Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno

No ja..razlika med 2008 in 2013 letnikom je kr velka. Pa ne recem da je ta star slab. Je pa res da z dinamic esa skor ne rabis kej dost stelat.

No..men je pa elektronski gas fajn. Sploh k na Cagivi kr kak zulj fasem k je tok trd :-D

Objavljeno

popolnoma isti občutki, ....sem ga vozil cca. 3 ure, se nisem mogel navadit e_gasa, pa tudi preklapljanje med rain road, enduro, high road in soft, normal, hard....me nekako ni posebej navdušilo...sploh, če se voziš sam....če bi kupil novga, najverjetneje brez ESA in pršparaš  cca. 2,7 jurja...

 

No ja, sem pa isto že star kozel...iz časov, ko smo nastavljali fergazre pa hode ventilov brez računalnikov....

Objavljeno (popravljeno)

No ja, sem pa isto že star kozel...iz časov, ko smo nastavljali fergazre pa hode ventilov brez računalnikov....

 

Novi motor je seveda oh in sploh, možnosti nastavitev za starega kozla preveč, malo me je zajebaval edino oni gas, ki se ga v treh urah ne navadiš (v vsakem ovinku sem prehitro in preostro dodajal)... 

 

 

In kaj naj sedaj zaključim iz tega? Da je GS samo za "stare kozle" ali da je tudi za "stare kozle" .... se pravi če prav razumem: ker se tudi sam prištevam v to skupino (ki je začela na Jawah in MZ-jih) mi proti koncu motoristične poti ostane samo še bavarec? No pa saj ima tudi ta mali (800 ccm) oznako GS ...

Popravljeno . Popravil Fazer03
Objavljeno

Jest sm razumu da se ne zastopta najbl z elektronskimi igracami in da je to mogoce ker sta stara kozla..

Se pravi da je ta nov gs za mal mlajse :-D

Objavljeno

A vas lahko speljem nazaj na temo. :P Testni vozniki in lastniki GS-ov, predvsem tisti, ki ste imeli "zračni" model in imate "vodnega"; kakšna je razlika v sami ESA?

Ta novi model, ima dinamični ESA, na starem modelu je bil samo ESA. (če sem prav informiran, če nisem, me prosim popravite)

Baje, da novi dela čudeže, ker niso samo prednastavitve, ampak je to baje aktivno podvozje??

Zanimivo, da mi niti trgovec ni znal jasno razložiti, kakšna je razlika....

Ali je morda na "starih" modelih (do l.2012) tudi obstajal dinamični ESA, ali so na teh motorjih torej samo prednastavitve?

 

Hvala za odgovor!

Sam vozim sicer K-aja z ESA razlika med dinamičnim in navadnim ESA je samo v tem,da pri dinamičnem nastaviš trdoto vzmeti kot tudi blažilcev med vožnjo pri starem ESA pa nastaviš trdoto vzmeti (samo zadnje) pred vožnjo, trdoto blažilcev(amortizerjev obeh) med vožnjo.

Ps: Kar se tiče cene jaz NIKOLI nebi kupil nobenega BMW-eja brez ESA .To je ravno tako kot ste pred leti bili VSI proti ABS-u danes pa sploh ni več novega motorja brez ABS-a. Tehnika gre naprej in mi moramo iti z njo !

Objavljeno

Še moj pogled - po dvestotih km prevoženih na GS LC 13... v primerjavi GS 08... sicer ne bo ravno primerjava saj je bil moj star GS model, ki je imel od opreme zgolj ABS...

Sem prišel domov prejle tik pred dežjem ... z Jezerskega.. ESA na soft na bogi poflikani cesti naredi vožnjo lagodno.. Sicer sem kombiniral samo na Road načinu vožnje, ampak se pozna.. Moje mnenje je, da drži smer veliko bolje, se pelješ kot po tračnicah... Menjalnik zahteva takoj pretikanje naprej v višjo prestavo, s starim GS om sem imel občutek, da se vozim veliko bolj umirjeno...Nisem sicer norel - ne prej in ne sedaj - ampak teh 20 konjičev (08) se hudičevo pozna. Na gas sem se več ali manj navadil... Zmoti me pojemek moči, ko ugasneš tempomat, sploh če "pobremzaš" ...ampak se ga bom navadil... Ni hudič... Ne spadam med najmlajše, pa sem se z vso tehniko kar znašel... Custom sem si oblikoval vse podatke na info tabli, pa je kar zanimivo za pogledat... Glede na to, da se bom na daljše fure vozil v dvoje, pa prtljaga..., komaj čakam, da sprobam ESO še v taki kombinaciji... Se mi zdi da bo še bolj odtehtala... Saj ne da more biti motor naložen z vso opremo, ampak ESO bi mu pa res privoščil - posledično sebi :-)

Bzq -saj boš čez zimo našparal.. :-)

Pa še par opazk:

Motijo me "žmigavci" -stara postavitev levo desno mi je bila zakon, malo pogrešam robustni bokser, čeprav pri "šaltanju" v prvo tale pošteno cukne... Ostale prestave, pa naj bo gor ali dol, pa kot po putrčku, nobenega klonk zvoka... Ene dvakrat sem iskal še sedmo prestavo... Nižanje sedeža je odlično, nastavljanje šipce elegantno, ročke grejejo kot pri norcih že na enki - ja na Jezerskem je bilo ene 7 stopinj... Gume so Michelinove Anakee, mogoče se jih malo sliši, občutek pa sem imel, da držijo bolje kot Tourance

Ko bom naredil ene 3-4000 km bo takole pisanje z malo več repa in glave.. Računam, da bo to še letos...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jaz imam na staremu 'navadno' ESA vzmetenje in reč se mi zdi fantastična. Nič več ne pozabljam nastavljati vzmetenje glede na obremenitev motorja s težo, ne razmišljam ali gre 20 klikov levo ali desno  ipd., enostavno prižgem motor, kliknem na želeno nastavitev, počakam par sekund in se peljem. Zame, zelo povprečnega voznika, so tovarniške nastavitve zelo dobro postavljene. Tudi polno naložen motor se lahko npr. po jadranski magistrali pelje hitro in fajn zalaga, ne da bi zaradi tega voznik kaj trpel.

 

Novega-dinamičnega nisem poskusil in predvidevam, da gre še za korak naprej.

 

Glede na BMW-jevo cenovno politiko vedno priporočam nakup BMW-ja z vso opremo, tako kot Bremzer - vendar rabljenega.

 

Seveda elektronika lahko tudi crkne, ampak, verjetno danes ne kupujete avtomobilov brez klime, električnega pomika stekel in ogledal, naprednega avdio-sistema in podobnega zaradi strahu, ker bi se lahko kaj od tega pokvarilo.

Objavljeno

Enkrat ESA vedno ESA ... bi jaz rekel, še posebej na cestah, kot jih imamo mi. Moj križ ji je neizmerno hvaležen :)

Objavljeno

Malo poglej tudi KTM 1190 Adventure in Yamaho XT1200ZE Super Tenere, za manj denarja oba ponujata elektronsko nastavljivo vzmetenje, Yamaha serijsko tudi tempomat. Vec kot odlicni alternativi...

Objavljeno

Včasih si muziko nastavil za svoje uhe z mixerjem (za takega, ki je na sliki seveda nikoli ni bilo denarja), danes pa ti na vsakem reciver-ju določijo stil, ki ti pač mora biti všeč (disco, hall, house...).

 

jebiga

 

 

post-21816-0-39650000-1409204425_thumb.jpg

Objavljeno

Hvala! (tudi tebi, MiNa) Če se prav spomnim, si imel ti tudi Varo (bordo, z Akrapi). Primerjava Vare in GS-a?

je tako, mel 07 letnik....ta "nova" Vara vs gs zračni....uf....vara na mestu precej težja-ima višje težišče, agregat lepše dela (gs pod 2700 obratov grdo cuka, in pri vožnji čez naselja ne veš a bi mel v tretji ali 4), zavore pri gs boljše, poraba pri gs manjša, menjalnik...boljš honda.

Če potegnem črto-vara nezahteven in poceni motor za vzdrževanje, vzdržljiv, gs dopušča tako bolj športno vožnjo kot malo več off road-a...

Objavljeno

je tako, mel 07 letnik....ta "nova" Vara vs gs zračni....uf....vara na mestu precej težja-ima višje težišče, agregat lepše dela (gs pod 2700 obratov grdo cuka, in pri vožnji čez naselja ne veš a bi mel v tretji ali 4), zavore pri gs boljše, poraba pri gs manjša, menjalnik...boljš honda.

Če potegnem črto-vara nezahteven in poceni motor za vzdrževanje, vzdržljiv, gs dopušča tako bolj športno vožnjo kot malo več off road-a...

Se podpišem pod post cb1300, dodal bi pa še, da je serijsko vzmetenje na Vari (imel sem letnik 2004) zelo mehko in se motor ob neravni cesti v ovinku kar precej pozibava ... 

Objavljeno

Malo poglej tudi KTM 1190 Adventure in Yamaho XT1200ZE Super Tenere, za manj denarja oba ponujata elektronsko nastavljivo vzmetenje, Yamaha serijsko tudi tempomat. Vec kot odlicni alternativi...

Čeprav je veliko odličnih alternativ  kupim vedno uro Swiss made,pri odločitvi za nov motor ali avto pa Bajerische Motoren Werke !

Objavljeno

Ja in kako se je potem znašla Toyota na vašem dvorišču?!? Po pomoti ali zavestno, da je že dozorel čas za nabavo tudi nečesa, kar ni bavarskega porekla. In predvidevam, da je tvoja ura Swiss made iz kolekcije BMW M Power ...

Objavljeno

Se podpišem pod post cb1300, dodal bi pa še, da je serijsko vzmetenje na Vari (imel sem letnik 2004) zelo mehko in se motor ob neravni cesti v ovinku kar precej pozibava ... 

 

Letniki 2004 nimajo mehkega vzmetenja!!!

Objavljeno

Ja in kako se je potem znašla Toyota na vašem dvorišču?!? Po pomoti ali zavestno, da je že dozorel čas za nabavo tudi nečesa, kar ni bavarskega porekla. In predvidevam, da je tvoja ura Swiss made iz kolekcije BMW M Power ...

Da je vsaj eno prevozno sredstvo pr bajt na katerga se lohk zanese

Objavljeno

Toyota ne velja ker je od zene. Babe pa itak nimajo pojma..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Bremzer vsakomur svoje. Moje mnenje pa je taksno, da je bolj pomembno kako ti motor odgovarja, ustreza, kot pa znacka na njem. Bmw je zagotovo super motor, ni pa edini. Pa brez zamere

Objavljeno

Letniki 2004 nimajo mehkega vzmetenja!!!

Ne vem kako imaš ti, vem pa za sebe in moja Varaderka se je v ovinku, ko asfalt ni bil raven, zibala ko stara barka!!! 

Objavljeno

Sej se ziblje tud ko je raven asvalt :grim

Objavljeno

Sem imel varico - bila je ta prva - letnik 99. Ta vrag se je zibal, pa pil je ko "smuk".

In vseeno - bil je fajn motor.

Objavljeno

Bremzer vsakomur svoje. Moje mnenje pa je taksno, da je bolj pomembno kako ti motor odgovarja, ustreza, kot pa znacka na njem. Bmw je zagotovo super motor, ni pa edini. Pa brez zamere

Zakaj bi ti zameril pri hiši so še 2 Hondi in vem da BMW ni edini motor imel sem v moji posesti : 5 Yamah,2Hondi,2 Kawasakija in samo  2 BMW-eja na žalost pa moram reči,da sta samo "zame",da se razumeva najboljša motorja do sedaj.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!