mtko Objavljeno Avgust 7, 2014 Deli Objavljeno Avgust 7, 2014 Tole sem namontiral, sveti ko hudič - uporaba predvsem podnevi. Ker ne maram kakšnih dodatnih velikih stikal, za vklop/izklop uporabljam samo tipko, ki je v bistvu kill button od Honde CRF. To sem uporabil zato, ker že ima integrirano ledico, ki mi indicira kdaj so "špic lampe" vklopljene oz. izklopljene. Skupaj s kolegom pa sva naredila elektroniko ki poskrbi, da tudi če so luči prižgane ko motor izklopim, da so le te ob ponovnem zagonu motorja izklopljene - da ne bremenim akumulatorja ob zagonu. Mas bl elegantno resitev za vklop in izklop dodatnih porabnikov preko CAN BUS-a, ne rabis nobenih dodatnih stikal. http://www.autoswitch.com/index.php BelaStrela 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kasti Objavljeno Avgust 7, 2014 Deli Objavljeno Avgust 7, 2014 Mas bl elegantno resitev za vklop in izklop dodatnih porabnikov preko CAN BUS-a, ne rabis nobenih dodatnih stikal. http://www.autoswitch.com/index.php Poznam, nisem pa montiral iz dveh razlogov: - nisem hotel razdirati ožičenja okrog konektorja pri računalniku motorja, da bi autoswitch priklopil na žico (belo modro) za izklop smernikov - autoswitch: v primeru da so LED luči prižgane ko motor ugasneš, ob naslednjem zagonu motorja luči ostanejo prižgane - tega pa nisem hotel. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
solorider Objavljeno Avgust 7, 2014 Deli Objavljeno Avgust 7, 2014 Kaj? Kolektor brez kata? @kasti, kaj mas to za ene lampe? Vse, krivine in auspuh... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
u-r-o-s Objavljeno Avgust 7, 2014 Deli Objavljeno Avgust 7, 2014 Bom poizkusil najti samo kolektor, slip on Akrapota že mam Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MariborBMW Objavljeno Avgust 8, 2014 Deli Objavljeno Avgust 8, 2014 letnik 2004, torej povprečje skoraj natančno 10.000 km/sezono. razen rednih servisov brez dodatnih stroškov. fotografija posneta v Luksemburgu.... solorider, BelaStrela, u-r-o-s in 6 others 9 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dromomaniac Objavljeno Avgust 16, 2014 Deli Objavljeno Avgust 16, 2014 Ugodno prodam BMW dežno obleko Rainlock 2 velikost XL, obleka je nova. Več na ZS Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fritz Objavljeno Avgust 16, 2014 Deli Objavljeno Avgust 16, 2014 Saj veš da imaš male oglase na MS-ju? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
THOMPSON Objavljeno Avgust 16, 2014 Deli Objavljeno Avgust 16, 2014 A jih kdo bere? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fritz Objavljeno Avgust 16, 2014 Deli Objavljeno Avgust 16, 2014 Tukaj bolj redko, na kakšnem avtopikanetu že bolj. Še vedno pa to ne pomni, da v temo, ki je namenjena informacijam v zvezi z motorjem, pišemo karkoli, ker je že tako težko najti iskano informacijo. Če že kam, potem spada ta navedba prej v to temo: http://www.motosvet.com/tabla/topic/37231-de%C5%BEna-obla%C4%8Dila/page-7 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vandrovec Objavljeno Avgust 17, 2014 Deli Objavljeno Avgust 17, 2014 Probaj ga trikrat pobrat v Mongoliji?! ...no problem. Sem ga že trikrat pobiral, sicer ne v Mongoliji... Prebiram to temo, ker me zanima....kaj predlagate glede vzmetenja, obnovo ali zamenjavo...Wibers, Ohlins? Počasi bo potrebno nekaj v tej smeri "popraviti"...je najbolje, da se zapeljem do Čarmana ali je še kakšna opcija, kaj je najbolj ugodno in dobro? poggy 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno Avgust 17, 2014 Deli Objavljeno Avgust 17, 2014 Jest sm menjal za Wilbers. Razlika obcutna. Vsekakor nekaj za kar bos mel neko garancijo. Menda pa fantje tut kej na fus nardijo. Sam ne vem ce bi se to sel.. vandrovec 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vandrovec Objavljeno Avgust 17, 2014 Deli Objavljeno Avgust 17, 2014 Jest sm menjal za Wilbers. Razlika obcutna. Vsekakor nekaj za kar bos mel neko garancijo. Menda pa fantje tut kej na fus nardijo. Sam ne vem ce bi se to sel.. ...a to pri Čarmanu? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno Avgust 17, 2014 Deli Objavljeno Avgust 17, 2014 ...a to pri Čarmanu? če misliš na fuš pri čarmanu potem je odgovor ne. vsekakor pa ti priporočam da greš do čarmana in skupaj najdeta najboljšo rešitev. isto bom jaz naredil glede svoje elefant 900. vandrovec 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
poggy Objavljeno Avgust 18, 2014 Deli Objavljeno Avgust 18, 2014 Kontaktiraj me glede vzmetenja pa bnjdeva super resitev 041710048 vandrovec 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
anzec Objavljeno Avgust 19, 2014 Deli Objavljeno Avgust 19, 2014 Pejt do Carmana, Wilbers so res fajn. Vzami type 641. vandrovec 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pepo44 Objavljeno Avgust 24, 2014 Deli Objavljeno Avgust 24, 2014 Mene zanima z kakšno hitrostjo se vozite po avtocesti,da je normalna poraba ,pa koliko črtic kaže temperatura ko je motor ogret na delovno temeraturo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno Avgust 24, 2014 Deli Objavljeno Avgust 24, 2014 (popravljeno) Kadar se že, v okviru omejitev, 5 črtic. Popravljeno Avgust 24, 2014. Popravil MiNa Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno Avgust 24, 2014 Deli Objavljeno Avgust 24, 2014 Po ac se mi je vedno dvignila temperatura za črtico včasih tud dve če sm ga vozil 200kmh Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pepo44 Objavljeno Avgust 24, 2014 Deli Objavljeno Avgust 24, 2014 ko se normalno vozim mi kaže tri črtice,sem se pa vozu v hrib ali po mestu ko je šlo počas pa štiri črtice ,tudi ko sem se peljal čez 200 je šlo na štiri črtice.potemje to normalno Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
solorider Objavljeno Avgust 24, 2014 Deli Objavljeno Avgust 24, 2014 Po ac se mi je vedno dvignila temperatura za črtico včasih tud dve če sm ga vozil 200kmh Jaz sem še e sedaj dal vinjeto gor, ko sem šel v Romunijo. Črtice so v normali... bolj je ogret bolj leti! Pips in Kmet2 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BelaStrela Objavljeno Avgust 25, 2014 Deli Objavljeno Avgust 25, 2014 GS ne bi smel it 200, vsaj po papirjih ne :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BMWflar Objavljeno Avgust 25, 2014 Deli Objavljeno Avgust 25, 2014 Mene zanima z kakšno hitrostjo se vozite po avtocesti,da je normalna poraba ,pa koliko črtic kaže temperatura ko je motor ogret na delovno temeraturo Normalna poraba je se nekje do 130,pol se pa zacne kr povecevati, tko da se ne splaca divjati,zacnejo se vibracije itd,brezveze pa sploh ni narjen da bi ga gonil 190, z temperaturo pa ni nobenega problema tud kadar je vroce. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
boych Objavljeno Avgust 25, 2014 Deli Objavljeno Avgust 25, 2014 Mene zanima z kakšno hitrostjo se vozite po avtocesti,da je normalna poraba ,pa koliko črtic kaže temperatura ko je motor ogret na delovno temeraturo Najmanjša poraba, ki sem jo uspel doseči je bila 4,1 l/100km (vožnja res z občutkom do max 100 km/h), največja pa 9,9 l/100km (polno naložen 170-180 km/h na avtocesti). Normalna povprečna poraba pri moji vožnji je 5,2 l/100km, na AC pa nekje cca 6 l/100km ... ... po AC bi bilo za najmanšo porabo potrebno vozit cca 100 km/h ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
CeneR Objavljeno Avgust 25, 2014 Deli Objavljeno Avgust 25, 2014 Da obudimo temo. djfelix in Kmet2 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
djfelix Objavljeno Avgust 25, 2014 Deli Objavljeno Avgust 25, 2014 Da obudimo temo. 20140825_153337.jpg 20140825_151438.jpg 20140825_151526.jpg 20140825_151603.jpg 20140825_151634.jpg Hahhaha brez komentarja:-)) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se