Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno
pred 40 minutami, solorider pravi:

sem mislil za 1190

Če napišem da je za tebe pol vrjetno vem kaj govorim :cool:

Se opravičujem za off topic sam te bmflarji so trdi v 3pm .....:P......hec ......

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 9 minutami, Kmet2 pravi:

Če napišem da je za tebe pol vrjetno vem kaj govorim :cool:

Se opravičujem za off topic sam te bmflarji so trdi v 3pm .....:P......hec ......

če imaš motorjev, da ne vem o katerem govoriš... :ras:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 minutami, solorider pravi:

če imaš motorjev, da ne vem o katerem govoriš... :ras:

spravim ali ne ?

Objavljeno
pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

spravim ali ne ?

spravi in bom videl kako do Celja!  :OK:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Večji del predstavitve novega GS-a je posnet na Pagu, Zadrskem zaledju, na Velebitu in v Selinah. Zanima pa me kje so posneli del vožnje po delti neke reke ob morju ? v ozadju gore ne pašejo v to klimo.

Objavljeno
2 hours ago, tonystx said:

Večji del predstavitve novega GS-a je posnet na Pagu, Zadrskem zaledju, na Velebitu in v Selinah. Zanima pa me kje so posneli del vožnje po delti neke reke ob morju ? v ozadju gore ne pašejo v to klimo.

Meni tudi zgleda kot Islandija ali kakšna Norveška. Saj tudi filme snemajo tako: malo v Maroku, malo Bosni, potem se pa film dogaja v Afganistanu.

Objavljeno

Ne najdem prave teme za vprašanje,pa bom kar tukaj(ker sicer sem to videl btw na gs-u)..po potrebi naj me kdo prestavi v pravo temo..in sicer me tako na splošno zanima,kaj so prednosti felten z naperami in prednosti navadnih felten..ker sem že videl da so feltne z naperami kao dod.oprema..vem da imajo cross in offroad motorji napere..se pravi če das na gs-a napere,je potem bolj namenjen terenu?lp

Objavljeno
2 hours ago, dAlencc87 said:

Ne najdem prave teme za vprašanje,pa bom kar tukaj(ker sicer sem to videl btw na gs-u)..po potrebi naj me kdo prestavi v pravo temo..in sicer me tako na splošno zanima,kaj so prednosti felten z naperami in prednosti navadnih felten..ker sem že videl da so feltne z naperami kao dod.oprema..vem da imajo cross in offroad motorji napere..se pravi če das na gs-a napere,je potem bolj namenjen terenu?lp

Večina cestnih voznikov jih daje zaradi estetike. So pa res bolj prožne od litih, zato so v osnovi bolj namenjene terenu. Prednosti enih in drugih smo na forumu že dodobra obdelali. Malo pobrskaj po forumu, sicer pa bi na hitro razložil tako:     Lite so lažje, bolj toge, se lažje čistijo in so večinoma cenejše. Z naperami so težje, bolj prožne in lažje za popravljanje npr. kje na terenu. 

 

Objavljeno
pred 1 uro, motolover pravi:

Večina cestnih voznikov jih daje zaradi estetike. So pa res bolj prožne od litih, zato so v osnovi bolj namenjene terenu. Prednosti enih in drugih smo na forumu že dodobra obdelali. Malo pobrskaj po forumu, sicer pa bi na hitro razložil tako:     Lite so lažje, bolj toge, se lažje čistijo in so večinoma cenejše. Z naperami so težje, bolj prožne in lažje za popravljanje npr. kje na terenu. 

 

No to me je zanimal..hvala lp

Objavljeno
pred 11 urami, dAlencc87 pravi:

No to me je zanimal..hvala lp

Ko sem padel z motorjem ki je imel platišča z naperami sem udaril v odbojno ograjo(količek) ki je platišče zavihal (rob) pobral odpeljal naprej . Pri litem platišču pa bi klical asistenco . 

Če greš na pot je dobro dati v platišče z naperami tudi zračnico ............ko zapneš rob ne spusti zraka :) itd .....

Ostalo ti je Motolover povedal .

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
7 hours ago, Kmet2 said:

Ko sem padel z motorjem ki je imel platišča z naperami sem udaril v odbojno ograjo(količek) ki je platišče zavihal (rob) pobral odpeljal naprej . Pri litem platišču pa bi klical asistenco . 

Če greš na pot je dobro dati v platišče z naperami tudi zračnico ............ko zapneš rob ne spusti zraka :) itd .....

Ostalo ti je Motolover povedal .

Sej ne zapneš roba to ljubljančani delate ka se v robnike zaletavate :P ja ja sej vem da nisi ljubljančan sam zgleda si se nalezu :D

Objavljeno
1 minute ago, ludiluka said:

Sej ne zapneš roba to ljubljančani delate ka se v robnike zaletavate :P ja ja sej vem da nisi ljubljančan sam zgleda si se nalezu :D

Včasih se moraš na cesti umakniti kakemu prišleku, ki se v velemestu ne znajde in šajdra s pasu na pas. Takrat se kaj hitro lahko zgodi, da zadeneš robnik. :)

Glede zračnice, moram dve nabaviti, da bom imel za s seboj.

Objavljeno
pred 14 minutami, ludiluka pravi:

Sej ne zapneš roba to ljubljančani delate ka se v robnike zaletavate :P ja ja sej vem da nisi ljubljančan sam zgleda si se nalezu :D

V zakup vzami da se eni vozimo povsod in robovi so različni ne samo od pločnikov :cool: nismo omejeni samo na asvaltno podlago in relacijo Gorica-Postojna :P

Čist vsako temo zasmetite .

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
10 hours ago, Kmet2 said:

V zakup vzami da se eni vozimo povsod in robovi so različni ne samo od pločnikov :cool: nismo omejeni samo na asvaltno podlago in relacijo Gorica-Postojna :P

Čist vsako temo zasmetite .

to sva že mal zapenjala z motoloverjem, pa me zanima, a si ti kdaj tako zbil kolo, da nisi mogu naprej? In če sred nikjer udariš lito, jo sestaviš s švasaparatom in macolo. Za silo gre, Kolo z naperami ima...70-80 kosov. če jo raztrese, si bos. NIČ ne morš narest.

men se zdijo šprikle na 120-160 konjskih motorjih, ki se 99% vozijo po asfaltu bol šminka kot korist. predvsem pri tamočnih, ala tvoj 1190, ali 1290 pa explorer in crosstourer....to ma dost kil dost konj, vleče noro...IMO tiste fakin cveke prej al slej potrže...

 

to je čist moja skepsa. mislim da nikoli več ne bom mel naper, ampak, nikoli ne reči nikoli....

 

Objavljeno

Glavna razlika med špicami in lito felgo se pokaže, ko z 0.8 bara v gumi fino vsekaš v nepričakovan kamen nekje bogu za hrbtom. Felga na špicah se bo malo zvila, mogoče tudi to ne. Lite pa zna lep kos manjkati. Za cestno vožnjo so pa špice slabše, bi rekel da lih zaradi manjše togosti. Obenem pa jim lih manjša togost omogoča lepše požiranje udarcev in do neke mere zmanjšuje možnost resne poškodbe felge pri vožnji izven asfaltiranih cest.

Glede trganja špic pa... te preneseje veliko zlorabe. Je pa treba paziti, da so pravilno zategnjene. Če niso, so pa problemi z opletanjem felge, trganjem špic, pokanjem pest. Samo to se spet nanaša prej na offroad vožnjo in skoke na MX progah. Motor, ki se vozi po cestah jih bo obremenil drugače in predvsem bolj monotono. Pa verjetno na motorju, ki se večino časa vozi po asfaltu, ko gre pa off pa gre bolj na easy, res nimajo kakega smisla.

Objavljeno
pred 1 uro, Cartman pravi:

to sva že mal zapenjala z motoloverjem, pa me zanima, a si ti kdaj tako zbil kolo, da nisi mogu naprej? In če sred nikjer udariš lito, jo sestaviš s švasaparatom in macolo. Za silo gre, Kolo z naperami ima...70-80 kosov. če jo raztrese, si bos. NIČ ne morš narest.

men se zdijo šprikle na 120-160 konjskih motorjih, ki se 99% vozijo po asfaltu bol šminka kot korist. predvsem pri tamočnih, ala tvoj 1190, ali 1290 pa explorer in crosstourer....to ma dost kil dost konj, vleče noro...IMO tiste fakin cveke prej al slej potrže...

 

to je čist moja skepsa. mislim da nikoli več ne bom mel naper, ampak, nikoli ne reči nikoli....

 

Jp , lela 2012 sem se stresel na ridah , slike platišča itd bi morala biti v Vtisi iz dnevnih voženj . Zgodilo se mi je točno to kar sem opisal (količek) platišče je odprlo do te mere da se je videla zračnica .........zlomljeno še krmilo , izpuh, prednja šipa, luč itd .....odpeljal sem se domov v lj ..............z mano so bili še Pik1, Zivnorc in Luksa ;) z lito bi klical asistenco . 

Prvič pa slišim da platišče z naperami raztrese na 70-80 kosov pa sem jih upalil že eno 3-4 pa so ostale  cele samo zavite u 3pm toda za silo vozne . 

Na f650gs sem odlomil rob platišča in je bilo vsega konec ! 

Jaz prisegam na napere ker se rad zapeljem dol s ceste tudi z 1190 .

Objavljeno (popravljeno)

v obzir je vzet tud zračnico. V litih feltnah jih v 99% ni ob naperah pa v 99% je.


Na Dvoru letos spomladi (druga fura v sezoni) mi je udarna jama ukrivila obe ulitki, zadnjo toliko, da je guma (seveda brez zračnice) spustila in je bilo fure konec. In sem klical pomoč.

Jerman je za zadnjo reku fertik drugo bo treba, prednjo pa so porihtali.

 

Kmeta pa sem "nagnal" se peljat naprej, zakaj bi imela oba uničen dan.

k prejšnjemu postu:

če bi bila zračnica, bi se odpeljal domov.

Popravljeno . Popravil gsxf750
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
51 minutes ago, Kmet2 said:

Jp , lela 2012 sem se stresel na ridah , slike platišča itd bi morala biti v Vtisi iz dnevnih voženj . Zgodilo se mi je točno to kar sem opisal (količek) platišče je odprlo do te mere da se je videla zračnica .........zlomljeno še krmilo , izpuh, prednja šipa, luč itd .....odpeljal sem se domov v lj ..............z mano so bili še Pik1, Zivnorc in Luksa ;) z lito bi klical asistenco . 

Prvič pa slišim da platišče z naperami raztrese na 70-80 kosov pa sem jih upalil že eno 3-4 pa so ostale  cele samo zavite u 3pm toda za silo vozne . 

Na f650gs sem odlomil rob platišča in je bilo vsega konec ! 

Jaz prisegam na napere ker se rad zapeljem dol s ceste tudi z 1190 .

de ne bo nesporazumov. Mel sem špriklasto feltno, ki je porebovala res dost ljubezni....frendu jo je razkopalo na avtocesti med imolo in bologno, so bli to drugi cajti, ni blo interneta, ebaya in nismo bli u EU.Stvar je sestavljena iz 40 al 44 špic, to je 80 ali 88 kosov. plus obroč in pesto. ko je razkopalo...juhu puzle. 

 

in se bojim de ti jo v primernih pogojih razkople tudi zdaj. govorim o zadnji feltni in hudi smoli, jebenim spletom okoliščin. 

 

drgač pa....bek on topik....hud zgleda. 

 

Image result for ninet g/s urban

 

 

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 3 urami, gsxf750 pravi:

v obzir je vzet tud zračnico. V litih feltnah jih v 99% ni ob naperah pa v 99% je.

 

Ne bo držalo.

Glede na to, da tule govorimo o 1200GS, jih tudi 99% nima zračnic. Enako velja za ostale "potovalne endure" s platišči z naperami...

Popravljeno . Popravil Joker
Objavljeno
pred 3 urami, Joker pravi:

 

Ne bo držalo.

Glede na to, da tule govorimo o 1200GS, jih tudi 99% nima zračnic. Enako velja za ostale "potovalne endure" s platišči z naperami...

Za ta velike zna to držat. Zračnice ne marajo velikih brzin, posledično AC.

Objavljeno
pred 1 minuto, gsxf750 pravi:

Za ta velike zna to držat. Zračnice ne marajo velikih brzin, posledično AC.

Nisem opazil pritoževanja le teh pa sem gonil 990ADV tudi 230kmh .....

Objavljeno
Pravkar, Kmet2 pravi:

Nisem opazil pritoževanja le teh pa sem gonil 990ADV tudi 230kmh .....

Si imel ta tanko ali heavy duty varianto?

Objavljeno
pred 27 minutami, gsxf750 pravi:

Si imel ta tanko ali heavy duty varianto?

Ne vem kakšna je heavy duty vem pa da ni bila navadna , ker me je še Jamnik spraševal ali želim navadne ali neke specialne ki vež zdržijo .......pol pa ne vem .

Objavljeno

Težave z obroči ima Yamaha  tenere xt 1200. Drugače pa ni problemov in je bistveno bol vzdržljiva. Jaz sem nabasal v skalo z boka prebil gumo na feltni pa se ni poznalo nič. Je pa malo težje čistit tiste palčke.

Ansicht oben 2.JPG

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!