Kmet2 Objavljeno November 16, 2015 Opozori Objavljeno November 16, 2015 pred 9 urami, Gušter pravi: In katero potovalno enduro bi potem ti izbral, če bi izbiram med motocikli ranga GS? KTM1190 ,če bi pa še bolj cestno usmerjeno pa GSA ali KTM 1290
Cartman Objavljeno November 16, 2015 Opozori Objavljeno November 16, 2015 2 hours ago, Kmet2 said: KTM1190 ,če bi pa še bolj cestno usmerjeno pa GSA ali KTM 1290 a jez živim v totalni zmoti, prepričan da je G/S A Adventure torej več ne-asfalta?
Kmet2 Objavljeno November 16, 2015 Opozori Objavljeno November 16, 2015 pred 19 minutami, Cartman pravi: a jez živim v totalni zmoti, prepričan da je G/S A Adventure torej več ne-asfalta? Seveda če si milionar in res kaljen enduraš potem ja ,ga pač mečeš po kamnih in seveda obvladaš 270kg na kozjih stezicah !
motolover Objavljeno November 16, 2015 Opozori Objavljeno November 16, 2015 GSA ima malo daljši hod amortizerjev in špriklaste feltne, ostalo je več ali manj enako. Avantura pomeni za različne ljudi različno, za nekatere je to dolga pot po asfaltu, za druge vožnja po peščinah. Jaz sem se odločil za GSA predvsem zaradi večjega rezervoarja za gorivo.
HyperJack Objavljeno November 16, 2015 Opozori Objavljeno November 16, 2015 pred 25 minutami, motolover pravi: GSA ima malo daljši hod amortizerjev in špriklaste feltne, ostalo je več ali manj enako. Avantura pomeni za različne ljudi različno, za nekatere je to dolga pot po asfaltu, za druge vožnja po peščinah. Jaz sem se odločil za GSA predvsem zaradi večjega rezervoarja za gorivo. Zaradi daljšega hoda sprednjih vilic, je tudi kot vilic nekoliko drugačen. Za šponanje napornega terena je že 160 kg preveč. Še sreča da ima moj Kawl 230 kg, sem presedlal na GS.a, ki je enkrat večji pa ima isto kil, sem se ga kar hitro navadil :P solorider 1
Kmet2 Objavljeno November 16, 2015 Opozori Objavljeno November 16, 2015 pred 7 minutami, HyperJack pravi: Zaradi daljšega hoda sprednjih vilic, je tudi kot vilic nekoliko drugačen. Za šponanje napornega terena je že 160 kg preveč. Še sreča da ima moj Kawl 230 kg, sem presedlal na GS.a, ki je enkrat večji pa ima isto kil, sem se ga kar hitro navadil :P Včasih vem da ste nevedni govorili o kozolcih in težkih kravah ,ja veter je zapihal v drugo stran a ne gradbenik in builder 2
HyperJack Objavljeno November 16, 2015 Opozori Objavljeno November 16, 2015 pred 19 minutami, Kmet2 pravi: Včasih vem da ste nevedni govorili o kozolcih in težkih kravah ,ja veter je zapihal v drugo stran a ne Težko kobilo vozim že od svojega 18 leta, kozolec sem si pa šele zdaj kupil. Tko da mam zdej že kozolec in krauco, manjka samo še štalca =) Kmet2, Zivnorc in builder 3
Zivnorc Objavljeno November 16, 2015 Opozori Objavljeno November 16, 2015 ...kobila ni težka... ti si šwoh... DAMI34, NejcZ, HyperJack in 1 other 4
HyperJack Objavljeno November 16, 2015 Opozori Objavljeno November 16, 2015 pred 1 uro, Zivnorc pravi: ...kobila ni težka... ti si šwoh... Zdej pa spet sami glasni vsi tisti k nimate kozouca...ste fouš a :D TakeALookAround 1
TakeALookAround Objavljeno November 16, 2015 Opozori Objavljeno November 16, 2015 Ja jaz sem. Ampak orng se je vetr obrnil,K2 iz GSA na Versysa,ti pa kontra....ludilo! :) Kmet2, sohen, builder in 2 others 5
Kmet2 Objavljeno November 16, 2015 Opozori Objavljeno November 16, 2015 pred 17 minutami, HyperJack pravi: Zdej pa spet sami glasni vsi tisti k nimate kozouca...ste fouš a :D Jaz sem GS-a vozil takrat ko si ti še mislil da je Versys najboljšii motor ever,nč fouš ,ti privoščim saj trdo garaš in ni izključeno da ga tudi sam spet nekoč ubodem ,ampak GSA navaden me ne pritegne GSA pa mi je na trenutno stanje pretežak . DAMI34, builder in HyperJack 3
DAMI34 Objavljeno November 16, 2015 Opozori Objavljeno November 16, 2015 (popravljeno) pred 1 minuto, Kmet2 pravi: Jaz sem GS-a vozil takrat ko si ti še mislil da je Versys najboljšii motor ever,nč fouš ,ti privoščim saj trdo garaš in ni izključeno da ga tudi sam spet nekoč ubodem ,ampak GSA navaden me ne pritegne GSA pa mi je na trenutno stanje pretežak . smeham se, predn boš ti ponovno GSA nabavu, boš šminkiru še na goldwingu Popravljeno November 16, 2015. Popravil DAMI34 Ferrarist, builder in Kmet2 3
motolover Objavljeno November 16, 2015 Opozori Objavljeno November 16, 2015 Tovarniški GSA je od GS težji samo 14,5kg. Če bi GS opremil z enako zaščito motorja, nosilci kovčkov in s kolesi z naperami, se razlika zmanjša na kakih par kg ali pa je mogoče sploh ne bi bilo.
HyperJack Objavljeno November 16, 2015 Opozori Objavljeno November 16, 2015 pred 27 minutami, Kmet2 pravi: Jaz sem GS-a vozil takrat ko si ti še mislil da je Versys najboljšii motor ever,nč fouš ,ti privoščim saj trdo garaš in ni izključeno da ga tudi sam spet nekoč ubodem ,ampak GSA navaden me ne pritegne GSA pa mi je na trenutno stanje pretežak . Pa valda vas malo zezam noooo =) Zame bo Versys vedno v srčku, to je najboljši študentski moped! Takoj bi mel enega v garaži, če bi mel viška ta vijolčnih :P pred 8 minutami, motolover pravi: Tovarniški GSA je od GS težji samo 14,5kg. Če bi GS opremil z enako zaščito motorja, nosilci kovčkov in s kolesi z naperami, se razlika zmanjša na kakih par kg ali pa je mogoče sploh ne bi bilo. Večji tank je kar prednost, zato ker se na naših okoliških relacijah zajebavaš kdaj boš tankal, tudi v dolomitih ni treba preveč razmišljat kje boš tankal...meni na GSA.ju doložene stvari ne potegnejo... sploh sprednji kljun, tisti podaljšek je za bruhat...pa tudi kot sprednjih vilic spremeni moped... za mojih 173 cm in 79 kg ter 10 000km / letno je GS vrh glave =) Kmet2 1
motolover Objavljeno November 16, 2015 Opozori Objavljeno November 16, 2015 Ne en ne drug nista višek lepote. Smo se navadili na izgled, ampak pri GS in GSA je prednost uporabnost, ne videz.
HyperJack Objavljeno November 16, 2015 Opozori Objavljeno November 16, 2015 pred 1 minuto, motolover pravi: Ne en ne drug nista višek lepote. Smo se navadili na izgled, ampak pri GS in GSA je prednost uporabnost, ne videz. Kaj bi šele bilo, če bi bilo vsem isto všeč... Kmet2 in NX650 2
Kmet2 Objavljeno November 16, 2015 Opozori Objavljeno November 16, 2015 pred 7 urami, motolover pravi: Tovarniški GSA je od GS težji samo 14,5kg. Če bi GS opremil z enako zaščito motorja, nosilci kovčkov in s kolesi z naperami, se razlika zmanjša na kakih par kg ali pa je mogoče sploh ne bi bilo. Kopirano iz uradne strani ,ne vem kje ti pobiraš te informacije..... V primerjavi s standardnim GS-om je Adventure kadar je pripravljen za vožnjo tudi precej težji. Skoraj polovico prirastka teže predstavlja večji rezervoar, sicer pa tehta Adventure okroglih 260 kilogramov (standardni GS tehta 238 kilogramov). Največja dovoljena obremenitev znaša 220 kilogramov, povprečna poraba motorja pa je 5,9 litrov na 100 kilometrov.
Nearrain Objavljeno November 16, 2015 Opozori Objavljeno November 16, 2015 (popravljeno) 10 minutes ago, Kmet2 said: Kopirano iz uradne strani ,ne vem kje ti pobiraš te informacije..... V primerjavi s standardnim GS-om je Adventure kadar je pripravljen za vožnjo tudi precej težji. Skoraj polovico prirastka teže predstavlja večji rezervoar, sicer pa tehta Adventure okroglih 260 kilogramov (standardni GS tehta 238 kilogramov). Največja dovoljena obremenitev znaša 220 kilogramov, povprečna poraba motorja pa je 5,9 litrov na 100 kilometrov. + razlika goriva = ? 22 kg na ze itaq zelo tezak motor (238) ni bas neka ubitacna razlika. Razlika za kupca je predvsam $$$, izgled, ter predvsem visina. Za voznike nad 190+ visine je navaden GS ze malo mopedkast. Popravljeno November 16, 2015. Popravil Nearrain
Kmet2 Objavljeno November 16, 2015 Opozori Objavljeno November 16, 2015 pred 3 minutami, Nearrain pravi: + razlika goriva = ? Smatram da sta z 238kg GS in 260GSA oba pripravljena za vožnjo ,se pravi oba z polnimi rezervoarji ,vsaj tako sem razumel . pred 26 minutami, Nearrain pravi: + razlika goriva = ? 22 kg na ze itaq zelo tezak motor (238) ni bas neka ubitacna razlika. Razlika za kupca je predvsam $$$, izgled, ter predvsem visina. Za voznike nad 190+ visine je navaden GS ze malo mopedkast. Trenutno je moje koleno šlo čist v kur..... in vsak kg viška mi ne paše,se pa strinjam da za človeka brez hendikepa 22kg niti ne občuti ! Razlika v evrih mi ne predstavlja ovire ,drugače mi je GSA tops motor !
motolover Objavljeno November 16, 2015 Opozori Objavljeno November 16, 2015 GSA ima 10l večji rezervoar. Ker težo objavljajo s polnim, to znese 7,5kg (1l bencina tehta 0,75kg). 22 -7,5 = 14,5 Razlika, če odmislimo gorivo, je torej samo 14,5kg. Koliko tehtajo vse rogovile na GSA ne vem, lahko stehtam nosilce kovčkov, ki sem jih takoj snel. GSA ima tudi aluminijasti rezervoar, ne vem kako je pri GSu, pri GSA to posebej poudarjajo.
Kmet2 Objavljeno November 16, 2015 Opozori Objavljeno November 16, 2015 Ne razumem kaj želiš povedat -7.5kg zame sta oba motorja pripravljena na vožnjo eden 238 in drugi 260kg ,a da bi tankal 10 litrov manj al kaj? Ravno polen tank je pri GSA ena od prednosti tega motorja. Ni point da bom zdej vse pobral dol samo da bom zmanjšal težo,sem si pač rajši kupil KTM z 228kg pripravljen na vožnjo . Tudi ne vem kaj želiš povedat z alu rezervoarjem ,teža je kot je pa naj bo keramičen rezervoar. Te motorji men niso problem takoj ko spelješ ,saj se vozijo kot da imajo 150kg ,problem mi je premikanje ko se ne vozim ,ko se ustavim itd Če samo zamenjaš kompleten izpuh z Akrapovičem tudi zbiješ težo za kar nekaj kg,če že nisi tega naredil .
Igi Pop Objavljeno November 16, 2015 Opozori Objavljeno November 16, 2015 Skupaj z mojo in z denarnico imamo pod 130 kil in zato lahko tankam polno.
motolover Objavljeno November 16, 2015 Opozori Objavljeno November 16, 2015 21 minutes ago, Kmet2 said: Ne razumem kaj želiš povedat -7.5kg zame sta oba motorja pripravljena na vožnjo eden 238 in drugi 260kg ,a da bi tankal 10 litrov manj al kaj? Ravno polen tank je pri GSA ena od prednosti tega motorja. Ni point da bom zdej vse pobral dol samo da bom zmanjšal težo,sem si pač rajši kupil KTM z 228kg pripravljen na vožnjo . Tudi ne vem kaj želiš povedat z alu rezervoarjem ,teža je kot je pa naj bo keramičen rezervoar. Te motorji men niso problem takoj ko spelješ ,saj se vozijo kot da imajo 150kg ,problem mi je premikanje ko se ne vozim ,ko se ustavim itd Če samo zamenjaš kompleten izpuh z Akrapovičem tudi zbiješ težo za kar nekaj kg,če že nisi tega naredil . Nihče ne govori o jemanju dol, le o tem, da je GS brez opreme, ki jo GSA serijsko ima. Pogovarjamo se o suhi teži, kot osnovi za merilo koliko je en model težji od drugega. Alu rezervoar je oglaševan pri GSA, pri GS ne, sklepam, da bi brez njega bil GSA težji kot je. Osebno bi me podatek o teži enega in drugega zanimal. Potem so tu še dodatne meglenke na katere sem pozabil. Bi rekel, da sta suha tam, tam.
Kmet2 Objavljeno November 16, 2015 Opozori Objavljeno November 16, 2015 pred 6 minutami, motolover pravi: Nihče ne govori o jemanju dol, le o tem, da je GS brez opreme, ki jo GSA serijsko ima. Pogovarjamo se o suhi teži, kot osnovi za merilo koliko je en model težji od drugega. Alu rezervoar je oglaševan pri GSA, pri GS ne, sklepam, da bi brez njega bil GSA težji kot je. Osebno bi me podatek o teži enega in drugega zanimal. Potem so tu še dodatne meglenke na katere sem pozabil. Bi rekel, da sta suha tam, tam. Ne mešaj jabolk in hrušk ! Komentiral si na mojo izjavo o teži motorja ,mene ne zanima suha teža ,ker suha teža pomeni da lahko motor gledaš v garaži in sanjaš o scooterju na Pašmanu ! Jaz bi se vozil ! DAMI34, builder in CeneR 3
sayo Objavljeno November 18, 2015 Opozori Objavljeno November 18, 2015 Wakasaki, TakeALookAround in pik1 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se