Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno

Ali pa Touratech, ki med drugim proizvaja tudi slu program za BMW

Objavljeno

Ali pa Touratech, ki med drugim proizvaja tudi alu program za BMW

Objavljeno

715 eur... 2 kufra + nosilec

Zakaj pa nisi vzel originalnih od adventurja??

Objavljeno (popravljeno)

Ne vem...pmoje so velik dražji...nisem se niti pozanimal :huh:

 

Rabljenih pa tako ni za dobit.

Popravljeno . Popravil robinhood
Objavljeno

Ja, Touratech preverjeno res dela za prvo vgradnjo v BMW-ja.

 

Na nalepki v kufrih to nazorno piše.

Ampak za kufre  ADV 2014 je dobavni rok pri njih in BMW-ju nesramno doooolg. Razlika je samo v cen in nalepki na boku kovčke,

cca 300 ee. :jezen za par stranskih.

Objavljeno

Ja dobavno roki so zaradi širjenja proizvodnje in uvajanja novih artiklov pri Touratechu trenutno res nekoliko daljši, vseeno pa je mo mojih izkušnjah vredno počakati.

Objavljeno

Givi so sigurno kvalitetni. Moj Givi Maxia plastičen top case je preživel karambol pri katerem je motor v zraku obrnilo in je padel salto na kovček. Prtljažnik je odtrgalo, kovček je preživel. Prodal sem ga prijatelju, ki ga že 13 let po tem uporablja.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Na prednjem delu nihajke/ohišja kardanskega droga je gumijasta zaščita, katere ne morem/ne znam lepo natakniti, da bi ostala v položaju, ko zapira nihajko. Zato mi ob močnem deževju vanjo prihaja voda, ki se nabira v spodnjem delu nihajke in verjetno ne deluje blagodejno na spoj kardanskega droga s sklopom končnega prenosa. A je treba to gumijasto šelno kako posebej poriniti v ležišče ali ni druge kot menjava.

 

Motor je 1200GSA, 2009.

 

Kak nasvet?

Objavljeno

Ok, kak pameten nasvet razen servisa, katerega imam čez 3000km. Motor ne bo razpadel zaradi tega in kardanski drog je še vedno masten. Zanima me, če je kak poseben postopek, da se zaščitna guma vtakne v zadnjo nihajko - in ostane zataknjena...

Objavljeno

Ok, kak pameten nasvet razen servisa, katerega imam čez 3000km. Motor ne bo razpadel zaradi tega in kardanski drog je še vedno masten. Zanima me, če je kak poseben postopek, da se zaščitna guma vtakne v zadnjo nihajko - in ostane zataknjena...

Probaj malo namazat pa gor nataknit :closedeyes:

Objavljeno

Ok, kak pameten nasvet razen servisa, katerega imam čez 3000km. Motor ne bo razpadel zaradi tega in kardanski drog je še vedno masten. Zanima me, če je kak poseben postopek, da se zaščitna guma vtakne v zadnjo nihajko - in ostane zataknjena...

poglej v navodila, sicer pa na servis, da ne bo prepozno

Objavljeno

Če prav razumem, gre za tole manšeto:

post-35672-0-60937000-1405112918_thumb.jpg

 

V tem primeru, ti predlagam, da snameš kolo in razdvojiš, kardanski drog in kotno gonilo, kot vidiš na moiem RT-ju.

post-35672-0-90290800-1405112674_thumb.jpg

Ni to nobena znanost. Potem boš lahko nazaj namestil manšeto. Lahko pa da je sama manšeta poškodovana oz. plastični obroček, ki ga vidiš na sliki. V tem primeru jo bo potrebno pač zamenjati, ampak za to res ni potrebno hoditi na servis. Tam samo naročiš novo manšeto, zamenjaš pa jo sam. Ob temu namažeš še "ripne" kardanskega droga in stvar rešena. 

 

No, tako bi vsaj jaz naredil. Upam da uspešno rešiš težavo.

 

Lep pozdrav

 

 

Objavljeno (popravljeno)

Hvala. Ali lahko, prosim, prepustite odgovarjanje tistim, ki so ta motor že vzdrževali? Zanima me konkreten odgovor na konkretno vprašanje.

 

In ne, motor zaradi tega ne bo kar razpadel niti se ne bo nič zgodilo s končnim prenosom, ker je kardanski drog fizično ločen tako od mašine, kot od končnega prenosa. Voda pa tudi izteče pri zadnjem spoju nihajke in končnega prenosa.

 

@ skalaprava

Gre za prednjo manšeto:

post-1019-0-03064700-1405114089_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Fritz
Objavljeno

Ponavadi IGNORIRANIM ne odgovarjam na njihove poste pa bom vseeno naredil izjemo,ker vidim,da nedobiš pametnega odgovorja ! Lahko bi sam videl da je na manšeti plastična sponka to sponko preščipneš(pazi da nepoškoduješ manšete) natakneš manšeto na svoje mesto in nato daš novo plastično sponko jo zategneš in sponka potem drži manšeto !

Objavljeno

Hvala za odgovor, problem rešen.

Objavljeno

Zdravo..ali je mogoče že kdo montiral nosilce kovčkov in top kovčka  od adventurja na gs?? Sedaj imam vario kovčke in bi jih zamenjal za adventurjeve...ali to gre?

 

Hvala..Boris

Objavljeno

Gre!

Objavljeno

Zdravo..ali je mogoče že kdo montiral nosilce kovčkov in top kovčka  od adventurja na gs?? Sedaj imam vario kovčke in bi jih zamenjal za adventurjeve...ali to gre?

 

Hvala..Boris

 

Če boš to počel, ti predlagam da top-case od Adv zaradi njegove majhnosti preskočiš.

Objavljeno

Če boš to počel, ti predlagam da top-case od Adv zaradi njegove majhnosti preskočiš.

Aha...ali lahko montiran stranske nosilce in kovčke od adventurja, vario top case pa pustim..se bodo dali odpirati potem stranski pokrovi?

Objavljeno

Dovolj, da lahko daš stvari ven in not. Jaz imam Givi Maxio in nimam težav z dajanjem stvari v oz. jemanjem stvari iz stranskih kovčkov. Kolikor pa se spomnim, se pokrov zaradi top-casea ne more odpreti čisto do konca.

Objavljeno

Dovolj, da lahko daš stvari ven in not. Jaz imam Givi Maxio in nimam težav z dajanjem stvari v oz. jemanjem stvari iz stranskih kovčkov. Kolikor pa se spomnim, se pokrov zaradi top-casea ne more odpreti čisto do konca.

Pokrov od stranskih adventurjevih kovčkov se odpira na obe srtani..ali se motim?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!