MiNa Objavljeno Marec 26, 2014 Deli Objavljeno Marec 26, 2014 Pozdravljen @dstrav3. Po katalogu na tejle strani sicer preko "luže" je cena 369,48US$. Komplet je sestavljen iz 14 sestavnih delov glavni cilinder (št.1) pa je dejansko del katerega ti potrebuješ. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cb1300 Objavljeno Marec 27, 2014 Deli Objavljeno Marec 27, 2014 Modifikacija rolbarov na GSA mislim, da bodo zelo koristni. na pogled bo tole hitr na asfaltu!!??!! Prov varno ne zgleda Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jami65 Objavljeno Marec 27, 2014 Deli Objavljeno Marec 27, 2014 na pogled bo tole hitr na asfaltu!!??!! Prov varno ne zgleda To ti misliš vendar se zelo motiš! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
krucymucy Objavljeno Marec 27, 2014 Deli Objavljeno Marec 27, 2014 na pogled bo tole hitr na asfaltu!!??!! Prov varno ne zgleda Je bilo prvo kar sem pomislil ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cb1300 Objavljeno Marec 28, 2014 Deli Objavljeno Marec 28, 2014 To ti misliš vendar se zelo motiš! meni je že original podrajsal....tole je pa še malce nižje.....samo opozarjam da bodi previden...... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno Marec 28, 2014 Deli Objavljeno Marec 28, 2014 Pa niso vsi taki divjaki kot ti pa Krucy jami65 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cb1300 Objavljeno Marec 28, 2014 Deli Objavljeno Marec 28, 2014 Pa niso vsi taki divjaki kot ti pa Krucy sej ni treba da si divjak.....sopotnico, polne kufre, sred ovinka v nagibu zadaneš kako luknjo in ti zabije fedre do konca.....železje se ne umakne.... no....bom nehal pametovat.....si bom sovražnike nabral :-) krucymucy in Kmet2 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno Marec 29, 2014 Deli Objavljeno Marec 29, 2014 Dodatki iz pod roke HyperJacka..... No tako ga je pa stric odpeljal cb1300, Andrejcer, tosemjaz in 3 others 6 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno Marec 29, 2014 Deli Objavljeno Marec 29, 2014 Odvlekel :-) saj ta nima več izpita Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno Marec 29, 2014 Deli Objavljeno Marec 29, 2014 Snecer si zgrešu temo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno Marec 29, 2014 Deli Objavljeno Marec 29, 2014 Nope, držim se ustaljene prakse Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
poggy Objavljeno Marec 30, 2014 Deli Objavljeno Marec 30, 2014 Nope, držim se ustaljene prakse Snecer, le kaj bi motosvet brez tebe in tvojih neumestnih postov... Ne vem zate, vem pa da tale stric (po tvoje brez izpita) motor obvlada veliko bolje od tistih (vas), ki cele dneve visite na motosvetu in morijo (morite) vsem ostalim z nabijanjem... Kmet2, tosemjaz in CeneR 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
corser Objavljeno April 15, 2014 Deli Objavljeno April 15, 2014 Mogoče to sodi v temo o gumah a vseeno: opažam, da mi tlak v sprednji gumi na GS-u (lita platišča) pada in sicer v roku tedna, dveh skoraj povsem spusti. Imel sem jo že pri vulkanizerju. Gumo smo sneli, zamenjali ventilček, jo potopili in ni znakov puščanja. Guma je tudi brez vidnih poškodb. Slišal sem, da zna biti težava v platišču in da bi zrak postopoma uhajal zaradi (poškodovanega?) platišča. Baje zna biti to problem pri BMW-ju. Ima kdo podobne izkušnje in kaj narediti? Naj zamenjam gumo in potem še platišče ali je kje kakšen profi, ki mi bo to uredil. Hvala. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno April 15, 2014 Deli Objavljeno April 15, 2014 Mogoče to sodi v temo o gumah a vseeno: opažam, da mi tlak v sprednji gumi na GS-u (lita platišča) pada in sicer v roku tedna, dveh skoraj povsem spusti. Imel sem jo že pri vulkanizerju. Gumo smo sneli, zamenjali ventilček, jo potopili in ni znakov puščanja. Guma je tudi brez vidnih poškodb. Slišal sem, da zna biti težava v platišču in da bi zrak postopoma uhajal zaradi (poškodovanega?) platišča. Baje zna biti to problem pri BMW-ju. Ima kdo podobne izkušnje in kaj narediti? Naj zamenjam gumo in potem še platišče ali je kje kakšen profi, ki mi bo to uredil. Hvala. Nimam teh problemov, ker ne vozim BMV. Lahko ti pa enostavno povem: menjaj vulkanizerja, ta prav bo že vedel kje in zakaj pušča Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
corser Objavljeno April 15, 2014 Deli Objavljeno April 15, 2014 saj po tem sprašujem. poznaš kakega (ta pravega) primernega v LJ in bližnji okolici? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Borutt Objavljeno April 15, 2014 Deli Objavljeno April 15, 2014 S puščanjem gume sem tudi jaz imel enkrat problem. Nova guma in nepoškodovano platišče. Vzroka nisem odkril, ker sem prej ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ludiluka Objavljeno April 15, 2014 Deli Objavljeno April 15, 2014 Lahko da ti guma ne tesni na platišče to ti reši vsak vulkanizer samo gumo sname rob ti namaže s surovo gumo in to je to Kmet2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno April 15, 2014 Deli Objavljeno April 15, 2014 S puščanjem gume sem tudi jaz imel enkrat problem. Nova guma in nepoškodovano platišče. Vzroka nisem odkril, ker sem prej ... zadel na lotu? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno April 15, 2014 Deli Objavljeno April 15, 2014 saj po tem sprašujem. poznaš kakega (ta pravega) primernega v LJ in bližnji okolici? pit stop, do rumenega se zapelji https://www.facebook.com/pitstoplogatec?fref=ts ali pa b&f pnevmatic. Vsi ki so vsaj malo gumrji morajo znat odpravit problem. Kmet2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ferek Objavljeno April 20, 2014 Deli Objavljeno April 20, 2014 Kolega je nabavil BMW 1200 RT 2008, 40000 km... Spraznil prvi tank res umirjene relacijske vožnje med 80 in 90 kmh: Njegova poraba 95 okt je znašala 8 litrov na 100! Za primerjavo moja 5,3! V čem je problem, ker to preprosto ni normalno. Od drugega kolega ki ima enak motor, mu vedno popije najmanj od vseh res pa je, da vedno tanka 100 okt bencin. Kaj bi lahko bil razlog da mu toliko kuri? Lambda? Vbrizg? Kakšna membrana? Hvala za odgovore... Rešili problem... Računalnik je takoj pokazal napako... Okvarjeni "neki difuzorji" ki niso odpirali loput za zrak, naredili so še sinhronizacijo cilindrov, spucali lamda sondo,,, no pa mimogrede: Našli še zdrobljen diferencial - ko so zasukali kolo je noter ropotalo kot pesek v kanglici... pa puše v tački ni bilo, zato je motor med vožnjo ugašal: Mi laiki smo pa zamenjali 3 stikala na tački in na koncu naredili bajpas, da se je lahko peljal na pooblaščen servis... končni račun 2900 €, ki pa ga je plačala znana firma iz R. T. kjer je bil motor kupljen in so mu dali tudi 6 mesečno garancijo. Vsa čast jim! Edina napaka ki jo smo jo še opazili, je da računalnik še vedno kaže 8,8 litrov porabe, kljub resetiranju, dejanska je pa pod 5 litrov... Pa testiranje je pokazalo tudi prave kilometre in posege v motor - jeseni je imel 55000 in so mu menjali ESA elektroniko... to mi je uganka, zakaj bi nekdo pred prodajo zbil kilometre iz 55 na 40000? Zanimivo... DAMI34 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
royal Objavljeno April 20, 2014 Deli Objavljeno April 20, 2014 (popravljeno) Rešili problem... Računalnik je takoj pokazal napako... Okvarjeni "neki difuzorji" ki niso odpirali loput za zrak, naredili so še sinhronizacijo cilindrov, spucali lamda sondo,,, no pa mimogrede: Našli še zdrobljen diferencial - ko so zasukali kolo je noter ropotalo kot pesek v kanglici... pa puše v tački ni bilo, zato je motor med vožnjo ugašal: Mi laiki smo pa zamenjali 3 stikala na tački in na koncu naredili bajpas, da se je lahko peljal na pooblaščen servis... končni račun 2900 €, ki pa ga je plačala znana firma iz R. T. kjer je bil motor kupljen in so mu dali tudi 6 mesečno garancijo. Vsa čast jim! Edina napaka ki jo smo jo še opazili, je da računalnik še vedno kaže 8,8 litrov porabe, kljub resetiranju, dejanska je pa pod 5 litrov... Pa testiranje je pokazalo tudi prave kilometre in posege v motor - jeseni je imel 55000 in so mu menjali ESA elektroniko... to mi je uganka, zakaj bi nekdo pred prodajo zbil kilometre iz 55 na 40000? Zanimivo... Rešili problem... Računalnik je takoj pokazal napako... Okvarjeni "neki difuzorji" ki niso odpirali loput za zrak, naredili so še sinhronizacijo cilindrov, spucali lamda sondo,,, no pa mimogrede: Našli še zdrobljen diferencial - ko so zasukali kolo je noter ropotalo kot pesek v kanglici... pa puše v tački ni bilo, zato je motor med vožnjo ugašal: Mi laiki smo pa zamenjali 3 stikala na tački in na koncu naredili bajpas, da se je lahko peljal na pooblaščen servis... končni račun 2900 €, ki pa ga je plačala znana firma iz R. T. kjer je bil motor kupljen in so mu dali tudi 6 mesečno garancijo. Vsa čast jim! Edina napaka ki jo smo jo še opazili, je da računalnik še vedno kaže 8,8 litrov porabe, kljub resetiranju, dejanska je pa pod 5 litrov... Pa testiranje je pokazalo tudi prave kilometre in posege v motor - jeseni je imel 55000 in so mu menjali ESA elektroniko... to mi je uganka, zakaj bi nekdo pred prodajo zbil kilometre iz 55 na 40000? Zanimivo... Ne reci da je to res ker je 1april že mimo......... Popravljeno April 20, 2014. Popravil royal Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fritz Objavljeno April 20, 2014 Deli Objavljeno April 20, 2014 Mogoče to sodi v temo o gumah a vseeno: opažam, da mi tlak v sprednji gumi na GS-u (lita platišča) pada in sicer v roku tedna, dveh skoraj povsem spusti. Imel sem jo že pri vulkanizerju. Gumo smo sneli, zamenjali ventilček, jo potopili in ni znakov puščanja. Guma je tudi brez vidnih poškodb. Slišal sem, da zna biti težava v platišču in da bi zrak postopoma uhajal zaradi (poškodovanega?) platišča. Baje zna biti to problem pri BMW-ju. Ima kdo podobne izkušnje in kaj narediti? Naj zamenjam gumo in potem še platišče ali je kje kakšen profi, ki mi bo to uredil. Hvala. Imel podobno težavo, ni pa nujno, da gre za isto reč. Prednja pnevmatika mi je počasi puščala in čez noč bi tlak padel za 1 bar. Šel do vulkanizerstva Pestator, za katerega sem podatke našel na tem forumu (možakar je tudi motorist, do Širnika mi je pa malo predaleč za vsako reč) in so dali prednje kolo dol ter ugotovili, da zrak uhaja pri ventilu. To mesto so potem namazali z neko snovjo, preverili tesnenje, zmontirali nazaj in od tedaj nimam težav. Pa še na splošno je bil obisk v užitek, ker ima ekipa, ki tam dela, super odnos do strank (in življenja ). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ferek Objavljeno April 21, 2014 Deli Objavljeno April 21, 2014 Ne reci da je to res ker je 1april že mimo......... ...seveda je res... sem pa mislil, da mi bo štorijo kak BMWjaš komentiral... res bi rad slišal kakšno mnenje uporabnikov... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
krucymucy Objavljeno April 21, 2014 Deli Objavljeno April 21, 2014 Kaj ces komentirat? Si ze vse povedal, ko si napisal kje je bil kupljen. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BMWflar Objavljeno April 21, 2014 Deli Objavljeno April 21, 2014 (popravljeno) Rešili problem... Računalnik je takoj pokazal napako... Okvarjeni "neki difuzorji" ki niso odpirali loput za zrak, naredili so še sinhronizacijo cilindrov, spucali lamda sondo,,, no pa mimogrede: Našli še zdrobljen diferencial - ko so zasukali kolo je noter ropotalo kot pesek v kanglici... pa puše v tački ni bilo, zato je motor med vožnjo ugašal: Mi laiki smo pa zamenjali 3 stikala na tački in na koncu naredili bajpas, da se je lahko peljal na pooblaščen servis... končni račun 2900 €, ki pa ga je plačala znana firma iz R. T. kjer je bil motor kupljen in so mu dali tudi 6 mesečno garancijo. Vsa čast jim! Edina napaka ki jo smo jo še opazili, je da računalnik še vedno kaže 8,8 litrov porabe, kljub resetiranju, dejanska je pa pod 5 litrov... Pa testiranje je pokazalo tudi prave kilometre in posege v motor - jeseni je imel 55000 in so mu menjali ESA elektroniko... to mi je uganka, zakaj bi nekdo pred prodajo zbil kilometre iz 55 na 40000? Zanimivo... Tip iz Rimskih toplic je pravi stručko da ti uturi razbit motor iz Italije, dober ga zna zrihtat, če nisi pazljiv ga boš takoj kupu in še vesel boš, sam ne za dolgo...Ja, ta firma je po tem zelo znana! Popravljeno April 21, 2014. Popravil kucin Kmet2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se