Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Prepričan sem da jih popravim.

te citiram: Postopek je enostaven vendar pa previdno pod gumo je žica , ki je zelo tanka in če jo prekineš adijo grelne ročke.

kaj zdaj? popraviš al adijo grelne ročke? ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Na tej povezavi je navodilo kako rešiti težavo z prekinjeno žico v ogrevani ročki. http://www.youtube.com/watch?v=NBX2qWHfHHc Sicer je na filmu starejši BMW ampak mislim, da proizvajalec ni delal nekih večjih modifikacij. Na mojem GS l.2002 je enako... Menjal sem že obe gumi, dela za 15min. Če ste vsaj malo spretni, žice ne boste prerezali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Bom ventile naštelal in olje zamenjal. 

Glede olja sem zdaj čisto zmeden. 20 ali 15, mineralca ali sintetiko ?

Kak je bilo še pred par leti enostavno, ko so vsi prepovedali vse razen mineralca 20.... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom ventile naštelal in olje zamenjal. 

Glede olja sem zdaj čisto zmeden. 20 ali 15, mineralca ali sintetiko ?

Kak je bilo še pred par leti enostavno, ko so vsi prepovedali vse razen mineralca 20.... 

Jaz bi ti svetoval takole,če je motor bolj nov in imaš porabo olja na 1K kil. max.1,5 dl , daj notri sintetiko seveda bolj gosto se pravi 15ali 20W50,če pa imaš porabo večjo kot 1,5 dl na 1K kil. potem uporabi 1/2 sintetiko npr: Motul 5000 wiskoznost naj bo čim višja se pravi vsaj 15W40 ali 20W50 .Nikakor ne uporabljaj mineralca, ker se olje pri zračno hlajeni mašini dosti bolj greje in postane mineralec PREREDEK in posledično slabo maže in slabše hladi bo pa poraba z mineralcem dosti manjša to pa zato ker ti mineralec zamaši(se nabere garež izpod obročkov) posledično slabše maže cilindre in z dalšo uporabo mineralca ti mašina naredi sigurno manj kilometrov in ko tak motor vožen z mineralcem nekomu prodaš (uturiš) on mu privošči spet dobro olje npr. sintetiko z vsemi dragimi aditivi(detergenti) ti izperejo mašino in garež izpod obročkov poraba olja se zelo poveča.Potem nastajajo te pravljice po forumu o nekvalitetni dragi  sinteiki, ki povzroči ogrmno porabo olja in nezadovoljstvo voznika ! !

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15W-50 sem dolil 4 decilitre v 10k, tako da mi je popilo kakih 6 dcl v 10.000km.
Bi znalo biti da ti bo 10W-50 pilo malo vec. Odvisno tudi od motorja do motorja seveda in od nacina voznje. Probaj in porocaj, sicer je tole prakticno enako olje.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15W-50 sem dolil 4 decilitre v 10k, tako da mi je popilo kakih 6 dcl v 10.000km.

Bi znalo biti da ti bo 10W-50 pilo malo vec. Odvisno tudi od motorja do motorja seveda in od nacina voznje. Probaj in porocaj, sicer je tole prakticno enako olje.

Ni tolik problem v vizkoznosti problem je,ko daš res dobro - drago  olje z vsemi potrebnimi aditivi  v staro mašino ti izpere ves gareš še posebno izza batnih obrčkov takrat začne mašina trošit olje in posledično pride do grajanja odličnega olja.Zato je priporočljivo od samega začetka vozit original predpisano olje in z pravilnim utekanjem naj bi mašina ne trošila olje več kot predpiše proizvajalec.Samo utekanje sploh ni toliko važno važno je samo to,da mašino hladno NIKOLI ne teraš v obrate,pri zračno hlajenih mašinah je zelo važno še posebej,da voziš v klanec z višjimi obrati in nižjo prestavo s tako vožnjo se mašina manj matra in posledično majn segreva !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa tole?

 

http://www.olje-dg.si/product.php?id_product=87

 

Malo me edino moti vsebnost estra, ki naj bi slabo vplival na teflone ?!

 

Sedaj imam notri tole in mislim da bom kar ostal na njem

 

http://www.mimovrste.com/artikel/4720001519/motorno-olje-castrol-power-1-gps-4t-15w-50-1-l

Popravljeno . Popravil u-r-o-s
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

 

Ali ima mogoče kdo original sprednji del "AUSPUHA" za BMW GS 1200, pa ne preveč modrega. Brez poškodb seveda. Takšnega namrewč že imam.

Kupil bi ga za normalno ceno. kontaktirate me lahko na PM.

 

Ivo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

 

Ali ima mogoče kdo original sprednji del "AUSPUHA" za BMW GS 1200, pa ne preveč modrega. Brez poškodb seveda. Takšnega namrewč že imam.

Kupil bi ga za normalno ceno. kontaktirate me lahko na PM.

 

Ivo

Modro barvo se da fino spolirat. Če je zadeva bol trdovratna greš lahko najprej čez z platično krtačo za vrtalko.

Drugač je močna sprememba barve izpuha (ponavadi v modro) indikator pretiranega segrevanja mašine, ki je lahko posledica prevelikega deleža zraka v mešanici.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Modro barvo se da fino spolirat. Če je zadeva bol trdovratna greš lahko najprej čez z platično krtačo za vrtalko.

Drugač je močna sprememba barve izpuha (ponavadi v modro) indikator pretiranega segrevanja mašine, ki je lahko posledica prevelikega deleža zraka v mešanici.

BUČE bolj moder je bolj se je segrel, npr.v dolg klanec z višjo prestavo(kar povzroča pregrevanje tako izpušne cevi kot tudi mašine) ali pri daljši in hirejši vožnji še posebno poleti AC in hitrosth 200++ Km/h,čeprav od glave ca 10-20 cm vsak postane s časoma plav,če je plav v dolžini 30+cm pa tja do lambde potem je bil tak BMW lahko rečem kar fajn ožeman ! !

Z mešanico to nebi smelo in nima  nikakršne veze saj za mešanico goriva -zraka skrbi lambda sonda in razni senzorji kot so ; zunanja tem.,tem. motorja,senzor predvžiga,podtlačni senzor,kolpf senzor,količina momentalnega pretoka zraka,gostota zraka  itd.in preko računalnika dozira potrebno količino goriva preko injektorjev v vsisni kanal !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BUČE bolj moder je bolj se je segrel, npr.v dolg klanec z višjo prestavo(kar povzroča pregrevanje tako izpušne cevi kot tudi mašine) ali pri daljši in hirejši vožnji še posebno poleti AC in hitrosth 200++ Km/h,čeprav od glave ca 10-20 cm vsak postane s časoma plav,če je plav v dolžini 30+cm pa tja do lambde potem je bil tak BMW lahko rečem kar fajn ožeman ! !

Z mešanico to nebi smelo in nima  nikakršne veze saj za mešanico goriva -zraka skrbi lambda sonda in razni senzorji kot so ; zunanja tem.,tem. motorja,senzor predvžiga,podtlačni senzor,kolpf senzor,količina momentalnega pretoka zraka,gostota zraka  itd.in preko računalnika dozira potrebno količino goriva preko injektorjev v vsisni kanal !

In kaj sem jst reku? Točno to kot ti v prvem odstavku-bolj je moder bol se je grel.

Drugače pa trdiš, da pri tem BMW-ju nemore prit do prerevne mešanice zraka in bencina???  Ali trdiš da se zaradi prerevne mešanice mašina ne segreva pretirano??

 

P.S.-sem se že ustrašu da se ne pogovarjaš več z mano :)

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

 

Ali ima mogoče kdo original sprednji del "AUSPUHA" za BMW GS 1200, pa ne preveč modrega. Brez poškodb seveda. Takšnega namrewč že imam.

Kupil bi ga za normalno ceno. kontaktirate me lahko na PM.

 

Ivo

 

Morda pa probaš s temle šamponom...

 

Moj auspuh je bil čisto "zažgan" s svinjarijo in se je čudežno sčistil s temle šamponom.

Lahko pa ti priskrbim tudi kontaktno številko, če boš zainteresiran. Mislim, da je kanta cca 20 EUR, če se prav spomnim, a je za dolgo, ker ga je treba razredčiti. Je pa izredno močan.

Hoj

post-4472-0-67769300-1386759695_thumb.jpg

post-4472-0-48092200-1386759721_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

 

Ali ima mogoče kdo original sprednji del "AUSPUHA" za BMW GS 1200, pa ne preveč modrega. Brez poškodb seveda. Takšnega namrewč že imam.

Kupil bi ga za normalno ceno. kontaktirate me lahko na PM.

 

Ivo

 

 

A ste vsi po vrsti nepismeni?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ste vsi po vrsti nepismeni?

 

Ejga p'rjatu! Pismen sem, res pa je, da brat ne znamhehe...!  :grrr :P

 

(Jaz sem lani, (zimska konzervacija) čisto po naključju, ko je sosed s štrajfiksom pral avto, še sam primaknil svoj motor in.... Mislil sem, da imam nov izpuh, tako se je zadeva zasvetila!) Zato sem samo svetoval, ker je morda to le ena od cenejših izhodišč....? V bistvu, se mu bodo pa drugi, "novi" izpuhi ravno tako "zažgali" in zasvinjali kakor zdajšnji, mar ne?!? :hmm:

Sicer mi je pa vseeno... Samo povedal sem. :yawn:

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh, se nima smisla ukvarjat z bremzerjem. BMW R-serije so itak znane, da delujejo na precej revni mesanici in se zato seveda tudi bolj grejejo...

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno kam jih bos priklopil. Ce jih bos direkt na baterijo, potem ni treba. Priporocam pa vmes varovalko ce je se ni v kompletu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolš, da vežeš preko kake že obstoječe varovalke-npr. luči itd. zadeva na spodnjem linku je zelo uporabna za take stvari:

http://www.ebay.co.uk/itm/ADD-A-CIRCUIT-FUSE-TAP-PIGGYBACK-EXTRAFUSE-MINI-BLADE-TYPE-/251170199430?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a7ae91786

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!