Cartman Objavljeno Avgust 16, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2012 (popravljeno) Se bom popravil med servisnim intervalom dolivam olje,seveda ker je BMW ampak med 2 in 2.5 deci na interval.Malo ali veliko?Kakor za koga,zame je poleg ostalih stroškov ki jih imam z motoriranjem to zanemarljivo,motor pa ima 75 K km POZOR! Sledi še en sicer pa ja. moj kantast japonc, jurja na dva bata, star 15 let z 97000 Km in malček drugačnim režimom vožnje kot pripada GSom ne potrebuje niti 2 deci dolivanja. v cinizmu in sarkazmu je vedno zrno resnice. morda tud več zrn. Popravljeno Avgust 16, 2012. Popravil Cartman Cufa 1
nejcgs Objavljeno Avgust 16, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2012 drugo pa me zanima, kdaj ste, če sploh zamenjali zadnji amortizer ali fedro. .... zadnje vzmetenje (ESA) menjanjo pri 55000km - na srečo še v garanciji. Vozim se pa 98% sam, na motorju so 3 kufri (niso vedno polno obremenjeni), makadama cca 10%, kakšnega hude off-road pa niti ni bilo. Mislim da je vzmetenje prekmalu spustilo dušo. Zdržati bi moralo vsaj ene 100 000 km
zverca Objavljeno Avgust 16, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2012 glej sam sem povedal svoje tako kot ti.Glede sarkazma pa sem prebral eno zanimivo:slovenski izraz za sarkazem je zasmeh in v ožjem smislu ni psihiatrična kategorija in je v milejši obliki tudi relativno pogost, povdarjeno pa se pojavlja pri osebnostno motenih, kot sredstvo za razvrednotenje dugih kot obramba zoper lastno šibkost jami65, dromomaniac, solorider in 1 other 4
Cartman Objavljeno Avgust 16, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2012 glej sam sem povedal svoje tako kot ti.Glede sarkazma pa sem prebral eno zanimivo:slovenski izraz za sarkazem je zasmeh in v ožjem smislu ni psihiatrična kategorija in je v milejši obliki tudi relativno pogost, povdarjeno pa se pojavlja pri osebnostno motenih, kot sredstvo za razvrednotenje dugih kot obramba zoper lastno šibkost Kolega, a potem tole spodaj ni sarkazem, oziroma zasmehovanje? To je resno? To DRŽI? BMW je pri 70 K km šele ulaufan moj še pri 92.000 ni ulavfan sploh to sezono :closedeyes: če mi pa da royal kaj € ga pa takoj zamenjam Svoje sem povedal na šaljivem nivoju šaljive debate o utekanju motorjev. Če pa se BMW res ulaufava dobrih 100 kek, se pa opravičujem za ves zasmeh.
MariborBMW Objavljeno Avgust 16, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2012 zadnje vzmetenje (ESA) menjanjo pri 55000km - na srečo še v garanciji. Vozim se pa 98% sam, na motorju so 3 kufri (niso vedno polno obremenjeni), makadama cca 10%, kakšnega hude off-road pa niti ni bilo. Mislim da je vzmetenje prekmalu spustilo dušo. Zdržati bi moralo vsaj ene 100 000 km Pravkar vrnil od Čarmana. Zaenkrat BP. Sem spodnji vijak preveč zaprl, tako, da je čisto dušil hod. Majster Čarman res obvlada svoje delo. Na poti nazaj probal vse možne variante. Kakšna razlika... Včeraj sem nastavil ventile. Kakšna razlika, ne moreš verjet... Sem pa se spravil tudi na sinhronizacijo cilindrov, ker sem opazil kar velik odmik med levim in desnim cilindrom. No tega pa nisem znal. Ali ima kdo kakšeno izkušnjo?
Kmet2 Objavljeno Avgust 22, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2012 Vem ,da smo se enkrat pogovarjali ali ima motor varnostno oz. termično varovalo ,ki ga ščiti pred poškodbami oz pregretjem.....ima preverjeno ! krucymucy 1
krucymucy Objavljeno Avgust 22, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2012 Včeraj sem nastavil ventile. Kakšna razlika, ne moreš verjet... Sem pa se spravil tudi na sinhronizacijo cilindrov, ker sem opazil kar velik odmik med levim in desnim cilindrom. No tega pa nisem znal. Ali ima kdo kakšeno izkušnjo? Pri koliko kilometrih? Vem ,da smo se enkrat pogovarjali ali ima motor varnostno oz. termično varovalo ,ki ga ščiti pred poškodbami oz pregretjem.....ima preverjeno ! Koliko časa še po prikazu vseh črtic?
sayo Objavljeno Avgust 22, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2012 Vem ,da smo se enkrat pogovarjali ali ima motor varnostno oz. termično varovalo ,ki ga ščiti pred poškodbami oz pregretjem.....ima preverjeno ! A potem ugasne? P.S. seveda ugasne k bate cilinder stisne da se ne morejo premikat
Kmet2 Objavljeno Avgust 22, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2012 A potem ugasne? P.S. seveda ugasne k bate cilinder stisne da se ne morejo premikat Ne Sayo ne stisne,ker sem ga takoj ko je crknu verglal in je obračal za šalo. Počakaš par s pa pržge brez problema,ker se res zelo hitro hladi,po 20s je bila temperatura že nižja za eno črtico. Pa to stikalo je narejeno zaradi elektronike okrog motorja in razne plastične navlake,ki bi jo prevelika temperatura poškodovala. Če ne bi agregat laufal še zelo dolgo preden bi kej stisnlo....... Pri koliko kilometrih? Koliko časa še po prikazu vseh črtic? Ne vem v času,ampak čez cel Beograd v koloni pr 38",naredu sm pa sam napako ker se mi ni dalo ga ugašat za vsak meter premika..... :blink:
MariborBMW Objavljeno Avgust 23, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2012 Pri koliko kilometrih? 85.000
John2005 Objavljeno Avgust 23, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2012 Eno vprašanje glede vzmetenja. Ali ESA na zadnjem modelu GSja nastavlja samo zadnji ali tudi prvi amortizer?
Kmet2 Objavljeno Avgust 23, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2012 Eno vprašanje glede vzmetenja. Ali ESA na zadnjem modelu GSja nastavlja samo zadnji ali tudi prvi amortizer? Tudi prvi.
biker77 Objavljeno Avgust 24, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2012 Eno vprašanje glede vzmetenja. Ali ESA na zadnjem modelu GSja nastavlja samo zadnji ali tudi prvi amortizer? že letnik 2008 je seveda nastavljal vse spredaj in zadaj
Bremzer Objavljeno Avgust 24, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2012 Eno vprašanje glede vzmetenja. Ali ESA na zadnjem modelu GSja nastavlja samo zadnji ali tudi prvi amortizer? ESA nastavlja TRDOTO vzmeti samo zadaj,TRDOTO blažilca (amortizerja) pa obenem zadaj + spredaj - hidravlična povezava z cevjo !
John2005 Objavljeno Avgust 24, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2012 Zakaj namreč vprašam, ker mi je prodajalec pri AvtoValu zatrjeval, da je 100% samo zadnji nastavljiv. Pa sem rekel, da sem sigurno videl kable na amortizerju pa je rekel, da temu ni tako. A obstaja kakšna stran kjer je ta ESA razložen ...na BMWjevi stran inajdem samo ESA2 (ali je to ta?). Vprašam pa še za R1200R ali tudi ta nastavlja oba?
MariborBMW Objavljeno Avgust 25, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2012 Zakaj namreč vprašam, ker mi je prodajalec pri AvtoValu zatrjeval, da je 100% samo zadnji nastavljiv. Pa sem rekel, da sem sigurno videl kable na amortizerju pa je rekel, da temu ni tako. A obstaja kakšna stran kjer je ta ESA razložen ...na BMWjevi stran inajdem samo ESA2 (ali je to ta?). Vprašam pa še za R1200R ali tudi ta nastavlja oba? Pa samo par motorjev mora imeti v glavi. Žalostno... Tu je odgovor na ESA ESA (Electronic Suspension Adjustment) In the BMW K 1200 S the first electronic chassis adjustment function in motorcycle construction celebrated its premiere: ESA. This optional feature enables the rider to adapt the chassis of the motorcycle ideally to his riding style, the load of the motorcycle and the road conditions in question. Using a button on the left handlebar panel, the rider can vary the suspension and damping characteristics of the front and rear suspension strut. Adjustment is effected in two steps by means of a control unit in the central electronics system. http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/en/technology_new/item_esa.html¬rack=1
dromomaniac Objavljeno Avgust 25, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2012 na BMWjevi stran inajdem samo ESA2 (ali je to ta?). jep..to je to.
corser Objavljeno Avgust 30, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2012 Dobil sem preblisk, da bom svojega GS-a malo okrancljal. Ne preveč, malo. Kaj imate uprorabnega gor? Razmišljam o Garminu, kaki torbici tam nad zadnjo lučjo, mogoče tiste ta male luči ob strani? Ideje dobrodošle...
ludiluka Objavljeno Avgust 30, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2012 babo dej na zadnji zic pa zemljevid ji dej u roke sigurno se boš zgubil Scarabeo 500 in MariborBMW 2
krucymucy Objavljeno Avgust 30, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2012 Ideje dobrodošle... Jst bom dal na svojega kompletne zaščite, torej cilindrov in rezervoarja, meglenke na zgornje ščite, auspuh, torbico pod nosilec zgornjega kufra, podkvico za tank torbo z električnim napajanjem ... Mogoče bom kak del preoblekel v folijo...
branko1 Objavljeno Avgust 30, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2012 pa rdečo pero v rit............................... :kva2:
biker77 Objavljeno Avgust 30, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2012 raj mečte denar v vzmetenje.. gsxf750, AleksG, krucymucy in 1 other 4
KeC Objavljeno Avgust 30, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2012 raj mečte denar v vzmetenje.. To pa je res metanje dnarja stran pri tem motorju.
biker77 Objavljeno Avgust 30, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2012 To pa je res metanje dnarja stran pri tem motorju. to veš ker si probal ne?
KeC Objavljeno Avgust 30, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2012 to veš ker si probal ne? Pojma nimam kakšno je vzmetenje na gs-u, ampak bom vztrajal pri svoji trditvi
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se