Snečer Objavljeno Februar 14, 2014 Opozori Objavljeno Februar 14, 2014 Dejansko na motorju zavore "minimalno" uporabljaš, saj motor že sam lepo zavira. Razen če gre za vožnjo, gas, bremza.
jami65 Objavljeno Februar 14, 2014 Opozori Objavljeno Februar 14, 2014 Sprašujem zato ker pravijo, da zadnje troši dosti več kot prednje zaradi integralnega zaviranja. Jaz sem na mojem menjal zadnje na 40000 ,prvih pa še nisem pa se bliža 59000. Pips, Kmet2 in Snečer 3
Bremzer Objavljeno Februar 14, 2014 Opozori Objavljeno Februar 14, 2014 Dejansko na motorju zavore "minimalno" uporabljaš, saj motor že sam lepo zavira. Razen če gre za vožnjo, gas, bremza. Ja včasih je treba še sploh če vidiš kakega Versisa v ogledalu !
Snečer Objavljeno Februar 14, 2014 Opozori Objavljeno Februar 14, 2014 Poglej kaj je napisal prejšnji uporabnik, povsem spodobna kilometrina s paknami.
Bremzer Objavljeno Februar 14, 2014 Opozori Objavljeno Februar 14, 2014 Poglej kaj je napisal prejšnji uporabnik, povsem spodobna kilometrina s paknami. Kot si že sam omenjal težo motorja v enemu od prejšnjih postov je poraba zavor,goriva,gum,blažilcev itd. precej odvisna od; teže motorja,voznika,režima vožnje,zaviranja z mašino,pregrevanja zavor,obremenitve (prtljaga,vožnja sopotnika) višja končna hitrost, itd.itd. Vse to vpliva na porabo zavor-ploščic. Zato nikakor ni primerljivo primerjati porabo ploščic z motorji različnih znamk,težin,končne hitrosti, itd. !
motolover Objavljeno Februar 14, 2014 Opozori Objavljeno Februar 14, 2014 Če se prav spomnim, sem na RR prvič menjal ploščice pri skoraj 20.000. Pa še to bolj preventivno.
Kmet2 Objavljeno Februar 15, 2014 Opozori Objavljeno Februar 15, 2014 F650 GS menjane prve ploščice po 16kkm,je pa res da se je vozilo objestno
Bostjan L Objavljeno Februar 15, 2014 Opozori Objavljeno Februar 15, 2014 Moj ima malo čez 50k pa imam še čisto v redu original zavorne ploščice! A je to normalno?
Kmet2 Objavljeno Februar 15, 2014 Opozori Objavljeno Februar 15, 2014 Kaj je normalno in kaj ni je relativna stvar,defenitivno je pa cenejše ,če že ni normalno
PURPLE Objavljeno Februar 15, 2014 Opozori Objavljeno Februar 15, 2014 (popravljeno) Moj ima malo čez 50k pa imam še čisto v redu original zavorne ploščice! A je to normalno? Te prekašam za dobro polovico, imam nekaj čez 75k s sprednjimi ploščicami, letos bo potrebna menjava prav tako diskov ker imajo dvakratno kilometrino ploščic. Popravljeno Februar 15, 2014. Popravil PURPLE Bostjan L 1
CeneR Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Zanimivo serijski izpuh najboljši.
MihaGS Objavljeno Februar 23, 2014 Opozori Objavljeno Februar 23, 2014 Jeee, nove lučke!!! Lokos, MariborBMW, Kmet2 in 1 other 4
u-r-o-s Objavljeno Februar 24, 2014 Opozori Objavljeno Februar 24, 2014 Zanimajo me izkušnje z malo in veliko tank torbo original BMWjeva za GSa. Pri veliki me je strah da je prevelika, pri mali pa obratno Gre se za to da bi jo imel namesto zadnjega kufra, za enodnevne fure.
Kmet2 Objavljeno Februar 24, 2014 Opozori Objavljeno Februar 24, 2014 Ta velika ni bila meni nič prevelika,mala je povsem neuporabna,razen za denarnico,ključe pa še kaj. V taveliko pa za enodnevni izlet komot liter in pol plastenka sendvič ,vsi dokumenti,,,itd.... in če ti je tavelika še premajhna jo lahko z preprosto zadrgo še povišaš in pridobil prostor. Svetujem veliko ,preverjeno! jami65 1
boych Objavljeno Februar 24, 2014 Opozori Objavljeno Februar 24, 2014 Vzemi ta veliko, ko je namontirana sploh ne veš, da jo prevažaš s sabo ... jami65 1
jami65 Objavljeno Marec 7, 2014 Opozori Objavljeno Marec 7, 2014 Modifikacija rolbarov na GSA mislim, da bodo zelo koristni. DanAja, igorkr, MihaGS in 3 others 6
MariborBMW Objavljeno Marec 13, 2014 Opozori Objavljeno Marec 13, 2014 A je kdo od tukaj prisotnih že lastnik novega vodnega GS ali Advenčerja? Me zanima glede opreme, kaj in kako se splača. Lahko tudi na PS, da ne bo pol kakega nabijanja
ferek Objavljeno Marec 17, 2014 Opozori Objavljeno Marec 17, 2014 Kolega je nabavil BMW 1200 RT 2008, 40000 km... Spraznil prvi tank res umirjene relacijske vožnje med 80 in 90 kmh: Njegova poraba 95 okt je znašala 8 litrov na 100! Za primerjavo moja 5,3! V čem je problem, ker to preprosto ni normalno. Od drugega kolega ki ima enak motor, mu vedno popije najmanj od vseh res pa je, da vedno tanka 100 okt bencin. Kaj bi lahko bil razlog da mu toliko kuri? Lambda? Vbrizg? Kakšna membrana? Hvala za odgovore... legenda1970 1
Kmet2 Objavljeno Marec 17, 2014 Opozori Objavljeno Marec 17, 2014 Tester bo vse rešu! Poraba pa je visoka,na ADV ni nikoli presegla 7l pa če sm ga skoz do kraja tišču,normalna poraba kombinirane vožnje 5.5l! Od goriva je to preveč odstopanja..... Mogoče bi moral sinhronizirati .... . . . .
krucymucy Objavljeno Marec 17, 2014 Opozori Objavljeno Marec 17, 2014 Kolega je nabavil BMW 1200 RT 2008, 40000 km... Spraznil prvi tank res umirjene relacijske vožnje med 80 in 90 kmh: Njegova poraba 95 okt je znašala 8 litrov na 100! Za primerjavo moja 5,3! V čem je problem, ker to preprosto ni normalno. Od drugega kolega ki ima enak motor, mu vedno popije najmanj od vseh res pa je, da vedno tanka 100 okt bencin. Kaj bi lahko bil razlog da mu toliko kuri? Lambda? Vbrizg? Kakšna membrana? Hvala za odgovore... Pri taki voznji bi moral porabit 4l/100km, tako da ja. Tako kot je rekel kmet, na tester z njim.
ALEŠ M Objavljeno Marec 17, 2014 Opozori Objavljeno Marec 17, 2014 Ta vikens z RT-jem naredil preko 500km imam pa porabo okoli 4,5l/100km.
mtko Objavljeno Marec 17, 2014 Opozori Objavljeno Marec 17, 2014 Kolega je nabavil BMW 1200 RT 2008, 40000 km... Spraznil prvi tank res umirjene relacijske vožnje med 80 in 90 kmh: Njegova poraba 95 okt je znašala 8 litrov na 100! Za primerjavo moja 5,3! V čem je problem, ker to preprosto ni normalno. Od drugega kolega ki ima enak motor, mu vedno popije najmanj od vseh res pa je, da vedno tanka 100 okt bencin. Kaj bi lahko bil razlog da mu toliko kuri? Lambda? Vbrizg? Kakšna membrana? Hvala za odgovore... Naj pogleda kaksne so svecke, tud lambda lahko da ni najboljš, pa sinhronizacija. Pr taki vožnji več kot 5 l ne bi smel porabit.
dstrav3 Objavljeno Marec 26, 2014 Opozori Objavljeno Marec 26, 2014 Lep pozdrav vsem... na vas se obračam po nasvet, pomoč oz. kakršno koli dobro idejo , skratka, prejšnji vikend po furi sem opazil da mi rahlo pušča (rosi) olje okrog ročke za sklopko,ker sem predvideval sem da bo težava na batiču sem zadevo razstavil, situacija pa je takšna da je bat plastičen, in na njem tesnilo (poseben o-ring). Nikjer ni vidnih nikakršnih poškodb ne na batiču ne na tesnilu, klical sem zastopnika in težava je, da se ne da posebej naročit omenjenega tesnila, cel komplet z ročko pa stane 280€ ... je že imel morda kdo omenjen problem, in kako ga je saniral? Gledal sem po spletu možne rešitve, razne after-market dele, ampak nič za "clutch master cylinder". Razmišljal sem tudi da bi dal tesnilo narediti po naročilu, ima morda kdo izkušnje z tem? Hvala
Snečer Objavljeno Marec 26, 2014 Opozori Objavljeno Marec 26, 2014 Pri takšnih zadevah se ne špilaš in kupiš original. In imaš potem na kupljen del tudi garancijo. Tako pa nikoli ne veš, kdaj bo spet kaj narobe.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se