Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno

Jaz sem ga nasel&kupil na ebay-u za 105 eurosongov  :smoke:

136€ je tisti iz carbona na fotki...

Objavljeno

Moj prjatu bi lohk kupu vsaj 3,pa noče ker je zaljubljen v Kawo  :)

Jaz mam že psa grdega, tak da ne rabim še mopeda :P

Ja men ga je kupil,pa še mi bo kakšnega a ne Miško  :OK:

če pa vse izlete ti plačuješ, nekak se ti moram oddolžit :D

Objavljeno

Global Parts Database

For BMW GS Bikes

 

 

http://gpd-bmw-gs.org/

 

 

Nekaksen web oglasnik kosov za GS-e.  

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jaz sem ga nasel&kupil na ebay-u za 105 eurosongov :smoke:

Sem ga le nasel po "normalni" ceni in sicer pri Luisu za 109€ pa se bon mam za 25€ tako da bo kar tak podoben tvojemu in bo mir :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Prjatu je na vrat na nos kupu GS let. 2006 pri r-moto, motor je brez ABS, na spodnjem delu vilic pa ima okrogli nosilec senzorja ABS, zdaj me pa zanima a je to pri vseh ali so dol pobrali ABS ker je kaj crknilo ?

Objavljeno

Prjatu je na vrat na nos kupu GS let. 2006 pri r-moto, motor je brez ABS, na spodnjem delu vilic pa ima okrogli nosilec senzorja ABS, zdaj me pa zanima a je to pri vseh ali so dol pobrali ABS ker je kaj crknilo ?

pri vseh :grim

Objavljeno

pri vseh :grim

A pri vseh so nosilci ABS, ker mi je nekdo reku da GS let. 2006 sploh ne obstaja brez ABS

Objavljeno

Tole je koda levega kraka nihajke (LEFT FORK SLIDER (to 08/06)) od R1200GS (31 42 7 699 187) se pa avgusta/06 oblika spremeni po zapisu na omenjeni strani.

ps, tudi moja 650-ka (800/11)  ima nosilec za senzor na prednji vilici vendar brez ABS obroča (zadnji senor in obroč pa ima za števec hirosti) najbrž imajo 1200 enako čeprav nimajo ABS-a.

Objavljeno

v Italiji sem enkrat zasledil enega ADVja, let. 12 ali celo 13, ki je bil brez popolnoma vse "elektronike"...

Objavljeno

Po 7 letih se je poslovil originalni akumulator. Ker je na BMW servisu nov kar drag (150 EUR), iščem druge variante. Našel sem tega http://www.akumulator.si/izdelek/A3%2011%2025/akumulator-gel-19ah-exide

a mi ni jasno, kako naj ga namontiram, saj je precej večji, dolžina npr. 186 mm, v motorju pa je prostora za max. 160 mm. Pa še višji je. Sem še celo poklical in so rekli da ni problema zmontirati. Kako, mi ni jasno.

 

Vaše izkušnje o drugih akumulatorjih?

 

Sem gledal tudi tega http://www.motonet.si/e-trgovina/motorno-kolo/bmw/1200/r-1200-gs/?good_detail=gelski-akumulator-1c7598bdc7d276b31858e87d98c8c213m, katerega dimenzije ustrezajo in je poceni, a ne vem, a bo za dolgo. Sicer je pa moje mnenje, da je življenjska doba akumulatorja popolnoma odvisna od uporabe motorja.

Objavljeno

Po 7 letih se je poslovil originalni akumulator. Ker je na BMW servisu nov kar drag (150 EUR), iščem druge variante. Našel sem tega http://www.akumulator.si/izdelek/A3%2011%2025/akumulator-gel-19ah-exide

a mi ni jasno, kako naj ga namontiram, saj je precej večji, dolžina npr. 186 mm, v motorju pa je prostora za max. 160 mm. Pa še višji je. Sem še celo poklical in so rekli da ni problema zmontirati. Kako, mi ni jasno.

 

Vaše izkušnje o drugih akumulatorjih?

 

Sem gledal tudi tega http://www.motonet.si/e-trgovina/motorno-kolo/bmw/1200/r-1200-gs/?good_detail=gelski-akumulator-1c7598bdc7d276b31858e87d98c8c213m, katerega dimenzije ustrezajo in je poceni, a ne vem, a bo za dolgo. Sicer je pa moje mnenje, da je življenjska doba akumulatorja popolnoma odvisna od uporabe motorja.

Glede akumulatorja pa ti res ni potrebno ravno diplomirat. GS-ka uporablja 12Ah aku dimenzij D150, Š87, V146, čist standarden, istega uporabljajo tudi Caponord, varadero, Vstorm...

Osebno sem ga vzel v akumulatorstvu Grajzar, poleg TC v LJ,

Objavljeno

Glede akumulatorja pa ti res ni potrebno ravno diplomirat. GS-ka uporablja 12Ah aku dimenzij D150, Š87, V146, čist standarden, istega uporabljajo tudi Caponord, varadero, Vstorm...

Osebno sem ga vzel v akumulatorstvu Grajzar, poleg TC v LJ,

Ma vem, saj se je že meni zdelo, ko sem pisal sporočilo, da pretiravam. Samo ko je pa toliko ponudbe, da res ne veš, kako bi se odločil. Ne bi pa rad nekje ostal.

Pa še to me je zmotilo, da naj bi bil aku 14 Ah in ne 12 Ah, povsod pa piše, da so tudi ti primerni za GS-a. Zdaj pa vedi. Nekaj bom vzel, pa bom že videl.

Objavljeno

Po 7 letih se je poslovil originalni akumulator. Ker je na BMW servisu nov kar drag (150 EUR), iščem druge variante. Našel sem tega http://www.akumulator.si/izdelek/A3%2011%2025/akumulator-gel-19ah-exide

a mi ni jasno, kako naj ga namontiram, saj je precej večji, dolžina npr. 186 mm, v motorju pa je prostora za max. 160 mm. Pa še višji je. Sem še celo poklical in so rekli da ni problema zmontirati. Kako, mi ni jasno.

 

Vaše izkušnje o drugih akumulatorjih?

 

Sem gledal tudi tega http://www.motonet.si/e-trgovina/motorno-kolo/bmw/1200/r-1200-gs/?good_detail=gelski-akumulator-1c7598bdc7d276b31858e87d98c8c213m, katerega dimenzije ustrezajo in je poceni, a ne vem, a bo za dolgo. Sicer je pa moje mnenje, da je življenjska doba akumulatorja popolnoma odvisna od uporabe motorja.

Zanimivo je, da če iščeš aku za ta tip motorja, ti povsod pokaže 12 Ah, ti pa imaš na sliki 19 Ah, ki pa je ravno zaradi tega dimenzijsko večji. Jaz bi pogledal kolk Ah je sedaj notri in kupil podobnega.

Objavljeno

Po 7 letih se je poslovil originalni akumulator. Ker je na BMW servisu nov kar drag (150 EUR), iščem druge variante. Našel sem tega http://www.akumulator.si/izdelek/A3%2011%2025/akumulator-gel-19ah-exide

a mi ni jasno, kako naj ga namontiram, saj je precej večji, dolžina npr. 186 mm, v motorju pa je prostora za max. 160 mm. Pa še višji je. Sem še celo poklical in so rekli da ni problema zmontirati. Kako, mi ni jasno.

 

Vaše izkušnje o drugih akumulatorjih?

 

Sem gledal tudi tega http://www.motonet.si/e-trgovina/motorno-kolo/bmw/1200/r-1200-gs/?good_detail=gelski-akumulator-1c7598bdc7d276b31858e87d98c8c213m, katerega dimenzije ustrezajo in je poceni, a ne vem, a bo za dolgo. Sicer je pa moje mnenje, da je življenjska doba akumulatorja popolnoma odvisna od uporabe motorja.

 

Jaz sem mel v prejšnjem motorju tud 19ah notr, brez problemov. Kolkr mi je znano, bi v GS moral jit ta notr, iz lastnih izkušenj bi pa vzel akumulator z čim več ah, vsaj kar se boxerjev tiče.

Je pa res, da so začel šparat in je original notr samo 14ah.

Seveda pa preglej najprej mere, pol pa še kako je z položajem polov.

Objavljeno

Za dvocilindraše je vedno malo bolje imeti večji zagonski tok!

Objavljeno (popravljeno)

vzameš litijevo, pa lahko šleper na kable upališ  :grim  :grim

nekje 15Ah pa 250A zagonskega toka :kva2:

pa na tretjino teže  :yes:

...pa cena x2  :whistle:

 

samo za info:

Shorai za GS-a:

http://shoraipower.com/products?action=vehicle&type=175&make=7366&model=7394&year=7394300+A

Popravljeno . Popravil Ferrarist
Objavljeno

Je pa res, da so začel šparat in je original notr samo 14ah.

 

 

Žal so začeli še bolj varčevati - sedaj je v novem GS/GSA samo še 12Ah, na RT-ju so šli iz prejšnjih 19Ah na 16Ah, edino K1600GT je ohranil 19Ah baterijo.

Še kot zanimivost: novi S1000XR bo imel npr. samo 7Ah baterijo (enako kot RR)

 

Drugače se strinjam z Kmetom: od viška Ah glava ne boli! Če imaš priliko namontiraj 19Ah baterijo, ker je alternator in ostala periferija na boxerjih dimenzionirana za tako velike baterije. 

Objavljeno

ja, moremo računat tudi da so tudi porabniki bistveno manjši- led žmigavci, luči, zadnja luč itd....tako,da...mislim da nekih grozovitih razlik ni opaziti, je pa definitivno res, da od viška glava ne boli, še posebej ko dodaš še svoje dodatne luči, kakšno ekstra gretje, gps itd... ;)

Objavljeno

Mene pa nekaj zanima. BMW R1200GS let 09, če zavrtiš zadnje kolo se sliši rahel ropot. A je to ležaj v kolesu, a je kaj več.

Objavljeno

Mene pa nekaj zanima. BMW R1200GS let 09, če zavrtiš zadnje kolo se sliši rahel ropot. A je to ležaj v kolesu, a je kaj več.

Težko je odgovoriti na tako nespecifično vprašanje,toda bom poskušal. Imel novega GSA in ko si ga dal na centralno stojalo dal v prestavo in je kolo s tem pa vsi prenosi delovalo brez obremenitev se je isto slišal ropot ki pa je posledica tolerance med kotnim prenosom,kardanom itd....

Če je ropot konstanten ko zavrtiš kolo ročno pa je nekaj narobe,ležaj lahko preveriš na način da primeš zadnjo kolo in preveriš zračnost ,toda to ni pravilo da je nekaj narobe z ležajem....lahko je v samem prenosu kardana itd....še najlažje pa ti svetujem obisk pri serviserju ki bo iz prve vedel kaj je narobe,stane te pa nič razen časa da se zapelješ do servisa in mu predstaviš napako!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ja to sem pogledal, lufta ni. A je kakšen v okolici Ljubljane, ali proti primorski, da to šraufa da ne hodim na servis.

Objavljeno

Ja to sem pogledal, lufta ni. A je kakšen v okolici Ljubljane, ali proti primorski, da to šraufa da ne hodim na servis.

Ti pošljem na ZS številko.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!