Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno

Mislim, da bom oba nascal ... 50 kkm pa je na originalnih ploščicah še več kot pol zavorne obloge diski pa kot novi, je pa res da bolj malo bremzam ... samo gas :P

 

 

ko boš pri sprednjih na 117.000km pol boš blizu mene... :yea1:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

ko boš pri sprednjih na 117.000km pol boš blizu mene... :yea1:

 

Ti pa tak sploh ne bremzaš, motorist za tako lahko komot pomisli, da ti je crknila štop luč  .)

Objavljeno

Ja solo ma úokvarjeno štop lampo,preverjeno:-)

Objavljeno

GS ne bi smel it 200, vsaj po papirjih ne  :grim

216 Po števcu:-)

Kar se pa tiče papirologije pa ne vem sem bolj praktik in ne nadudlan teoretik;-)

Objavljeno

Vprašanja imam za biker77..... Na ker motor si dal zadaj Wilbers?  Kakšna je primerjava Wilbersa in WP? Katere motorje imaš?(nekje sem zasledil, da imaš poleg Tuona tudi enga 17let starga.....)

Thank"s

Objavljeno

ko boš pri sprednjih na 117.000km pol boš blizu mene... :yea1:

Solo. povej po pravici, koliko krat, pa si že dal potomplat škorne. Lp :kva2:

Objavljeno

Wilbersa sem dal na gs 1200 letnik 2008. Na unga ki ni prezivel sezone. Razlika proti originalu velika.Se je bistveno bolje obnasal motor. Te fedre ima sedaj krucymucy na svojem. Kak je WP ti ne znam povedat. Vem pa da na je na KTM motorjih vedno odlicen. Tisto kar je 17 let staro je pa Cagiva Elefant 900. Tista bi tudi rabila eno novo amortizacijo samo ni casa zdej..

Objavljeno

Wp originalno vzmetenje na KTM je bistveno boljše kot originalno na BMW,govorim kot uporabnik obeh!

Objavljeno (popravljeno)

Boljse ali ne. Je dosti bolj sportno na KTM.. Nekomu je to okej nekomu bo bolj ustrezala mehkoba BMW-ja. Je pa res da je WP kvaliteta na KTM na visjem nivoju kot Sachs na BMW. Ima pa BMW cist drugacno vpetje kot pa KTM in tu se pozna najvecja razlika. Sej pa lahko das WP tut na BMW..

Popravljeno . Popravil biker77
Objavljeno

Torej je Wilbers v redu. Hm,... ampak mi vseen nista pojasnila v kakšen kvalitetni razred spada ta firma blažilcev. Recimo, če ga daš na en slabši baik (kaj pa vem kerga bi reku, da ne bo kdo užaljen), je razlika verjetno očitna.. Kaj pa če bi ga dal na Yamaho R1 al pa na Tuono in podobnim boljšim baikom (ne glede na segment), a je v tem primeru tudi očitna razlika, al so že serijski dost hudi?

Objavljeno

Snecer, ne vem a tole leti name, al se mi samo zdi..... Menjava amortizerja je po tvoje brez veze, ker govoriš o desetinkah. Mene pa zanima menjava iztrošenega amortizerja, ki je svoje odslužil. Ker pa se bom moral skeširat, mi pa ni vseeno, kaj bom dal na motor. Jasno, da kar se da dobro zadevo, ki bo funkcionirala po možnosti bolje od originala. Zato sem se z uprašanjem obrnil na Biker77, ki očitno ima s tem nekaj izkušenj.

Objavljeno

Na svojo Tuono ne bi dal Wilbersa ker imam gor Ohlinsa ;-)

Bolj je stvar v tem da ti amortizer zelo prilagodijo na tezo in na stil voznje. Ce znas povedat kaj bi rad imel. Vsak amortizer se da se mal porihtat.

Objavljeno

1999, torej 15 let, ampak ne GS-a, na ta forum sem pogledal zato, ker bom moral verjetno do naslednje sezone (upam) kupiti še en rabljen motor, da se bo moja lahko z mano pelala UDOBNO na kakšen izlet. Sej veš kako je z ženskami, najpomembnejši del motorja jim je sedež....... Do zdej sem bil pa vsa leta solo s kolegi z mojim starim (z mano se stara....) triplom. Za njega te sprašujem glede amortizerja....... ker ti veš, da si tak motor (čeprav že v letih) zasluži nekaj boljšega.

Objavljeno

Boljse ali ne. Je dosti bolj sportno na KTM.. Nekomu je to okej nekomu bo bolj ustrezala mehkoba BMW-ja. Je pa res da je WP kvaliteta na KTM na visjem nivoju kot Sachs na BMW. Ima pa BMW cist drugacno vpetje kot pa KTM in tu se pozna najvecja razlika. Sej pa lahko das WP tut na BMW..

Na mojem je fabrško vgrajena amortizacija Showa in ne Sachs.

Objavljeno

Na mojem je fabrško vgrajena amortizacija Showa in ne Sachs.

Ja res je..Showa..no..point je isti

Objavljeno

Ja res je..Showa..no..point je isti

No sej si v bistvu imel tudi prav... GS 2013 in naprej ima pa Sachse. :grim

Objavljeno

A vas lahko speljem nazaj na temo. :P Testni vozniki in lastniki GS-ov, predvsem tisti, ki ste imeli "zračni" model in imate "vodnega"; kakšna je razlika v sami ESA?

Ta novi model, ima dinamični ESA, na starem modelu je bil samo ESA. (če sem prav informiran, če nisem, me prosim popravite)

Baje, da novi dela čudeže, ker niso samo prednastavitve, ampak je to baje aktivno podvozje??

Zanimivo, da mi niti trgovec ni znal jasno razložiti, kakšna je razlika....

Ali je morda na "starih" modelih (do l.2012) tudi obstajal dinamični ESA, ali so na teh motorjih torej samo prednastavitve?

 

Hvala za odgovor!

Objavljeno (popravljeno)

Ti ga na (teorija). Kako je pa v praksi bodo pa morali res opisat lastniki teh "tehnoloških čudes".

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Jest lahko samo opišem razliko ki sem jo občutil stari vs novi:(novega samo na testu mel) pri novem se bolj pozna sama razlika od ene do druge nastavitve, je pa pri istih nastavitvah novi motor precej bolj trd in športno naravnan, v daljših hitrejših ovinkih lepše drži smer in ni več guncanja kot pri starem.....off road nisem sprobal zaradi sopotnice in prekratkega druženja....ogotovil sem samo da za razliko v ceni od mojega 08 do novega ni vreden menjave :grim

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jest lahko samo opišem razliko ki sem jo občutil stari vs novi:(novega samo na testu mel) pri novem se bolj pozna sama razlika od ene do druge nastavitve, je pa pri istih nastavitvah novi motor precej bolj trd in športno naravnan, v daljših hitrejših ovinkih lepše drži smer in ni več guncanja kot pri starem.....off road nisem sprobal zaradi sopotnice in prekratkega druženja....ogotovil sem samo da za razliko v ceni od mojega 08 do novega ni vreden menjave :grim

Hvala! (tudi tebi, MiNa) Če se prav spomnim, si imel ti tudi Varo (bordo, z Akrapi). Primerjava Vare in GS-a?

Objavljeno

HI, Vare še nisem imel. Sem eden redkih, ki je naredil downsize iz 1150 na 800ccm.

Objavljeno

Jest lahko samo opišem razliko ki sem jo občutil stari vs novi:(novega samo na testu mel) pri novem se bolj pozna sama razlika od ene do druge nastavitve, je pa pri istih nastavitvah novi motor precej bolj trd in športno naravnan, v daljših hitrejših ovinkih lepše drži smer in ni več guncanja kot pri starem.....off road nisem sprobal zaradi sopotnice in prekratkega druženja....ogotovil sem samo da za razliko v ceni od mojega 08 do novega ni vreden menjave :grim

No ta zadnji stavek me pomirja :-)

Objavljeno

Itak nikoli ni vredno kolkr vec denarja je. Ce pa mas denar bos pa novega kupil in ne starega. Dynamic ESA pa dela super dobr. Vsekakor ena boljsih stvari na bemflu..

Objavljeno

Bom vdaril bika med roge, ampak vseeno bi o tej svetinji, ESA imenovani dal svoj pogled. Imam starega GS-a .

Sem zadnjič vzel novega adventure, vozil po cestah, ki so meni pri srcu, pa, da bi človek zaradi tega novega ESA dol padel od veselja nisem občutil.

Res je, da se v 99,999 % vozim sam (žena nima nekega blaznega veselja do vožnje), obremenitev (beri teža) pa razen vsako leto voznikove kile več skoraj identična.

Čarman mi je pred leti  "na roko" nastavil vzmet in to je to (še enkrat, vsaka čast Čarmanu za to).

 

Novi motor je seveda oh in sploh, možnosti nastavitev za starega kozla preveč, malo me je zajebaval edino oni gas, ki se ga v treh urah ne navadiš (v vsakem ovinku sem prehitro in preostro dodajal)... 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!