Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Pokrov od stranskih adventurjevih kovčkov se odpira na obe srtani..ali se motim?

 

Odpira se na obe strani. naprej ali nazaj.

 

Se pa sprašujem kako izgleda vožnja s temi kovčki na navadnem GS-u, oz. koliko je to varno.

Ker je občutno nižji kot GSA, bo kovček v ovinku, sploh ob naloženem motorju + sopotnik, verjetno zelo hitro zadrsal v asfalt.

Meni se to dogaja celo na GSA. Ne pomaga niti Wilbers z vzmetmi "po meri".

Popravljeno . Popravil Joker
Objavljeno

Odpira se na obe strani. naprej ali nazaj.

 

Se pa sprašujem kako izgleda vožnja s temi kovčki na navadnem GS-u, oz. koliko je to varno.

Ker je občutno nižji kot GSA, bo kovček v ovinku, sploh ob naloženem motorju + sopotnik, verjetno zelo hitro zadrsal v asfalt.

Meni se to dogaja celo na GSA. Ne pomaga niti Wilbers z vzmetmi "po meri".

Na to pa res nisem pomislil...prej sem vozil gsa letnik 07. ki je bil res visok..od letnika 08 naprej so gsa precej nižji..se mi zdi primerljivi z gs...aluminijasti se mi zdijo praktični,ker lahko precej gor privežem..Razadi nagiba bi pa res moral preizkusiti...ima kdo kake izkušnje s tem??

Objavljeno (popravljeno)

Nekako nimam težav s tem, ker zaradi velike noge prej podrsam s škornjem in ker so mi škornji nekako prirasli k srcu, tam tudi neham, saj se mi jih ne da kupovat vsaka dva meseca, še manj pa nositi neko SS trdoto z iber zaščitami in drsniki.

 

Je pa res, da vozim povečini brez sopotnice in stil - 'ovira na cesti' ;)

Popravljeno . Popravil Fritz
Objavljeno

Nekako nimam težav s tem, ker zaradi velike noge prej podrsam s škornjem in ker so mi škornji nekako prirasli k srcu, tam tudi neham, saj se mi jih ne da kupovat vsaka dva meseca, še manj pa nositi neko SS trdoto z iber zaščitami in drsniki.

 

Je pa res, da vozim povečini brez sopotnice in stil - 'ovira na cesti' ;)

če bi mel noge tam kjer bi jih mogu met ne bi škornjev drajsal ;)

 

no, jest na letniku 2011 se mi zdi da je bil GSA nisem nič drajsal..niti obložen ne..

koliko je pa GS nižji pa ne bi vedel iz glave. Malenkost najbrž že, ker ma že vzmetenje daljši hod.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

če bi mel noge tam kjer bi jih mogu met ne bi škornjev drajsal ;)

 

no, jest na letniku 2011 se mi zdi da je bil GSA nisem nič drajsal..niti obložen ne..

koliko je pa GS nižji pa ne bi vedel iz glave. Malenkost najbrž že, ker ma že vzmetenje daljši hod.

jp....se strinjam....k tačka podrajsa takrat si tud na štendru....stil ovira na cesti pa to bl težk gre :-) prste na tačko ne pa peto pa bo :-)

Objavljeno

jp....se strinjam....k tačka podrajsa takrat si tud na štendru....stil ovira na cesti pa to bl težk gre :-) prste na tačko ne pa peto pa bo :-)

 

Tako bi bilo sicer prav, ampak eni smo čez 190cm in takšen položaj pomeni bolj upognjene noge in neudobje. Včasih na kakšnih ridah to res naredim, da par ovinkov bolj položim, vendar pa tega skoraj nikoli ne počnem na potovanjih, ko so kufri na motorju.

Objavljeno

Lahko je vam pokavcem govoriti, ko vam skoraj vsi motorji pašejo na mero :evilgrin:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Zanima me, kaj opozarja rdeča lučka na displayu in ali je normalno da sveti, ko motor teče v neutral poziciji menjalnika?

Kaj pa rumen trikotnik, se ta vklopi ob rezervi za gorivo?

Objavljeno

Zanima me, kaj opozarja rdeča lučka na displayu in ali je normalno da sveti, ko motor teče v neutral poziciji menjalnika?

Kaj pa rumen trikotnik, se ta vklopi ob rezervi za gorivo?

če slučajno kupuješ išči naprej :D

Objavljeno

Zanima me, kaj opozarja rdeča lučka na displayu in ali je normalno da sveti, ko motor teče v neutral poziciji menjalnika?

Kaj pa rumen trikotnik, se ta vklopi ob rezervi za gorivo?

Kdaj je normalno da sveti rdeča lučka:

- to je kontorla delovanja ABS senzorja oz zavor, ko motor zalaufaš posveti in gori, dokler senzor ne zazna vrtenja zobatega kolesa na platišču. Če je vse OK po parih metrih ugasne in ostane ugasnjena do naslednjega vžiga. Če gori tudi med vožnjo oz. ko se ustaviš in daš menjalnik v prosti tek, potem nekaj ni OK

 

- rumena lučka oz trikotnik je opozorilna lučka. Vedno ko ti motocikel želi sporočiti vnaprej programirano napako oz. težavo se pojavi ta lučka ki utripa, NA LCD-ju pa je še opis težave. Teh opisov je seveda več: vklopljena rezerva goriva, pregorela žarnica...

Objavljeno

Pozdravljeni!

 

Zamenjal bi rad nizki sedež za visoko različico na bmw r 1200 gs, letnik 2011, prvi lastnik. Sem namreč višje rasti in mi po preizkusu kolegovega motorja bolj odgovarja visoka različica. Če je kdo interesent, naj me kontaktira.

 

LP

Objavljeno

Sedaj bom v tej temi imel marsikatero vprašanje, ker sem glede tega motorja še skoraj popoln laik.

Je res, da računalnik v motorju beleži način vožnje in potem nastavi delovanje motorja nekako optimalno za nekega posameznika?

Ker sem sedaj novi lastnik in mi mogoče ta način ne odgovarja bi rad ponastavil zadevo na neko začetno nastavitev...se to lahko napravi z odklopom akumulatorja za določen čas, da se mu izbriše spomin in kaj bi se dejansko s tem spremenilo, če se sploh kaj bi?

Objavljeno

A misliš da je GS Spece shuttle? :grrr

mogoče po ceni, ostalo pa je na nivoju ostalih sodobnih mopedov.

 

nič se ne beleži!

Objavljeno

Sedaj bom v tej temi imel marsikatero vprašanje, ker sem glede tega motorja še skoraj popoln laik.

Je res, da računalnik v motorju beleži način vožnje in potem nastavi delovanje motorja nekako optimalno za nekega posameznika?

 

Način vožnje ne beleži ampak beleži režim vožnje !

 

Delovanje motorja nastavlja računalnik(kot pri večini današnjih motorjev z elektronskim vbrizgom) sproti in to z pmočjo raznih tipal in senzorjev npr; na temperaturo motorja,temperaturo zraka,gostoto zraka pretok zraka,kvaliteto OKT goriva s pomočjo (klopf senzorjev)itd. Nekateri novi modeli imajo celo, da si sam nastavljaš režim vožnje npr.mestna vožnja,športna,potovalna z manjšo porabo itd.

 

Objavljeno (popravljeno)

Vandrovec..ce mas v mislih mogoce Dynamic ESA vzmetenje potem je nekaj na tem da se vzmetenje prilagaja..drugace bi bil navaden ESA..

Kar se pa delovanja agregata tice je pa Bremzer na svoj nacin pojasnil..

Popravljeno . Popravil biker77
Objavljeno (popravljeno)

Sicer sem govoril že z dvema nekaj o teh svareh pri tem motorju, malo me muči sledeče:

Imam občutek, da motor ne pospešuje tekoče skozi celotno območje vrtljajev, tam nad 5000 obrati, kot, da se nekaj spremeni v delovanju agregata, v vožnji pomeni to tam nekje nad 140 km/h. Prejšnji lastnik je izjavil, da se je vozil umirjeno in večino do okoli 140 km/h in v teh okoliščinah motor deluje tekoče ter prestavljanje je skoraj neslišno. Ko ga spravim nad to mejo pa postane prestavljanje bolj slišno v menjalniku. Pomislil sem tudi na sklopko, da malo drsi nad določenimi obrati, samo čudno, zakaj ne že od začetka. Saj potegne do 200 na avtocesti tudi s tremi kovčki in brez pretiranega zanašanja, poraba se mi zdi zmerna, doslej med 5,3 do 5,5 lit/100km. Vožnja je drugače odlična, stabilnost, lahkotnost med ovinki le za to spremenljivo delovanje agregata in menjalnika iščem vzroke...

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno

Če prav razumem, gre za tole manšeto:

attachicon.gifmanšeta kardana.jpg

 

V tem primeru, ti predlagam, da snameš kolo in razdvojiš, kardanski drog in kotno gonilo, kot vidiš na moiem RT-ju.

attachicon.gifIMG01049-20131221-1723.jpg

Ni to nobena znanost. Potem boš lahko nazaj namestil manšeto. Lahko pa da je sama manšeta poškodovana oz. plastični obroček, ki ga vidiš na sliki. V tem primeru jo bo potrebno pač zamenjati, ampak za to res ni potrebno hoditi na servis. Tam samo naročiš novo manšeto, zamenjaš pa jo sam. Ob temu namažeš še "ripne" kardanskega droga in stvar rešena. 

 

No, tako bi vsaj jaz naredil. Upam da uspešno rešiš težavo.

 

Lep pozdrav

 

Ekola, da zaključim zgodbo in se zahvalim za nasvet. Manšeto je bilo potrebno zamenjati saj je manjkal cel zadnji del s plastičnim obročkom. Kako se je to zgodilo in kam je tisti del izginil, ne vem. Mojster je snel celotno nihajko, kardanski drog se je pregledal in namazal, manšeto pa smo, seveda, zamenjali. Vse je ok, bi pa nadaljevanje vožnje s tako izpostavljenim  kardanskim drogom slabo vplivalo na ležaje kardanskega zgloba in sam sklop, kjer kardanski zglob nalega na zobnik kotnega prenosa.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Po 15 letih in skupaj več kot 100.000 prevoženih km s 4 različnimi motorji me je GS, ki ga vozim 5 sezono, prvi pustil na cedilu in ni vžgal. Razlog neka elektronika pri bencinski črpalki. Dobro, da se je to zgodilo doma in ne nekje v tujini, ker bi bil precej jezen, ko bi reševal to težavo. Sicer sem enkrat že iskal en rezervni del v Sofiji in tamkajšnjemu BMW servisu kapo dol, ampak takrat sem se z motorjem lahko vsaj peljal !! Strošek popravila nič posebnega, me je pa srce bolelo, ko sem motor gledal na tovornjaku za avtovleko, nekako ne spada tja gor :) Je pa zanimivo, da nisem nikjer zasledil, da bi še kdo imel tako težavo, mogoče sem pa edini !? 

Objavljeno

Po 15 letih in skupaj več kot 100.000 prevoženih km s 4 različnimi motorji me je GS, ki ga vozim 5 sezono, prvi pustil na cedilu in ni vžgal. Razlog neka elektronika pri bencinski črpalki. Dobro, da se je to zgodilo doma in ne nekje v tujini, ker bi bil precej jezen, ko bi reševal to težavo. Sicer sem enkrat že iskal en rezervni del v Sofiji in tamkajšnjemu BMW servisu kapo dol, ampak takrat sem se z motorjem lahko vsaj peljal !! Strošek popravila nič posebnega, me je pa srce bolelo, ko sem motor gledal na tovornjaku za avtovleko, nekako ne spada tja gor :) Je pa zanimivo, da nisem nikjer zasledil, da bi še kdo imel tako težavo, mogoče sem pa edini !? 

Nisi edini :BUA: :

http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?143272-Fuel-pump-controller-workaround

Objavljeno

Sicer sem govoril že z dvema nekaj o teh svareh pri tem motorju, malo me muči sledeče:

Imam občutek, da motor ne pospešuje tekoče skozi celotno območje vrtljajev, tam nad 5000 obrati, kot, da se nekaj spremeni v delovanju agregata, v vožnji pomeni to tam nekje nad 140 km/h. Prejšnji lastnik je izjavil, da se je vozil umirjeno in večino do okoli 140 km/h in v teh okoliščinah motor deluje tekoče ter prestavljanje je skoraj neslišno. Ko ga spravim nad to mejo pa postane prestavljanje bolj slišno v menjalniku. Pomislil sem tudi na sklopko, da malo drsi nad določenimi obrati, samo čudno, zakaj ne že od začetka. Saj potegne do 200 na avtocesti tudi s tremi kovčki in brez pretiranega zanašanja, poraba se mi zdi zmerna, doslej med 5,3 do 5,5 lit/100km. Vožnja je drugače odlična, stabilnost, lahkotnost med ovinki le za to spremenljivo delovanje agregata in menjalnika iščem vzroke...

Glede na krivuljo navora je to normalno. Med 4500-5500 mu krivulja zaniha, kar občutiš kot, da mu zmanjkuje moči. Jaz sem to rešil z dvema potezama.

Najprej sem kupil Akrapoviča in na servisu prilagodil elektroniko, potem pa sem se doma še sam lotil nastavitve ventilov. Je zelo enostavno, pazi samo, da upoštevaš momente zategovanja. Jaz sem zajebal, ko sem zašraufal zadnji vijak na pokrovu glave, potem pa sem rešil z Helicoil vložkom, ki jih imam zdaj vseh 8.

Objavljeno

Glede na krivuljo navora je to normalno. Med 4500-5500 mu krivulja zaniha, kar občutiš kot, da mu zmanjkuje moči. Jaz sem to rešil z dvema potezama.

Najprej sem kupil Akrapoviča in na servisu prilagodil elektroniko, potem pa sem se doma še sam lotil nastavitve ventilov. Je zelo enostavno, pazi samo, da upoštevaš momente zategovanja. Jaz sem zajebal, ko sem zašraufal zadnji vijak na pokrovu glave, potem pa sem rešil z Helicoil vložkom, ki jih imam zdaj vseh 8.

Na zadnji strani je diagram moči in navora

Akrapovič.pdf

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!