Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Mene pa nekaj zanima. BMW R1200GS let 09, če zavrtiš zadnje kolo se sliši rahel ropot. A je to ležaj v kolesu, a je kaj več.

 

Če stoji motor na centralnem stojalu, ga zaženeš in prestaviš recimo v prvo prestavo, se bo kolo začelo vrteti. Ker ni obremenjeno, bo okoli kardanskega droga oz. kotnega gonila ropotalo, nabijalo in cukalo, kot da je vse polomljeno....ampak to je normalno! To so pač zračnosti v prenosu. To se šliši takole:

 

Če pa je motor ugasnjen in kolo na roke vrtiš samo v eno smer (ne naprej/nazaj), potem se ne sme slišati nič drugega, kot morda malo struženje zavornih ploščic ob disk. Če se sliši kakršno koli klikanje, pokanje ali kaj podobnega, potem je zelo verjetno eden od ležajev v kotnem prenosu pri koncu življenske dobe. Razstavljanje kotnega gonila zahteva kar nekaj predpriprav in tudi orodja, tako da ga ne more izvesti vsak, ki ima 5 minut časa v garaži.

Izgleda pa recimo nekako takole:

 

Lahko pa je še tretji vzrok, to je pokvarjen zglob na kardanskem drogu. V tem primeru ni druge, kot nov kardanski drog. Kako se tega zamenja pa tukaj:

 

Evo, nekaj je, zdaj pa veselo na delo :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In tega ne počet, da imaš motor na centralcu in v prestavi, da ti vrti zadnje kolo! Je prevelik kot v kardanu!

 

Glede accuja pa tale link iz sosednje teme

 

http://www.ebay.de/itm/MOTOBATT-Batterie-MBYZ16H-/121525911324?pt=DE_Motorradteile&hash=item1c4b823f1c

Kaj porečeš na tole? Je kot prevelik ali zato "odpade" toliko kardanov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmm....je treba ločit križ in homokinetiko....mislim pa da še vedno ni problema za križ, če v prosto lavfa kakšno minutko...če bi to bil problem, bi zadevo sigurno rešli s kakim štoperjem  :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Laufa že, to ni strahu ne vem pa zakaj bi ga po nepotrebnem "mučil" če to ni potrebno.

 

Med normalno vožnjo se pa nihajka bistveno manj podaja in s tem spreminja kot v križu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Laufa že, to ni strahu ne vem pa zakaj bi ga po nepotrebnem "mučil" če to ni potrebno.

 

Med normalno vožnjo se pa nihajka bistveno manj podaja in s tem spreminja kot v križu.

Je med vožnjo po neravninah večkrat bolj obremenjen kot na centralnem stojalu,saj so neobremenjeni zglobi,med vožnjo večkrat pride do končnega giba in če bi bil to res problem bi ga rešili kot navaja Ferrarist.

Sam sem ga večkrat postavil na centralca dal v 6 prestavo in šel spat.....ja ne kako se treba pohvalt z km  :P  :lol:

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikoli, edino po terenu mogoče, na cesti ti ga ne odpre toliko...

 

Pa še tam je za toliko da ne naredi veliko obratov, če sploh kakšnega ?

 

Skratka, ne vem zakaj bi to počel če ni potrebno in že sam zvok ni prijetn ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikoli, edino po terenu mogoče, na cesti ti ga ne odpre toliko...

 

Pa še tam je za toliko da ne naredi veliko obratov, če sploh kakšnega ?

 

Skratka, ne vem zakaj bi to počel če ni potrebno in že sam zvok ni prijetn ;)

Ti pa veš kje ga men odpira :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Laufa že, to ni strahu ne vem pa zakaj bi ga po nepotrebnem "mučil" če to ni potrebno.

 

Med normalno vožnjo se pa nihajka bistveno manj podaja in s tem spreminja kot v križu.

 

Je med vožnjo po neravninah večkrat bolj obremenjen kot na centralnem stojalu,saj so neobremenjeni zglobi,med vožnjo večkrat pride do končnega giba in če bi bil to res problem bi ga rešili kot navaja Ferrarist.

Sam sem ga večkrat postavil na centralca dal v 6 prestavo in šel spat.....ja ne kako se treba pohvalt z km  :P  :lol:

 

Nikoli, edino po terenu mogoče, na cesti ti ga ne odpre toliko...

 

Pa še tam je za toliko da ne naredi veliko obratov, če sploh kakšnega ?

 

Skratka, ne vem zakaj bi to počel če ni potrebno in že sam zvok ni prijetn ;)

 

Ti pa veš kje ga men odpira :P

res je zima zajebana stvar  :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Črni Gori sem skočil, moj krdan je preživel nagib, GS-ov tudi. :kva1:

 

post-8186-0-44238100-1422215412_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil nikasport
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo prakso, so cene na A cosmos za BMw dele iste kot na Avtovalu Grosuplje?

 

Ker imam BMW vsa ta leta nisem nič rabil, sedaj se moram pa za nekam odločit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo prakso, so cene na A cosmos za BMw dele iste kot na Avtovalu Grosuplje?

 

Ker imam BMW vsa ta leta nisem nič rabil, sedaj se moram pa za nekam odločit.

Jaz ga vozim v avtoval,ker mi gre mozakar v cosmosu na zivce,pa ne Dare,cene so pa priblizno isti qur. pri obeh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

na motor (navaden GS  - 2012) imam namen namestiti dodatne luči.

Ali je na modelu GSA stikalo za meglenke dodatno nameščeno? Se lahko dokupi samo to stikalo in doda k obsoječim stikalom?

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

na motor (navaden GS  - 2012) imam namen namestiti dodatne luči.

Ali je na modelu GSA stikalo za meglenke dodatno nameščeno? Se lahko dokupi samo to stikalo in doda k obsoječim stikalom?

 

lp

Ni dodatno temveč serijsko,če govorimo o GSA....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

na motor (navaden GS  - 2012) imam namen namestiti dodatne luči.

Ali je na modelu GSA stikalo za meglenke dodatno nameščeno? Se lahko dokupi samo to stikalo in doda k obsoječim stikalom?

 

lp

a boš kupil original lampe? Jaz sem od SW kupil in je stikalo pa rele v kompletu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

na motor (navaden GS  - 2012) imam namen namestiti dodatne luči.

Ali je na modelu GSA stikalo za meglenke dodatno nameščeno? Se lahko dokupi samo to stikalo in doda k obsoječim stikalom?

 

lp

Na GSA je že serijsko nameščeno, seveda lahko enako stikalo kupiš tudi naknadno, cena cca. 100 E, dobiš pa seveda v kompletu stikalo, kable, rele, skratka vse razen nosilcev za dodatne luči in dodatne luči za okrog 130 E. To ti je original varianta, maš pa tud cenejš varianto kjer uporabiš stikalo za ugašanje smernikov, kjer je pa več dela, časa itd.

Skratka stvar okusa, časa, izgleda in seveda in predvsem €.

Tole je original komplet.

$_57.JPG

 

Tale je npr. za letnik do 2008, samo ga lahko uporabiš mislim, da tud na kasnejših letnikih, samo pride na sredino belance.

$_57.JPG

Popravljeno . Popravil mtko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na GSA je že serijsko nameščeno, seveda lahko enako stikalo kupiš tudi naknadno, cena cca. 100 E, dobiš pa seveda v kompletu stikalo, kable, rele, skratka vse razen nosilcev za dodatne luči in dodatne luči za okrog 130 E. To ti je original varianta, maš pa tud cenejš varianto kjer uporabiš stikalo za ugašanje smernikov, kjer je pa več dela, časa itd.

Skratka stvar okusa, časa, izgleda in seveda in predvsem €.

Tole je original komplet.

$_57.JPG

 

Tale je npr. za letnik do 2008, samo ga lahko uporabiš mislim, da tud na kasnejših letnikih, samo pride na sredino belance.

$_57.JPG

 

Lepo, jaz bi imel pa "špic lampe" (dolge luči in ne meglenke, saj zdi se mi da so to meglenke)

Upam,da sem bil dovolj jasen in slovničen. :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo, jaz bi imel pa "špic lampe" (dolge luči in ne meglenke, saj zdi se mi da so to meglenke)

Upam,da sem bil dovolj jasen in slovničen. :kva1:

No od teh originalnih dodatnih luči ne pričakuj preveč na novih modelih pa imajo dodatne luči zelo dobro svetilnost!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!