Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Pozdravljen @dstrav3. Po katalogu na tejle strani sicer preko "luže" je cena 369,48US$. Komplet je sestavljen iz 14 sestavnih delov glavni cilinder (št.1) pa je dejansko del katerega ti potrebuješ.

post-7865-0-41737700-1395859449_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Modifikacija rolbarov na GSA mislim, da bodo zelo koristni.

na pogled bo tole hitr na asfaltu!!??!! Prov varno ne zgleda

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na pogled bo tole hitr na asfaltu!!??!! Prov varno ne zgleda

To ti misliš vendar se zelo motiš!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ti misliš vendar se zelo motiš!

meni je že original podrajsal....tole je pa še malce nižje.....samo opozarjam da bodi previden......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa niso vsi taki divjaki kot ti pa Krucy :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa niso vsi taki divjaki kot ti pa Krucy :P

sej ni treba da si divjak.....sopotnico, polne kufre, sred ovinka v nagibu zadaneš kako luknjo in ti zabije fedre do konca.....železje se ne umakne....

no....bom nehal pametovat.....si bom sovražnike nabral :-)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dodatki iz pod roke HyperJacka..... :OK:

DSC05410.JPG

DSC05411.JPG

DSC05412.JPG

No tako ga je pa stric odpeljal  :cry:

DSC05413.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nope, držim se ustaljene prakse

Snecer, le kaj bi motosvet brez tebe in tvojih neumestnih postov... Ne vem zate, vem pa da tale stric (po tvoje brez izpita) motor obvlada veliko bolje od tistih (vas), ki cele dneve visite na motosvetu in morijo (morite) vsem ostalim z nabijanjem...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Mogoče to sodi v temo o gumah a vseeno: opažam, da mi tlak v sprednji gumi na GS-u (lita platišča) pada in sicer v roku tedna, dveh skoraj povsem spusti. 

Imel sem jo že pri vulkanizerju. Gumo smo sneli, zamenjali ventilček, jo potopili in ni znakov puščanja. Guma je tudi brez vidnih poškodb. 

 

Slišal sem, da zna biti težava v platišču in da bi zrak postopoma uhajal zaradi (poškodovanega?) platišča. Baje zna biti to problem pri BMW-ju. 

 

Ima kdo podobne izkušnje in kaj narediti? Naj zamenjam gumo in potem še platišče ali je kje kakšen profi, ki mi bo to uredil. 

 

Hvala. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče to sodi v temo o gumah a vseeno: opažam, da mi tlak v sprednji gumi na GS-u (lita platišča) pada in sicer v roku tedna, dveh skoraj povsem spusti. 

Imel sem jo že pri vulkanizerju. Gumo smo sneli, zamenjali ventilček, jo potopili in ni znakov puščanja. Guma je tudi brez vidnih poškodb. 

 

Slišal sem, da zna biti težava v platišču in da bi zrak postopoma uhajal zaradi (poškodovanega?) platišča. Baje zna biti to problem pri BMW-ju. 

 

Ima kdo podobne izkušnje in kaj narediti? Naj zamenjam gumo in potem še platišče ali je kje kakšen profi, ki mi bo to uredil. 

 

Hvala. 

Nimam teh problemov, ker ne vozim BMV.

Lahko ti pa enostavno povem:

menjaj vulkanizerja, ta prav bo že vedel kje in zakaj pušča :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj po tem sprašujem. poznaš kakega (ta pravega) primernega v LJ in bližnji okolici?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S puščanjem gume sem tudi jaz imel enkrat problem. Nova guma in nepoškodovano platišče. Vzroka nisem odkril, ker sem prej ... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S puščanjem gume sem tudi jaz imel enkrat problem. Nova guma in nepoškodovano platišče. Vzroka nisem odkril, ker sem prej ... 

zadel na lotu? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj po tem sprašujem. poznaš kakega (ta pravega) primernega v LJ in bližnji okolici?

pit stop, do rumenega se zapelji https://www.facebook.com/pitstoplogatec?fref=ts

ali pa b&f pnevmatic. Vsi ki so vsaj malo gumrji morajo znat odpravit problem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega je nabavil BMW 1200 RT 2008, 40000 km...

 

Spraznil prvi tank res umirjene relacijske vožnje med 80 in 90 kmh: Njegova poraba 95 okt je znašala 8 litrov na 100! Za primerjavo moja 5,3!

 

V čem je problem, ker to preprosto ni normalno. Od drugega kolega ki ima enak motor, mu vedno popije najmanj od vseh res pa je, da vedno tanka 100 okt bencin.

 

Kaj bi lahko bil razlog da mu toliko kuri?  Lambda? Vbrizg? Kakšna membrana? Hvala za odgovore...

 

Rešili problem... Računalnik je takoj pokazal napako... Okvarjeni "neki difuzorji" ki niso odpirali loput za zrak, naredili so še sinhronizacijo cilindrov, spucali lamda sondo,,, no pa mimogrede: Našli še zdrobljen diferencial - ko so zasukali kolo je noter ropotalo kot pesek v kanglici... pa puše v tački ni bilo, zato je motor med vožnjo ugašal: Mi laiki smo pa zamenjali 3 stikala na tački in na koncu naredili bajpas, da se je lahko peljal na pooblaščen servis... končni račun 2900 €, ki pa ga je plačala znana firma iz R. T. kjer je bil motor kupljen in so mu dali tudi 6 mesečno garancijo. Vsa čast jim! Edina napaka ki jo smo jo še opazili, je da računalnik še vedno kaže 8,8 litrov porabe, kljub resetiranju, dejanska je pa pod 5 litrov... Pa testiranje je pokazalo tudi prave kilometre in posege v motor - jeseni je imel 55000 in so mu menjali ESA elektroniko... to mi je uganka, zakaj bi nekdo pred prodajo zbil kilometre iz 55 na 40000? Zanimivo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rešili problem... Računalnik je takoj pokazal napako... Okvarjeni "neki difuzorji" ki niso odpirali loput za zrak, naredili so še sinhronizacijo cilindrov, spucali lamda sondo,,, no pa mimogrede: Našli še zdrobljen diferencial - ko so zasukali kolo je noter ropotalo kot pesek v kanglici... pa puše v tački ni bilo, zato je motor med vožnjo ugašal: Mi laiki smo pa zamenjali 3 stikala na tački in na koncu naredili bajpas, da se je lahko peljal na pooblaščen servis... končni račun 2900 €, ki pa ga je plačala znana firma iz R. T. kjer je bil motor kupljen in so mu dali tudi 6 mesečno garancijo. Vsa čast jim! Edina napaka ki jo smo jo še opazili, je da računalnik še vedno kaže 8,8 litrov porabe, kljub resetiranju, dejanska je pa pod 5 litrov... Pa testiranje je pokazalo tudi prave kilometre in posege v motor - jeseni je imel 55000 in so mu menjali ESA elektroniko... to mi je uganka, zakaj bi nekdo pred prodajo zbil kilometre iz 55 na 40000? Zanimivo...

 

 

 

Rešili problem... Računalnik je takoj pokazal napako... Okvarjeni "neki difuzorji" ki niso odpirali loput za zrak, naredili so še sinhronizacijo cilindrov, spucali lamda sondo,,, no pa mimogrede: Našli še zdrobljen diferencial - ko so zasukali kolo je noter ropotalo kot pesek v kanglici... pa puše v tački ni bilo, zato je motor med vožnjo ugašal: Mi laiki smo pa zamenjali 3 stikala na tački in na koncu naredili bajpas, da se je lahko peljal na pooblaščen servis... končni račun 2900 €, ki pa ga je plačala znana firma iz R. T. kjer je bil motor kupljen in so mu dali tudi 6 mesečno garancijo. Vsa čast jim! Edina napaka ki jo smo jo še opazili, je da računalnik še vedno kaže 8,8 litrov porabe, kljub resetiranju, dejanska je pa pod 5 litrov... Pa testiranje je pokazalo tudi prave kilometre in posege v motor - jeseni je imel 55000 in so mu menjali ESA elektroniko... to mi je uganka, zakaj bi nekdo pred prodajo zbil kilometre iz 55 na 40000? Zanimivo...

Ne reci da je to res ker je 1april že mimo.........

Popravljeno . Popravil royal
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče to sodi v temo o gumah a vseeno: opažam, da mi tlak v sprednji gumi na GS-u (lita platišča) pada in sicer v roku tedna, dveh skoraj povsem spusti. 

Imel sem jo že pri vulkanizerju. Gumo smo sneli, zamenjali ventilček, jo potopili in ni znakov puščanja. Guma je tudi brez vidnih poškodb. 

 

Slišal sem, da zna biti težava v platišču in da bi zrak postopoma uhajal zaradi (poškodovanega?) platišča. Baje zna biti to problem pri BMW-ju. 

 

Ima kdo podobne izkušnje in kaj narediti? Naj zamenjam gumo in potem še platišče ali je kje kakšen profi, ki mi bo to uredil. 

 

Hvala. 

 

Imel podobno težavo, ni pa nujno, da gre za isto reč. Prednja pnevmatika mi je počasi puščala in čez noč bi tlak padel za 1 bar.

 

Šel do vulkanizerstva Pestator, za katerega sem podatke našel na tem forumu (možakar je tudi motorist, do Širnika mi je pa malo predaleč za vsako reč) in so dali prednje kolo dol ter ugotovili, da zrak uhaja pri ventilu. To mesto so potem namazali z neko snovjo, preverili tesnenje, zmontirali nazaj in od tedaj nimam težav.

 

Pa še na splošno je bil obisk v užitek, ker ima ekipa, ki tam dela, super odnos do strank (in življenja :) ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne reci da je to res ker je 1april že mimo.........

 

...seveda je res... sem pa mislil, da mi bo štorijo kak BMWjaš komentiral... res bi rad slišal kakšno mnenje uporabnikov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rešili problem... Računalnik je takoj pokazal napako... Okvarjeni "neki difuzorji" ki niso odpirali loput za zrak, naredili so še sinhronizacijo cilindrov, spucali lamda sondo,,, no pa mimogrede: Našli še zdrobljen diferencial - ko so zasukali kolo je noter ropotalo kot pesek v kanglici... pa puše v tački ni bilo, zato je motor med vožnjo ugašal: Mi laiki smo pa zamenjali 3 stikala na tački in na koncu naredili bajpas, da se je lahko peljal na pooblaščen servis... končni račun 2900 €, ki pa ga je plačala znana firma iz R. T. kjer je bil motor kupljen in so mu dali tudi 6 mesečno garancijo. Vsa čast jim! Edina napaka ki jo smo jo še opazili, je da računalnik še vedno kaže 8,8 litrov porabe, kljub resetiranju, dejanska je pa pod 5 litrov... Pa testiranje je pokazalo tudi prave kilometre in posege v motor - jeseni je imel 55000 in so mu menjali ESA elektroniko... to mi je uganka, zakaj bi nekdo pred prodajo zbil kilometre iz 55 na 40000? Zanimivo...

 

 

 Tip iz Rimskih toplic je pravi stručko da ti uturi razbit motor iz Italije, dober ga zna zrihtat, če nisi pazljiv ga boš takoj kupu in še vesel boš, sam ne za dolgo...Ja, ta firma je po tem zelo znana!

Popravljeno . Popravil kucin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!