motocikli.
matjaz.kamnicar@gmail.com Objavljeno April 14, 2011 Opozori Objavljeno April 14, 2011 Zdravo vsem skupaj. Sem lastnik Kawasaki VN 800, letnik 97 in imam sledeč problem. Lansko leto sem padel z motorjem in poškodoval rezervoar. Preko Ebaya sem kupil novega (tip mi je trdil, da je rezervoar pravi za moj motor), a sem naknadno, ko sem rezervoar dobil in prebarval itd. ugotovil, da ga ne morem dat na moj motor. Razlog je v tem, da so luknje za bencinsko pipico na drugi poziciji kot na starem rezervoarju. V prilogi so slike starega in novega rezervoarja in kje se nahajajo luknje na enem in drugem (star je siv, nov je zeleno-črn). Vse drugo je na obeh rezervoarih enako (velikost, luknje za nataknit, odprtina za dolivanje bencina... ) A mi lahko kdo pomaga za kateri motor je ta rezervoar? Ker mi je odveč, ga tudi prodajam, tako da če je kdo zainteresiran, me lahko kontaktira na matjaz.kamnicar@gmail.com ali 040-185-309, da se dogovorimo za ceno. Hvala in lp, Matko Matori Hanzo in Bremzer 1 1
daneb Objavljeno April 15, 2011 Opozori Objavljeno April 15, 2011 Podaljšaj ali skrajšaj cevko za gorivo.
matjaz.kamnicar@gmail.com Objavljeno April 15, 2011 Opozori Objavljeno April 15, 2011 Prestavljanje luknje ni tako enostavno na rezevroarju (govoril s 3 varilci in so mi vsi to odsvetovali, predvsem iz varnostnih razlogov - varjenje uniči notrnjani zaščitni sloj rezervoarja, najboljše bi bilo, če bi ga dal v 2 kosa in pol nazaj zvaril, opilki, ki ostanejo in jih mogoče stežka spihaš ven ipd.). Pač pri rezervoarju se jaz ne bi na ta način igral. Težava je v pipici za gorivo, kajti ima plastični filter, ki mora bit v rezervoarju (dolg je cca. 5 cm) in je pač pipica železna in posledično je fiksno prišraufana na rezervoar - tudi ni rešitev, da pa zdaj nekaj speljujem po ovinkih ipd. tudi ni prav. Slika pipice v prilogi. En ki si je ogledal zadevo mi je rekel, da bi naj bil za einspritz model, ampak tudi nisem 100% dobil odgovora. Tukaj se mi zdajle, potem ko me je un na Ebayu naplahtal , gre samo zato da bi izvedel za kateri motor je rezervoar primeren, da ga lahko prodam, kot pa da ga friziran in preurejam in ga lahko še uničim in pol nimam nič od tega. Hvala.
raza Objavljeno April 15, 2011 Opozori Objavljeno April 15, 2011 Prestavljanje luknje ni tako enostavno na rezevroarju (govoril s 3 varilci in so mi vsi to odsvetovali, predvsem iz varnostnih razlogov - varjenje uniči notrnjani zaščitni sloj rezervoarja, najboljše bi bilo, če bi ga dal v 2 kosa in pol nazaj zvaril, opilki, ki ostanejo in jih mogoče stežka spihaš ven ipd.). Pač pri rezervoarju se jaz ne bi na ta način igral. Težava je v pipici za gorivo, kajti ima plastični filter, ki mora bit v rezervoarju (dolg je cca. 5 cm) in je pač pipica železna in posledično je fiksno prišraufana na rezervoar - tudi ni rešitev, da pa zdaj nekaj speljujem po ovinkih ipd. tudi ni prav. Slika pipice v prilogi. En ki si je ogledal zadevo mi je rekel, da bi naj bil za einspritz model, ampak tudi nisem 100% dobil odgovora. Tukaj se mi zdajle, potem ko me je un na Ebayu naplahtal , gre samo zato da bi izvedel za kateri motor je rezervoar primeren, da ga lahko prodam, kot pa da ga friziran in preurejam in ga lahko še uničim in pol nimam nič od tega. Hvala. Postavi tank na motor in če prostor pod rezervoarjem dopušča novo lokacijo pipice in ni fizičnih ovir za speljat cevke, enostavno sestavi in namesti nove ustrezno dolge cevke in čao.
motofrik Objavljeno April 15, 2011 Opozori Objavljeno April 15, 2011 Tudi jaz bi, ko je že Raza svetoval, poskusil namontirati rezervoar na motor in podaljšal cevke. Zakaj bi pa bil za einspritz model' Tam pride na mestu pipce bencin pumpa -veliiiko večja luknja je. Mogoče je pa od EN500, model '96.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se