Skoči na vsebino

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

 

 

Glede na pregledane teste, naj bi bil motor kar na nivoju 😎

 

  • 1 mesec pozneje...
  • 8 mesecev pozneje...
Objavljeno

Cca 3 tedne nazaj sem pri najbolj znanem doktorju dobil na test v100 mandelo. Meni se je zelo dopadel in zopet sem mnenja, da zna mg narediti motor! Agregat je čisti dragulj, velik navora in zvezen vlek je recept za zelo dinamično vožnjo. Da ne govorim o porabi, ki je bila v stilu moje vožnje na 5 litrih. Napram mt 10 čisti šparovc. Plusi agregat, oblika, tempomat, abs in vsa el. pomagala, aktivna krilca, el. nastavljiv vetrobran, odlična pozicija na motorju...in še in še. Minusov praktično ni razen tega, da nimaš dat kam prvo pomoč in zato grem probat še s model, ki ima aktivno ohlins vzmetenje.

  • Všeč mi je 3
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Je kar veliko neznank, začenši s ceno. Govori se, da ne bo imel možnosti (pol)aktivnega vzmetenja, bo pa nastavljivo. Shifter bo doplačilna oprema. El.nastavljiv vetrobran in klasični tempomat serijsko. Kornering ABS tudi. Mape itak....Kar pišem je povzetek vseh možnih predstavitev. Hvalijo materiale in kvaliteto izdelave. EICMA naj bi vse razjasnil. Zgleda fajn...

  • 3 mesecev pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Povzetki testov so izredno pozitivni, zelo, obeta se odličen motocikel...

Objavljeno
pred 2 urami, Matjaž10 pravi:

Povzetki testov so izredno pozitivni, zelo, obeta se odličen motocikel...

V ZDA je že v salonih, pri nas pa konec marca. 

Objavljeno

Prvi kupci v Italiji so jih že in jih te dni še prevzemajo v salonih, sledim in čakam prve komentarje uporabnikov po forumih.

Objavljeno
Ob 13. 9. 2023 ob 8:39, Dadi pravi:

Cca 3 tedne nazaj sem pri najbolj znanem doktorju dobil na test v100 mandelo. Meni se je zelo dopadel in zopet sem mnenja, da zna mg narediti motor! Agregat je čisti dragulj, velik navora in zvezen vlek je recept za zelo dinamično vožnjo. Da ne govorim o porabi, ki je bila v stilu moje vožnje na 5 litrih. Napram mt 10 čisti šparovc. Plusi agregat, oblika, tempomat, abs in vsa el. pomagala, aktivna krilca, el. nastavljiv vetrobran, odlična pozicija na motorju...in še in še. Minusov praktično ni razen tega, da nimaš dat kam prvo pomoč in zato grem probat še s model, ki ima aktivno ohlins vzmetenje.

Res je zelo lep bajk, z dodelanimi detajli, tudi narejen izgleda zelo solidno, kot sem ga videl v salonu....nisem ga pa vozil, tista krilca so zame nepotreben "italijanski dodatek" za potencialno okvaro, ki zna biti tudi hudo drag, če je bajk na tleh.......ne vem kako močno cilindra hacata še dodatno kolena, ko je zunaj vroče, pozicija je sicer odvisna od velikosti bajkerja in možnih nastavitev, sedeža, krmila in stopalk, ne dvomi, da je naravnan na udobnost, agregat po podatkih ravno ne razmetava od moči, ne vem kako "sodelujejo" agregat, menjalnik in kardan, verjamem, pa, da se da dinamično peljat z njim, menim, pa, da ni nek adrenalinski bajk, ki bi dvignil kocine in srčni utrip, ko naviješ gas na polno, mi izgleda tak fin, "otmen" naked, za uživanje v popoldanskih izletih solo ali v dvoje ......minusi se pa pokažejo po kakem letu uporabe, glede na kvaliteto izdelka in predvsem, glede na uporabo, pričakovanja, ter želje uporabnika :) ki so seveda različna. Zanimivo pa, da je dobiček od prodanih Vesp, "potegnil" MG iz pepela, pohvalno 👍 relativno veliko se dobi za plačan denar, začenši od  priznanega brenda z zgodovino in tehničnimi inovacijami, pa do paketa celotnega izdelka.

Objavljeno
17 minutes ago, Tedybear said:

116 KM ....če mi je bilo na Versysu več kot dovolj, mi bo tu tudi. Sploh zaradi navora.

Navor je vcasih tud pravljica. Verjetno bos pretikal 2x vec kot na versysu. Ampak ja, v2 ima svoje čare. Absolutno. 
 

Vsekakor cestitam, in srecno voznjo. Krasn bajk. Fino ga ulavfaj, pa javi ko bo naprodaj.  :) 
 

ps, bo oranzen ali siv? 

Objavljeno
pred 13 minutami, Kugelschreiber pravi:

Navor je vcasih tud pravljica. Verjetno bos pretikal 2x vec kot na versysu. Ampak ja, v2 ima svoje čare. Absolutno. 
 

Vsekakor cestitam, in srecno voznjo. Krasn bajk. Fino ga ulavfaj, pa javi ko bo naprodaj.  :) 
 

ps, bo oranzen ali siv? 

Giallo savana bo barva...😜 

(aranžen)

Objavljeno
Ob 27. 2. 2024 ob 15:06, Tedybear pravi:

Stelvia ogledal v živo. Žal v " salonu" samo ena barva in model z osnovno opremo. Za mojih 186 zjutraj in 184,5 proti večeru ustrezen.

Pa lep je. 

 

IMG20240227094315.jpg

Lušten motor! Naj ti dobro služi , da boš čim več n a cesti! Srečno!

Objavljeno
Ob 3. 3. 2024 ob 17:31, Tedybear pravi:

Pa sem ga kar rezerviral.😛 Sem hotel kardanarja ( kdo se bo pri teh letih sklanjal za čiščenje in mazanje ketne 🤔).

Za opremljenega Bavarca 27 ne dam. Anglež mi nekako ne sede.

Guzzi serijsko nima quickshifterja, bomo vgradili pa naknadno. Nima el. vzmetenja, pa me to ne gane. Ko ga bo imel, bo pač 20 jurjev.

116 KM ....če mi je bilo na Versysu več kot dovolj, mi bo tu tudi. Sploh zaradi navora.

Kdaj ga dobim....to vesta samo Bog in Ciganka...pa NIHČE drug.😁 Prve dobave konec marca ( tu verjetno še ne bom zraven), naslednje pa baje maja. 

 

Kufre si vzel? Cena?

Objavljeno
pred 6 urami, siks pravi:

Kufre si vzel? Cena?

Ne. Zaenkrat so na voljo samo original Guzzijevi. Bom počakal na mal več izbire. Tudi glede zaščite cilindrov. 

Objavljeno
pred 15 minutami, Tedybear pravi:

Ne. Zaenkrat so na voljo samo original Guzzijevi. Bom počakal na mal več izbire. Tudi glede zaščite cilindrov. 

Kolk pa so originali? Veš mogoče?

Objavljeno

Zeloo lep motor. Čestitke. Dobrodosel v klubu antijaponskih in bavarskih motorjev! :naughty:

Bi samo tebi, Luka na hitro odgovoril, da za andrenalin dvignit je skor vsak motor zadost. Men se je vcer z mojmu CFsmotko-tom, rahlo domov mudilo. Bogih 95 PS je več kot dost, za usrane gate. :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!