Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred eno uro, thumper pravi:

ej, bi prosil, ko odprete novo temo o modelu. Velja za vse...

1. naj bo to model, ki bo videl trg

2. zaželjena je vsaj ena fotka, ter specifikacije in letnik

Objavljeno

se opravičujem ni blo časa.. 

100 - 120 konjev

1000 ccm.

verjetno tekočinsko hlajenje ..

sport turer.

centenario ..

fotka v videu  - sicer zamegljena a mislim , da se ne sklada z nobenim dosedanjim modelom.. 

predstavitev pa verjetno zaradi kovida prestavljena  https://www.motoguzzi.com/us_EN/moto-guzzi-world/news-moto-guzzi/gmg-2022/

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Bi bilo kar za imeti, spodoben sport-tourer. Sicer z zelo majhno spredjo šipo. Bolj se mi zdi podoben nekakšnemu Crossoverju, ki jih fabrike zadnje čase mečejo ven.

 

Takole na prvi izgled ne izgleda slabo, zelo doooolga zadnja roka in pa vodno hlajenje. Öhlins vzmetenje. Mi je všeč.

Objavljeno

...fajn video...motor je zanimiv, lepi detajli... Sam sicer bolj pričakujem V100 TT o katerem se tudi špekulira...upam na max. 999ccm, računam na 120 KM in vsaj 100Nm čim nižje, ter nastavljivo vzmetenje... 

Objavljeno

Pri eni od spletnih revij so podrobneje analizirali slike in ugotovili, da sta na sliki dve izvedbi modela: z običajnim ter z aktivnim vzmetenjem.

Objavljeno

Niti v megli jih ne morejo skriti!   :lol1:

Objavljeno (popravljeno)

Video predstavtev 100tke. Italjani res preveč govorijo :)
 

 

Popravljeno . Popravil Bostjan L
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Zadnja predstavitev V100 Mandello na današnji dan na Eicma 2021, že nekoliko več podatkov podajajo, če bo ta model na taki ravni kakovosti in voznih lastnostih kot je V 85 TT se Guzziju obeta zelo lepa prihodnost in lep vstop v njihovo drugo stoletje delovanja ??

 

Objavljeno

Še en video vožnje, objavljen danes, tu je tudi v praksi prikazana aktivna aerodinamična prilagodljivost o kateri govorijo, menda so prvi proizvajalec, ki to ponuja v redni proizvodji. 

 

  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

Evo ga. Italjani so zagnali proizvodnjo. 

Cena je znana. 15.500 navaden, 18.000 S verzija z Öhlins EC 2.0 vzmetenjem. 

Navaden je v beli ali rdeci barvi, S v tej lepi zeleni. 

Editorial_cover_last.thumb.jpeg.411929fdf6bbd030a429c0686eb550ca.jpeg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Vsec mi je tale V100 Mandello S. 🥰

Se tega se mi manjka v garazi poleg KTM. 

Bo absorbenta zmanjkalo. 

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Hvala 1
  • Haha 2
Objavljeno

Motor meni zgleda top, in predvidevam da z kvaliteto niso sparali, cena zato sledi, je pa konkurenčna.

Verjamem da so pri izelavi sledili konceptu kvalitete in materijalov kot pri V85 TT, ki je odličen motor in globalno gledano zelo uspešen model za Guzzi.

Objavljeno (popravljeno)

Omejena serija, pa ni S varianta z öhlins vzmetenjem. Se pravi bo cena pod S, verjetno jurja drazji kot navaden V100.

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Meni se dopade. Nekaj drugačnega. Da ne rabiš 3dni preden se v slikanici iz kačjih rid najdeš.

 

Cena 18k za top verzijo. 

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!