MiNa Objavljeno Marec 15, 2016 Opozori Objavljeno Marec 15, 2016 Ob 7. 3. 2016 at 17:27, Wakasaki pravi: Potrebujem pomoč, kako je pri gs-ih z verigo odmičnih gredi-boxer-? Obstaja interval menjave? Kaj pa napenjalca? Hvala za odgovore A že ima 200Kkm? Wakasaki 1
u-r-o-s Objavljeno Marec 15, 2016 Opozori Objavljeno Marec 15, 2016 Svečke prispele, hotel menjat pa nastavek gedor, za svečke ni šel v odprtino... So mi zdej podrejal nastavek za dober 1mm, pa da vidimo
robinhood Objavljeno Marec 16, 2016 Opozori Objavljeno Marec 16, 2016 Tudi meni blo zeeloo dolgcajt pozimi ...Sem mal "sešil" novo oblekco, staro pa shranil, če bi se kdaj spet moda obrnila. Tudi meni blo zeeloo dolgcajt pozimi ...Sem mal "sešil" novo oblekco, staro pa shranil, če bi se kdaj spet moda obrnila. notranc, Ferrarist, Kmet2 in 2 others 5
pik1 Objavljeno Marec 16, 2016 Opozori Objavljeno Marec 16, 2016 pred 6 minutami, robinhood pravi: Tudi meni blo zeeloo dolgcajt pozimi ...Sem mal "sešil" novo oblekco, staro pa shranil, če bi se kdaj spet moda obrnila. Tudi meni blo zeeloo dolgcajt pozimi ...Sem mal "sešil" novo oblekco, staro pa shranil, če bi se kdaj spet moda obrnila. . ... a to sta bili dve zimi vmes ??? ps. .... sicer pa ... si kanarčka lepo preoblekel ... notranc 1
Borutt Objavljeno Marec 16, 2016 Opozori Objavljeno Marec 16, 2016 pred 35 minutami, robinhood pravi: Tudi meni blo zeeloo dolgcajt pozimi ...Sem mal "sešil" novo oblekco, staro pa shranil, če bi se kdaj spet moda obrnila. Tudi meni blo zeeloo dolgcajt pozimi ...Sem mal "sešil" novo oblekco, staro pa shranil, če bi se kdaj spet moda obrnila. (4) Vsako spremembo, ki vpliva na spremembo podatkov v prometnem dovoljenju (npr. tehnično spremembo, spremembo lastništva, prebivališča ali sedeža), je treba v 15 dneh prijaviti registracijski organizaciji. Prijavi spremembe mora lastnik registriranega vozila priložiti listine, s katerimi dokazuje spremembo. Če se sprememba lastništva dokazuje s pogodbo, sklenjeno med fizičnima osebama ali fizično in pravno osebo ali s komisijsko pogodbo, mora biti identiteta fizičnih oseb ugotovljena. Ugotovitev identitete fizičnih oseb opravi registracijska organizacija. Pri tem se na pogodbi preveri oziroma zapiše naslov stalnega prebivališča kupca ali začasnega prebivališča, če nima stalnega, EMŠO prodajalca in kupca ter identifikacijska številka vozila, ki je predmet spremembe lastništva. (5) Z globo 200 eurov se kaznuje za prekršek lastnik vozila, ki ravna v nasprotju s prejšnjim odstavkom. (1) Če se pri tehničnem pregledu vozila ugotovijo predelave ali spremembe na vozilu, opredeljene v 19. členu tega zakona, zaradi katerih se podatki v prometnem dovoljenju in v računalniških evidencah ne ujemajo z ugotovljenim stanjem vozila, se izda potrdilo o opravljenem tehničnem pregledu le na podlagi predhodno izvedenega postopka posamične odobritve v skladu s tem zakonom in ustreznega vpisa predelave ali spremembe v potrdilo o skladnosti oziroma v soglasje k registraciji.
robinhood Objavljeno Marec 16, 2016 Opozori Objavljeno Marec 16, 2016 Še nisem slišal, da bi se kakšna kontrola prometa, ali pa carinik zapičil v barvo...sploh motorja? Tehničnega mam pa drugi mesec...in me rees zanima, če bojo pogruntali, da je v prometni drugačna barva...to me pa res zanima solorider 1
solorider Objavljeno Marec 16, 2016 Opozori Objavljeno Marec 16, 2016 pred 13 minutami, robinhood pravi: Še nisem slišal, da bi se kakšna kontrola prometa, ali pa carinik zapičil v barvo...sploh motorja? Tehničnega mam pa drugi mesec...in me rees zanima, če bojo pogruntali, da je v prometni drugačna barva...to me pa res zanima sem imel sedež siv, sedaj imam črnega in sem imel tehničnega in pogledajo zavore, luči.... mogoče še gume in adijo...
Mavti Objavljeno Marec 16, 2016 Opozori Objavljeno Marec 16, 2016 (popravljeno) V naših koncih ima stric na tehničnih pregledih številke barve že vse v glavi tako, da močno dvomim ,da gre kar tako skozi je pa res da ne komplicira in brez problema vpiše novo barvo v prometno dovolenje. Preizkusil na sebi in to pri čisto novem skuterju , tovarniški papirji ena barva v praksi pa druga barva Za sedež pa ne bo kompliciral sem siguren Popravljeno Marec 16, 2016. Popravil Mavti DAMI34 1
Borutt Objavljeno Marec 16, 2016 Opozori Objavljeno Marec 16, 2016 pred 3 urami, robinhood pravi: Še nisem slišal, da bi se kakšna kontrola prometa, ali pa carinik zapičil v barvo...sploh motorja? Tehničnega mam pa drugi mesec...in me rees zanima, če bojo pogruntali, da je v prometni drugačna barva...to me pa res zanima Preveč si doma in premalo po svetu. Z barvami se ugotovi marsikateri prekršek ali pa kaznivo dejanje. In ta barva ni tako majhna zadeva, kot ti misliš. V primeru kraje ali pa prometne nesreče se bo iskalo vozilo na podlagi podatkov v evidencah. Ali pa na podlagi izjav prič. Kar pa na koncu pomeni eno zmedo, če se podatki v evidencah ne ujemajo z barvo v realnosti. robot, builder, DAMI34 in 1 other 4
Wakasaki Objavljeno Marec 17, 2016 Opozori Objavljeno Marec 17, 2016 Ob 15.3.2016 at 18:15, MiNa pravi: A že ima 200Kkm? Ne nima , ampak par ljudi je burno odreagiralo in s komentarji o napenjalcih in veriga opravičevalo svojo reakcijo, češ kupit gs z 80000km je pa nesmisel, k je treba že ketne menat k se stegnejo, ker so šponarji za zamenat..... Sam sem prvič slišim kaj takega, pa sem veliko prebral o teh motorjih, namreč mislim ga kupit, ampak po vseh meni nesmiselnih besedah sem se obrnil sem, kjer vem da si več kot en član lastijo ali pa so si lastili gs z vsaj 80000km ali celo dvakrat toliko, ali pa druge varjante s tem motorjem.. Kar se mi sanja o napenjalcih se mi za 1150 pa še to le za levega...pa še to ni nevem kaj....... MiNa 1
Ferrarist Objavljeno Marec 17, 2016 Opozori Objavljeno Marec 17, 2016 Moj sosed je pred lansko sezono prišel z idejo, da bi mal pomenjala batne obročke, ležaje ipd. 1100gs, 200k km. Sem mu odprl motor........in nazaj sestavil. Vse tipi topi. Preventivno sva zamenjala samo ketnco. Ima 220+, še zmer dela k violina Wakasaki, DAMI34, ciciban in 1 other 4
Wakasaki Objavljeno Marec 17, 2016 Opozori Objavljeno Marec 17, 2016 Pravkar, Ferrarist pravi: Moj sosed je pred lansko sezono prišel z idejo, da bi mal pomenjala batne obročke, ležaje ipd. 1100gs, 200k km. Sem mu odprl motor........in nazaj sestavil. Vse tipi topi. Preventivno sva zamenjala samo ketnco. Ima 220+, še zmer dela k violina po pričakovanjih
DAMI34 Objavljeno Marec 17, 2016 Opozori Objavljeno Marec 17, 2016 (popravljeno) pred 13 urami, robinhood pravi: Še nisem slišal, da bi se kakšna kontrola prometa, ali pa carinik zapičil v barvo...sploh motorja? Tehničnega mam pa drugi mesec...in me rees zanima, če bojo pogruntali, da je v prometni drugačna barva...to me pa res zanima pred 12 urami, solorider pravi: sem imel sedež siv, sedaj imam črnega in sem imel tehničnega in pogledajo zavore, luči.... mogoče še gume in adijo... men so na fičkotu, pobrali prometno. Ker sem narisal ob strani bele črte, katere niso bile vpisane v prometno Sam vpis pa nardiš na tehničnem, al je to dodatna barva lai sprememba barve Popravljeno Marec 17, 2016. Popravil DAMI34 Bmflar in notranc 2
skalaprava Objavljeno Marec 17, 2016 Opozori Objavljeno Marec 17, 2016 Ob 7.3.2016 at 17:27, Wakasaki pravi: Potrebujem pomoč, kako je pri gs-ih z verigo odmičnih gredi-boxer-? Obstaja interval menjave? Kaj pa napenjalca? Hvala za odgovore pred 5 urami, Wakasaki pravi: Ne nima , ampak par ljudi je burno odreagiralo in s komentarji o napenjalcih in veriga opravičevalo svojo reakcijo, češ kupit gs z 80000km je pa nesmisel, k je treba že ketne menat k se stegnejo, ker so šponarji za zamenat..... Sam sem prvič slišim kaj takega, pa sem veliko prebral o teh motorjih, namreč mislim ga kupit, ampak po vseh meni nesmiselnih besedah sem se obrnil sem, kjer vem da si več kot en član lastijo ali pa so si lastili gs z vsaj 80000km ali celo dvakrat toliko, ali pa druge varjante s tem motorjem.. Kar se mi sanja o napenjalcih se mi za 1150 pa še to le za levega...pa še to ni nevem kaj....... Kolikor jaz vem, ni predvidenega intervala menjave verige. Pri GS 1200 sta oba napenjalca hidravlična in načeloma prav tako ni potrebe po menjavi ali vzdrževanju, za razliko od prejšnjih modelov (110, 1150), ko pa so primeri, da so napenjalci res tu in tam "crkovali". Tisti so imeli notri še vzmeti v napenjalcih. Tudi platična vodila verig naj bi bila doživljenska. Je pa res, da včasih rabi hidravlični napenjalec ob zagonu nekaj časa, da se v njemu vzpostavi dovolj velik oljni pritisk (pritisk ustvarija motorno olje in oljna črpalka!) in takrat zna veriga malo zaropotati, vendar to ne pomeni, da ga je potrebno menjati. Sicer pa moj R1200RT (99% enak agregat kot GS) jih ima sedaj na števcu cca. 186.000 km, pa o kaki menjavi verige odmičnih gredi, napenjalcev in ostalih zadevah zaenkrat ne razmišljam, ker še vse delal tipitop. No, trkam po lesu.... Skratka, zelo verjetno boš prej menjal kardanski drog kot napenjalca in verigi....govorim nažalost iz lastnih izkušenj Wakasaki, MiNa in notranc 3
Wakasaki Objavljeno Marec 18, 2016 Opozori Objavljeno Marec 18, 2016 pred 17 urami, skalaprava pravi: Kolikor jaz vem, ni predvidenega intervala menjave verige. Pri GS 1200 sta oba napenjalca hidravlična in načeloma prav tako ni potrebe po menjavi ali vzdrževanju, za razliko od prejšnjih modelov (110, 1150), ko pa so primeri, da so napenjalci res tu in tam "crkovali". Tisti so imeli notri še vzmeti v napenjalcih. Tudi platična vodila verig naj bi bila doživljenska. Je pa res, da včasih rabi hidravlični napenjalec ob zagonu nekaj časa, da se v njemu vzpostavi dovolj velik oljni pritisk (pritisk ustvarija motorno olje in oljna črpalka!) in takrat zna veriga malo zaropotati, vendar to ne pomeni, da ga je potrebno menjati. Sicer pa moj R1200RT (99% enak agregat kot GS) jih ima sedaj na števcu cca. 186.000 km, pa o kaki menjavi verige odmičnih gredi, napenjalcev in ostalih zadevah zaenkrat ne razmišljam, ker še vse delal tipitop. No, trkam po lesu.... Skratka, zelo verjetno boš prej menjal kardanski drog kot napenjalca in verigi....govorim nažalost iz lastnih izkušenj iskreno hvala za res konkreten odgovor. Vse mi je jasno oziroma tako sem si tudi predstavljal. Sem mehanik z avtostroke vw škoda seat audi pa so mi zadeve sploh okoli verig in napenjalcev zelo poznane. Pri svojem delu vidim, primer 3.0 V6 TDI v recimo vozilu audi A6 pri 500000km na verigi in drsnikih minimalni znaki obrabe. Vem, da morda tu ni možno delati primerjave, ampak jasno pa mi je bilo, da ketna pri gs rt,...se ne more znucat pr80000km, seveda če je motor vsaj kdaj dobil servis,.....vsaj meni se tako zdi hvala še enkrat
skalaprava Objavljeno Marec 18, 2016 Opozori Objavljeno Marec 18, 2016 No, ko že ravno omenjaš......moj Passat 1.9 TDI ima cca. 600.000km, pa motor še ni bil odpiran! (kilometri so skoraj vsi moji) Skratka, če boš kupil GS-a z 80.000km ni nikakršne bojazni, pa še cena je takrat verjetno ugodna. ciciban, gsxf750, Wakasaki in 3 others 6
notranc Objavljeno Marec 18, 2016 Opozori Objavljeno Marec 18, 2016 Zdravo, sosed je pred mesecem kupil gs1200 letnik 2006 s kao 52000 km. Včeraj naredi tehničnega in takoj gremo na furo, ko pa pridemo domov in parkira motor v garažo opazimo kapljico olja pod njem. Mislimo , da je le tesnilo pri vijaku za izpust olja a temu ni bilo tako saj olje tam ne pušča. Ugotovi se da, olje pušča tukaj. Olje se nabira in polzi iz levega utora na slili. Ali se je komu kaj takega že pripetilo? lp, notranc
vandrovec Objavljeno Marec 18, 2016 Opozori Objavljeno Marec 18, 2016 To ste odstranili prednji plastični pokrov. Na sliki je videti, da je na eni strani tista vdolbina v bloku nekaj popravljena. Je to bilo že prej ali ste vi to premazali, ker to ravno normalno verjetno ni?
notranc Objavljeno Marec 18, 2016 Opozori Objavljeno Marec 18, 2016 (popravljeno) Ja pvc pokrov je odstranil, potem pa je sam nekaj mazal z nekim tekočim aluminijem. Popravljeno Marec 18, 2016. Popravil notranc
vandrovec Objavljeno Marec 18, 2016 Opozori Objavljeno Marec 18, 2016 Lahko je počen pokrov menjalnika ali pušča pri plošči, katera je privijačena na pokrov http://www.ascycles.com/Illustrated_catalog2/MicroList.aspx?id=51558&catID=&catname=&bindName=Front%20cover/Timing%20chain%20cover&bindCat=11_3592
MiNa Objavljeno Marec 18, 2016 Opozori Objavljeno Marec 18, 2016 Menjalnik je na drugi strani motorja, zadaj. Pod tem pokrovom je veriga za pogon pomožne gredi ki potem preko verig na zadnji strani poganja odmični gredi v glavi motorja. Pred "packanjem" z raznimi žaubami, bi bilo najprej za preverit tesnilo črnega pokrova na štiri torx vijake. skalaprava, Ferrarist in Wakasaki 3
Wakasaki Objavljeno Marec 18, 2016 Opozori Objavljeno Marec 18, 2016 Lahko pa tudi očistiš in laufaš brez motoja kje se najprej pojavi olje. Je okoli jermenice suho?
notranc Objavljeno Marec 18, 2016 Opozori Objavljeno Marec 18, 2016 Pri torx vijakih je suho, olje solzi samo v levi vdolbini na sliki v levem notranjem kotu. Znala bi biti kakšna mikro poka saj se olje pojavi le pri vročem motorju. Lp,n
Ferrarist Objavljeno Marec 19, 2016 Opozori Objavljeno Marec 19, 2016 Pokrov dol, in če je možnost lepo povarit s tig-om notranc in vandrovec 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se