THOMPSON Objavljeno April 8, 2013 Opozori Objavljeno April 8, 2013 BS, kaj pa alarm? meni kar konkretno prazni akumulator. lp, andrej
BelaStrela Objavljeno April 8, 2013 Opozori Objavljeno April 8, 2013 GSA nima alarma. Ne zastopm več nč.
Kmet2 Objavljeno April 8, 2013 Opozori Objavljeno April 8, 2013 GSA nima alarma. Ne zastopm več nč. Kmet ti je reku da ima GSA letnik 2012 in ti povedal kako deluje njemu in za tem stojim,jaz mam napajalnik za garmina skoz gor in nič ne prazni,povedal sem ti tud da za 2008 letnike ne vem kako imajo uštimano,govoril sem za svojega zato ne obračaj spet mojih besed seb v prid in če bil napajalnik pravilno inštaliran se to ne bi smelo zgodit!!! Ker vem da ti logika glih ne špila ti bom povedal čist po kmečko........če bi vse porabnike v hiši ugasnil se števec za elektriko ne bi vrtel pa so žarnice vseeno v lustru a ne brihta ,po tvoje bi se mogel števec vrtet P.S. mogoče pa praznjenje akumolatorja sploh ni povezano z Garminom in napaka tiči čist drugje.... :surrender:
bladzo Objavljeno April 8, 2013 Opozori Objavljeno April 8, 2013 Fantje, štala. Motor je stal 14 dni. Gor je bil nosilec za navigacijo z napajanjem, navigacija NI bila pritrjena gor (ekranček mamo doma v predalu). Kmet pravi, da tokokrog ni bil sklenjen, torej zadeva ne bi smela žret štroma. In kljub vsemu je bil akumulator danes prazen in motor ni vžgal. Js sm jih že slišala, da bom mogla dt k novemu. Se posipam s pepelom, ker nisem (nismo?) verjeli Janu. In zdej? Kaj je za nrdit? Kirič pravi, da je zadeva vezana na +15 (?) pa očitno ni. Kot ti je že napisal Kmet, nosilec nima veze s porabo (vsaj, če ga nisi polivala z vodo in je direktno priklopljen na aku... ) ! Vsi naši mopedi imajo gor nosilce vezane direktno na aku... Vse špila. Napaka je verjetno v akumulatorju! Mogoče, ti bodo aku menjali na garancijo, v nasprotnem kupi nov aku in bo špilalo... Kmet2 1
kasti Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 (popravljeno) Kmet in Bladzo imata prav! Ni šans da bi nosilec/napajalnik sam po sebi izpraznil akumulator. Jaz imam na ta način vezano 3 leta, pa ni nikoli problema z aku! Povprašaj tistega, ki ti je vse skupaj vezal, da ni naredil kakšnega kiksa (sicer ne vem kaj lahko narobe priklopiš, če vežeš na canbus konektor!?). Popravljeno April 9, 2013. Popravil kasti
BelaStrela Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 Js sem dobila taprav odgovor od poznavalca kar na sporočilo. Dejansko je na poti od akumulatorja do navigacije na žici še en porabnik, ki ga zumo 660 nima, 350 LM pa ima. Kmet, js sem sicer menda gajstna baba, ampak čist vedno me pa ni treba tlele u sončni prah zmlet. Ipak si jači. Meni ni tega nihče montiral, ker nimam kozolca. Lastnik si je montiral sam, js pa za njega poizvedujem tuki gor. @Kmet: očitno je bla lučka pržgana u špajzi kamor ni nihče pogledal in je vrtela števc. Kmet2 1
bladzo Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 Kupujem bmw r 1200 gs, ve kdo kaj mogoče o tem motorju: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6303998&show=1 hvala in lp Tudi, če znam zavirati z motorjem, ki nima ABS, si takšnega zagotovo ne bi kupil. Če ti že ne bi ABS prav prišel na cesti, ti bo vsaj pri prodaji. Realna cena tako opremljenega motorja je do 6000€ (pa še to zaradi original kovčkov). Kilometri niso pomembni! BelaStrela 1
kasti Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 Js sem dobila taprav odgovor od poznavalca kar na sporočilo. Dejansko je na poti od akumulatorja do navigacije na žici še en porabnik, ki ga zumo 660 nima, 350 LM pa ima. Kmet, js sem sicer menda gajstna baba, ampak čist vedno me pa ni treba tlele u sončni prah zmlet. Ipak si jači. Meni ni tega nihče montiral, ker nimam kozolca. Lastnik si je montiral sam, js pa za njega poizvedujem tuki gor. @Kmet: očitno je bla lučka pržgana u špajzi kamor ni nihče pogledal in je vrtela števc. In kakšen/kateri porabnik naj bi to bil?
BelaStrela Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 Pretvornik iz 12 v 3,6 V. Je dejansko ena kištica vmes. Govorili s Kiričem in avtoelektričarjem.
kasti Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 Jap, tega pretvornika moj nima (Zumo 550), gre direkt 12V gor.
s56g Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 Pomeril sem porabo originalnega Garminovega napajalnika (12V -> USB) , ki ga imam sicer na motorinu priklopljenega na originalno vtičnico (ki se izklopi po nekaj minutah po prekinitvi kontakta). Porabi 12mA (0,012 mA) predvsem zato, ker ima LEDico. Na dan bi to zneslo 0,288Ah ... na teden malo čez 2Ah ... štirje tedni so že 8Ah in tako naprej. Nuvi 550 pa sicer kuri 150mA ob zagonu in 130mA med obratovanjem. Če tista kištica porabi še kaj več in akumulator ni v formi, so problemi hitro tu. t*
BelaStrela Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 Akumulator je star 5 let. Sicer v dobri formi, po tejle epizodi pa je videt totalno fuč. Ga polnimo. Tista kištica mora kar nekaj kurit, menda stalno pripravlja napetost, ne glede na to ali je porabnik priključen. Mamo enga mojstra za take stvari, upam, da se bo can bus strinjal z njegovo idejo. Še dobr, da še ni vremena :lol:
kasti Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 Akumulator je star 5 let. Sicer v dobri formi, po tejle epizodi pa je videt totalno fuč. Ga polnimo. Tista kištica mora kar nekaj kurit, menda stalno pripravlja napetost, ne glede na to ali je porabnik priključen. Mamo enga mojstra za take stvari, upam, da se bo can bus strinjal z njegovo idejo. Še dobr, da še ni vremena :lol: Imata polnilec za Zumo priklopljen direktno na aku ali gre preko canbus konektorja?
dromomaniac Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 Akumulator je star 5 let. Sicer v dobri formi, po tejle epizodi pa je videt totalno fuč. Ga polnimo. Tista kištica mora kar nekaj kurit, menda stalno pripravlja napetost, ne glede na to ali je porabnik priključen. Mamo enga mojstra za take stvari, upam, da se bo can bus strinjal z njegovo idejo. Še dobr, da še ni vremena :lol: potrpežljivo čakam..
BelaStrela Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 Imata polnilec za Zumo priklopljen direktno na aku ali gre preko canbus konektorja? Na konektor. potrpežljivo čakam.. Pride okrog 5h, verjetno bodo šraufali do večera, ker bo treba precej razdrt menda. Me ne bo zraven, se bom pa pozanimala.
BelaStrela Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 Evo, poročilo. Navigacija je žrla štrom, ker je bil transformatorček pod stalno napetostjo. Zadevo so rešili tako, da so s sprednje pozicijske luči (ker je vezana na +15) vzeli signal za krmiljenje releja. Ta rele pa vklaplja in izklaplja napajanje navigacije. Za natančno in strokovno gradnjo je odgovoren naš mojster elektrikar g. Stane Lindič, kontakt na privatno sporočilo. Razsulo Rele Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno April 10, 2013 Opozori Objavljeno April 10, 2013 Evo, poročilo. Navigacija je žrla štrom, ker je bil transformatorček pod stalno napetostjo. Zadevo so rešili tako, da so s sprednje pozicijske luči (ker je vezana na +15) vzeli signal za krmiljenje releja. Ta rele pa vklaplja in izklaplja napajanje navigacije. Za natančno in strokovno gradnjo je odgovoren naš mojster elektrikar g. Stane Lindič, kontakt na privatno sporočilo. Razsulo gs navi 1.jpg Rele gs navi 2.jpg He,he dobr sta ga odprla. Me pa zanima,ko sta priklopila na original konektor Zumota je to takoj špilal brez problemov,ni blo potrebno nobenega seznanjanja z can bus-om?(sprašujem za stanje pred posegom g.Lindiča) Pa svojmu reč naj ga mal očisti,ne more tak po sveti vozit
dromomaniac Objavljeno April 10, 2013 Opozori Objavljeno April 10, 2013 Evo, poročilo. Navigacija je žrla štrom, ker je bil transformatorček pod stalno napetostjo. Zadevo so rešili tako, da so s sprednje pozicijske luči (ker je vezana na +15) vzeli signal za krmiljenje releja. Ta rele pa vklaplja in izklaplja napajanje navigacije. Za natančno in strokovno gradnjo je odgovoren naš mojster elektrikar g. Stane Lindič, kontakt na privatno sporočilo. Hvala za tole..očitno je moje pisanje opravičljivo. Škoda, da sta morala skurit baterijo zaradi vsesplošnih pametnjakovičev. Smo se pa vsaj nekaj naučili. LP!
mtko Objavljeno April 10, 2013 Opozori Objavljeno April 10, 2013 Tole obstaja že nekaj časa, sicer so bolj uporabljal za razne dodatne meglenke al pa hupe, seveda pa ni važn kakšen je porabnik. http://shop.autoswitch.de/product_info.php?info=p9_autoswitch-as7.html
Kmet2 Objavljeno April 10, 2013 Opozori Objavljeno April 10, 2013 Hvala za tole..očitno je moje pisanje opravičljivo. Škoda, da sta morala skurit baterijo zaradi vsesplošnih pametnjakovičev. Smo se pa vsaj nekaj naučili. LP! Kaki pametnjakoviči.....pr men letnik 2012 je točn tako kot sem napisal in nič drugače in zaradi tega spadam med pametnjakoviče??? Če je tako potem ti spadaš med butle,mislim oprosti no ,sam človek pove kakšno je dejansko stanje na njegovem mopedu in ga označiš za pametnjakoviča ..........
Snečer Objavljeno April 10, 2013 Opozori Objavljeno April 10, 2013 Hvala za tole..očitno je moje pisanje opravičljivo. Škoda, da sta morala skurit baterijo zaradi vsesplošnih pametnjakovičev. Smo se pa vsaj nekaj naučili. LP! A ne piše v navodilih, da se priklopi direct na accu? (tak da dejansko so pametnjakoviči kurli baterijo, razdirali motor in se igrali z elektriko, povsem nepotrebno). Cartman, cikadina in bladzo 3
bladzo Objavljeno April 10, 2013 Opozori Objavljeno April 10, 2013 A ne piše v navodilih, da se priklopi direct na accu? (tak da dejansko so pametnjakoviči kurli baterijo, razdirali motor in se igrali z elektriko, povsem nepotrebno). Vidiš, pa sem mislu, da se v BMW temi ne bova mogla nikoli strinjat... Podpišem Snecerjevo izjavo. Ne vem zakaj je bilo treba toplo vodo odkrivat (če je pa moped zračno hlajen... ) cikadina 1
BelaStrela Objavljeno April 10, 2013 Opozori Objavljeno April 10, 2013 He,he dobr sta ga odprla. Me pa zanima,ko sta priklopila na original konektor Zumota je to takoj špilal brez problemov,ni blo potrebno nobenega seznanjanja z can bus-om?(sprašujem za stanje pred posegom g.Lindiča) Pa svojmu reč naj ga mal očisti,ne more tak po sveti vozit Ja, sta delala še napeljavo od meglenk. Letos bomo zgleda k cirkus! Navigacija je očitno tako majhen porabnik, da canbus ni težil. Takoj po priklopu je polnilo (zgleda preveč vztrajno ) Tist ni umazanija, tist je enduro make up. :lol: Hvala za tole..očitno je moje pisanje opravičljivo. Škoda, da sta morala skurit baterijo zaradi vsesplošnih pametnjakovičev. Smo se pa vsaj nekaj naučili. LP! No, ja. Za akumulator še ne vem, če so ga utegnl nafilat in kakšne so posledice, mam preveč kažina s svojim motorjem, da bi se še s tem kozolcem ukvarjala Močno upam, da je zdržal k če ne... Kaki pametnjakoviči.....pr men letnik 2012 je točn tako kot sem napisal in nič drugače in zaradi tega spadam med pametnjakoviče??? Če je tako potem ti spadaš med butle,mislim oprosti no ,sam človek pove kakšno je dejansko stanje na njegovem mopedu in ga označiš za pametnjakoviča .......... Model, pa kva tok pop***diš za usak drek? Najprej si se hvalu, da si štromar in, da nima kej žret elektrike, če krog ni sklenjen - baje so pravila za vezja lahko aplicirana na vse letnike... in špajze? JBG, pametnjakovič pa si, že glede na število objav. A ne piše v navodilih, da se priklopi direct na accu? (tak da dejansko so pametnjakoviči kurli baterijo, razdirali motor in se igrali z elektriko, povsem nepotrebno). Zakaj je pa pol konektor? In zakaj misliš, da se pri direktni vezavi accu ne bi spraznil? Vidiš, pa sem mislu, da se v BMW temi ne bova mogla nikoli strinjat... Podpišem Snecerjevo izjavo. Ne vem zakaj je bilo treba toplo vodo odkrivat (če je pa moped zračno hlajen... ) Ti bo Sneči takoj eno pod pas spustu - zračno hlajenje je OUT, zato odkrivamo vodo!
Kmet2 Objavljeno April 10, 2013 Opozori Objavljeno April 10, 2013 A ne piše v navodilih, da se priklopi direct na accu? (tak da dejansko so pametnjakoviči kurli baterijo, razdirali motor in se igrali z elektriko, povsem nepotrebno). V navodilih od Zumota 350 mogoče ja ne vem ker ga nimam,v navodilih od GSA pa piše za konektor,ki je pripravljen za navigacijo in ne vem zakaj bi prikljapljal direkt na aku če imaš inštaliran priklop :closedeyes: Če ma pa Zumo 350 nek transformatorček itd....je pa to potrebno prej preverit preden priklopiš a ne!? Jaz prikljapljam na motor stvari ,ki so narejena za ta motor in nimam nikol problemov Model, pa kva tok pop***diš za usak drek? Najprej si se hvalu, da si štromar in, da nima kej žret elektrike, če krog ni sklenjen - baje so pravila za vezja lahko aplicirana na vse letnike... in špajze? JBG, pametnjakovič pa si, že glede na število objav No pa greva po vrsti,tako kot vedno: Kje sem se hvalu da sem štromar??? Drugič....kot sem ti že povedal brihta,če ni porabnika ni porabe a štekaš!!!! Transformatorček za spreminjanje napetosti je porabnik a štekaš,si ga mogoče omenila preden si začela spraševat če je možno,da ti navigacija sprazni aku,ti pomagam nisi,pa ste navigacijo vi prikljapljali,pametnjakoviči,bi mogli vedet ,da je transformatorček porabnik a ne!? Število objav pa nima veze z pametjo,saj v tehničnih temah svoje objave argumentiram z dejstvi za razliko od drugih,vedno!!! Število objav pa se nabija v temah ki sploh ne bi smele kaj delat na MS kot nekem motorističnem forumu in to zgolj zaradi dolgcajta Pa tudi slučajno nič ne popizdim,sm hladen kot pir iz hladilnika,sam odgovorim z istim načinom kot se me ogovori.....če mi rečeš pametnjakovič in to neupravičeno pač pričakuj podoben odziv ,a štekaš .)
Snečer Objavljeno April 10, 2013 Opozori Objavljeno April 10, 2013 Tisti "transformatorček" je če s ene motim, le pretvornik 12/24 V kot pri vseh ostalih Garmin kablih.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se