Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Če boš preveč bral Snecerja in podobne boš še kardan zlomil :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možakarji, kaj je to z vpoklicem 51.000 BMW-jev v ZDA glede puščanja goriva pri pumpi? Bo to tudi pri nas, ve kdo kaj?

Na tem naslovu http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi preveriš mesec v katerem je bil izdelan tvoj motocikel, tukaj http://www-odi.nhtsa.dot.gov/acms/cs/jaxrs/download/doc/UCM447639/RCDNN-13V617-4608P.pdf pa preveriš če je tvoj motocikel med tistimi, ki so jih vpoklicali.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš preveč bral Snecerja in podobne boš še kardan zlomil :P

Kardan se ni še pri nobenmu zlomil, zlomi se tunel kardana ali pravilno zadnja nihalka,če se mu zlomi ker je moj someščan imam poceni rezervno (levo) ! :grim

Ps;nisem še zasledil zlomljeno levo nihalko,kot mi je znano je bolj problem, če je starejša izvedba z desno nihalko ! :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dromomaniac, to sem že gledal, hvala, zdi pa se mi, da se nanaša na motocikle za ameriški trg? Mene je seveda zanimalo, če in kdaj se bodo zganili tudi v Evropi glede vpoklica.

Sicer pa, če bo bencin curljal, ga bomo že zavohali, ne? Saj včasih so motorji prav fajn dišali malenkost po bencinu, še pomnite tovariši?! Moj stari boxer R65 ga je z veseljem občasno malo izpljunil iz obeh frgazerjev!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8004119

Pozna kdo? Za mnenja sem v naprej hvaležen. Prav tako me zanima količina prevoženih kilometrov. Nimam izkušenj z nakupom rabljenega motorja, predvidevam da bodo odgovori pomagali k lažji odločitvi.

Lp

Aleš

ko gledam te cene se mi zdi da sem čist prepocen prodal mojga :kva2:  Kilometri.....pri teh kilometrih se dela večji servis....če še ni narejen računaj cca 350€ za servis plus kak potrošni material-beri zavorne ploščice.... Drugače pa so kilometri največkrat problem v glavi .....to dela :-)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kilometri zaradi agregata te naj ne skrbijo. Racunaj da pa pri teh km pride v postev menjava ali obnova amortizerjev. Rado se tudi zgodi, da so lezaji v diferencialu za zamenjat ali pa kmalu bodo. Ce je moped ohranjen bi ga za tako ceno z to opremo vzel. Glede stvari, ki sem ti jih nastel je pa zame osebno to potrosni material, ki se slej ali prej mora menjat... 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za pomoč, anzec - koliko pa je to finančno? Po oglasu in opremi se mi zdi ohranjen in vzdrževan, ostala ponudba v tem cenovnem razredu pa uvožena ( R-moto), kar mi predstavlja večji predsodek - mogoče neupravičeno, pa vendarle. Lahko kakšen nasvet tudi v. Tej smeri

Hvala in lp

Aleš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CB1300 pri 90.000 km je mali servis, večji pride pri 100.000....

Pri malem zamenjaš olje, filter (jaz sem pravkar sam zamenjal za manj kot 60,00 €), zračni filter spihaš pa je.

Večji servis pa naštetemu dodaš menjavo zračnega filtra in zavorno olje. Pa ventile če naštelaš, pa je to to. Vse lahko sam narediš, za ca. 150€, če si malo tehnični tip.

Simerla, predlagam, da vprašaš serviserja tega motorja glede stanja. Če je ded, ti bo že povedal.

Glede cene, če rečeš, da je tak motor realno vreden tak okoli 5.000 €, dodaš vrednost original kufrov in nosilcev (novi so ca. 350 + 400 + 450 + vsak nosilec ca. 100 + zaščita ročk ca. 100 ) bi jaz dal za tak motor ca. 6.000,00 €.

Da je lastnik OK, ti pove, da ima pod tačkami tepih. Če na ploščice pazi, je pazil tudi na motor... Ponavadi je tako.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam z MariborBMW-jem. Moj ma 120k km in vse kar delam je da olje menjam na 5k km. Nobenih tezav vse dela BP. Vecji servis sploh ne vem kaj je ker ga sam sraufam. Je pa res da mal pretiravam z vzdrzevanjem. Motor uradnega servisa ni videl od 9k km ko sem ga kupil od 2. lastnika.

Obnova amortizerjev pride baje okol 200eur (itak das obnovit samo zadnjega), nove original ne kupuj ker so predragi in za ta denar ze dobis Ohlins ali Wilbers. Moji so Wilbers in so me prsli pri Carmanu okoli 1500Eur. Zelo zadovoljen z njimi!

Kar se tice diferenciala, men ga je frend zrihtal za okoli 350eur, dal tudi boljse lezaje noter. Na servisu ti ga po moje sploh ne bojo odpiral ampak kr celi kos zamenjal. V tem primeru pogledas na ebay.de jih imas na kupe rabljenih (zavrti zadnje kolo ce slisis pokanje ali kaksen zvok na vsake pol obrata to pomeni da so sli lezaji ali kardan)

Glede R-mota,pri njih je prijatelj nabavil cbr1000 in je delala brezhibno. Je pa res da je dal svoj moped v zameno z dolocenimi km in en teden pozneje je imel ta isti moped.....ne bom naprej komentiral.

Zracni filter je dobra nalozba K&N, pride okol 50eur + sprej za mazanje, ga mas do konca lajfa mopeda.

Ce te se kej zanima vprasi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam z MariborBMW-jem. Moj ma 120k km in vse kar delam je da olje menjam na 5k km. Nobenih tezav vse dela BP. Vecji servis sploh ne vem kaj je ker ga sam sraufam. Je pa res da mal pretiravam z vzdrzevanjem. Motor uradnega servisa ni videl od 9k km ko sem ga kupil od 2. lastnika.

Obnova amortizerjev pride baje okol 200eur (itak das obnovit samo zadnjega), nove original ne kupuj ker so predragi in za ta denar ze dobis Ohlins ali Wilbers. Moji so Wilbers in so me prsli pri Carmanu okoli 1500Eur. Zelo zadovoljen z njimi!

Kar se tice diferenciala, men ga je frend zrihtal za okoli 350eur, dal tudi boljse lezaje noter. Na servisu ti ga po moje sploh ne bojo odpiral ampak kr celi kos zamenjal. V tem primeru pogledas na ebay.de jih imas na kupe rabljenih (zavrti zadnje kolo ce slisis pokanje ali kaksen zvok na vsake pol obrata to pomeni da so sli lezaji ali kardan)

Glede R-mota,pri njih je prijatelj nabavil cbr1000 in je delala brezhibno. Je pa res da je dal svoj moped v zameno z dolocenimi km in en teden pozneje je imel ta isti moped.....ne bom naprej komentiral.

Zracni filter je dobra nalozba K&N, pride okol 50eur + sprej za mazanje, ga mas do konca lajfa mopeda.

Ce te se kej zanima vprasi :)

Mene bi zanimalo ! ali si gdaj že zamenjal ploščati jermen alternatorja,ker je kolegu na turi po Albaniji crknu problemi pa taki,da je vsem dopust pokvaru ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene bi zanimalo ! ali si gdaj že zamenjal ploščati jermen alternatorja,ker je kolegu na turi po Albaniji crknu problemi pa taki,da je vsem dopust pokvaru ! !

 

Lahko še v "drugi" temi objaviš, da bo zbrano vse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko še v "drugi" temi objaviš, da bo zbrano vse.

Neda se mi več veliko pisat odgovarjam samo še na kake neumnosti !

Pa brez zamere Sneči Lp Peter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene bi zanimalo ! ali si gdaj že zamenjal ploščati jermen alternatorja,ker je kolegu na turi po Albaniji crknu problemi pa taki,da je vsem dopust pokvaru ! !

Ja ze dvakrat, na vsakih 50k km ga menjam, ceprav ga nej bi na 60k. Boljse preventiva kot kurativa :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pošraufaš tudi kakšen drug motor (GS seveda), ali samo svojega?

 

Nekako mi ga ni za vozit na pooblaščence, kjer imajo navado samo menjavat kose in iščem kakšnega dobrega mojstra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pošraufaš tudi kakšen drug motor (GS seveda), ali samo svojega?

 

Nekako mi ga ni za vozit na pooblaščence, kjer imajo navado samo menjavat kose in iščem kakšnega dobrega mojstra.

 

Bi ti ga, samo me ne zivim vec v Sloveniji :)

 

Lahko pa vprasam frenda ce bi ti ga hotu, je specialist za bmw-jcke. Men je vse ta zakomplicirane stvari rihtu na mojmu, pa pretirano pedanten je kar je super :)

 

Sporoci ce si za pa bomo zamenjal kontakte...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Dva linka, ki bi znala biti zanimiva vsaj tistim, ki jih zanima strojništvo oz.tehnika. Sebe vsekakor prištevam med take :book:

 

Prvi prikazuje, kako poteka sestavljanje novega tekočinsko hlajenega boxerja:

http://www.youtube.com/watch?v=qlB2lMf5Ct8

 

Drugi pa nam prikaže, kako okoli novega boxerja namestijo okvir in vse ostalo...do končnega izdelka - novi GS:

http://www.youtube.com/watch?v=bGsAShVCSOI

 

Lp.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dva linka, ki bi znala biti zanimiva vsaj tistim, ki jih zanima strojništvo oz.tehnika. Sebe vsekakor prištevam med take :book:

 

Prvi prikazuje, kako poteka sestavljanje novega tekočinsko hlajenega boxerja:

http://www.youtube.com/watch?v=qlB2lMf5Ct8

 

Drugi pa nam prikaže, kako okoli novega boxerja namestijo okvir in vse ostalo...do končnega izdelka - novi GS:

http://www.youtube.com/watch?v=bGsAShVCSOI

 

Lp.

Tale dva filma prestavi v temo zakaj nebi kupil BMW-eja !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima če kdo ve zakaj utripajo zelo hitro rdeča luč - trikotnik in okrogla s klicajem ( ABS) pri Adventure 1200

Moral ga boš dat na delavniški računalnik,da pokaže napako ! Vse kar lahko sam narediš je samo, da daš preverit akumulator ali  akumulator kar zamenjaš z novim,če je tvoj že pri letih !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

z9o....največja specialista za model GS sta forumaša Snecer in Gift,ona dva bi mogla vedet celo bolje kot računalnik :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!