Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Kdor ni navajen na tak motor se mu kakopak zdi krava in tezek za znoret posledicno pa predsodek da to ni zame. Ne vem, verjetno sem navajen ker vozim vedno take motorje (Varadero/GSA) ampak meni osebno so to se vedno igrace ki so zeloo vodljive in neproblematicne za uporabo. Glavna tezava je samo kot ste ze povedali premikanje na mestu. Oba ta dva motorja sta po tezi tam tam ampak je GSA za premikat na mestu kar malo manj naporen. Meni osebno je ravno GSA lep, navaden GS mi ne potegne, ravno ta ima meni osebno grd kljun na gsa mi izpade lepse ker ima lepsi plasticni zakljucek. Seveda stvar okusa. Mogoce ravno zato ker je bil vcasih pri hisi Versys in rees ni bil nek oblikovalski dosezek :)! V vsakem primeru pa je vsaj pri meni tako, da mi sedaj starejsi GS res ne potegne, ceprav mi je bil vcasih vsec :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje skromno mnenje-navaden ali gsa-gsa izgleda zelo impozantno, za po cesti furat sta oba noro vodljiva, teža niti ne igra neke vloge-če pa ima kdo željo zapeljati ta motor izven ceste pa gsa s polnim kestlom samo išče da ga rukneš po tleh-tistih nekaj kg na vrhu motorja zelo kvari težišče-že osnovni je pretežak. Imel navadnega, in s tega razloga me gsa niti ne vleče-oz me sploh ne vleče več-v ožjem izboru trenutno afrika oz 800gs. Kar se pa tiče vaših problemov z dometom z enim tankom-zakaj že rabiš gsa za slovenijo ali dolomite??? Ne, prov nič ti ni treba razmišljat kje boš tankal-z navadnim bp dometa 400km-rad bi videl junaka ki se po dolomitih ne rabi v 400km ustavt za en sendvič-pa ko že ustavljaš se ustaviš na črpalki pa še doliješ ;-)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, cb1300 pravi:

Moje skromno mnenje-navaden ali gsa ...

.... Kar se pa tiče vaših problemov z dometom z enim tankom-zakaj že rabiš gsa za slovenijo ali dolomite??? Ne, prov nič ti ni treba razmišljat kje boš tankal  ....

 

... jest ga rabim za SLOVENIJO ....

... za OMV .... (: (: (:

... da ne rabim nič druzga razmišljat kot samo to, al bom pil kavo s smetano al kavo brez ... (: (: (:

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, pik1 said:

 

... jest ga rabim za SLOVENIJO ....

... za OMV .... (: (: (:

... da ne rabim nič druzga razmišljat kot samo to, al bom pil kavo s smetano al kavo brez ... (: (: (:

 

 

2 hours ago, pik1 said:

 

... jest ga rabim za SLOVENIJO ....

... za OMV .... (: (: (:

... da ne rabim nič druzga razmišljat kot samo to, al bom pil kavo s smetano al kavo brez ... (: (: (:

 

škoda edino ker so zaprl prešerca za zbiranje motorjev-tam je največ mimohodcev, he he   :-) :-)  Ps-dober argument :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem iskal cevno zaščito, sem zapel na Puiga. Na spletu nisem našel fotke, le renderje, zato postam tole - menim, da solidna reč za zelo solidno ceno.

DSC_0067.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, pik1 pravi:

 

... jest ga rabim za SLOVENIJO ....

... za OMV .... (: (: (:

... da ne rabim nič druzga razmišljat kot samo to, al bom pil kavo s smetano al kavo brez ... (: (: (:

 

ja pa 1x letno za montenegro :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

U Montenegro ni nobenega problema. Sem bil letos "na stara leta" prvič, za vsak slučaj sem tankal po par litrov na vsaki pumpi, ampak pumpe so za vsakim vogalom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Jereb01 pravi:

U Montenegro ni nobenega problema. Sem bil letos "na stara leta" prvič, za vsak slučaj sem tankal po par litrov na vsaki pumpi, ampak pumpe so za vsakim vogalom.

.

... tud jest rajš večkrat po mal tankam ... 

... da ne zapravm preveč na bencinu ... :):):)

 

 

 

ps.

... kdor varčuje, si srečo kuje ... :):):)

 

Popravljeno . Popravil pik1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 19. november 2015 18:59:33, Alesh pravi:

Ko sem iskal cevno zaščito, sem zapel na Puiga. Na spletu nisem našel fotke, le renderje, zato postam tole - menim, da solidna reč za zelo solidno ceno.

DSC_0067.JPG

Pa cena?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podnožje stranske tačke - check (zgornjo ploščico prašnopobarval v črno, da je v stilu =) )

dsc4657.jpg

Zdej pa dalje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, DinDiin pravi:

Loh bi se vijake :P 

Vijakov ne moreš prašno barvat...pa še malo so v kontekstu z logotipom :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, HyperJack pravi:

- Podnožje stranske tačke - check (zgornjo ploščico prašnopobarval v črno, da je v stilu =) )

Kaj se ponedeljkovo jutro lahko začne še lepše :P?

img20151123090359.jpg

In ne ni nov kardan :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če jaz nism najsrečnejši človek na tem planetu.. :D... 

že drugo jutro zapored mi bonbončki lepšajo dan :P

img20151124092505.jpg

le kaj me pričaka jutri :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, VS800 pravi:

Jah jest res nevem,, če bom lohka jutr dočaku da vidm....

Če ne boš, nam boš ostal v lepem spominu.. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem na hitro preletel zadnje objave, pa nisem zasledil, da je že kdo omenil tudi tole:

http://www.autoblog.com/2015/11/23/wunderlich-two-wheel-drive-hybrid-bmw-motorcycle/#slide-3714929

... nekaj čez 7 električnih kW na prednje kolo in nastane 2wd ... ker je pri Nemcih mogoče vse sorte lahko da nastane tudi WD 40 ... nikoli ne veš.

wunderlich-bmw-r1200gs-lc-006-1.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Triale so že pred leti naredili 2WD, pa se ni prijelo. Je pa šel kot tank. Meni se zdi problem, ker je še nekaj za pokvariti, mogoče bodo za časa mojega življenja to zrihatli in se bomo še vozili na ta način.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, tko je, ne: motor ima glede na svoje medosje dokaj visoko težišče in bistveno boljše razmerje teža/moč, kot recimo avto.  Posledično to pomeni, da se ob pospeševanju večina teže tako ali tako prenese na zadnje kolo, kar se pa še bistveno bolj pokaže ob vožnji v kake klance, kjer bi prednji pogon lahko dejansko prišel v poštev. Tako da mislim, da razen kakšnih posebnih terenov (recimo ribežn ali hudo blato), tale zadeva praktično ne pomaga kaj dosti. Doda pa pri teži sigurno vsaj 30kg (15kg motor/verjetno hkrati tudi rekuperator ter vsaj 15kg celic). Je pa definitivno zanimiva zadeva.

Ja, drugače pa je imela tudi Honda 2wd varianto za dakar-pogon na hidromotor, pa en avstralec je izdelal KTM-a EXC z mehanskim prenosom in enimi čudnimi vilicami.

ktm-awd-right-2.jpg

Popravljeno . Popravil Ferrarist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, VS800 pravi:

Evo me:)........kaj je novega danes?;)

Prav nič, razen to, da včerajšni podblatnik nisem montiral ker sem prejel popraskanega:dry:, zdej vračilo, nakup novega, pol pa montaža. April bo kmalu tu, treba moped poštimat :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bom zdaj kupil kovčke, povišano šipco, navi in nekaj kompletov gum.

Naročil sem TKC 70, TKC 80 in dodatno eno zadnjo Anakee 3. 

Potem pride podobna razšiiritev stranske tačk kot tvoja in dodatne zaščite za cilindre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!