Snečer Objavljeno Oktober 3, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2012 Motorna kolesa so izjema v okoljski coni Maribor, lahko normalno vstopajo, so pri izdelavi projekta tudi upoštevali GS motorje očitno. MariborBMW 1
biker77 Objavljeno Oktober 4, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2012 wilbers vzmetenje za R1200GS z ESA vzmetenjem, letnik 2008-2010.. prevoženih 1500 km, ugodno..komplet
krucymucy Objavljeno Oktober 4, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2012 To bo motor leta 2013-2016. Te že boli a? Kmet2 1
Snečer Objavljeno Oktober 5, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2012 Ne, saj pa nova GSka izgleda super in bi jo imel. Najslabša komponenta je po moje še vedno zastareli bokser, ampak ok, vse pač ne zmorejo.
RVT Objavljeno Oktober 5, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2012 Tle se odvija dost podobna zgodba kot pri Porscheju k je 98 prešel z zračnohlajenega boxerja na vodnohlajenega in tle pr BMW-ju je podoben deljen odziv privržencev na ta korak. Pr Porschejih je kljub letom zračnohlajeni "trotlzihr" še vedno dobr zapisan in v nekaterih pogojih še vedno boljši od vodnohlajenega in mislm, da bo v bodočnosti tut pr BMW-ju podobna zgodba. Kokrkol, so le oboji zračnohlajen boxer motor razvijal, opazoval in dodeloval pol stoletja, in tle mislm, da bo v nekaterih segmentih še vedno nekajčasa boljši zračnohlajen. Lahko pa, da se motim. Naprimer prvi 3,4 vodnohlajeni porsche motorji, ki so jih vgrajevali v prve 996 crkujejo vsi po vrsti in je starejši 3,6 zračnohlajeni motor iz 993 boljši in trpežnejši. bladzo 1
vandrovec Objavljeno Oktober 5, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2012 Komaj čakam, da bodo rabljeni zračno hlajeni po ceni okrog 5 K, potem bo to moj naslednji motor. Mogoče bo prej še kdo drug na vrsti ampak v Italiji so že blizu te cene.
suntrace14 Objavljeno Oktober 5, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2012 Tle se odvija dost podobna zgodba kot pri Porscheju... OK, od kje zdaj paralela s Poršejem? Je podoben primer prestopa tehnike, vendar ni še noben prodan, da bi lahko rekli, ali se obnese, ali ne. BMW je z modelom S1000RR posekal vso konkurenco s prvim motociklom, ne da bi imel resnejših serijskih okvar, H-D z V-Rodom, ki ima vodno hlajenje, pravtako nima resnih težav, pa je konstrukcija Porsche biroja. KTM, ki dela že lep čas vodno hlajene mašine, pa se nikakor ne more izogniti problemom.
krucymucy Objavljeno Oktober 5, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2012 Komaj čakam, da bodo rabljeni zračno hlajeni po ceni okrog 5 K, potem bo to moj naslednji motor. Mogoče bo prej še kdo drug na vrsti ampak v Italiji so že blizu te cene. Ne vem kje ti gledaš cene, tam kjer sem jih jaz, so bili dobri motorji v ITA še dražji kot pri nas. Razen če greš ponj na Sicilijo ali Kalabrijo. So pa poceni recimo rahlo padeni in tega ne skrivajo. In ne pozabi prišteti 5% davka na luksuz, 5% DMV, ter homologacijo in administrativne stroške. Ne, saj pa nova GSka izgleda super in bi jo imel. Najslabša komponenta je po moje še vedno zastareli bokser, ampak ok, vse pač ne zmorejo. Se že dlje časa sprašujem kaj neki mislite s to zastarelostjo. Boxer na splošno ali konkretno BMW-jev motor? Ker boxer, kot motor je v bistvu novejši dizajn kot pa I4. EFI imajo pa bavarci precej dlje kot japonci.
vandrovec Objavljeno Oktober 5, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2012 Sicer malo smetimo temo, ja od 5 K naprej so 1200 GSi, Adventure dobiš za 1.5 K več, če prišteješ še 1 k dajatev je to 6 - 7 K in ne na Siciliji ampak v severni Italiji. Kje gledam pa zaenkrat ne povem. :closedeyes:
sayo Objavljeno Oktober 5, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2012 Snecer, a ti kaj veš o motoroznanstvu? Bokser motor je bila kasnejša pogruntavščina od vrstnega motorja, izvedba box motorja je idealna ker delujejo na glavno gred na obe strani enake sile, najenostavnejši za vgradnjo je vrstni motor zato ga večina znamk tudi vgrajuje ker je ozek in visok je lažji za vzdrževanje in manj problematičen pri zasnovi vozila. Box motor pa je nizek in oblike kvadrata reče se mu tudi flat engine je veliko dražji za izdelavo, ker sta to v bistvu dva motorja z skupnim blokom, veliko bolj problematičen je pri zasnovi vozil ker rabi več prostora, ima pa nizko težišče, še zdaleč pa to ni zastarel motor kot bluziš ti, ki imaš v glavi sliko starega SPAČKA, HROŠČA, CITROENA GS, samo ti ZASTARELI motorji še zdaj delajo Mavti, krucymucy in Kmet2 3
Bremzer Objavljeno Oktober 5, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2012 Snecer, a ti kaj veš o motoroznanstvu? Bokser motor je bila kasnejša pogruntavščina od vrstnega motorja, izvedba box motorja je idealna ker delujejo na glavno gred na obe strani enake sile, najenostavnejši za vgradnjo je vrstni motor zato ga večina znamk tudi vgrajuje ker je ozek in visok je lažji za vzdrževanje in manj problematičen pri zasnovi vozila. Box motor pa je nizek in oblike kvadrata reče se mu tudi flat engine je veliko dražji za izdelavo, ker sta to v bistvu dva motorja z skupnim blokom, veliko bolj problematičen je pri zasnovi vozil ker rabi več prostora, ima pa nizko težišče, še zdaleč pa to ni zastarel motor kot bluziš ti, ki imaš v glavi sliko starega SPAČKA, HROŠČA, CITROENA GS, samo ti ZASTARELI motorji še zdaj delajo Kar se tiče motoroznanstva bi se lahko veliko pogovarjali samo ne se kregat v BMW-ejevih temah.Ta zračno hlajen motor je doteran do konca in zato so morali iti na vodno hlajeno mašino zaradi(EVRO-4)! Je pa brez veze primerjat to BMW-ejevo mašino z ostalimi naštetimi mašinami,ki so bile VSE(Spaček,stari VW-eji,Citroen GS,Prsche,Deutz,Tatra,NSU itd.) PRISILNO zračno hlajene kar BMW NI razen BMW-jeve mašine,ki se uporabljajo za letenje ! ! !
poggy Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 Živijo! Prodaja mogoče kdo original kolektorje s katalizatorjem za R1200GSA letnik 2009? Seveda nepoškodovane, lahko z ali brez lambda sond! Ponudbe na pm!
sayo Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 Kar se tiče motoroznanstva bi se lahko veliko pogovarjali samo ne se kregat v BMW-ejevih temah.Ta zračno hlajen motor je doteran do konca in zato so morali iti na vodno hlajeno mašino zaradi(EVRO-4)! Je pa brez veze primerjat to BMW-ejevo mašino z ostalimi naštetimi mašinami,ki so bile VSE(Spaček,stari VW-eji,Citroen GS,Prsche,Deutz,Tatra,NSU itd.) PRISILNO zračno hlajene kar BMW NI razen BMW-jeve mašine,ki se uporabljajo za letenje ! ! ! Pogovarjali smo se o BOXER motorju ne o hlajenju, k Snecer skoz govori, da so bokserji zastareli
Snečer Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 Kdo pa še danes to montira v avtomobile? Porsche, ki je itak bolj šminka, al pa butični Subaru, ki ga je iz WRCja odneslo z bokser motorjem kolk je dolg in širok. Isto je pri motorjih. Le kdo še to sploh montira razen GS. En svež primer. Saj vidiš pri novem vodno hlajenem, eden izmed problemov je hladilna tekočina, je not nek "revolucionaren" dodatek, da ne razžira mašine, ker pri bokserju hladilna tekočina ostane v "mašini", ko se ustaviš in počasi razžira, tako da mora imeti bokser boljše materiale. Če bi bila zadeva tako dobra, bi jo konkurenca že zdavnaj uporabila. Za motor je to zagotovo preširoka konstrukcija, težišče pa tudi ni tako nizko, ker bi bili sicer cilindri prenizko in bi čohali po asfaltu. Široka konstrukcija je povsem nesprejemljiva. p.s. zdaj bo pa spet "padlo"
krucymucy Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 V vrstnem motorju ne ostane hladilna tekočina? Kaj je to spet ena nova pogruntavščina? Širok je ja, ampaj vseeno ožji od balance in kufrov.
gift Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 Širok je ja, ampaj vseeno ožji od balance in kufrov. To mora bit zakonsko krucymucy, ker je 1m max. širina za enosledna vozila. Če spremenijio zakonodajo, pa bo BMW primoran cilindre (beri rešetke za žar), dol rezat
PURPLE Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 Ne paše v kontext ampak Kdo pa še danes to montira v avtomobile? Porsche, ki je itak bolj šminka, al pa butični Subaru, ki ga je iz WRCja odneslo z bokser motorjem kolk je dolg in širok. Isto je pri motorjih. Le kdo še to sploh montira razen GS. En svež primer. Saj vidiš pri novem vodno hlajenem, eden izmed problemov je hladilna tekočina, je not nek "revolucionaren" dodatek, da ne razžira mašine, ker pri bokserju hladilna tekočina ostane v "mašini", ko se ustaviš in počasi razžira, tako da mora imeti bokser boljše materiale. Če bi bila zadeva tako dobra, bi jo konkurenca že zdavnaj uporabila. Za motor je to zagotovo preširoka konstrukcija, težišče pa tudi ni tako nizko, ker bi bili sicer cilindri prenizko in bi čohali po asfaltu. Široka konstrukcija je povsem nesprejemljiva. p.s. zdaj bo pa spet "padlo" Ne paše v kontext teme ampak - Honda ga montira na svoja zlata krila že od leta 1975 (plus, minus kakšno leto) in ne kaže kaj v smeri spremembe agregata.
royal Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 Ne paše v kontext ampak Ne paše v kontext teme ampak - Honda ga montira na svoja zlata krila že od leta 1975 (plus, minus kakšno leto) in ne kaže kaj v smeri spremembe agregata. Saj je podobna zasnova tudi z V motorji, postavljeni prečno ali vzdolžno princip hlajenja je identičen, če bi že to predstavljal problem. Po moje hočejo zadržat ta tip motorja za vsako ceno, kajti boxer je boxer in to je BMW, kar to ni je Rotax
corser Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 ne tolk pomembno a vseen: rdeč je grd k prasica
u-r-o-s Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 Kdo pa še danes to montira v avtomobile? Porsche, ki je itak bolj šminka, al pa butični Subaru, ki ga je iz WRCja odneslo z bokser motorjem kolk je dolg in širok. Isto je pri motorjih. Le kdo še to sploh montira razen GS. En svež primer. Saj vidiš pri novem vodno hlajenem, eden izmed problemov je hladilna tekočina, je not nek "revolucionaren" dodatek, da ne razžira mašine, ker pri bokserju hladilna tekočina ostane v "mašini", ko se ustaviš in počasi razžira, tako da mora imeti bokser boljše materiale. Če bi bila zadeva tako dobra, bi jo konkurenca že zdavnaj uporabila. Za motor je to zagotovo preširoka konstrukcija, težišče pa tudi ni tako nizko, ker bi bili sicer cilindri prenizko in bi čohali po asfaltu. Široka konstrukcija je povsem nesprejemljiva. p.s. zdaj bo pa spet "padlo" Kam gre pa hladilna tekočina v vrstnem motorju? Porh je šminka? Mogoče za nekatere kaferejserje, samo kakšen gt2 je še kako hud športnik in s šminko nima ne vem kaj skupnega Kaj ima veze WRC in Subarujevi boxerji, kaeri so med vzdržljivejšimi stroji? Tudi glede tega da težišče ni bistveno nižje pri boxerju, kot pri katerem drugem agregatu bi se težko strinjal. ... .. . krucymucy in sayo 2
u-r-o-s Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 Kako se pa kej obnese odstranitev katalizatorjev na GSu letnik 2008 dalje ?
MiNa Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 Ta agregat je pa res precej stran od klasičnih boxerjev. Vse v istem ohišju... zanimivo tu je BMW naredil precejšen korak stran od ločenega agregata in menjalnika.
Bremzer Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 Kako se pa kej obnese odstranitev katalizatorjev na GSu letnik 2008 dalje ? Pri vsakem motorju lahko odstraniš katalizator in pridobiš od 5-10 Ps), moraš pa pustiti gor lambda sondo.Dobro je,da odstraniš katalizator tako,da ga boš lahko po potrebi namontiral nazaj kajti zaenkrat na tehničnem še ne komplicirajo znajo pa počasi začet komlicirat z novimi tehničnimi uredbami,ki ravno zdaj prihajajo iz EU za natančnejše tehnične preglede ! !
royal Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 Mal predstavitve Dober je, mater ima elektronike, počasi bo treba za programiranje kar laptop imet vedno pri roki, ne vem če je res vse to potrebno idealna varianta, da te pusti v kakšni vukojebini taborit, pa še pri vodovodu so namontiral tiste hitre pvc spojke, kateri imamo štiri kolesne propelerje vemo kako to tesni
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se