Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Snecer, a lahko prosim kemijsko razložiš, kakšna je razlika med 95 in 100 oktanskim bencinom in na podlagi česa imata oba enako kalorično vrednost. V razlagi prosim uporabi sledeče besede: ogljikovodik, veriga, vez, eksotermična reakcija.

 

Zakaj bi ti jaz razlagal, ko imaš napisano.

 

http://www.petrol.si/povej/kaksna-je-kaloricna-vrednost-bencinov-z-razlicnimi-oktanskimi-stevili-ki-se-tocijo-na-petrolu

 

Dajte si enkrat zapomnit, da gre samo za razmerje med izooktanom in heptanom in nič drugega. Pač "boljši" z večjo kompresijo rabijo bolj "eksploziven" bencin kot tisti z nižjo.

 

Ampak je fajn in lep nateg ter reklama, ko vidiš napis 100 oktanski bencin pa še kakšno ime "ultra super".

 

To se ti kar orosijo oči, ko tankaš, na koncu pa elektronika na motorju poskrbi, da je vžig primeren glede na agregat.

 

Problem so samo "premali" oktani, ker zaradi poznega vžiga motor klenka.

 

--------------

 

Raje si en sendvič kupi na črpalki pa 95 tankaj, boš dobila kalorije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bojte se ko neha klenkat.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem so samo "premali" oktani, ker zaradi poznega vžiga motor klenka.

 

 

pre zgodnjega vžiga

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno, nekontoliranega samovžiga. Višja kot je oktanska vrednost, manj je možnosti samovžiga. Problem pri klenkanju je, da pride do eksplozije tik preden bat pride do mrtve točke in začne pot navzdol, pardon, boxer vstran :). Kaj to pomeni za motor si lahko predstavljate. Za samovžig je glavni krivec (poleg oktanskega števila) kompresija. Pri nizkih oktanih in pregretih zračno hlajenih motorjih se je že dogajalo da tudi, če si pobral kabel od svečke dol, je še vedno delal. Podobno kot dizel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem pri klenkanju je, da pride do eksplozije tik preden bat pride do mrtve točke

Vžig pride vedno pred mrtvo točko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vžig pride vedno pred mrtvo točko.(GMT)

Ne vedno več je obratov več je predvžiga in to od 0 - 30 Stop.pred ZGMT (zgornja mrtva točka) Današnji benzinski motorji z Euro normami laufajo v prostem teku vsi z 0 -la predvžiga šele nad 1200 o/min se začne predvžig povečevati in je že tam oklili 3K o/min na max. se pravi 30 stop. pred GMT Predvžig izračunava računalnik s pomočjo podatkov: obratov,pretoka zraka,gostote zraka, podatkov od lambda sonde in klopf senzorja, ki nikakor nedovoli klenkanja.Zato je vedno bolje tankat predvsem v novejše motorje 100 Okt.benzin,kajti,če voziš z manj okt. benzinom klopf senzor skoz zaznava klenkanje in tako dela mašina z manj predvžiga (manjša moč motorja),večja poraba !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem novi lastnik BMW ja 1200 gs letnik 2008 .naredu sem že eno daljšo furo po yugi.vse je super sam mal me moti ko seka iz auspuha ,ima pa dodatno akrapovič,a je to normalno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem novi lastnik BMW ja 1200 gs letnik 2008 .naredu sem že eno daljšo furo po yugi.vse je super sam mal me moti ko seka iz auspuha ,ima pa dodatno akrapovič,a je to normalno

Je še sploh brez DB-kilerja !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je še sploh brez DB-kilerja !

ja nič nima notr,mam tudi orginalnega bom probal nazaj namontirat da vidm razliko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja nič nima notr,mam tudi orginalnega bom probal nazaj namontirat da vidm razliko

Z originalnim še sploh,če je z katalizatorjem nebo pokalo !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem novi lastnik BMW ja 1200 gs letnik 2008 .naredu sem že eno daljšo furo po yugi.vse je super sam mal me moti ko seka iz auspuha ,ima pa dodatno akrapovič,a je to normalno

Jaz imam enak motor z originalnim izpuhom pa ravno tako seka, ko odvzamem plin. Tudi druge slišim, se mi zdi, da je to kar neka značilna lastnost teh motorjev, ne vem ali le ti letniki ali tudi drugi. Mene to niti ne moti, se ga šliši že na daleč, kako grmi in poka :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst prav pogrešam, ko mam dB killer not, je pokanja bistveno manj... Samo po Avstriji si nekako ne upam brez vozt

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam enak motor z originalnim izpuhom pa ravno tako seka, ko odvzamem plin. Tudi druge slišim, se mi zdi, da je to kar neka značilna lastnost teh motorjev, ne vem ali le ti letniki ali tudi drugi. Mene to niti ne moti, se ga šliši že na daleč, kako grmi in poka :yes:

 

Letnik 2009, ista zgodba. Bom pa vseeno dal vse cinšpule (vžigalne tuljave) preveriti na naslednjem servisu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letnik 2009, ista zgodba. Bom pa vseeno dal vse cinšpule (vžigalne tuljave) preveriti na naslednjem servisu.

 

Letnik 2008, Leovince Titanium z dB killerjem, s katalizatorjem, prevoženih 23k km... poka. :music4:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slišal 1100 brez katalizatorja z Remus izpuhom - že v prostem teku je bil motor precej glasen. Sam imam  na 1100 Sebring in tudi poka ob odvzetju plina, skoz ne občasno pa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole sem namontiral, sveti ko hudič - uporaba predvsem podnevi.

 

Ker ne maram kakšnih dodatnih velikih stikal, za vklop/izklop uporabljam samo tipko, ki je v bistvu kill button od Honde CRF.

To sem uporabil zato, ker že ima integrirano ledico, ki mi indicira kdaj so "špic lampe" vklopljene oz. izklopljene.

 

Skupaj s kolegom pa sva naredila elektroniko ki poskrbi, da tudi če so luči prižgane ko motor izklopim, da so le te ob ponovnem zagonu motorja izklopljene - da ne bremenim akumulatorja ob zagonu.

post-76-0-20880700-1407343816_thumb.jpg

post-76-0-74091200-1407343846_thumb.jpg

post-76-0-94250700-1407343873_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil kasti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti prodam!

Kaj? Kolektor brez kata?

@kasti, kaj mas to za ene lampe?

Popravljeno . Popravil u-r-o-s
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!