Snečer Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 Snecer, a lahko prosim kemijsko razložiš, kakšna je razlika med 95 in 100 oktanskim bencinom in na podlagi česa imata oba enako kalorično vrednost. V razlagi prosim uporabi sledeče besede: ogljikovodik, veriga, vez, eksotermična reakcija. Zakaj bi ti jaz razlagal, ko imaš napisano. http://www.petrol.si/povej/kaksna-je-kaloricna-vrednost-bencinov-z-razlicnimi-oktanskimi-stevili-ki-se-tocijo-na-petrolu Dajte si enkrat zapomnit, da gre samo za razmerje med izooktanom in heptanom in nič drugega. Pač "boljši" z večjo kompresijo rabijo bolj "eksploziven" bencin kot tisti z nižjo. Ampak je fajn in lep nateg ter reklama, ko vidiš napis 100 oktanski bencin pa še kakšno ime "ultra super". To se ti kar orosijo oči, ko tankaš, na koncu pa elektronika na motorju poskrbi, da je vžig primeren glede na agregat. Problem so samo "premali" oktani, ker zaradi poznega vžiga motor klenka. -------------- Raje si en sendvič kupi na črpalki pa 95 tankaj, boš dobila kalorije.
ftp Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 Problem so samo "premali" oktani, ker zaradi poznega vžiga motor klenka. pre zgodnjega vžiga
MiNa Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 Nekontroliranega samovžiga zmesi (zraka in goriva) v zgorevalni komori. cikadina 1
kp-kp Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 Točno, nekontoliranega samovžiga. Višja kot je oktanska vrednost, manj je možnosti samovžiga. Problem pri klenkanju je, da pride do eksplozije tik preden bat pride do mrtve točke in začne pot navzdol, pardon, boxer vstran . Kaj to pomeni za motor si lahko predstavljate. Za samovžig je glavni krivec (poleg oktanskega števila) kompresija. Pri nizkih oktanih in pregretih zračno hlajenih motorjih se je že dogajalo da tudi, če si pobral kabel od svečke dol, je še vedno delal. Podobno kot dizel.
ftp Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 Problem pri klenkanju je, da pride do eksplozije tik preden bat pride do mrtve točke Vžig pride vedno pred mrtvo točko.
Bremzer Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 Vžig pride vedno pred mrtvo točko.(GMT) Ne vedno več je obratov več je predvžiga in to od 0 - 30 Stop.pred ZGMT (zgornja mrtva točka) Današnji benzinski motorji z Euro normami laufajo v prostem teku vsi z 0 -la predvžiga šele nad 1200 o/min se začne predvžig povečevati in je že tam oklili 3K o/min na max. se pravi 30 stop. pred GMT Predvžig izračunava računalnik s pomočjo podatkov: obratov,pretoka zraka,gostote zraka, podatkov od lambda sonde in klopf senzorja, ki nikakor nedovoli klenkanja.Zato je vedno bolje tankat predvsem v novejše motorje 100 Okt.benzin,kajti,če voziš z manj okt. benzinom klopf senzor skoz zaznava klenkanje in tako dela mašina z manj predvžiga (manjša moč motorja),večja poraba !
pepo44 Objavljeno Avgust 5, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2014 sem novi lastnik BMW ja 1200 gs letnik 2008 .naredu sem že eno daljšo furo po yugi.vse je super sam mal me moti ko seka iz auspuha ,ima pa dodatno akrapovič,a je to normalno
Bremzer Objavljeno Avgust 5, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2014 sem novi lastnik BMW ja 1200 gs letnik 2008 .naredu sem že eno daljšo furo po yugi.vse je super sam mal me moti ko seka iz auspuha ,ima pa dodatno akrapovič,a je to normalno Je še sploh brez DB-kilerja !
pepo44 Objavljeno Avgust 5, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2014 Je še sploh brez DB-kilerja ! ja nič nima notr,mam tudi orginalnega bom probal nazaj namontirat da vidm razliko
Bremzer Objavljeno Avgust 5, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2014 ja nič nima notr,mam tudi orginalnega bom probal nazaj namontirat da vidm razliko Z originalnim še sploh,če je z katalizatorjem nebo pokalo !
vandrovec Objavljeno Avgust 5, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2014 sem novi lastnik BMW ja 1200 gs letnik 2008 .naredu sem že eno daljšo furo po yugi.vse je super sam mal me moti ko seka iz auspuha ,ima pa dodatno akrapovič,a je to normalno Jaz imam enak motor z originalnim izpuhom pa ravno tako seka, ko odvzamem plin. Tudi druge slišim, se mi zdi, da je to kar neka značilna lastnost teh motorjev, ne vem ali le ti letniki ali tudi drugi. Mene to niti ne moti, se ga šliši že na daleč, kako grmi in poka :yes:
THOMPSON Objavljeno Avgust 5, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2014 V mojem primeru (moped v družinski uporabi) tudi pri 70kkm ni nič sekalo in pokalo.
pepo44 Objavljeno Avgust 6, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2014 nič slabega sem mel prej bandita pa je tudi pokalo,sam hotu sem se mal informirat ,
u-r-o-s Objavljeno Avgust 6, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2014 Jst prav pogrešam, ko mam dB killer not, je pokanja bistveno manj... Samo po Avstriji si nekako ne upam brez vozt
Fritz Objavljeno Avgust 6, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2014 Jaz imam enak motor z originalnim izpuhom pa ravno tako seka, ko odvzamem plin. Tudi druge slišim, se mi zdi, da je to kar neka značilna lastnost teh motorjev, ne vem ali le ti letniki ali tudi drugi. Mene to niti ne moti, se ga šliši že na daleč, kako grmi in poka :yes: Letnik 2009, ista zgodba. Bom pa vseeno dal vse cinšpule (vžigalne tuljave) preveriti na naslednjem servisu.
kasti Objavljeno Avgust 6, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2014 Letnik 2009, ista zgodba. Bom pa vseeno dal vse cinšpule (vžigalne tuljave) preveriti na naslednjem servisu. Letnik 2008, Leovince Titanium z dB killerjem, s katalizatorjem, prevoženih 23k km... poka.
u-r-o-s Objavljeno Avgust 6, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2014 Je že kdo probal eliminirat katalizator ?
PURPLE Objavljeno Avgust 6, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2014 Slišal 1100 brez katalizatorja z Remus izpuhom - že v prostem teku je bil motor precej glasen. Sam imam na 1100 Sebring in tudi poka ob odvzetju plina, skoz ne občasno pa.
u-r-o-s Objavljeno Avgust 6, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2014 Jst razmišljam da bi poiskal kje kakšen kolektor in izpraznil katalizator, pa da vidim efekt.
kasti Objavljeno Avgust 6, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2014 (popravljeno) Tole sem namontiral, sveti ko hudič - uporaba predvsem podnevi. Ker ne maram kakšnih dodatnih velikih stikal, za vklop/izklop uporabljam samo tipko, ki je v bistvu kill button od Honde CRF. To sem uporabil zato, ker že ima integrirano ledico, ki mi indicira kdaj so "špic lampe" vklopljene oz. izklopljene. Skupaj s kolegom pa sva naredila elektroniko ki poskrbi, da tudi če so luči prižgane ko motor izklopim, da so le te ob ponovnem zagonu motorja izklopljene - da ne bremenim akumulatorja ob zagonu. Popravljeno Avgust 6, 2014. Popravil kasti MihaGS 1
solorider Objavljeno Avgust 6, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2014 Je že kdo probal eliminirat katalizator ? ti prodam!
u-r-o-s Objavljeno Avgust 6, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2014 (popravljeno) ti prodam! Kaj? Kolektor brez kata? @kasti, kaj mas to za ene lampe? Popravljeno Avgust 6, 2014. Popravil u-r-o-s
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se