Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Če ima kdo viška kej eurčkov, tale zadeva košta "samo" 1586 € z DDV:baa:

Zelo drago samzelo fukiš ,:)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za ta denar dobim že 2,315 kardana :kva2:

Poslušaj starega bemwejaša: investiraj rajši v rezervni kardan....nekega dne mi boš hvaležen za ta nasvet :jezik:

Še en nasvet za investijo: investiraj svoj denar v delnice od tovarne, ki izdeluje rezervne BMW kardane! Edina firma, ki ne more propasti in ji proizvodnja letno strmo narašča. Recimo danes ko sem vplačal svoj kardan, so dividende spet poskočile  :lol1: 

Glede na moj stil vožnje, se bo moj kardan pri 100.00 km šele ulaufal, pol pa še najmanj 300.000 km da ga znucam tako kot ti :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi uvedli kazni za prevrtenje števcev kot v Nemčiji, kjer lahko dobiš 5.let, potem bi se s tem ukvarjali res samo največji kriminalci. Te se pa raje ukvarjajo s čim donosnejšim. Nad Nemci nisem navdušen, imajo pa varstvo potrošnika dobro porihtano. Tudi v oglasih morajo obvezno napisati, če je bil poškodovan in če ima kakršnokoli prasko objaviti s sliko. Pri nas pa prideš na ogled in šele tam izveš podrobnosti (če jih sam odkriješ) o poškodbah. Izgubiš čas in imaš stroške s prevozom. Tam bi v tem primeru uleteli odškodninski odvetniki, ki bi prodajalca prijeli za j., ker si imel s tem stroške. Minimalen strošek samo s postopkom je 700€, vsak hitro premisli ali bo v oglasu objavil podrobnosti ali ne.

Tole sem jaz dal skoz. Zaradi neurejenosti področja: (sorry, mal offtopic)

CITAT: "... vendar pri najbolj ohlapnih merilih tega Varaderota ne moreš okarakterizirati kot "odlično ohranjeno"!! Ja, bil sem v Krškem in že ob prvem pogledu na motor so mi začela rasti oslovska ušesa. Obljubljenega ABS-a nima!!!!, o servisni knjižici ne duha ne sluha, na celem motorju pa ni kosa plastike, ki ne bi bil opraskan! Zvrnjen je bil na obe strani. Desni oklep "štrli" 2cm od rezervarja!? 17000km my ass! Razen če se je vozil skozi grmovje. Vse skupaj je ena velika natega in ne morem se znebiti občutka, da si tudi ti nekako povezan s tem. Oprosti, če se motim!!

Prodal sem Africo z 48000 km, pa je bila kot nova proti tej Vari. Pa sem v oglas napisal "dobro ohranjeno". Od kod smelost temu prodajalcu napisati odlično? Seveda, klavzula na koncu oglasa pravi "za morebitne napake ne odgovarjamo". Zakonsko res ne, moralno pa! In jaz sem za kurč3vo zdravje naredil 400 km. Motorja nisem mogel preizkusiti, ker je imel prazne gume!!?????!!!? Pumpe niso imeli. In kako za vraga naj bi se odpeljal domov, če bi ga že kupil?? Kako oceniti voznost motorja s praznimi gumami??"

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Klavzule na koncu oglasa so res hec. Tak oglas rajs takoj preskocim,ker ocitno ze sami vedo,da so nabil pol stvari. Ce se ze grejo tak biznis,naj se potrudijo....ampak glede na izkusnje,so pac nateguni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole sem jaz dal skoz. Zaradi neurejenosti področja: (sorry, mal offtopic)

CITAT: "... vendar pri najbolj ohlapnih merilih tega Varaderota ne moreš okarakterizirati kot "odlično ohranjeno"!! Ja, bil sem v Krškem in že ob prvem pogledu na motor so mi začela rasti oslovska ušesa. Obljubljenega ABS-a nima!!!!, o servisni knjižici ne duha ne sluha, na celem motorju pa ni kosa plastike, ki ne bi bil opraskan! Zvrnjen je bil na obe strani. Desni oklep "štrli" 2cm od rezervarja!? 17000km my ass! Razen če se je vozil skozi grmovje. Vse skupaj je ena velika natega in ne morem se znebiti občutka, da si tudi ti nekako povezan s tem. Oprosti, če se motim!!

Prodal sem Africo z 48000 km, pa je bila kot nova proti tej Vari. Pa sem v oglas napisal "dobro ohranjeno". Od kod smelost temu prodajalcu napisati odlično? Seveda, klavzula na koncu oglasa pravi "za morebitne napake ne odgovarjamo". Zakonsko res ne, moralno pa! In jaz sem za kurč3vo zdravje naredil 400 km. Motorja nisem mogel preizkusiti, ker je imel prazne gume!!?????!!!? Pumpe niso imeli. In kako za vraga naj bi se odpeljal domov, če bi ga že kupil?? Kako oceniti voznost motorja s praznimi gumami??"

 

objavi svojo izkušnjo z nazivi podjetja in lokacijo, da bodo vsi videli kdo je nategun...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole sem jaz dal skoz. Zaradi neurejenosti področja: (sorry, mal offtopic)

CITAT: "... vendar pri najbolj ohlapnih merilih tega Varaderota ne moreš okarakterizirati kot "odlično ohranjeno"!!

Zvrnjen je bil na obe strani. Desni oklep "štrli" 2cm od rezervarja!? 17000km my ass!

 

Pri Varaderotu ni problema, ali ima 17.000 ali 170.000 km. 1/2 miliona km dela brez problema. Pri BMW-ju, pa zna bit to hud problem :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

objavi svojo izkušnjo z nazivi podjetja in lokacijo, da bodo vsi videli kdo je nategun...

To je blo že en cajt nazaj, lahko da so se popravili... pa še tema ni prava! Drgač pa Motohit Krško. 

Pri Varaderotu ni problema, ali ima 17.000 ali 170.000 km. 1/2 miliona km dela brez problema. Pri BMW-ju, pa zna bit to hud problem :)

Ja, ker mam rad probleme, sem šel z Vare na GS-a!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 10/21/2015, 2:43:54, gift said:

Pri Varaderotu ni problema, ali ima 17.000 ali 170.000 km. 1/2 miliona km dela brez problema. Pri BMW-ju, pa zna bit to hud problem :)

Poglej povezavo! Model je do zdaj naredil že 500.000milj, kar je 804672km. DSCF8298%20-%20Version%202_zpsrf7wgy3s.j

V povezavi je opisal tudi kaj in kolikokrat je na motorju zamenjal. Šele tretjo sklopko pri 724.000km.

BMW GS s preko 800.000km

Popravljeno . Popravil motolover
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej ni panike narest miljon kilometrov z enim motorjem, dokler menjas stvari, ki se izrabijo, gre. Problem je, ko bi ljudje radi, da brez stroskov vzdrzevanja motor naredi 100.000. Eeeee, tezka je to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez generalne ni tako enostavno. Gre to, gre ono,.. ta je pa zdaj šele na tretji sklopki, na kardanu je zmenjal le ležaj, bencinsko črpalko ima prvo in podobno. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Fantje, roko na srce. BMW R1200GS je za otroke al pa babe. S tem motorjem se lahko vsakdo pelje.

Me spominja na tiste fantazije, ko lahko v avtu sediš pa te sam pelje.

Skratka, ko se ti ne da več vozit motorja, kupiš BMW R1200 GS Adventure.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, tomash said:

Fantje, roko na srce. BMW R1200GS je za otroke al pa babe. S tem motorjem se lahko vsakdo pelje.

Me spominja na tiste fantazije, ko lahko v avtu sediš pa te sam pelje.

Skratka, ko se ti ne da več vozit motorja, kupiš BMW R1200 GS Adventure.

Se strinjam . . .  za od kafica do kafica se vozit je to Über stroj.

Ga ni lepsga se pelat cist nazgan s tempomatom in vetrom v laseh v naslednjo kafano.  

Pa se šiftkuviker ma, ce si ze tok trd, da te motorika pr kuplanju zajebava. 

:smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, tomash said:

Fantje, roko na srce. BMW R1200GS je za otroke al pa babe. S tem motorjem se lahko vsakdo pelje.

Me spominja na tiste fantazije, ko lahko v avtu sediš pa te sam pelje.

Skratka, ko se ti ne da več vozit motorja, kupiš BMW R1200 GS Adventure.

Tud jest sm fouš vsem, ki ga imajo!

TPP (angl.- BTW, v Sl.op.-"tko po poti") tud jez bi bil baba...da bi imel GSaa.

 

Popravljeno . Popravil skalar36
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale dva videota sta lep prikaz, da so GS in GSA cestni motorji z možnostjo vsake tolikšne vožnje po urejenem makedamu... če pa svojega motorja nimaš baš rad, potem je za po skalah čist ok. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rad ne rad, to vprašanje si tudi sam včasih zastavim?!

Sem-smo sposobni ali ne takšne izzive premagat, ne glede na tehniko, ki jo premoremo je pa drugo vprašanje.

Takole dobiš potem odgovor na takšna vprašanja....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Nearrain pravi:

Se strinjam . . .  za od kafica do kafica se vozit je to Über stroj.

Ga ni lepsga se pelat cist nazgan s tempomatom in vetrom v laseh v naslednjo kafano.  

Pa se šiftkuviker ma, ce si ze tok trd, da te motorika pr kuplanju zajebava. 

:smoke:

In katero potovalno enduro bi potem ti izbral, če bi izbiram med motocikli ranga GS?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, Gušter said:

In katero potovalno enduro bi potem ti izbral, če bi izbiram med motocikli ranga GS?

kot potovalno GS-a

kot enduro pa KTM 690 Enduro R

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!