Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno

Visja sipca za GS/GSA.

 

PUIG touring screen resi tezave visjih voznikov.  Preverjeno.

Objavljeno

Mogoče kdo ve, kakšno olje dajejo ponavadi v motor na servisu v Avtovalu?

Na računu zadnjega servisa je zabeleženo le 15W 50 in cena za liter 12.48...moram doliti, je začelo opozarjat.

Je to navadno olje, polsintetika...znamka verjetno ni pomembna?

Objavljeno

15W 50 nabavi in ni važno od katerega proizvajalca!

Objavljeno

...saj sem nameraval ampak za sigurno sem poklical na servis pa so rekli, da mi 1 liter pošljejo domov.

Včerajšnji izlet je zaradi tega odpadel, pri japoncih ni bilo potrebno kontrolirati olja tu ga pa zmanjka ravno takrat, ko ga rabiš... :mellow:

Objavljeno (popravljeno)

Lej..namest da ketno nanazes dolijes olje..pr makaronarju mors oboje :-D

Popravljeno . Popravil biker77
Objavljeno (popravljeno)

Motul v boxerja, pa nebo nobenega dolivanja od servisa do servisa :grim

Popravljeno . Popravil duce749
Objavljeno

Motul v boxerja, pa nebo nobenega dolivanja od servisa do servisa :grim

 

V mojem primeru tega ne morem potrditi.

 

Do sedaj sem preizkusil mineralno BMW Boxer olje (ki se, mislim da, ne dobi več), pa Motorexov superduperpravzabmwaircooledboxer olje in Motulov 5100.

Res je mineralca požrl največ, vendar pa mi tudi ostala dva popije 6 do 8 dcl na 10 000km kar je več kot je vidno območje okenca za kontrolo...

Objavljeno

To je povsem normalna poraba za ta agregat!!!!  

Objavljeno

Takšno porabo beležim tudi sam z Motorexom

Objavljeno (popravljeno)

pol mam pa jest srečo, al pa popolnoma drugačn način vožnje od vseh vas, jest od menjave do menjave ne dolijem nič :klicaj: , dokler je bil v garanciji, je tist nadomestek od olja požrl in sem moral doliti, ko sm sam začel delat servis, pa tega več ni potrebno, Motul devam v vse motorje od nekdaj,  :OK:, je pa treba vedeti sledeče, z stalnim menjavanjem znamke olja ne bote ugotovili primernost, vsako olje naredi mazalni film, ki ga spet druga znamka spira, zato se držte ene znamke oziroma firme, sam ne Castrola, to je najbolj  :BUA:, trgovc, ne izdelovalec, on samo pakira in prodaja :smoke:

Popravljeno . Popravil duce749
Objavljeno

Ja to je res, da šele ob drugi menjavi istega olja se pokaže kako se bo zadeva obnašala.

Objavljeno

Jaz  vlivam Motorexa, menjam ga na 5k kilometrov (tudi oljni filter); v tem intervalu ne potrbuje dolivanja.

Objavljeno

Zakaj na 5kkm  :eek:

Objavljeno (popravljeno)

enostavno, 5 jurjev nardi na sezono :kva2:

Zadnje cajte je to žal skoraj res :blush:

 

Ga ni boljšega za mašino, kot sveže olje!

Na Husi ga recimo menjam na 8 oddvoženih ur! :smoke:

Na avtu je predpisan servis na 20k km, menjam na 10k km.

Tak pač sem, picajzl;  s tem mašini ne naredim nič slabega kvečjemu obratno.

 

Zgornje podatke si velja zapomniti, ko bom prodajal kaj od zgoraj naštetega. :grim

Popravljeno . Popravil kasti
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Je pa tud res, da če se preveč umivaš, prej alergijo fašeš. Mogoče je to kaka vzporednica z menjavo olja.

Objavljeno

Motul v boxerja, pa nebo nobenega dolivanja od servisa do servisa :grim

 

Točno to!

Odkar nalivam Motul , ga ne žre več.Škoda da tega prej nisem vedel.

Objavljeno

V prejšnjem motorju 1150 sem vedno uporabljal tole orginal olje 20W/50. Zakaj bi kompliciral pa še cena je bila 10,80€ za liter.

20+06+08_18081213978898.jpg

Poraba se je pa spreminjala glede na režim vožnje. Največjo razliko sem opazil na poti v Gruzijo. Po Balkanu in Turčiji večinoma odprte ceste in AC porabe praktično ni bilo (2800km). V Gruziji pa je počasno "žuljenje" po slabih cestah in višjih temperaturah imelo za posledico povišano porabo olja (enako tudi kolegov 1200 ADV), ko je bilo potrebno sva na "pumpi" kupila MOBIL-ovo olje (1l) v predpisani gradaciji in dolila vsak pol ter vozila nato brez dolivanja do doma. Za oljno zračno hlajeni agregat je to povsem normalno pač "pije". Na res dolgih turah je dobro imeti nekaj rezerve.....

Objavljeno

Meni ga manj žere kolko ga jaz požerem....

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Točno to!

Odkar nalivam Motul , ga ne žre več.Škoda da tega prej nisem vedel.

 

Formulacija najbrž ni popolnoma pravilna: nekaj olja ti že požre, samo ne toliko, da bi moral med servisnimi intervali dolivati. Količina olja v kontrolnem okencu, ko sega olje do vrha in ko je skoraj prazno, predstavlja okoli 0.5 litra olja, in toliko ti ga boxer komot popije.

Da se pa nivo olja pri zračno hlajenem boxerju na 10.000 prevoženih km čisto nič ne zniža v kontrolnem okencu, pa skoraj ne morem verjeti, tudi sam namreč vozim to mašino. Razen če voziš v "penzion mode" :grim

Po lastnih izkušnjah pa lahko potrdim teorijo od duce-ta: največ olja žre, če naliješ original olje BMW za boxer motorje :BUA:.

Sicer pa jaz uporabljam Selenia HPX 20w50 olje.

Objavljeno

Je pa tud res, da če se preveč umivaš, prej alergijo fašeš. Mogoče je to kaka vzporednica z menjavo olja.

Jaz fašem  alergijo na take komentarje! :fight2:

Ko se en cajt vozim z  njim, se mu poviša temperatura, verjetno so to prvi znaki ebole. :smoke:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jst sem do zdej menjal po vsaki sezoni oziroma ob pričetku nove, tudi cca. 6k.

Objavljeno

V prejšnjem motorju 1150 sem vedno uporabljal tole orginal olje 20W/50. Zakaj bi kompliciral pa še cena je bila 10,80€ za liter.

20+06+08_18081213978898.jpg

Poraba se je pa spreminjala glede na režim vožnje. Največjo razliko sem opazil na poti v Gruzijo. Po Balkanu in Turčiji večinoma odprte ceste in AC porabe praktično ni bilo (2800km). V Gruziji pa je počasno "žuljenje" po slabih cestah in višjih temperaturah imelo za posledico povišano porabo olja (enako tudi kolegov 1200 ADV), ko je bilo potrebno sva na "pumpi" kupila MOBIL-ovo olje (1l) v predpisani gradaciji in dolila vsak pol ter vozila nato brez dolivanja do doma. Za oljno zračno hlajeni agregat je to povsem normalno pač "pije". Na res dolgih turah je dobro imeti nekaj rezerve.....

Jeba je, ker tega olja več ni. Zdaj "svetujejo" 15/50, ki pa je 17,50 €/l. 

Jaz sem dal letos 10/50 od Castrola (9,50 €/l), seveda žere, letos 9.000 km, pa je v "rezervni " flaši še enih 0,3 l ostalo.

Objavljeno

Jeba je, ker tega olja več ni. Zdaj "svetujejo" 15/50, ki pa je 17,50 €/l. 

Jaz sem dal letos 10/50 od Castrola (9,50 €/l), seveda žere, letos 9.000 km, pa je v "rezervni " flaši še enih 0,3 l ostalo.

Tudi jaz sem dal toliko za liter, ki sem ga dobil po pošti plus poštni stroški.

Na zadnjem servisu (junija) je bila cena 12.48, leto prej 7.76...sedaj pa vedi ali je to eno in isto olje.

V glavnem, od servisa je sedaj 7000 km in olja je zmanjkalo, jaz sem jih naredil 6000.

Na naslednjem servisu bo šlo verjetno drugo olje v motor.

Kaj je bolje za motor, da ostane nekaj olja v njem ali ne je pa vprašanje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!