ftp Objavljeno Januar 25, 2016 Opozori Objavljeno Januar 25, 2016 Morda nisem bil jasen. Problem je v tem da pride blatnik prej do škatle, kot pa do konca hoda amortizerja, posledično ali odleti kovček ali blatnik. kar se ponavadi zgodi pri terenski vožnji. Ker se vozim predvsem v dvoje s polno opreme pa po različnih podlagah, me pač malo skrbi.
Joker Objavljeno Januar 26, 2016 Opozori Objavljeno Januar 26, 2016 Razumem tvoj pomislek. Pri svojem sem preveril možnost srečenja med škatlo in blatnikom tako, da sem snel amortizer... Kmet2 1
FrigoFrops Objavljeno Januar 26, 2016 Opozori Objavljeno Januar 26, 2016 (popravljeno) Ima kdo kakšno dobro idejo za zaščito tanka, da bi bila zaščita tro delna? Se pravi na sredini ter na levem in desnem delu tanka. Sprašujem za adventurerja ker gs ima že v originalu zaščito tanka. Popravljeno Januar 26, 2016. Popravil FrigoFrops
HyperJack Objavljeno Januar 27, 2016 Opozori Objavljeno Januar 27, 2016 Snecerjev spisek dodatne opreme se mi dopade, bom še jaz en mali del napisal, da dobijo ljudje občutek, kaj je treba za imiđ vse izplačat :D, ma dokler si lahko take zadeve privoščim me nič ne boli =) - zadnji podlatnik PUIG 187 € z DDV - Evotech Performance sprednja zaščita hladilnika 125,81 € z DDV - Sprednji podaljšek blatnika Machine Art 79,90 € z DDV - zaščita cilindrov Machine Art X-heads 189,90 € z DDV Ostala oprema BMW je zapisana v katalogu
DAMI34 Objavljeno Januar 27, 2016 Opozori Objavljeno Januar 27, 2016 Pa dobro, a ni moč kupit mopeda, ki bi že bil zaščiten? Igi Pop 1
HyperJack Objavljeno Januar 27, 2016 Opozori Objavljeno Januar 27, 2016 pred 49 minutami, DAMI34 pravi: Pa dobro, a ni moč kupit mopeda, ki bi že bil zaščiten? Tebi je to fora? Meni je baš gušt motorizma, da motor čez zimo sam povijačim z vsemi mogočimi dodatki, če je le mogoče še kakšno stvar sam naredim, kar tako za gušt itd. Pa ni govora samo o limanju nalepk na tank in platišče Seveda tist k ma dve levi roki pa res bolje da že naloudanga kupi in plača serviserju, da mu to vse skupaj gor navijači. PrimozC in Igi Pop 2
Kmet2 Objavljeno Januar 27, 2016 Opozori Objavljeno Januar 27, 2016 pred 1 minuto, HyperJack pravi: Tebi je to fora? Meni je baš gušt motorizma, da motor čez zimo sam povijačim z vsemi mogočimi dodatki, če je le mogoče še kakšno stvar sam naredim, kar tako za gušt itd. Pa ni govora samo o limanju nalepk na tank in platišče Seveda tist k ma dve levi roki pa res bolje da že naloudanga kupi in plača serviserju, da mu to vse skupaj gor navijači. Nimam dveh levih pa vseno rajši dam serviserju mal pogledat ventile kot da jih poslušam .....da nimaš ti dva leva ušesa
HyperJack Objavljeno Januar 27, 2016 Opozori Objavljeno Januar 27, 2016 pred 1 minuto, Kmet2 pravi: Nimam dveh levih pa vseno rajši dam serviserju mal pogledat ventile kot da jih poslušam .....da nimaš ti dva leva ušesa Pa ja, sej ventile se pogleda tam pri slabih 60kkm... do takrat pa ne diraj lava dok spava..pr takih obratih k sem jaz versisa vozil, sploh ventilov ne bi rabil...a tvoja vožnja je pa drugo...
DAMI34 Objavljeno Januar 27, 2016 Opozori Objavljeno Januar 27, 2016 pred 55 minutami, HyperJack pravi: Tebi je to fora? Meni je baš gušt motorizma, da motor čez zimo sam povijačim z vsemi mogočimi dodatki, če je le mogoče še kakšno stvar sam naredim, kar tako za gušt itd. Pa ni govora samo o limanju nalepk na tank in platišče Seveda tist k ma dve levi roki pa res bolje da že naloudanga kupi in plača serviserju, da mu to vse skupaj gor navijači. Narobe sva se razumela, pr gsu ni lišpanje, ampak dodatnih 50 kg zaščite, že tako zaščitenega mopeda. Lišpanje so pa nalepke, nosilci tablice, ogledalca, lučke... Pa v življenju mi ni še serviser lišpal mopeda. Lajkam pa vse kar sam narediš
HyperJack Objavljeno Januar 27, 2016 Opozori Objavljeno Januar 27, 2016 pred 17 minutami, DAMI34 pravi: Narobe sva se razumela, pr gsu ni lišpanje, ampak dodatnih 50 kg zaščite, že tako zaščitenega mopeda. Lišpanje so pa nalepke, nosilci tablice, ogledalca, lučke... Pa v življenju mi ni še serviser lišpal mopeda. Lajkam pa vse kar sam narediš GS nima niti ene zaščite. Nisem pristaš cevnih zaščit. zato se zanje tudi nisem odločil. GS je cestni motor, zato bo tudi temu primerna oprema. Smiselno se mi zdi še zaščitit sprednji žaromet, saj je 700 € za novega to kar velik strošek. Res, da zaščita ni poceni, vendar odtehta vse nadaljnje morebitne težave.
DAMI34 Objavljeno Januar 27, 2016 Opozori Objavljeno Januar 27, 2016 pred 2 minutami, HyperJack pravi: GS nima niti ene zaščite. Nisem pristaš cevnih zaščit. zato se zanje tudi nisem odločil. GS je cestni motor, zato bo tudi temu primerna oprema. Smiselno se mi zdi še zaščitit sprednji žaromet, saj je 700 € za novega to kar velik strošek. Res, da zaščita ni poceni, vendar odtehta vse nadaljnje morebitne težave. Pol se pa opravičujem, čeprav učinek cevnih zaščit sem že videl, tako da zna bit, da jih bom celo na svojega dal. Kmet2 1
HyperJack Objavljeno Januar 27, 2016 Opozori Objavljeno Januar 27, 2016 pred 3 minutami, DAMI34 pravi: Pol se pa opravičujem, čeprav učinek cevnih zaščit sem že videl, tako da zna bit, da jih bom celo na svojega dal. Veš Dami je tudi odvisno kako padeš, lahko ti naredijo korist ali pa škodo...v primeru kot si ga imel z z Kawlom, ti pa nobene cevne zaščite ne rešijo. Jaz se za cevi nisem odločil predvsem zaradi tega, ker so grde in ker dodajo čisto preveč že tako nepotrebnih kilogramov. Plus treba je vzet v zakup to, da če namontiraš samo spodnji del cevi nisi naredil spet nič, ker se ščiti samo agregat, vse ostalo je izpostavljeno...se pravi za "max" zaščito potrebuješ tudi zgornji del. Sicer pa valda manj razmišljaš o padcu bolje je.
DAMI34 Objavljeno Januar 27, 2016 Opozori Objavljeno Januar 27, 2016 Jst čist nč ne razmišljam o padcih, samo o nerodnostih.
Kmet2 Objavljeno Januar 27, 2016 Opozori Objavljeno Januar 27, 2016 pred 21 minutami, HyperJack pravi: GS nima niti ene zaščite. Nisem pristaš cevnih zaščit. zato se zanje tudi nisem odločil. GS je cestni motor, zato bo tudi temu primerna oprema. Smiselno se mi zdi še zaščitit sprednji žaromet, saj je 700 € za novega to kar velik strošek. Res, da zaščita ni poceni, vendar odtehta vse nadaljnje morebitne težave. a si na Z-ju tud zavaroval prvo luč,sej veš je tud cestni motor .......primerna oprema je vsaj zaščita luči
HyperJack Objavljeno Januar 27, 2016 Opozori Objavljeno Januar 27, 2016 pred 5 minutami, Kmet2 pravi: a si na Z-ju tud zavaroval prvo luč,sej veš je tud cestni motor .......primerna oprema je vsaj zaščita luči Žaromet za z.ja košta 200 € Žaromet za BMW.ja 700 € pa še nekaj... Z Z.jem naredim 1000 km / leto, z BMW.jem računam na 10kkm / leto Zdej pa naredi računico v glavi, al ti jo napišem? DAMI34 1
Cartman Objavljeno Januar 27, 2016 Opozori Objavljeno Januar 27, 2016 23 minutes ago, HyperJack said: Veš Dami je tudi odvisno kako padeš, lahko ti naredijo korist ali pa škodo...v primeru kot si ga imel z z Kawlom, ti pa nobene cevne zaščite ne rešijo. Jaz se za cevi nisem odločil predvsem zaradi tega, ker so grde in ker dodajo čisto preveč že tako nepotrebnih kilogramov. Plus treba je vzet v zakup to, da če namontiraš samo spodnji del cevi nisi naredil spet nič, ker se ščiti samo agregat, vse ostalo je izpostavljeno...se pravi za "max" zaščito potrebuješ tudi zgornji del. Sicer pa valda manj razmišljaš o padcu bolje je. Pismo, men tile cevasti bokobrani tud niso vsec. Ampak...lani je kolega zdrsnil, popolnoma bezvezno polezavanje ob cesti. Poberemo uzgemo in odpelemo. Brez cevi na boku, bi reku tistmu motorju ekonomska totalka. Zaradi cevi pa je nastradal samo en zmigavec. Dejansko je zascita popolnoma zascitla cel rezervar in oklep. Jest ne vem kolk cevje za g/s vaga. Ampak ko bo u garazi motor SUV stila, bo mel bokobrane, ne glede na 10 kil plus/minus ukica, Kmet2, bosa in 4 others 7
Kmet2 Objavljeno Januar 27, 2016 Opozori Objavljeno Januar 27, 2016 pred 2 minutami, HyperJack pravi: Žaromet za z.ja košta 200 € Žaromet za BMW.ja 700 € pa še nekaj... Z Z.jem naredim 1000 km / leto, z BMW.jem računam na 10kkm / leto Zdej pa naredi računico v glavi, al ti jo napišem? Koliko luči pa si že razbil na Z ali pa kakšnem drugem cestnem motorju pri normalni cestni uporabi ? Res me zanima ta računica ,pa lahko vključiš še Versysa ,ki prav tako ni imel nobene zaščite luči ...itd.... Pa jaz imam tud vse navešeno gor sam ne trosm take o razbitju luči pa se vozim po lahkem offroadu veliko več kot ti ..... A znaš računico naredit kaj ti pravim pa mogoče še izpostavit koliko novih GS-ov v SLO so razbili prvo luč ob normalni cestno makedamskih cestah .....a štekaš a štekaš ------drugače pa le dej gor da zaščitiš to premoženje od prve luči . In ko mi že o računicah ,veliko večjo možnost imaš da boš motor prevernil na stran kot razbil luč,se pravi so veliko bolj smotrne zaščite tanka ter cilindrov ........in če se gremo računico vrjem da je moja bolj na mestu kot tvoja ....... pred 4 minutami, Cartman pravi: Pismo, men tile cevasti bokobrani tud niso vsec. Ampak...lani je kolega zdrsnil, popolnoma bezvezno polezavanje ob cesti. Poberemo uzgemo in odpelemo. Brez cevi na boku, bi reku tistmu motorju ekonomska totalka. Zaradi cevi pa je nastradal samo en zmigavec. Dejansko je zascita popolnoma zascitla cel rezervar in oklep. Jest ne vem kolk cevje za g/s vaga. Ampak ko bo u garazi motor SUV stila, bo mel bokobrane, ne glede na 10 kil plus/minus Recimo da ti bolj gledaš in praktičnega stališča,tako kot sam ,HyperJack pa iz optičnega oziroma šmeki variante......"v smislu ko jeb..... ventile ,glavno da je lep " P.S. ne vžigi se Jack CeneR 1
PrimozC Objavljeno Januar 27, 2016 Opozori Objavljeno Januar 27, 2016 Glede cevaste zaščite cilindrov...pri cilindrih maš veliiiko luknjo in če se samo zvrneš pri nizki hitrosti in je slučajno kak kamen ravno na tistem mestu...si ga nasrkal. Tako sem se jaz lani zvrnil na kupu makadama v dolino in kljub cevni zaščiti sem k sreči samo popraskal pokrov glave. Če bi bil tam kak večji kamen pa verjetno bi bil zrel za vlečno službo pred 2 urami, Kmet2 pravi: Koliko luči pa si že razbil na Z ali pa kakšnem drugem cestnem motorju pri normalni cestni uporabi ? Res me zanima ta računica ,pa lahko vključiš še Versysa ,ki prav tako ni imel nobene zaščite luči ...itd.... Pa jaz imam tud vse navešeno gor sam ne trosm take o razbitju luči pa se vozim po lahkem offroadu veliko več kot ti ..... V bistvu je večja verjetnost, da ti na cesti prileti kamen izpod kake gume v luč kot pa na offroadu...tko da ti dam prav ampak GS ma luč precej pokončno postavljeno proti kakemu cestaku in je zato verjetnost, da se bo kamenček samo odbil praktično enaka ničli...žal.
motolover Objavljeno Januar 27, 2016 Opozori Objavljeno Januar 27, 2016 Za po terenu moraš dokupiti še pokrovčke. http://shop.touratech.com/stainless-steel-cylinder-guard-for-original-bmw-crash-bars-for-bmw-r1200gs-lc-adventure-lc.html PrimozC in cikadina 2
PrimozC Objavljeno Januar 27, 2016 Opozori Objavljeno Januar 27, 2016 Sem kupil oz. bom ta vikend zaščito cilindrov ker sem dobil za pol cene kot pridejo ti pokrovčki....ravno tako od Touratech. Hvala motolover!
Kmet2 Objavljeno Januar 27, 2016 Opozori Objavljeno Januar 27, 2016 pred 5 minutami, PrimozC pravi: Glede cevaste zaščite cilindrov...pri cilindrih maš veliiiko luknjo in če se samo zvrneš pri nizki hitrosti in je slučajno kak kamen ravno na tistem mestu...si ga nasrkal. Tako sem se jaz lani zvrnil na kupu makadama v dolino in kljub cevni zaščiti sem k sreči samo popraskal pokrov glave. Če bi bil tam kak večji kamen pa verjetno bi bil zrel za vlečno službo V bistvu je večja verjetnost, da ti na cesti prileti kamen izpod kake gume v luč kot pa na offroadu...tko da ti dam prav ampak GS ma luč precej pokončno postavljeno proti kakemu cestaku in je zato verjetnost, da se bo kamenček samo odbil praktično enaka ničli...žal. Maš prav ,tud ti si montiraj zaščito prednje luči ,drugače ostaneš brez nje ,kamenčki so huda stvar ......le kaj je mislil ta bavarc ,ko je sestavljal ta stroj ,prideš na cesto in se ti takoj razbije luč .....pa neb komentiral ,sam sem GS vozil ko sta oba malikovala še japonce P.S. še enkrat za tiste ki ne razumejo ,podpiram ličenje motorja čez zimo ,podpiram zaščite in pokrovčke,rad mam dizajnerske nalepke in vse šmensi na motorju ,sam ne bi govorit o zaščitah luči ,da so potrebne ker ravno to je balast na motorju ,bolj kot vsaka cevna zaščita! Sem ravno naročil zaščito za prvo luč pri 1050 ,replika Dakar zaščite za KTM .......nujno potrebujem ,saj lahko ostanem brez .........aja sory ,ne rabm ,moja luč je cenejša kot 700€ dopolavoro in Bmflar 2
HyperJack Objavljeno Januar 27, 2016 Opozori Objavljeno Januar 27, 2016 pred 3 urami, Kmet2 pravi: Koliko luči pa si že razbil na Z ali pa kakšnem drugem cestnem motorju pri normalni cestni uporabi ? Res me zanima ta računica ,pa lahko vključiš še Versysa ,ki prav tako ni imel nobene zaščite luči ...itd.... Pa jaz imam tud vse navešeno gor sam ne trosm take o razbitju luči pa se vozim po lahkem offroadu veliko več kot ti ..... A znaš računico naredit kaj ti pravim pa mogoče še izpostavit koliko novih GS-ov v SLO so razbili prvo luč ob normalni cestno makedamskih cestah .....a štekaš a štekaš ------drugače pa le dej gor da zaščitiš to premoženje od prve luči . In ko mi že o računicah ,veliko večjo možnost imaš da boš motor prevernil na stran kot razbil luč,se pravi so veliko bolj smotrne zaščite tanka ter cilindrov ........in če se gremo računico vrjem da je moja bolj na mestu kot tvoja ....... Recimo da ti bolj gledaš in praktičnega stališča,tako kot sam ,HyperJack pa iz optičnega oziroma šmeki variante......"v smislu ko jeb..... ventile ,glavno da je lep " P.S. ne vžigi se Jack Maš prav kmet, nimam pojma Jaz sem itak šmeki peki Dejva kej konstruktivnega kaj rečt. Se pravi se mi pol zaščite žarometa ne splača dat al kako? Peace, ljubav bok! Igi Pop 1
cikadina Objavljeno Januar 27, 2016 Opozori Objavljeno Januar 27, 2016 a zascita luci mislis uno k zgleda kot se ena sipca spredi al uno mrezico? ti kr navesi vso mozno zascito pol zgleda bolj badass adventure bike
Kmet2 Objavljeno Januar 27, 2016 Opozori Objavljeno Januar 27, 2016 pred 1 uro, HyperJack pravi: Maš prav kmet, nimam pojma Jaz sem itak šmeki peki Dejva kej konstruktivnega kaj rečt. Se pravi se mi pol zaščite žarometa ne splača dat al kako? Peace, ljubav bok! Jack ,ne ga srat ,maš ti velik pojma ,daleč od tega da bi te želel podcenjevat ,znaš veliko več kot znam jaz ,sam ne mi pa govorit da je zaščita luči potrebna ker je luč 700ojrov ..... Šmeki pa si za motorje pa če se na trepalnice mečeš No pa dajva.... Ne splača ,ker ti ta denar ta zaščita tam kjer se boš vozil ne bo povrnila,če me pa vprašaš ali bi jo dal sam gor ,definitivno Toda tisto mrežasto in ne steklo oz. karkoli že je,dela tak grdo odbojno svetlobo okrog robov ,mrežca pa zgleda bolj tako robustna in mi bolj paše gor ,že zaradi samega motorja . P.S. motorizem je luksuz ,dodatna oprema še večji ,splača se samo zaradi ........ jany in Bmflar 2
jany Objavljeno Januar 27, 2016 Opozori Objavljeno Januar 27, 2016 Meni je osebno GS z šipco dosti lepši kot z mrežico, Adventure pa lih obratno, no z šipico niti ga nisem videl vendar mrežica paše
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se