Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Tole sem namontiral, sveti ko hudič - uporaba predvsem podnevi.

 

Ker ne maram kakšnih dodatnih velikih stikal, za vklop/izklop uporabljam samo tipko, ki je v bistvu kill button od Honde CRF.

To sem uporabil zato, ker že ima integrirano ledico, ki mi indicira kdaj so "špic lampe" vklopljene oz. izklopljene.

 

Skupaj s kolegom pa sva naredila elektroniko ki poskrbi, da tudi če so luči prižgane ko motor izklopim, da so le te ob ponovnem zagonu motorja izklopljene - da ne bremenim akumulatorja ob zagonu.

Mas bl elegantno resitev za vklop in izklop dodatnih porabnikov preko CAN BUS-a, ne rabis nobenih dodatnih stikal.

 

http://www.autoswitch.com/index.php

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mas bl elegantno resitev za vklop in izklop dodatnih porabnikov preko CAN BUS-a, ne rabis nobenih dodatnih stikal.

 

http://www.autoswitch.com/index.php

Poznam, nisem pa montiral iz dveh razlogov:

- nisem hotel razdirati ožičenja okrog konektorja pri računalniku motorja, da bi autoswitch priklopil na žico (belo modro) za izklop smernikov

- autoswitch: v primeru da so LED luči prižgane ko motor ugasneš, ob naslednjem zagonu motorja luči ostanejo prižgane - tega pa nisem hotel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj? Kolektor brez kata?

@kasti, kaj mas to za ene lampe?

Vse, krivine in auspuh...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

letnik 2004, torej povprečje skoraj natančno 10.000 km/sezono.

razen rednih servisov brez dodatnih stroškov.

fotografija posneta v Luksemburgu....

post-21816-0-32190400-1407484609_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Tukaj bolj redko, na kakšnem avtopikanetu že bolj. Še vedno pa to ne pomni, da v temo, ki je namenjena informacijam v zvezi z motorjem, pišemo karkoli, ker je že tako težko najti iskano informacijo.

 

Če že kam, potem spada ta navedba prej v to temo:

http://www.motosvet.com/tabla/topic/37231-de%C5%BEna-obla%C4%8Dila/page-7

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probaj ga trikrat pobrat v Mongoliji?! 

...no problem. Sem ga že trikrat pobiral, sicer ne v Mongoliji...

 

Prebiram to temo, ker me zanima....kaj predlagate glede vzmetenja, obnovo ali zamenjavo...Wibers, Ohlins? Počasi bo potrebno nekaj v tej smeri "popraviti"...je najbolje, da se zapeljem do Čarmana ali je še kakšna opcija, kaj je najbolj ugodno in dobro?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sm menjal za Wilbers. Razlika obcutna. Vsekakor nekaj za kar bos mel neko garancijo. Menda pa fantje tut kej na fus nardijo. Sam ne vem ce bi se to sel..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sm menjal za Wilbers. Razlika obcutna. Vsekakor nekaj za kar bos mel neko garancijo. Menda pa fantje tut kej na fus nardijo. Sam ne vem ce bi se to sel..

...a to pri Čarmanu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...a to pri Čarmanu?

če misliš na fuš pri čarmanu potem je odgovor ne.

vsekakor pa ti priporočam da greš do čarmana in skupaj najdeta najboljšo rešitev.

isto bom jaz naredil glede svoje elefant 900.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zanima z kakšno hitrostjo se vozite po avtocesti,da je normalna poraba ,pa koliko črtic kaže temperatura ko je motor ogret  na delovno temeraturo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po ac se mi je vedno dvignila temperatura za črtico včasih tud dve če sm ga vozil

200kmh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko se normalno vozim mi kaže tri črtice,sem se pa vozu v hrib ali po mestu ko je šlo počas pa štiri črtice ,tudi  ko sem se peljal čez 200 je šlo na štiri črtice.potemje to normalno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po ac se mi je vedno dvignila temperatura za črtico včasih tud dve če sm ga vozil

200kmh

 

 

Jaz sem še e sedaj dal vinjeto gor, ko sem šel v Romunijo. Črtice so v normali... bolj je ogret bolj leti!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zanima z kakšno hitrostjo se vozite po avtocesti,da je normalna poraba ,pa koliko črtic kaže temperatura ko je motor ogret  na delovno temeraturo

Normalna poraba je se nekje do 130,pol se pa zacne kr povecevati, tko da se ne splaca divjati,zacnejo se vibracije itd,brezveze pa sploh ni narjen da bi ga gonil 190, z temperaturo pa ni nobenega problema tud kadar je vroce.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zanima z kakšno hitrostjo se vozite po avtocesti,da je normalna poraba ,pa koliko črtic kaže temperatura ko je motor ogret  na delovno temeraturo

Najmanjša poraba, ki sem jo uspel doseči je bila 4,1 l/100km (vožnja res z občutkom do max 100 km/h), največja pa 9,9 l/100km (polno naložen 170-180 km/h na avtocesti). Normalna povprečna poraba pri moji vožnji je 5,2 l/100km, na AC pa nekje cca 6 l/100km ... 

... po AC bi bilo za najmanšo porabo potrebno vozit cca 100 km/h ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!