boych Objavljeno Januar 6, 2016 Opozori Objavljeno Januar 6, 2016 pred 11 urami, Gušter pravi: Živjo Kakšne imate kaj izkušnje z letnikom 2008? Ali so kakšne posebnosti, na katere je treba biti pozoren. Ker letos bo treba kupt, enga GS, sam za novo petardo sem še malo presuh Imel sicer letnik 2009, z njim naredil 60kkm, menjan edino senzor goriva, ostalo samo servisi in tankanje ...
HyperJack Objavljeno Januar 6, 2016 Opozori Objavljeno Januar 6, 2016 Bog uslišal vse vaše visoke številke boych 1
Ferrarist Objavljeno Januar 6, 2016 Opozori Objavljeno Januar 6, 2016 pred 11 urami, Gušter pravi: Živjo Kakšne imate kaj izkušnje z letnikom 2008? Ali so kakšne posebnosti, na katere je treba biti pozoren. Ker letos bo treba kupt, enga GS, sam za novo petardo sem še malo presuh Hmmm....očitno so mnenja kar deljena. Jaz sem imel sicer prvo fazo, pa ne dolgo časa(6k km/4 mesece), jih je pa tukaj v okolici kar nekaj, brez najmanjšega problema. Glej da redno menjaš zavorno olje (če se pusti staro olje doooooolgo not, obstaja-sicer majhna- možnost da se "zamaši" ABS sistem), ter ko delaš servis, te tista 2 dl olja v končnem prenosu staneta glih tolk kot ena kava pri vikiju ter 30 minut časa. Drugače pa-tankaj, vozi. Kmet2 in Gušter 2
HyperJack Objavljeno Januar 6, 2016 Opozori Objavljeno Januar 6, 2016 (popravljeno) Ker je v naših koncih cesta uporabna šele enkrat po marcu, bo moped do takrat stal. Seveda ne bi rad uničil že povsem novega accuja. Kateri polnilec kupit za polnenje preko can busa na armaturi? C-tek ali Kar original BMW, cene so tako ali tako blizu.? Popravljeno Januar 6, 2016. Popravil HyperJack
Kmet2 Objavljeno Januar 6, 2016 Opozori Objavljeno Januar 6, 2016 pred 44 minutami, HyperJack pravi: Ker je v naših koncih cesta uporabna šele enkrat po marcu, bo moped do takrat stal. Seveda ne bi rad uničil že povsem novega accuja. Kateri polnilec kupit za polnenje preko can busa na armaturi? C-tek ali Kar original BMW, cene so tako ali tako blizu.? Sam sem imel GSA na C-teku . BP
motolover Objavljeno Januar 6, 2016 Opozori Objavljeno Januar 6, 2016 1 hour ago, HyperJack said: Ker je v naših koncih cesta uporabna šele enkrat po marcu, bo moped do takrat stal. Seveda ne bi rad uničil že povsem novega accuja. Kateri polnilec kupit za polnenje preko can busa na armaturi? C-tek ali Kar original BMW, cene so tako ali tako blizu.? Moj je na Optimate 5, branded by Honda, kupljen v ASu.
skalaprava Objavljeno Januar 6, 2016 Opozori Objavljeno Januar 6, 2016 pred 2 urami, HyperJack pravi: Ker je v naših koncih cesta uporabna šele enkrat po marcu, bo moped do takrat stal. Seveda ne bi rad uničil že povsem novega accuja. Kateri polnilec kupit za polnenje preko can busa na armaturi? C-tek ali Kar original BMW, cene so tako ali tako blizu.? Jaz uporabljam originalnega. Privijačen je na zid zraven 220V vtičnice, kjer je parkiran motor. Priklopim na motor preko originalne vtičnice in pozabim do spomladi. Jemanje baterije iz motorja? I don`t think so! Kmet2 in Ferrarist 2
HyperJack Objavljeno Januar 6, 2016 Opozori Objavljeno Januar 6, 2016 pred 7 minutami, skalaprava pravi: Jaz uporabljam originalnega. Privijačen je na zid zraven 220V vtičnice, kjer je parkiran motor. Priklopim na motor preko originalne vtičnice in pozabim do spomladi. Jemanje baterije iz motorja? I don`t think so! Pa to je običajen trafo in vtikač. Pri novih BMW.jih se CAN-bus izključi z zakasnitvijo. Ker baje se nekatere polnilce aftermarket vzpostavi na can-bus samo tako, da dodaš kontakt in po minuti izključiš kontakt, do takrat se naj bi polnenje že pričelo.
skalaprava Objavljeno Januar 6, 2016 Opozori Objavljeno Januar 6, 2016 pred 8 minutami, HyperJack pravi: Pa to je običajen trafo in vtikač. Pri novih BMW.jih se CAN-bus izključi z zakasnitvijo. Ker baje se nekatere polnilce aftermarket vzpostavi na can-bus samo tako, da dodaš kontakt in po minuti izključiš kontakt, do takrat se naj bi polnenje že pričelo. Glej kolega.....ni to samo trafo, čeprav tako izgleda, ampak ima noter tudi logiko. In tvoj CAN-BUS ni nič kaj drugačen od mojega! In ne boš verjel - ta polnilec iz slike, deluje tudi pri tvoji superduper mašini Jaz sem samo povedal, kaj jaz uporabljam..... DAMI34 in Kmet2 2
DAMI34 Objavljeno Januar 6, 2016 Opozori Objavljeno Januar 6, 2016 Jebenti, sam da ne bom jz prej s ta novim na cesti, kot bo Hyper prilezel iz brloga? Tut cytek ma logiko pa zna polnit accu, četudi je ta na bmflu. Več si pa na njihovi www strani prebereš.
HyperJack Objavljeno Januar 6, 2016 Opozori Objavljeno Januar 6, 2016 pred 3 minutami, skalaprava pravi: Glej kolega.....ni to samo trafo, čeprav tako izgleda, ampak ima noter tudi logiko. In tvoj CAN-BUS ni nič kaj drugačen od mojega! In ne boš verjel - ta polnilec iz slike, deluje tudi pri tvoji superduper mašini Jaz sem samo povedal, kaj jaz uporabljam..... Se opravičujem...mat božja smo napeti...
skalaprava Objavljeno Januar 6, 2016 Opozori Objavljeno Januar 6, 2016 pred 1 minuto, HyperJack pravi: Se opravičujem...mat božja smo napeti... Jebiga....sneg pada, Gače so nam pa zaprli! Valjda da smo napeti Cartman 1
MiNa Objavljeno Januar 6, 2016 Opozori Objavljeno Januar 6, 2016 (popravljeno) Čeprav v neuglednem ohišju je kar "smart"... Deluje po principu "Switch" AC/DC konvertorja nadzira ga pa elektronika, ki komunicira z ZFE na motorju... "CAN-bus battery chargers On the R1200GS, BMW used the YTX14BS battery, an AGM design. Because the accessory socket is controlled by ZFE (the onboard computer), another special charger is needed which will talk to the computer and convince it to turn on the acce ssory socket. This charger is the "gray aquarium pump" part 71 60 7 688 865. Other char gers will work until they go into float mode, at which point ZFE will turn the accessory socket off for good. BMW authorizes use of their older chargers 7 676472 and 7 679 040 (superseded by the 656 charger) if th ey are connected directly to the battery terminals, while any non-BMW charger used must have a maximum charge voltage of 14.4V and the battery must be disconnected from the motorcycle. 865 was replaced by 90 88 6 611 590, which has a higher output to keep batteries charged during CIP programming, and is selectable for gel or non-gel. It also has some test functions. The number on the charger label is 61 1 581". Popravljeno Januar 6, 2016. Popravil MiNa skalaprava, Kmet2 in ciciban 3
Ferrarist Objavljeno Januar 6, 2016 Opozori Objavljeno Januar 6, 2016 Ja, nekateri C-teki majo can-bus opcije. Ne pa vsi. No, jaz pa predlagam takole: Glede na to da smo Slovenci in moramo v tem kitajskem svetu vsegamogočega držati skupaj, predlagam "TPE hišnika". Zadevica je polnilec/vzdrževalec, ga priklopiš na aku in pozabiš na vse. Kar pa je najpomembnejše, narejen 100% v Sloveniji, pa še drag ni. Polni pa se z njim lahko tako moto accuje kot 100Ah traktorske. Edina stvar ki je pri vsem tem"problematična", je to da pač napelješ dva kabelčka iz bat. do enega konektorčka, ki je dostopen za priklop.
MiNa Objavljeno Januar 6, 2016 Opozori Objavljeno Januar 6, 2016 Nekaj podobnega uporabljam tudi sam "DIY" varianta. Vendar med polnjenjem ne zaupam "občutljivih možganov motorja -ZFE" na milost in nemilost muham polnilca. Zato kot je v prejšnjem mojem citatu zapisano akumulator raje odklopim.
motolover Objavljeno Januar 6, 2016 Opozori Objavljeno Januar 6, 2016 (popravljeno) 2 hours ago, motolover said: Mina, ta slika je bila informativna, pobrana z neta, akumulatorja ne dajem ven iz motorja. BMWjev ima menda to težavo, da računalnik na novejših po nekaj tednih izklopi polnjenje. Vir: ADVrider Popravljeno Januar 6, 2016. Popravil motolover
MiNa Objavljeno Januar 6, 2016 Opozori Objavljeno Januar 6, 2016 Ja kar dost težav se pojavlja. Nekateri nekateri modeli GPS-ov ne znajo v "spanje" in izpraznijo akumulator, res da ne prav hitro, ampak...
Kmet2 Objavljeno Januar 6, 2016 Opozori Objavljeno Januar 6, 2016 pred eno uro, MiNa pravi: Ja kar dost težav se pojavlja. Nekateri nekateri modeli GPS-ov ne znajo v "spanje" in izpraznijo akumulator, res da ne prav hitro, ampak... 3 tedne pa mi ga je spraznil ,sicer je še vrtel sam premal zagonskega za vžig. pred 3 urami, MiNa pravi: Nekaj podobnega uporabljam tudi sam "DIY" varianta. Vendar med polnjenjem ne zaupam "občutljivih možganov motorja -ZFE" na milost in nemilost muham polnilca. Zato kot je v prejšnjem mojem citatu zapisano akumulator raje odklopim. Men C-tek vzdržuje zadnjih par let vse motorje z občutljivimi možgani in vsi delajo BP tud GS je .
HyperJack Objavljeno Januar 6, 2016 Opozori Objavljeno Januar 6, 2016 (popravljeno) pred 22 minutami, Kmet2 pravi: 3 tedne pa mi ga je spraznil ,sicer je še vrtel sam premal zagonskega za vžig. Men C-tek vzdržuje zadnjih par let vse motorje z občutljivimi možgani in vsi delajo BP tud GS je . Sam ti si mel vtičnico na GSA.ju priključeno direktno na akku? Popravljeno Januar 6, 2016. Popravil HyperJack
Kmet2 Objavljeno Januar 6, 2016 Opozori Objavljeno Januar 6, 2016 pred 6 minutami, HyperJack pravi: Sam ti si mel vtičnico na GSA.ju priključeno direktno na akku? Eno ja ,eno pa ne ,seveda sem polnil s tisto ki je bila priključena direkt na aku z varovanjem . Na KTM-jih je pa vzeto iz can-bus instalacije ,delal Jamnik zato ne vem ali je moral porabnik(vtičnico ) ki je bila prej vezana preko kontakta ,potem ko je dovedel na njo stalen tok ,seznanit z možgani al ne ,sem ga že prej klical pa je neodziven ......januarski zgleda še HyperJack 1
solorider Objavljeno Januar 9, 2016 Opozori Objavljeno Januar 9, 2016 https://www.youtube.com/watch?v=kzdKanhcp3g&feature=em-subs_digest-vrecs Ferrarist 1
motolover Objavljeno Januar 9, 2016 Opozori Objavljeno Januar 9, 2016 (popravljeno) On 1/6/2016 at 0:10 PM, motolover said: Moj je na Optimate 5, branded by Honda, kupljen v ASu. Dodatna slikca vtiča od Optimate polnilca, ki ga priključiš na aku in potem napelješ nekam, da je skrit pod sedežem in enostavno dostopen za priključek na polnilec. Klemice (zgornja slika) dobiš tudi zraven in pridejo prav v primeru, da hočeš polniti še kako drugo vozilo, kot le svoj motor. Zamenjava med vtičem in klemicami je enostavna. RR je bil skoraj šest let praktično vedno priključen na polnilec in akumulator je bil kot nov (testiran na akumulator servisu). Bomo videli, koliko bo še zdržal novemu lastniku. 2 hours ago, solorider said: https://www.youtube.com/watch?v=kzdKanhcp3g&feature=em-subs_digest-vrecs Če bom dobil zraven kaj njegovega znanja, takoj kupim. Drugače bodo originalni od GSA kar dovolj. Le pokrovčki za zaščito cilindrov od Touratecha še pridejo. Popravljeno Januar 9, 2016. Popravil motolover solorider 1
HyperJack Objavljeno Januar 9, 2016 Opozori Objavljeno Januar 9, 2016 Ob 6. 1. 2016 at 12:19, skalaprava pravi: Jaz uporabljam originalnega. Privijačen je na zid zraven 220V vtičnice, kjer je parkiran motor. Priklopim na motor preko originalne vtičnice in pozabim do spomladi. Jemanje baterije iz motorja? I don`t think so! Še dobr da obstajate dobri ljudje na svetu ker drugače bi mogu že nov accu do spomladi nabavit Lepo je dofilal do 3/3, zdej pa očitno vzdržuje in vztraja na 3/3
motolover Objavljeno Januar 9, 2016 Opozori Objavljeno Januar 9, 2016 Prekinitev polnjenja po 3.tednih se dogaja samo pri LC modelih. Ali originalen tudi prazni-polni ali samo vzdržuje? To je pomembno za svežino akumulatorja. HJ na kakega si zdaj priključil?
HyperJack Objavljeno Januar 9, 2016 Opozori Objavljeno Januar 9, 2016 pred eno uro, motolover pravi: Prekinitev polnjenja po 3.tednih se dogaja samo pri LC modelih. Ali originalen tudi prazni-polni ali samo vzdržuje? To je pomembno za svežino akumulatorja. HJ na kakega si zdaj priključil? Skalaprava mi je posodil njegov original polnilec...mislim da je to prva serija BMW CAN-bus polnilcev... Zdej al dela cikle to pa nevem. V treh dneh še nisem opazil, da bi praznil.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se