MariborBMW Objavljeno Oktober 28, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2012 Moped zapakiran. Samo gumice na ročkah še menjavm pol pa "deko" preko. Preko zime pa lastno produkcijo gledat in spomine obujat... Kmet2, RobiRoberto, nejcgs in 4 others 7
MariborBMW Objavljeno November 4, 2012 Opozori Objavljeno November 4, 2012 Evo, gumice na ročkah zamenjane. Enostavno ko pasulj... Prilagam "navodila", ki sem se jih držal. Če imaš gretje ročk, je treba pazit, da jih z "olfo" ne poškoduješ. Šprej za lase, pa deluje, tako, kot je majster opisal. Menjava ročke.pdf Kmet2 1
krucymucy Objavljeno November 5, 2012 Opozori Objavljeno November 5, 2012 Ima kdo na GS-ki power commanderja oz. kaj podobnega? Zanima me če se splača investirati v to reč, ker če je razlika minimalna je brezvezen strošek.
biker77 Objavljeno November 5, 2012 Opozori Objavljeno November 5, 2012 Ima kdo na GS-ki power commanderja oz. kaj podobnega? Zanima me če se splača investirati v to reč, ker če je razlika minimalna je brezvezen strošek. lahko ti booster posodim pa da vidiš razliko..vložek minimalen..
Kmet2 Objavljeno November 5, 2012 Opozori Objavljeno November 5, 2012 Baje da se naloži nov program in elektronika odpre do 130konjev,informacija ni preverjena je bolj gostilniški info.
krucymucy Objavljeno November 5, 2012 Opozori Objavljeno November 5, 2012 lahko ti booster posodim pa da vidiš razliko..vložek minimalen.. To je tisti booster ki pošilja ECU-ju lažne podatke iz lambda sond?
biker77 Objavljeno November 5, 2012 Opozori Objavljeno November 5, 2012 Baje da se naloži nov program in elektronika odpre do 130konjev,informacija ni preverjena je bolj gostilniški info. zakaj še nisi naredu tega da bi mel eno pravo informacijo To je tisti booster ki pošilja ECU-ju lažne podatke iz lambda sond? da
sayo Objavljeno November 5, 2012 Opozori Objavljeno November 5, 2012 Baje da se naloži nov program in elektronika odpre do 130konjev,informacija ni preverjena je bolj gostilniški info. Katalizator vzemi stran pa ročko za gas razdri pa malo tisto plastiko zbrusi da boš lohk več gasa dal, bo BMF letu ko sneta matika Kmet2 1
krucymucy Objavljeno November 5, 2012 Opozori Objavljeno November 5, 2012 S snetimi katalizatorji na avtomobilih imam negativne izkušnje. Sicer se lahkotneje zavrti v visoke vrtljaje, a obenem pade navor v nizkih. Tistemu boosterju pa ne zaupam. Sklepam da malenkostno tudi poraba pade?
biker77 Objavljeno November 5, 2012 Opozori Objavljeno November 5, 2012 S snetimi katalizatorji na avtomobilih imam negativne izkušnje. Sicer se lahkotneje zavrti v visoke vrtljaje, a obenem pade navor v nizkih. Tistemu boosterju pa ne zaupam. Sklepam da malenkostno tudi poraba pade? jest sm ga dal not in se mi ni zdel kej dost drgač.. pol sem ga dal ven in sem načrtovano furco skrajšal zato da sem ga spet vgradil.. a če poraba pade je to slabo?
krucymucy Objavljeno November 5, 2012 Opozori Objavljeno November 5, 2012 Ja. Bati se hladijo z izparevanjem goriva, če goriva ni dovolj se zna zgoditi kaka luknja v batu. Avtov so dosti uničili na tak način. Večjo turbino, goriva pa isto. Zdej tole je čisto druga scena s temi boosterji, sam vseeno.
biker77 Objavljeno November 5, 2012 Opozori Objavljeno November 5, 2012 Ja. Bati se hladijo z izparevanjem goriva, če goriva ni dovolj se zna zgoditi kaka luknja v batu. Avtov so dosti uničili na tak način. Večjo turbino, goriva pa isto. Zdej tole je čisto druga scena s temi boosterji, sam vseeno. sam fora tega boosterja je, kot sem jaz razumel da pri nizkih obratih da več goriva, zato ne trese tolk in lepš potegne..zakaj je pa pol poraba bla manjša pa ne bi vedel..
krucymucy Objavljeno November 5, 2012 Opozori Objavljeno November 5, 2012 Kam je priklopljen na senzor temperature zraka v airbox-u ali na lambde sonde? Lahko dela na ta način da malenkost poveča količino goriva, to se pol pozna v nizkih vrtljajih. Lahko pa količino goriva celo zmanjša in potem so tudi višje temperature vžiga v cilindru, ergo manjša poraba, večja moč... Ta drugi način se mi ne dopade.
corser Objavljeno November 5, 2012 Opozori Objavljeno November 5, 2012 Fantje ne šraufejte, ker potem bo pa kej crnkl pa nas bodo spet krucymucy in Kmet2 2
biker77 Objavljeno November 5, 2012 Opozori Objavljeno November 5, 2012 Kam je priklopljen na senzor temperature zraka v airbox-u ali na lambde sonde? Lahko dela na ta način da malenkost poveča količino goriva, to se pol pozna v nizkih vrtljajih. Lahko pa količino goriva celo zmanjša in potem so tudi višje temperature vžiga v cilindru, ergo manjša poraba, večja moč... Ta drugi način se mi ne dopade. na airbox je priklopljen
Kmet2 Objavljeno November 5, 2012 Opozori Objavljeno November 5, 2012 (popravljeno) Sej jaz bi vse to namontiru sam me ker je motor pod tovarniško garancijo Mah namontiru bom gor agregat od Multistrade 1200,tank mam dost velik :grim Popravljeno November 5, 2012. Popravil Kmet2
royal Objavljeno November 5, 2012 Opozori Objavljeno November 5, 2012 Ja. Bati se hladijo z izparevanjem goriva, če goriva ni dovolj se zna zgoditi kaka luknja v batu. Avtov so dosti uničili na tak način. Večjo turbino, goriva pa isto. Zdej tole je čisto druga scena s temi boosterji, sam vseeno. Ko to razlago prebereš, kljub poplavam se ti vrne ne rabiš nič pojasnjevati :grrr
krucymucy Objavljeno November 5, 2012 Opozori Objavljeno November 5, 2012 Pa da ne bo royal, ki več kot očitno ne pozna osnov fizike, pa tudi logika mu ni domača, mislil da ima slučajno prav, bom svoje pisanje podkrepil z linkom do wikipedie. http://en.wikipedia.org/wiki/Air%E2%80%93fuel_ratio Še posebej se gre za ta odstavek ... A stoichiometric mixture unfortunately burns very hot and can damage engine components if the engine is placed under high load at this fuel–air mixture. Due to the high temperatures at this mixture, detonation of the fuel air mix shortly after maximum cylinder pressure is possible under high load (referred to as knocking or pinging). Detonation can cause serious engine damage as the uncontrolled burning of the fuel air mix can create very high pressures in the cylinder. As a consequence stoichiometric mixtures are only used under light load conditions. For acceleration and high load conditions, a richer mixture (lower air-fuel ratio) is used to produce cooler combustion products and thereby prevent detonation and overheating of the cylinder head. Drži se svojega področja kolega, karkoli že to je. Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno November 6, 2012 Opozori Objavljeno November 6, 2012 Pa da ne bo royal, ki več kot očitno ne pozna osnov fizike, pa tudi logika mu ni domača, mislil da ima slučajno prav, bom svoje pisanje podkrepil z linkom do wikipedie. http://en.wikipedia..../Air–fuel_ratio Še posebej se gre za ta odstavek ... Drži se svojega področja kolega, karkoli že to je. Pa obnašaj se in ga nasljavljaj z Vi,ker nista skup krave pasla :lol: corser 1
royal Objavljeno November 6, 2012 Opozori Objavljeno November 6, 2012 Pa da ne bo royal, ki več kot očitno ne pozna osnov fizike, pa tudi logika mu ni domača, mislil da ima slučajno prav, bom svoje pisanje podkrepil z linkom do wikipedie. http://en.wikipedia..../Air–fuel_ratio Še posebej se gre za ta odstavek ... Drži se svojega področja kolega, karkoli že to je. Rabiš inštrukcije iz fizike ali strojništva? za začetek ti jih nudim zastonj, saj razumem, da si mogoče mislil "logično" ali razumel prav, le narobe zapisal ali prevedel, zato ti predlagam, da se držiš zadnjega tvojega stavka....kolega
krucymucy Objavljeno November 6, 2012 Opozori Objavljeno November 6, 2012 Predlagam da potem popraviš članek na wikipediji.
krucymucy Objavljeno November 6, 2012 Opozori Objavljeno November 6, 2012 royal, a rečemo še kako na to temo? http://www.enginebuildermag.com/Article/77966/uncovering_the_causes_of_burned_or_scuffed_pistons.aspx http://www.diversiorum.org/sape/pilotage/Engines/index.html http://www.ehow.com/info_8669199_causes-up-piston-outboard-motor.html najprej predelaj to troje
krucymucy Objavljeno November 6, 2012 Opozori Objavljeno November 6, 2012 A common cause of overheated pistons relates to insufficient fuel delivery to the cylinder to keep the temperature down. Idle mixture screws that have settings which are too lean will cause a lean air/fuel mixture, and too much air in the combustion chamber causes the temperature to rise. Kinked fuel lines and clogged fuel filters will also starve the cylinders. A rich, or wetter mixture counteracts the condition. Tako po domače, ko gorivo pride v kompresijski prostor se uplini, s tem ko se uplini odvzame temperaturo okolici. Če odvzame premalo imaš stopljen bat in ali ventile.
royal Objavljeno November 6, 2012 Opozori Objavljeno November 6, 2012 Tako po domače, ko gorivo pride v kompresijski prostor se uplini, s tem ko se uplini odvzame temperaturo okolici. Če odvzame premalo imaš stopljen bat in ali ventile. Meni je vse jano že dolgo....lepo, da se trudiš ne škodi, če kaj veš več kot drugi od tega glava ne boli, boli pa, če vzstrajaš v zmoti ...(poglej kaj si napisal v tistem postu, bo ti vse jasno) kar tako naprej si že skoraj pogruntal definicijo.... lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se