Jump to content

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Recommended Posts

tiste spaj fotke, ki si jih nagrmadil.. močno dvomim, da prikazuje novega GS-a, glede na nalepke na keslu mi bolj liči na sfrizirano touratechovo reklamo.. glede na to, da sedanja oblika niti ni tako prekleto stara in da so lani fliknal ven adventurja, močno dvomim, da se bodo bavarci takoj spravili na geesa... prej na kakšnega LT-ja..

Link to comment
Share on other sites

Tile napisi (TOURATECH..) so zgolj za kamuflacijo, na tržišče bi naj prišel novi GS v letu 2004.

in še ena slikica:

MCN02.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dimnik - nice! Lita platišča na GS-u :arrow: :? :silly: :(

Link to comment
Share on other sites

Kaj manjših luči...recimo iz kakšne tanajmanjše MAG-LITE...niso našli, a

obliko koles so si kar malo od Aprilije sposodli? Všeč mi je predel tanka

in okoli, tudi nova oblika boxer cilindrov je zanimiva...!

Link to comment
Share on other sites

tiste spaj fotke, ki si jih nagrmadil.. močno dvomim, da prikazuje novega GS-a, glede na nalepke na keslu mi bolj liči na sfrizirano touratechovo reklamo.. glede na to, da sedanja oblika niti ni tako prekleto stara in da so lani fliknal ven adventurja, močno dvomim, da se bodo bavarci takoj spravili na geesa... prej na kakšnega LT-ja..

Čas bi bil, da GS-a malo "olajšajo" za kakšno kilo ali deset ali trideset...

Link to comment
Share on other sites

Ja kakšnih 15kg bi res lahko shujšal. Dobrodošle bi bile tudi nastavitve

tačk kot pri cestnih bratov.....pa malo bi lahko ze obdelal te klonk menjalnike ane!?....Pa recimo kakšne bolj intuitivne (čitaj Jap) komande!?

Link to comment
Share on other sites

Pa recimo kakšne bolj intuitivne (čitaj Jap) komande!?

Misliš kokpit? Tole je res bedno... :splat: saj ja nismo v 60-ih letih...

08_cockpit.jpg

Čeprav motor se pa krasno vozi po cesti... smo ga lani testirali ... (:arrow: testi med članki in nasveti)

Link to comment
Share on other sites

bedno?! vsaj japonskega kiča ni nikjer, že to je nekaj vredno..

berljivo, pregledno, res pa malce dolgočasno..

Link to comment
Share on other sites

bedno?! vsaj japonskega kiča ni nikjer, že to je nekaj vredno..  

berljivo, pregledno, res pa malce dolgočasno..

Še Zetorji imajo bolj privlačno armaturko :)

Link to comment
Share on other sites

razporeditev cockpita se meni izkaze kot odličen v praksi, pregleden v

milisekundi! Uporabljeni materijali in izdelava so resnično prvovrstna!

Oblika je tudi meni bolj "Beam me up Scottie!" je pa totalno utalitarno

v pozitivnem smislu! Pripombe imam jaz na komande smerokazov (veliki

oranzni loparji), ki jih kar naprej iščeš in včasih pohupaš itn...Še enkrat: Materijal in izdelava resnično 1A! "Osebno" mu dam 0 točk za lepoto, enim

je pa izredno lep!?

Ta motor je bolj učinkovito "orodje" kot igrača!

Link to comment
Share on other sites

bedno?! vsaj japonskega kiča ni nikjer, že to je nekaj vredno..  

berljivo, pregledno, res pa malce dolgočasno..

Nemska preprosta ucinkovitost :wink:

Link to comment
Share on other sites

Pripombe imam jaz na komande smerokazov (veliki

oranzni loparji), ki jih kar naprej iščeš in včasih pohupaš itn...

To sem tudi jaz mislil... prvih nekaj ur na motorju sem hupal kot za stavo, potem pa sem se tako zelo navadil, da sem na svojem Pegasotu, ko sem GS-a vrnil na Avto Aktiv, imel še večje probleme se navadit nazaj na "normalne" komande...

Sicer pa -- tole je tema o NOVEM GS-u, zato bi bilo mogoče bolje, da temo o starih tukaj zaključimo... (ali pa seveda nadaljujemo v temi o GS-ih)...

Link to comment
Share on other sites

Glede usode same teme boste vi presodli! Jaz na prvi pogled primerjam

tiste "kao na skrivaj" slike in tega mojega letnik02! Mi je pa všeč ta "nova"

oblika ko primerjam z mojim! Je pa zdajšna oblika ze od leta 99 in ne bi

bil presenečen, če bi teli bavarci res kaj novega naredili! Sicer so pa meni

komande štoraste, ker ti nikoli dejansko upravljanje ne postane

"second nature" kar jaz smatram pod "nujno" pri motorjih - torej Jaz,

motor, cesta smo eno!, vsaj jaz še vedno po 7400km še vedno zavestno

upravljam s komandami - Thanks but no thanks!

Link to comment
Share on other sites

vsaj jaz še vedno po 7400km še vedno zavestno

upravljam s komandami - Thanks but no thanks!

Hmm, čudno... jaz sem se navadil po prvem popoldnevu... in sem se, kot sem rekel, potem na svojem Pegasotu po treh dneh testiranja GS-a težje privadil nazaj na stare komande...

No ja, 100 ljudi 100 čudi....

Link to comment
Share on other sites

100 ljudi 100 čudi pač, jaz sem bil vedno na njemo ne v njemu, :shock: aja past tense :lol: eno uro nazaj sem ga uspel prodat! BMW maybe ko

bom starejši, seveda so pa odlični motorji! Vsaj meni "osebno" pa so komande premalo "nagonske"! GS pa sicer "špica" med podobnimi ! Lp.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
V novem Motorradu 7/2003 je objavljen članek o prototipu novega GSa, ki naj ne bi bil le izboljšana 1150ka ampak popolnoma nova konstrukcija: design, motor in podvozje.

Glavne značilnosti naj bi bile (po besedah BMWja):

- dve verziji, "cestna" s 17" litimi feltnami in "off-road" s klasičnimi velikostmi felten in špicami,

- 30 kg lažji (za kar se zagotovo lahko zahvalimo KTMu!!!)

- motor povrtan na 1200 ccm

- nove glave cilindrov

- preko 90 KM

- nov, kao lepši (krajši in debelejši) izpuh.

Hja no, članek se je meni zdel napisan kot zvrhana mera ugibanja... (resda sem zelo na hitro preletel, a se mi zdi, da ni bilo govora o uradnih informacijah BMW)... Najprej kao da prihaja, potem pa da bomo še videli kaj bo... Smo pa še vedno na 230kg... :? :?

Čas bi bil, da se zmigajo... :D :D

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Serijska proizvodnja 230 kilogramov "lahkega" 1,2 litrskega BMW-jevega GS-a, naj bi se začela že spomladi/poleti 2004. :OK:

Ostale informacije, navedene v zgornji objavi, so ostale zaenkrat nespremenjene.

Vir: Motorrad (29. avgust 2003)

No saj bi bilo res čudno, če bi čakali na Intermot 2004 in tako zamudili še eno sezono, ne? Časi "prikazovanja novosti za novo sezono na Intermotu ali EICMA" so očitno mimo... :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Pa se je poslovil še zadnji klasični enduro GS 1150!!!!!!! Prihaja novi, ki ne bo imel kaj veliko skupnega s to besedo. Lita platišča, "plastik fantastik" elementi, cestna orijentiranost :BUA: :BUA: ........Zgleda da je kTM 950 ostal edini pravi enduro.

LP Bobo B)

Link to comment
Share on other sites

Pa se je poslovil še zadnji klasični enduro GS 1150!!!!!!! Prihaja novi, ki ne bo imel kaj veliko skupnega s to besedo. Lita platišča, "plastik fantastik" elementi, cestna orijentiranost :BUA:  :BUA: ........Zgleda da je kTM 950 ostal edini pravi enduro.

Ah, počakajmo. Motorrad kar nekaj v javnost vrže vsake toliko -- mogoče pa se še kaj spremeni do "zaresne" predstavitve....

Link to comment
Share on other sites

Pa se je poslovil še zadnji klasični enduro GS 1150!!!!!!! Prihaja novi, ki ne bo imel kaj veliko skupnega s to besedo. Lita platišča, "plastik fantastik" elementi, cestna orijentiranost :BUA: :BUA: ........Zgleda da je kTM 950 ostal edini pravi enduro.

LP Bobo B)

mr ni bilo rečeno da bo imel GS lite feltne pri tisti asfaltni vatianti GS A (adventure) pa naj bi imel standardne žičnate...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Novi R1200GS bo predstavljen v februarju 2004. Predstavitev naj bi bila v južni afriki. Novi GS naj bi imel lita platišča serijsko, platišča z naperami pa bodo na voljo za doplačilo. GSA ostaja nespremenjen še nekaj časa. OFF THE RECORD!!!!!!!!

Za uspeh in kvaliteto se ni bati. GARANTIRANO. Cena bo 100.000,00 sit večja od GS model 2003.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!