Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

mene pa zanima če kdo ve zakaj utripajo zelo hitro rdeča luč - trikotnik in okrogla s klicajem ( ABS) pri Adventure 1200

Ko je meni to začelo delat (ne takoj, ampak le po prevoženih >30km), sem ga hitro na servis peljal - crknil je abs senzor in so menjali celo abs enoto (skoraj 2000 eur), ampak k sreči sem imel garancijo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj menda ločiš propagandni material od pravega?

 

Se pa v videu lepo vidi, zakaj so težave s kardanom :) ker ga sestavlja mehanik z italijanskim priimkom.

Popravljeno . Popravil Snecer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej, kaj maš to za ene gume gor?

 

... ja, zadnja je prov huda ... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kako so se ti kaj obnesle, sprašujem ker bi jih kupil za po kakem slabem makedamu in kakšni gozdni cesti

Sem ti že nekaj dni nazaj odgovoril, v temi kjer si spraševal za to gumo. Drugače bi ti bolj priporočal tkc 80, za slabši teren.

Lp

Popravljeno . Popravil FrigoFrops
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ti že nekaj dni nazaj odgovoril, v temi kjer si spraševal za to gumo. Drugače bi ti bolj priporočal tkc 80, za slabši teren.

Lp

Ok hvala, bom pogledal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Kako pa je z obrabo zadnjih zavor? Italjani se pritožujejo da menjavajo zadnje zavorne ploščice med 7000 in 15000 km. Kakšne izkušnje imate?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katere scitnike motorja se nabavili? Originalne, Touratech ali morda kaj tretjega? Kako ste kaj zadovoljni z njimi?

 

 

Hvala in LP, Matjaz

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa je z obrabo zadnjih zavor? Italjani se pritožujejo da menjavajo zadnje zavorne ploščice med 7000 in 15000 km. Kakšne izkušnje imate?

Če menjajo zadnje na 7 do 15k km, potem bi morali sprednje na 2000.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če menjajo zadnje na 7 do 15k km, potem bi morali sprednje na 2000.

Sprašujem zato ker pravijo, da zadnje troši dosti več kot prednje zaradi integralnega zaviranja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako bi moralo bit, samo se po italjanskem forumu precej piše o pretirani obrabi zadnjih zavor. Nekatere niso zdržale niti do 1 servisa na 10k km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako bi moralo bit, samo se po italjanskem forumu precej piše o pretirani obrabi zadnjih zavor. Nekatere niso zdržale niti do 1 servisa na 10k km.

Tudi na K-aju sem moral prvič zadnje menjat na ca 10K kil. In to zarafdi MOJE napake kajti,če ima motor integrirane zavore praktično NESMEŠ sploh z zadnjo pomagat,kot je vsak navajen.Jaz sem prej vedno z navadnimi zavorami zaviral z prednjo in zadnjo hkrati v razmerju nekje prednja 70% in zadnja 30%.Z integriranimi zavorami za vse to poskrbi računalnik že na osnovi podane obremenitve motorja na displeju; 1-na čelada,2-ve čeladi,ali 1+prtljaga.Pri normalni umirjeni vožnji in  nastavitvi 1 čelada je razmirje zaviranja: prednja zavora 70% in zadnja 30%.pri 2-čeladah je razdelitev 60% prednja in 40% zadnja zavora.Pri 3X -nem naglem zaviranju prešalta računalnik na;spredaj 80% in zadaj 20%  Tako zadjo zavoro uporabljaš praktično res samo ko že stojiš ali na makedamu,pesku,na mokrem itd.jaz imam z prednjimi originalnimi ploščicami zdaj ca 43K kil. in z zadnjimi 33K kil. Pri 50k kil. bo potrebna menjava imam že originalne v rezervi !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!