Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno

 

 

A mogoce kdo ve kaj o tem...baje je v DE nek vpoklic GS-ov zaradi stikala zaganjača?

 

Za vpoklic ne vem,  meni pa je odpovedal po dveh mesecih.

Serviser je samo nekaj momljal, da nisem čisto prvi :grrr .

 

Stikalo je crknilo mehansko (po moje je razpadel notranji del), da se je aktiviralo starter si rabil nenormalen pritisk na gumb.

 

Drugače pa pričakuj, da ti bo crknil tudi šalter za smernike :headbang: , poleg vsega ostalega.

 

lp, andrej

Objavljeno

Thompson, napiši kaj o teh težavah...morda bo komu v pomoč ali opozorilo.

 

In ne vzeti za slabo to kar bom napisal v nadaljevanju - v današnji ihti proizvajalcev pri menjavi modelov in pošiljanju motorjev na trg ter ob istočasnem varčevanju na komponentah, z namenom povečevanja dobička, zna biti rizično kupovati nov model motorja. Včasih se mi zdi, da ljubi izdelovalci motorinov testiranje in QC prelagajo kar na kupce njihovih izdelkov. In potem naj bi jim bili še hvaležni, če svoje napake sami popravijo :jezen

Objavljeno

Ni kaj napisat!

 

Eden prvih prodanih v SLO.....kar naenkrat naredi "HRUST" v štikalu šalterja-in moraš biti vsaj bodybilder da pritisneš gumb!

Stikalo smernikov pa crkne po sistemu dela-ne dela. Enkrat je vse OK, drugič se zatika ob vklopu.

 

Naslednje romanje in dviganje pritiska (RR) na servisu bo zaradi ovalne prednje feltne-na špriklje.

Najprej so me prepričevali, da prednji konec mopeda  poskakuje zaradi terenskih gum (dodatna tovarniška oprema-celo brezplačna), ampak tudi ob menjavi z navadnimi Metzeler Tourance (druga tovarniška opcija) se stvar ni nič izboljšala.

Tako na oko, je center sprednje feltne cca 2-3 mm izven.... baje, da se to zgodi zaradi slabih cest (me prav zanima, kako so transportirali moped iz De do SLO, če je imel 0km na števcu, feltno pa že razjebano). Mimogrede sem zvedel, da takšne zadeve ureja en mojster v Lj. Se pravi, nov moped pelješ k njemu, plačaš 80e in kolo ne opleta več.

 

Da ne opisujem zadnje verzije alarma. Notranja baterija je crknila po 10 dneh. Sicer so jo na servisu brezplačno zamenjali ob pripombi, da imam seveda 2-leti garancije na moped in če spet crkne jo bojo pač brezplačno zamenjali...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Aja, mogoče dopolnilo.

 

Gre se za gsa 2014, ampak nekatere problematične sestavne komponente so razen motorja pri vseh modelih nove generacije enake.

upam, da bo komu v pomoč

Popravljeno . Popravil THOMPSON
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

@THOMPSON hvala za info, ko bom mel servis bom to lepo povedal glede teh stikal pa naj menjajo in bo mir...drugace pa kako 2 leti garancije? Jaz sem dobil 4 leta...brez doplacila. Tko mi je kolega (prodajalec) reku, da so cez caz mu poslali domov brezplačno dodatni 2 leti garancije...

 

lp

Objavljeno

osnovna garancija naj bi bila 2leti, podaljšana pa je za doplačilo. 

vsaj tako sem bil informiran.

Objavljeno

osnovna garancija naj bi bila 2leti, podaljšana pa je za doplačilo. 

vsaj tako sem bil informiran.

A ni osnovna po novem 3 leta,vsaj tako sem bil jaz informiran.....

Objavljeno

osnovna garancija naj bi bila 2leti, podaljšana pa je za doplačilo. 

vsaj tako sem bil informiran.

To je bilo tudi meni jasno a jaz mam podaljšano do 6/2017...kolega pa pravi, da ni nič doplačeval sam domov da je dobil to...bom pogledal se enkrat in ga povprasal ok.

Objavljeno

v primopredajnem zapisniku piše 24mesecev brez omejitve km.

Objavljeno

v primopredajnem zapisniku piše 24mesecev brez omejitve km.

Bom doma pogledal tisti dokument o podaljsani garanciji pa bom prilepil sem popoldan ok...

Objavljeno

v primopredajnem zapisniku piše 24mesecev brez omejitve km.

Na A-Cosmosu so mi zagotavljali da bodo imeli vsi vodnohlajeni boxerji 3 letno garancijo,po napisanem iz prve roke sem bil zaveden!

Objavljeno

Pri mojem malem GS-u, je garancija 2 leti,.., je pa res da ni boxer.

Objavljeno

do prve registracije 31.12.2008 je bila garancija 1leto, od 1.1.2009 dalje 2 leti. vsaj tako piše v knjižici Vseevropske mobilne garancije.

mogoče bi na dežurni št BMW 080 1038 dobil pravi odgovor?

Objavljeno

Kupil čisto običajnega v TC in ga mel pozimi priklopljenega na GSA,delalo vse brez posebnosti prav tako ti bo delovalo na LC! 

Zakaj misliš da je za LC kaj drugačen?

Objavljeno

Kupil čisto običajnega v TC in ga mel pozimi priklopljenega na GSA,delalo vse brez posebnosti prav tako ti bo delovalo na LC! 

Zakaj misliš da je za LC kaj drugačen?

A to takega, da direkt v ta vtič pod krmilom vklopiš ali na baterijo? Ker vem, da CTEK polnilci majo probleme in je ena "finta" za to priklopit a mores direkt na baterijo...jaz bi priklopil pa kar preko tistega vtiča zato sprašujem.

Objavljeno (popravljeno)
Poleg Optimate 4 dobiš ličen kos kabla, ki ga privijačiš na kontakte baterije in imaš konektor za direkten priklop. Konektor je v gumi zaščiti in z pokrovcem, tako da ko ni priklopljen, ga lepo zapreš in je vodotesno. Pa še za kaj drugega priklopit mim Can-busa ga lahko uporabiš. Popravljeno . Popravil raza
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

A to takega, da direkt v ta vtič pod krmilom vklopiš ali na baterijo? Ker vem, da CTEK polnilci majo probleme in je ena "finta" za to priklopit a mores direkt na baterijo...jaz bi priklopil pa kar preko tistega vtiča zato sprašujem.

Jaz imam enakega...dela super, vtakneš direktno v Can-bus vtičnico ki je motorju, ne potrebuješ nobenih adapterjev. Vse kar je potrebno narediti je da zamenjaš polariteto(zelo preprosto, imaš vse opisano v navodilih)

Objavljeno

Optimate 5 imajo v AS-u v akciji za 60€! :OK:

Zraven je stalni priklop s konektorjem in priklop s "krokodilčki".

Objavljeno

A to takega, da direkt v ta vtič pod krmilom vklopiš ali na baterijo? Ker vem, da CTEK polnilci majo probleme in je ena "finta" za to priklopit a mores direkt na baterijo...jaz bi priklopil pa kar preko tistega vtiča zato sprašujem.

Jaz sem imel tako kot je Raza opisal !

Objavljeno

Se pravi priklop za direkt na CAN bus je treba dodatno kupiti....

Objavljeno

Se pravi priklop za direkt na CAN bus je treba dodatno kupiti....

Dokupiš samo adapter ki je isti kot tisti ki ga imaš v avtomobilu in poskrbeti moraš ,da imaš kljub ugasnjenemu motorju stalni tok na vtičnici,drugače boš polnil po metodi ki je bila opisana preko forumaša Raze! 

Tako preko vtičnice napajam KTM ,ki ima isto can-bus instalacijo.

Objavljeno (popravljeno)

Se pravi priklop za direkt na CAN bus je treba dodatno kupiti....

Kabl lahko sam narediš, ni v njem nobene elektronike. kos primerne žice in dva ustrezna konektorja ali priloženemu odstraniš krokodile in priklopiš DIN konektor, ki ga dobiš v vsaki tehnični štacuni z avto deli.

Sam sem prerezal kabel, ki je namenjen za polnenje direkt na baterijo in vmes ugradli ženski in moški DIN. Za original konektorjem moški din, na preostali del z očesnimi pini pa ženski del. Tako lahko kombiniram po želji.

Popravljeno . Popravil raza

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!