Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno

Motolover,a lahko odstraniš db kilerje ,so privijačeni ali privarjeni (netani)?

Objavljeno (popravljeno)

Moj je enak samo da ima nalepko Akrapovič ni direktno iz Bmw - jevega nabora dodatne opreme. Za mojega je potrebna homologacija okoli 30 evrov.

image.jpg

Popravljeno . Popravil FrigoFrops
Objavljeno
27 minutes ago, Kmet2 said:

Motolover,a lahko odstraniš db kilerje ,so privijačeni ali privarjeni (netani)?

Vijaki so prinetani, oziroma zapikani. Kolikor sem pogledal ni kaj vzeti ven, nima klasičnega dbk, kot ostali Akrapoti.

Ostalo opremo sem preko vikenda montiral, izpuh bo počakal na lepše razmere na cesti (brez soli in peska).

Objavljeno
56 minutes ago, motolover said:

Ostalo opremo sem preko vikenda montiral, izpuh bo počakal na lepše razmere na cesti (brez soli in peska).

Kaj si pa še nabavil dodatno?

Objavljeno

Zaščitno plastiko za luč (mi prva pride na misel, ker je toliko dela z montažo), alu kovčka z notranjima torbama, navi, stopalki, tank torbo, komplet orodja, drug vijak za odprtino za olje in še kaka malenkost. Montiral sem še vtič za Optimate polnilec, ki ga imam od prej. Pride še nekaj zaščitne opreme od Touratecha in bo kompleten. 

Objavljeno
pred eno uro, motolover pravi:

Vijaki so prinetani, oziroma zapikani. Kolikor sem pogledal ni kaj vzeti ven, nima klasičnega dbk, kot ostali Akrapoti.

Ostalo opremo sem preko vikenda montiral, izpuh bo počakal na lepše razmere na cesti (brez soli in peska).

Se mi zdi da ne bo potrebna homologacija,preveri pri serviserju .

Objavljeno

Načeloma res ni potrebna homologacija, ker je original BMW del. Na xr sem isto dal kupljenega pri BMW. Vendar v praksi se lahko izkaže drugače. Odvisno je na kakšnega policista boš naletel. Vsi so mi svetovali, da naredim homologacijo.

Objavljeno
pred 2 minutami, Janez66 pravi:

Načeloma res ni potrebna homologacija, ker je original BMW del. Na xr sem isto dal kupljenega pri BMW. Vendar v praksi se lahko izkaže drugače. Odvisno je na kakšnega policista boš naletel. Vsi so mi svetovali, da naredim homologacijo.

Lahko če mi preveč utruja  dobi samo  tožbo ,ker so dokumenti na moji strani in meni v prid .....je pa res da imaš lahko sitnosti ,odvisno kakšen človek si ,sam če vem da imam prav in to lahko podkrepim se postavim tudi pred tank ....:P

Objavljeno

v čem je fora teh akrapovičev brez db killerja, pa še skor nič bolj glasno ni od originala

Objavljeno (popravljeno)
20 minutes ago, quattroooo said:

v čem je fora teh akrapovičev brez db killerja, pa še skor nič bolj glasno ni od originala

Razlika je odvisna od tega ali imaš samo slip on ali cel izpuh in od tega ali ima motor katalizator ali ne.

Popravljeno . Popravil motolover
Objavljeno

Cel izpuh akrapovic ima db killer seveda ti slip on pa ne in je bolj vizualno kot da bi dal kaj glasa. Ker so tko tihi zato sploh ni dbkillerja?

Objavljeno
pred eno uro, motolover pravi:

Zaščitno plastiko za luč (mi prva pride na misel, ker je toliko dela z montažo), alu kovčka z notranjima torbama, navi, stopalki, tank torbo, komplet orodja, drug vijak za odprtino za olje in še kaka malenkost. Montiral sem še vtič za Optimate polnilec, ki ga imam od prej. Pride še nekaj zaščitne opreme od Touratecha in bo kompleten. 

Sm mislu da imam ful opšn opremo. Zdej pa vidm da sm kupu pouizdelk.:smoke:

Ja, alu kufrčke sm že gor dal. Zdej bo treba pa še top case prgarat.

Objavljeno
pred 51 minutami, quattroooo pravi:

v čem je fora teh akrapovičev brez db killerja, pa še skor nič bolj glasno ni od originala

Noben ni brez ,samo pri opremi ,ki se tretira kot oriđiđi so dušilci privarjeni in ni možnosti odvijačit in sneti ! 

pred 57 minutami, Snecer pravi:

ne strašit s homologacijo, serijska dodatna je to, a ne

 

Tako je pri KTM in predvidevam da tudi pri premium tanku :P

Objavljeno
pred 1 uro, Janez66 pravi:

Načeloma res ni potrebna homologacija, ker je original BMW del. Na xr sem isto dal kupljenega pri BMW. Vendar v praksi se lahko izkaže drugače. Odvisno je na kakšnega policista boš naletel. Vsi so mi svetovali, da naredim homologacijo.

Ko sem hotel pri Golfu montirati "GTI" odbijač in izpuh (malček za dušo pred leti) sem se šel pozanimat in so mi kar lepo povedali, da naj se ne trudim. Homologirat moraš, vendar ne gre skozi, ker za "original serijsko opremo" ne obstaja Tuv certifikat oz, ti ga noben živ ne bo izdal. Pa sem zadevo opustil preden sem sploh začel. Rečeno mi je pa bilo (ko sem iskal druge načine). Karkoli se dodaja na cestno vozilo, kar vpliva na vodljivost, zmogljivost itd. je potrebno homologirati (po domače povedano - vse kar ni original iz tovarne montirano). Sedaj, ali sem naletel na pikolovskega "homologanta" ali pa mi je želel samo čimmanj problemov s policaji - ne vem. Vem, pa da ni dobro, da padeš pravemu v kremplje (skoraj pol ure so se dajali z vozilom in papirji, homologacijami, dokler se niso odločili še za tehtanje - pa ne telesne teže :P ). Na srečo mel use pošlihtano :)

 

Objavljeno

Pri Akrapovič izpuhu dobiš homologacijsko knjižico in s to lahko narediš homologacijo. Ni nek problem, greš tja, plačaš in zrihtaš. Čez par dni dobiš po pošti dokumente.

Objavljeno

Mislim da greš tja ti pregleda poslika in čez eno uro ti že vpiše ;-) tako je blo pri meni na z750 za akrapoviča in pri kolegu za blokado 24kw.

 

Jaz sem imel homologacijski karton sem dal cca 25€

 

Kolega za blokado ga ni imel je dal 35€

pred 26 minutami, Rokic pravi:

Ko sem hotel pri Golfu montirati "GTI" odbijač in izpuh (malček za dušo pred leti) sem se šel pozanimat in so mi kar lepo povedali, da naj se ne trudim. Homologirat moraš, vendar ne gre skozi, ker za "original serijsko opremo" ne obstaja Tuv certifikat oz, ti ga noben živ ne bo izdal. Pa sem zadevo opustil preden sem sploh začel. Rečeno mi je pa bilo (ko sem iskal druge načine). Karkoli se dodaja na cestno vozilo, kar vpliva na vodljivost, zmogljivost itd. je potrebno homologirati (po domače povedano - vse kar ni original iz tovarne montirano). Sedaj, ali sem naletel na pikolovskega "homologanta" ali pa mi je želel samo čimmanj problemov s policaji - ne vem. Vem, pa da ni dobro, da padeš pravemu v kremplje (skoraj pol ure so se dajali z vozilom in papirji, homologacijami, dokler se niso odločili še za tehtanje - pa ne telesne teže :P ). Na srečo mel use pošlihtano :)

 

Vse je res vendar če bi ti dal original gti odbijače tega noben nebi opazil in nebi bilo problema.

 

Drugo je ko dajo tiste pluge za plužit sneg ko se na daleč vidi da je neoriginal.

Objavljeno

Leta 1900 i kusur smo predelavali Yugote. Amortizerje smo kar s fleksarco odžagali, imel sem masko z štirimi lučkami, pragove, temne šipe, Dolničar feltne itd. Najlepši je bil sprednji spojler, ki je segal skoraj do tal. Vse je bilo super do prvega snega. Po kratkem pluženju je vse skupaj odtrgalo. Za homololagacijo ni nihče nič vprašal.

Objavljeno
pred 12 urami, motolover pravi:

Vijaki so prinetani, oziroma zapikani. Kolikor sem pogledal ni kaj vzeti ven, nima klasičnega dbk, kot ostali Akrapoti.

Ostalo opremo sem preko vikenda montiral, izpuh bo počakal na lepše razmere na cesti (brez soli in peska).

https://d2wb124y84b8aj.cloudfront.net/akrapovicbppmultimedia/4a4a29da84b84efe9bb5aa5fc4125f82_Generated.pdf

poglej pod št.:  5

Z malo muje odviješ vijake in .......

pred eno uro, quattroooo pravi:

https://www.akrapovic.com/sl/#!/motocikel/izdelek/cestni/14659?brandId=44&modelId=375&yearId=4013

ta je isti kot oriđiđi, razen napisa akrapovič, le da ni oriđiđi, pa je isto brez dbkillerja...

sierra bmw Akrapovic Sports Silencer, Titanium - 7 723 814.jpg

Ne mešat jabolk in hrušk  ( izpuh za GS ni niti približno podoben XR-u ).

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Vem ampak vprasanje je na mestu zakaj ni dbkillerjev več samo to.

jaz se opravicujem le zanima me :( 

Objavljeno
pred 9 urami, Igi Pop pravi:

Leta 1900 i kusur smo predelavali Yugote. Amortizerje smo kar s fleksarco odžagali, imel sem masko z štirimi lučkami, pragove, temne šipe, Dolničar feltne itd. Najlepši je bil sprednji spojler, ki je segal skoraj do tal. Vse je bilo super do prvega snega. Po kratkem pluženju je vse skupaj odtrgalo. Za homololagacijo ni nihče nič vprašal.

Če že, ste žagal fedre (vzmeti) ne amortizerjev....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, quattroooo pravi:

Vem ampak vprasanje je na mestu zakaj ni dbkillerjev več samo to.

jaz se opravicujem le zanima me :( 

Na tem slip onu jih nikoli ni bilo, ni nikakršne potrebe, ker škatla pod motorjrm opravi veliko večino dela ( prekati, katalizatorji, labirint, itd.... )

Objavljeno

Slip on je za okras. Nekaj pripomore pri glasu, ni pa ne vem kaj. Pri GSu, ki ni nek dirkaški motor je tudi to v redu.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!