Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 23 minutami, skalar36 pravi:

Zeloo lep motor. Čestitke. Dobrodosel v klubu antijaponskih in bavarskih motorjev! :naughty:

Bi samo tebi, Luka na hitro odgovoril, da za andrenalin dvignit je skor vsak motor zadost. Men se je vcer z mojmu CFsmotko-tom, rahlo domov mudilo. Bogih 95 PS je več kot dost, za usrane gate. :D

se pravi bo dovolj povlekel? :P

 

  • Haha 1
Objavljeno

Trenutno bi bil ta motor tudi moja prva izbira, če bi kupoval, morda še Triumph. Ima neko vsebino, zgodovino. Kitajski delujejo ceneno tudi, če so boljši. GSa sem videl v živo, izgleda tako nizek kot skuter na pogled pa še toliko dražji, da je brezveze

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 6 minutami, vandrovec pravi:

 Kitajski delujejo ceneno tudi, če so boljši.

Lepo vljudno vprašam. Si šel kaksnega gledat ali peljat? Jest ti svojga posodim. Pa bova potem kksno rekla...

Drgac pa ja. Tale motor, Moto Guzzi, zgleda top. Pa res je neki posebnega. Ma svojo zgodbo in jo uspesno fura. Vrhunski nakup. To bo lastnik vesel do ušes!!

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 20 minutami, skalar36 pravi:

Lepo vljudno vprašam. Si šel kaksnega gledat ali peljat? Jest ti svojga posodim. Pa bova potem kksno rekla...

Drgac pa ja. Tale motor, Moto Guzzi, zgleda top. Pa res je neki posebnega. Ma svojo zgodbo in jo uspesno fura. Vrhunski nakup. To bo lastnik vesel do ušes!!

Nisem na tekočem. Kaj voziš sedaj..CF, Kove, ???

 

Objavljeno

Uf, ne vem čej za povedat. Se nav hotu noben več z mano pelat...:naughty:

CF moto 800. Jest sm ga poimenoval Cf smotko.:lol1:

 

Jutr ga pelem na prvi servis. Že cel dan se prepricujem da ne rabm še 450 izvedbe. Upam da bom zdrzu jutr pritisk. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

@skalar36V bistvu voziš ktm, sam da lepše izgleda :P

pa še bolj je naloudan.

 

@Tedybearkje maš pa servise, ker vem da so pred leti bili problemi s servisiranjem guzzija.

Objavljeno
pred 12 minutami, DAMI34 pravi:

@skalar36

 

@Tedybearkje maš pa servise, ker vem da so pred leti bili problemi s servisiranjem guzzija.

Ah Italijan. Mal olivnega olja namažeš po plastikah. Mora da dela. :lol1:

  • Haha 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 5 urami, skalar36 pravi:

Bi samo tebi, Luka na hitro odgovoril, da za andrenalin dvignit je skor vsak motor zadost. Men se je vcer z mojmu CFsmotko-tom, rahlo domov mudilo. Bogih 95 PS je več kot dost, za usrane gate. :D

Je lej skor usrane gate sem imel tudi jaz na kolesu jeseni, ko sem pretiraval po makedamu navzdol, pa je šlo mal čez 40km/h   🤪      Kaj je komu adrenalinsko je povsem subjektivna kategorija, torej je razlika le v tistem "skor", kot si napisal 🙃 ki je lahko velik ali majhen 🤪.....odvisno na kaj si navikao 🙃 in kdaj komu "prime adrenalin", kaj je komu adrenalinsko :) če govorimo o cesti, potem, ko enkrat voziš dalj časa bajke +150KM in se "navadiš" na to moč, navor, pospeške, je vse malo čez in pod 100KM hud dolgčas, človek se razvadi, odvisno pač, kakor kdo....če karikiram, težko presedlaš iz MB Brabusa na VW Golfa R line.....verjemi iz prve roke 😉  ne Hondi  AT 1100 sem skoraj umiral od dolgčasa, ko sem navijal gas, ker ni bilo niti približno primerljivo s KTM 1290SAS....pa, da ne bo narobe razumljeno, tudi s takim "umirjenim" bajkom se lahko pelješ hudo pre-hitro in dinamično, lahko rečemo tudi adrenalinsko, kot tudi s tistim, ki ga razmetava od moči umirjeno, kar je običajno večino časa....moč seveda ni pogoj za užitke v vožnji, potovanja, itd .....  je pa meni povezana z adrenalinom, ker ko zarenči V4, se zavrti in požene vse konje, pa na polno hudoooo pospešuje, to so zame 👑 trenutki, sicer redki za veselje, večina itak "po pameti", kolikor je le mogoče, ker se imam rad, pač vsakemu svoje, če se la da :)   Mi je pa MG Stelvio zelo simpatičen bajk, oblikovno med robatostjo in Ita estetiko, lepi detajli, izgleda solidno sestavljen, z dušo in zgodovino znamke, well done za MG  👍

Popravljeno . Popravil Luka66
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 10 urami, skalar36 pravi:

Zeloo lep motor. Čestitke. Dobrodosel v klubu antijaponskih in bavarskih motorjev! :naughty:

Bi samo tebi, Luka na hitro odgovoril, da za andrenalin dvignit je skor vsak motor zadost. Men se je vcer z mojmu CFsmotko-tom, rahlo domov mudilo. Bogih 95 PS je več kot dost, za usrane gate. :D

CF moto z 95 ks je pri vožnji na polno sigurno polna kapa užitka in adrenalina. Že pri mojem suzukiju je utrip srca na zgornji meji ob povišanih vrtljajih motorja.

Popravljeno . Popravil ankh
dodana vsebina
  • Všeč mi je 1
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
5 hours ago, Kugelschreiber said:

@Tedybear, a ga poznas? 
 

 

7E575BB6-F4F5-4734-AF60-64AE227B6D13.jpeg

Če bi bil moj, bi me že obvestili. 

Ne, ne poznam ga....😀

  • Žalosten 1
Objavljeno
On 4/12/2024 at 9:18 PM, Kugelschreiber said:

@Tedybear, a ga poznas? 
 

 

7E575BB6-F4F5-4734-AF60-64AE227B6D13.jpeg

Če bi bil moj, bi me že obvestili. 

Ne, ne poznam ga....😀      Ta je testni. Preverjeno.

  • Žalosten 1
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Mogoče kdo ve, v povezavi s čem je vpoklic za V100 Mandello S?

Objavljeno
pred 2 urami, kasti pravi:

Mogoče kdo ve, v povezavi s čem je vpoklic za V100 Mandello S?

Spodaj je link Guzzijeve servisne platforme, vtipkaj svojo šasijo, izberi jezik in ti izpiše, če je kak vpoklic in na kaj se nanaša, seveda mora servis ob posegu to vpisati, da pol izgine vpoklic, oziroma označi kot opravljeno.

http://static.piaggio.com/recall/form-motoguzzi.html 

  • Všeč mi je 2
  • 1 leto pozneje...
Objavljeno
Ob 5. 3. 2024 ob 16:29, vandrovec pravi:

Trenutno bi bil ta motor tudi moja prva izbira, če bi kupoval, morda še Triumph. Ima neko vsebino, zgodovino. Kitajski delujejo ceneno tudi, če so boljši. GSa sem videl v živo, izgleda tako nizek kot skuter na pogled pa še toliko dražji, da je brezveze

Tole glede kitajcev se nebi strinjal. Pojdi pogledat mandelota kako šlampasto je skupaj sestavljen. Potem pa se ustavi še v cfmoto salonu. 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 4 urami, Kawl pravi:

Tole glede kitajcev se nebi strinjal. Pojdi pogledat mandelota kako šlampasto je skupaj sestavljen. Potem pa se ustavi še v cfmoto salonu. 

Kitajcev ne bom ocenjeval, ker jih nisem vozil in gledal, verjamem da je marsikateri čisto ok, dejstvo pa je da "duše" nima, vsaj zdaj še ne... Mandelo ali Stelvio, ki ga imam, pa je sestavljen kot se šika, nimam pripomb, jaz motor ne izbiram samo glede na številke in podatke, moram se dobro počutit na njem in Stelvio mi vedno pričara nasmeh na obrazu med vožnjo🤩, zaenkrat lahko samo pohvalim Guzzi-ja, je nekako živ...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, Matjaž10 pravi:

Kitajcev ne bom ocenjeval, ker jih nisem vozil in gledal, verjamem da je marsikateri čisto ok, dejstvo pa je da "duše" nima, vsaj zdaj še ne... Mandelo ali Stelvio, ki ga imam, pa je sestavljen kot se šika, nimam pripomb, jaz motor ne izbiram samo glede na številke in podatke, moram se dobro počutit na njem in Stelvio mi vedno pričara nasmeh na obrazu med vožnjo🤩, zaenkrat lahko samo pohvalim Guzzi-ja, je nekako živ...

na noben motor ne gledam da ima dušo (ker je to pač kos kovine in plastike in še česa), ker če bi to držalo bi mi vsi delali brez problema, ker bi se znjimi prej dodobra pogovoril. Dušo iščejo tiste s predebelo denarnico :D meni je važno kaj je price/performance drugo me ne zanima.

Popravljeno . Popravil Kawl
  • Všeč mi je 2
  • Šokiran 1
Objavljeno
On 9/25/2025 at 6:17 AM, Kawl said:

Tole glede kitajcev se nebi strinjal. Pojdi pogledat mandelota kako šlampasto je skupaj skupaj sestavljen

Tole sem pričakoval, ko sem kupoval Stelvia. Sem bil pa hudo presenečen, da je moj Stelvio neprimerno bolje sestavljen, kot je bil Versys 1000. Bi rekel...japonska natančnost... ne vem...moj Kawasaki je bil verjetno sestavljen v ponedeljek mal čez sedmo zjutraj, ko jim se ni vse laufalo...😃

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, Kawl pravi:

ne me narobe razumet. Men je V100 eden lepših motorjev. Samo me je malo presenetilo tam okoli sedeža da se vse v špranje notr vidi :D 

Tale me matra samo je še vedno predrag za moj žep :D

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18719814&display=MotoGuzzi V100 Mandello - AKCIJA - NA ZALOGI

Lepa barva, cena top, to je v bistvu novo...nokdo bo vesel

  • Všeč mi je 1
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Tole je zapis italijana ki te definitivno odvrne od nakupa :D 

 

Rocco Torri

I'm from Mandello. I live here, I was born here. Less than half mile from the famous red gate...
In 2004 Piaggio bought Aprilia. With it, they had also Moto Guzzi and Laverda (only the brand, production stopped years before).
At the end of 2008 Piaggio incorporated Guzzi so, from the beginning of 2009, all the bikes are manufactured by Piaggio, in the ex Moto Guzzi plant, and branded as Moto Guzzi. There aren't engineers or technicians: bikes are projected in Pontedera (Piaggio main site) and developed in Noale (Aprilia).
Only the assembly line is remained in Mandello.
Today Moto Guzzi is like Vespa: it's just a line of products, both made by Piaggio.
So Piaggio is responsible for mistakes in the assembly, Piaggio is responsible for the assistance, Piaggio is responsible for spare parts supply.
I go crazy, my heart is in pain, when I read or I listen to somebody having trouble with a modern Moto Guzzi. Years ago there was an internal assistance service, that was ready to solve any problem, also after warranty was expired. You met Serafino, the responsible, you speak with a well prepared guy.
Today you have to send an email or speak with a call center, where a girl or a guy read prepared answers, they absolutely don't know anything technical...they always suggest to "refer at your local dealer"...
I was a guide of the Museum, I am the responsible of the Carlo Guzzi point, a very small Museum in the center of the town. I'm a member of Mc Carlo Guzzi since I was 14, today I'm 61. I was one of the guys who went in Nordkapp in 1991, with the bike of Giuseppe "Naco" Guzzi...
I'm sorry about this outburst, but I love too much this brand, that is abused by Piaggio https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t6f/1/16/1f612.png
  • Zmeden 1
Objavljeno
pred 18 minutami, Kawl pravi:

Tole je zapis italijana ki te definitivno odvrne od nakupa :D 

 

Rocco Torri

I'm from Mandello. I live here, I was born here. Less than half mile from the famous red gate...
In 2004 Piaggio bought Aprilia. With it, they had also Moto Guzzi and Laverda (only the brand, production stopped years before).
At the end of 2008 Piaggio incorporated Guzzi so, from the beginning of 2009, all the bikes are manufactured by Piaggio, in the ex Moto Guzzi plant, and branded as Moto Guzzi. There aren't engineers or technicians: bikes are projected in Pontedera (Piaggio main site) and developed in Noale (Aprilia).
Only the assembly line is remained in Mandello.
Today Moto Guzzi is like Vespa: it's just a line of products, both made by Piaggio.
So Piaggio is responsible for mistakes in the assembly, Piaggio is responsible for the assistance, Piaggio is responsible for spare parts supply.
I go crazy, my heart is in pain, when I read or I listen to somebody having trouble with a modern Moto Guzzi. Years ago there was an internal assistance service, that was ready to solve any problem, also after warranty was expired. You met Serafino, the responsible, you speak with a well prepared guy.
Today you have to send an email or speak with a call center, where a girl or a guy read prepared answers, they absolutely don't know anything technical...they always suggest to "refer at your local dealer"...
I was a guide of the Museum, I am the responsible of the Carlo Guzzi point, a very small Museum in the center of the town. I'm a member of Mc Carlo Guzzi since I was 14, today I'm 61. I was one of the guys who went in Nordkapp in 1991, with the bike of Giuseppe "Naco" Guzzi...
I'm sorry about this outburst, but I love too much this brand, that is abused by Piaggio https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t6f/1/16/1f612.png

Tale Rocco po vsef forumih v It smeti in graja vse počez, tam ga že poznajo in ga ne upoštevajo, mislim da je nek bivši zaposlen ali morda nek ex diler v Italiji, ki se mu je Guzzi oziroma Piaggio grupa zamerila in zdaj vsevprek pljuva, zgodbe iz druge strani pa ne poznamo. Skratka nezadovoljen možakar, ki mu spremembe od starega Guzzija dalje po prehodu pod grupacijo Piaggio niso všeč...napredek in spremembe nekaterim ne godijo.

Tako, da taki osebki res niso merodajni, sploh če Guzzija nima... sicer vsak si naredi svojo sliko.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 33 minutami, Matjaž10 pravi:

Tale Rocco po vsef forumih v It smeti in graja vse počez, tam ga že poznajo in ga ne upoštevajo, mislim da je nek bivši zaposlen ali morda nek ex diler v Italiji, ki se mu je Guzzi oziroma Piaggio grupa zamerila in zdaj vsevprek pljuva, zgodbe iz druge strani pa ne poznamo. Skratka nezadovoljen možakar, ki mu spremembe od starega Guzzija dalje po prehodu pod grupacijo Piaggio niso všeč...napredek in spremembe nekaterim ne godijo.

Tako, da taki osebki res niso merodajni, sploh če Guzzija nima... sicer vsak si naredi svojo sliko.

 kako tebi služi in koliko km si naredil ? Jaz imam izredno dobro ponudbo za mandellota.

 

Objavljeno
pred 2 urami, Kawl pravi:

 kako tebi služi in koliko km si naredil ? Jaz imam izredno dobro ponudbo za mandellota.

 

Cca 4500 km, do sedaj vse bp, sam užitek...po it forumih so eni že čez 50000 km in nimajo pripomb, samo pohvale, seveda je možno kot povsot da ima kak motor kako težavo, ne glede na znamko, zato je garancija, ponavadi če je kaj se pokaže v začetnih km...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   2 članov

    • z_l_a_t_k_o
    • Pajk
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!