poggy Objavljeno Februar 3, 2014 Opozori Objavljeno Februar 3, 2014 Kmet2, odkar si s toplic prisel, si se bolj nagajiv Kmet2 1
tosemjaz Objavljeno Februar 3, 2014 Opozori Objavljeno Februar 3, 2014 mene pa zanima če kdo ve zakaj utripajo zelo hitro rdeča luč - trikotnik in okrogla s klicajem ( ABS) pri Adventure 1200 Ko je meni to začelo delat (ne takoj, ampak le po prevoženih >30km), sem ga hitro na servis peljal - crknil je abs senzor in so menjali celo abs enoto (skoraj 2000 eur), ampak k sreči sem imel garancijo
Snečer Objavljeno Februar 3, 2014 Opozori Objavljeno Februar 3, 2014 (popravljeno) Saj menda ločiš propagandni material od pravega? Se pa v videu lepo vidi, zakaj so težave s kardanom ker ga sestavlja mehanik z italijanskim priimkom. Popravljeno Februar 3, 2014. Popravil Snecer
motolover Objavljeno Februar 3, 2014 Opozori Objavljeno Februar 3, 2014 Te stroje so si za en dan sposodili pri Kawasakiju, za snemanje propagandnega filma:) Kmet2 1
ZiPi Objavljeno Februar 3, 2014 Opozori Objavljeno Februar 3, 2014 Zimsko čiščenje Ja super, enim se pa da
sayo Objavljeno Februar 3, 2014 Opozori Objavljeno Februar 3, 2014 Zimsko čiščenje Ej, kaj maš to za ene gume gor? pik1 1
pik1 Objavljeno Februar 3, 2014 Opozori Objavljeno Februar 3, 2014 Ej, kaj maš to za ene gume gor? ... ja, zadnja je prov huda ...
sayo Objavljeno Februar 3, 2014 Opozori Objavljeno Februar 3, 2014 ... ja, zadnja je prov huda ... Zanima me kater profil je bil gor, a mogoče metzeler karoo 3
FrigoFrops Objavljeno Februar 3, 2014 Opozori Objavljeno Februar 3, 2014 Zanima me kater profil je bil gor, a mogoče metzeler karoo 3 Ja karoo 3,
sayo Objavljeno Februar 3, 2014 Opozori Objavljeno Februar 3, 2014 Ja karoo 3, In kako so se ti kaj obnesle, sprašujem ker bi jih kupil za po kakem slabem makedamu in kakšni gozdni cesti
FrigoFrops Objavljeno Februar 3, 2014 Opozori Objavljeno Februar 3, 2014 (popravljeno) In kako so se ti kaj obnesle, sprašujem ker bi jih kupil za po kakem slabem makedamu in kakšni gozdni cestiSem ti že nekaj dni nazaj odgovoril, v temi kjer si spraševal za to gumo. Drugače bi ti bolj priporočal tkc 80, za slabši teren. Lp Popravljeno Februar 3, 2014. Popravil FrigoFrops
sayo Objavljeno Februar 3, 2014 Opozori Objavljeno Februar 3, 2014 Sem ti že nekaj dni nazaj odgovoril, v temi kjer si spraševal za to gumo. Drugače bi ti bolj priporočal tkc 80, za slabši teren. Lp Ok hvala, bom pogledal
poggy Objavljeno Februar 4, 2014 Opozori Objavljeno Februar 4, 2014 Sem ti že nekaj dni nazaj odgovoril, v temi kjer si spraševal za to gumo. Drugače bi ti bolj priporočal tkc 80, za slabši teren. Lp Res nebi poskusil Save MC60? 133€ za komplet in jo kar hvalijo... http://www.youtube.com/watch?v=silnR5bv4wg Kmet2 1
FrigoFrops Objavljeno Februar 4, 2014 Opozori Objavljeno Februar 4, 2014 Res nebi poskusil Save MC60? 133€ za komplet in jo kar hvalijo... Bi poskusil samo ni dimenzije, ali imam napačne info.
poggy Objavljeno Februar 4, 2014 Opozori Objavljeno Februar 4, 2014 Aja, novi gs ima sirso zadnjo gumo ane? Stari je imel se 150/70-17 ce se ne motim
ftp Objavljeno Februar 13, 2014 Opozori Objavljeno Februar 13, 2014 Kako pa je z obrabo zadnjih zavor? Italjani se pritožujejo da menjavajo zadnje zavorne ploščice med 7000 in 15000 km. Kakšne izkušnje imate?
matjazek Objavljeno Februar 14, 2014 Opozori Objavljeno Februar 14, 2014 Katere scitnike motorja se nabavili? Originalne, Touratech ali morda kaj tretjega? Kako ste kaj zadovoljni z njimi? Hvala in LP, Matjaz
motolover Objavljeno Februar 14, 2014 Opozori Objavljeno Februar 14, 2014 Kako pa je z obrabo zadnjih zavor? Italjani se pritožujejo da menjavajo zadnje zavorne ploščice med 7000 in 15000 km. Kakšne izkušnje imate? Če menjajo zadnje na 7 do 15k km, potem bi morali sprednje na 2000.
ftp Objavljeno Februar 14, 2014 Opozori Objavljeno Februar 14, 2014 Če menjajo zadnje na 7 do 15k km, potem bi morali sprednje na 2000. Sprašujem zato ker pravijo, da zadnje troši dosti več kot prednje zaradi integralnega zaviranja.
motolover Objavljeno Februar 14, 2014 Opozori Objavljeno Februar 14, 2014 Zadnjo vedno aktivira manj kot sprednje, zato se to ne bi smelo dogajati.
ftp Objavljeno Februar 14, 2014 Opozori Objavljeno Februar 14, 2014 Tako bi moralo bit, samo se po italjanskem forumu precej piše o pretirani obrabi zadnjih zavor. Nekatere niso zdržale niti do 1 servisa na 10k km.
Bremzer Objavljeno Februar 14, 2014 Opozori Objavljeno Februar 14, 2014 Tako bi moralo bit, samo se po italjanskem forumu precej piše o pretirani obrabi zadnjih zavor. Nekatere niso zdržale niti do 1 servisa na 10k km. Tudi na K-aju sem moral prvič zadnje menjat na ca 10K kil. In to zarafdi MOJE napake kajti,če ima motor integrirane zavore praktično NESMEŠ sploh z zadnjo pomagat,kot je vsak navajen.Jaz sem prej vedno z navadnimi zavorami zaviral z prednjo in zadnjo hkrati v razmerju nekje prednja 70% in zadnja 30%.Z integriranimi zavorami za vse to poskrbi računalnik že na osnovi podane obremenitve motorja na displeju; 1-na čelada,2-ve čeladi,ali 1+prtljaga.Pri normalni umirjeni vožnji in nastavitvi 1 čelada je razmirje zaviranja: prednja zavora 70% in zadnja 30%.pri 2-čeladah je razdelitev 60% prednja in 40% zadnja zavora.Pri 3X -nem naglem zaviranju prešalta računalnik na;spredaj 80% in zadaj 20% Tako zadjo zavoro uporabljaš praktično res samo ko že stojiš ali na makedamu,pesku,na mokrem itd.jaz imam z prednjimi originalnimi ploščicami zdaj ca 43K kil. in z zadnjimi 33K kil. Pri 50k kil. bo potrebna menjava imam že originalne v rezervi !
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se