Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Govoriš kar hočeš, na tem motorju se v 46kkm, kar ga imam, zamenjal samo senzor nivoja goriva ... ostalo pa samo tankal in delal servise ... 

hm, pr mojmu v 61kkm niso menjali nič...ostalo tankanje in servis :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Govoriš kar hočeš, na tem motorju se v 46kkm, kar ga imam, zamenjal samo senzor nivoja goriva ... ostalo pa samo tankal in delal servise ... 

Brez servisa vseeno ne gre :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hočeš rečt statusni simbol?

Ne Cika,hočem reči kvaliteta,oz.nekaj kar bo pasalo moji višini in dolgim udom :P Na statusni simbol se js popiškim lepo :grim

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po barvi krivin auspuhov fajn gonjen ! :grim

Čeprav si takšen strašen strokovnak, se v tem primeru motiš. Motor je bil vožen čist normalno (povprečna poraba 5,2l/100km), predvsem na daljše ture. Je pa res, da se na recimo Jezerskem ali pa Golici rad zapeljem tudi malo bolj dinamično ... še vedno pa mi ostane cca 1cm ''pussy štrajfna''...

... ne nimam toliko denarja, da bi svoje stvari namerno uničeval ... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če agragat segreješ in ga potem ne siliš v najvišje vrtljaje kjer nima več nobene moči ne uničuješ nič! GSA ja sem vozil po Rakitni tako da po ovinkih ni pobegnil noben sportak,po AC konstantno 200kmh proti Milanu,olja pil 6 dcl na 10kkm :) pa sem ga še vedno prodal za 15k brez praske in v odličnem stanju,vozen po" tvoje" skoz dinamično :P...........barve pa na kolektorjih ni bilo saj je bil komplet titan Igor gor .

je pa res kot pravi Bremzer ,z originalnimi krivinami se da dost dober ocent kakšen voznik ga je imel,dlje kot so plave po kolektorju navzdol bolj je bil "dinamično" vožen kar pa ne pomeni da je zato agregat zgonjen če ima lastnik posluh za motor,zgoraj navedeno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ima krivine kromirane (pri BMW kot dodatna oprema), potem so lahko modre, v nasprotnem primeru niso ampak so bolj rjave... 

Jaz sem mnenja, da v kolikor se hladen motor ne priganja v visoke vrtljaje in segretega občasno naviješ kakšen 1k obratov pod blokadao...  ja pol mu pa res nebi smelo nič škodit!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mater,kot da GS ne bi smel biti "fajn gonjen"?!?

sej za to je narejen. da vzdrži vse težke situacije (od WW2 naprej)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo si poglej cene po netu ... moja cena bazira na ostalih cenah ... sicer pa se še za kaki EUR da zmenit ... ;)

 

Too much...nov je bil 14,5+kufri, torba, cca.1000 ->16.000, vožen 7 sezon , max vreden še 40% -45%, 8.000€, polna kapa....za 10 k€ v Nemčiji dobiš že 2010; pred dnevi našel za 10.500 €, l.2013, LC, vendar z 55 kkm, že menjana sklopka in menjalnik...je bil gor le dva dni, pa je šel...no za 13k€ pa si prpeljem 1 leto starga....in če kupujem tak mopi, z razlogom, da ga bom fural in zares fural (> 10kkm/leto) in ne zaradi statusnega simbola, potem pač dam tiste 3 jurje zraven, pa imam 10 let mir....

 

Kitekatus...greva v Nemčijo....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Too much...nov je bil 14,5+kufri, torba, cca.1000 ->16.000, vožen 7 sezon , max vreden še 40% -45%, 8.000€, polna kapa....za 10 k€ v Nemčiji dobiš že 2010; pred dnevi našel za 10.500 €, l.2013, LC, vendar z 55 kkm, že menjana sklopka in menjalnik...je bil gor le dva dni, pa je šel...no za 13k€ pa si prpeljem 1 leto starga....in če kupujem tak mopi, z razlogom, da ga bom fural in zares fural (> 10kkm/leto) in ne zaradi statusnega simbola, potem pač dam tiste 3 jurje zraven, pa imam 10 let mir....

 

Kitekatus...greva v Nemčijo....

Ti kar sanjaj ... najcenejši letnik 2009 na mobile.de je trenutno 8290 EUR, prištej 10% davka, 100 EUR homologacije, prevoz, kufre, tanktorbo ... 

... sicer pa te noben ni vprašal za mnenje glede cene, zato se rajši vzdrži komentarja in ne smeti teme ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, na koncu ni velike razlike, si tam tam, če ga kupiš pri nas, kjer so cene malo višje ali v tujini z vsemi dajatvami in stroški.

Ravno poceni se pa do takega motorja težko pride...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Too much...nov je bil 14,5+kufri, torba, cca.1000 ->16.000, vožen 7 sezon , max vreden še 40% -45%, 8.000€, polna kapa....za 10 k€ v Nemčiji dobiš že 2010; pred dnevi našel za 10.500 €, l.2013, LC, vendar z 55 kkm, že menjana sklopka in menjalnik...je bil gor le dva dni, pa je šel...no za 13k€ pa si prpeljem 1 leto starga....in če kupujem tak mopi, z razlogom, da ga bom fural in zares fural (> 10kkm/leto) in ne zaradi statusnega simbola, potem pač dam tiste 3 jurje zraven, pa imam 10 let mir....

 

Kitekatus...greva v Nemčijo....

Hehe,kje si bil do včeraj,ebemu miša:PV Dramljah sem enga dedka najdu,mi je prodal 10 let starega za 6.000€,52.000km prevoženih;)))Upam,da bom zdaj miren vsaj za 2-3leta,dokler ne skrampam na kup za kaj novejšega;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Srečno Kekec in veliko varnih km :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Too much...nov je bil 14,5+kufri, torba, cca.1000 ->16.000, vožen 7 sezon , max vreden še 40% -45%, 8.000€, polna kapa....za 10 k€ v Nemčiji dobiš že 2010; pred dnevi našel za 10.500 €, l.2013, LC, vendar z 55 kkm, že menjana sklopka in menjalnik...je bil gor le dva dni, pa je šel...no za 13k€ pa si prpeljem 1 leto starga....in če kupujem tak mopi, z razlogom, da ga bom fural in zares fural (> 10kkm/leto) in ne zaradi statusnega simbola, potem pač dam tiste 3 jurje zraven, pa imam 10 let mir....

 

Kitekatus...greva v Nemčijo....

No ja, 10 tkm na leto ni neko zaresno furanje, heh...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čeprav si takšen strašen strokovnak, se v tem primeru motiš. Motor je bil vožen čist normalno (povprečna poraba 5,2l/100km), predvsem na daljše ture. Je pa res, da se na recimo Jezerskem ali pa Golici rad zapeljem tudi malo bolj dinamično ... še vedno pa mi ostane cca 1cm ''pussy štrajfna''...

... ne nimam toliko denarja, da bi svoje stvari namerno uničeval ... 

Zdi se mi, da je Bremzer tole mislil kot kompliment, ne kot kritiko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, na koncu ni velike razlike, si tam tam, če ga kupiš pri nas, kjer so cene malo višje ali v tujini z vsemi dajatvami in stroški.

Ravno poceni se pa do takega motorja težko pride...

no ja, ni samo mobile.de, tudi uradni bmw dilerji so....se da kar barantati tudi do 500€...stroški prevoza....za 150€ ti ga dostavijo...dajatve 8%....

je pa res, da moraš oglase spremljati vsak dan, vsaj 2 tedna, saj ta dobri motorji z "ta pravo " ceno gredo tudi v par urah---

 

spet ena dobra prilika:

 http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/bmw-r1200gs-lc-lage/200196457.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=33&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelDescription=gs+1200&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&minFirstRegistrationDate=2013-01-01&negativeFeatures=EXPORT&noec=1

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Chris Pfeiffer ga je vozu,zato taka cena :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobra prilika je relativna.

 

Ocitno si tok zapel, da si nisi prebral opisa. Ta motor je GOLIČ v pravem pomenu te besede.

 

Dvomim, da je bil leta 2013 v Slo sploh prodan kaksen tako oskubljen/gol motor.

 

 

The bike is in immaculate condition. Was moved only in nice weather on tours. No terrain. Of course, camber, accident and also Umfallerfrei. As new. H7 light, conventional suspension, adjustable in compression and rebound, no ESA. Extras: spoke, chrome exhaust, crash bars, hand guards on request: Suitcase + 450 €, High seat + 130 €


Chris Pfeiffer ga je vozu,zato taka cena :grim

 

ULTRALIGHT edition for stunt riding :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejstvo je, da se motorja nad 75 kW in nad 1000 ccm, zaradi 10 % davka, ki ga je potrebno plačati pri nas, več ne splača hodit iskat v Nemčijo.

Vse kaj dobiš v Nemčiji je večja izbira, cena pa je nekje tu tu ... če seveda primerjaš motorje z isto opremo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejstvo je, da se motorja nad 75 kW in nad 1000 ccm, zaradi 10 % davka, ki ga je potrebno plačati pri nas, več ne splača hodit iskat v Nemčijo.

Vse kaj dobiš v Nemčiji je večja izbira, cena pa je nekje tu tu ... če seveda primerjaš motorje z isto opremo ...

Ja s temi davki v naši prečudoviti deželici pa res že pretiravajo in zadnja novica,ki sem jo slišal takoj zjutraj za dobro jutro,Slovenija je spet brez evrčkov,kar za nas,delavne in poštene ljudi pomeni samo eno in sicer,spet bo vse gor šlo z davki vred,plače pa,ma kaj čem sploh gubljat besede:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!