Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno

Morda nisem bil jasen. Problem je v tem da pride blatnik prej do škatle, kot pa do konca hoda amortizerja, posledično ali odleti kovček ali blatnik. kar se ponavadi zgodi pri terenski vožnji.

Ker se vozim predvsem v dvoje s polno opreme pa po različnih podlagah, me pač malo skrbi.

Objavljeno

Razumem tvoj pomislek. Pri svojem sem preveril možnost srečenja med škatlo in blatnikom tako, da sem snel amortizer...

Objavljeno (popravljeno)

Ima kdo kakšno dobro idejo za zaščito tanka, da bi bila zaščita tro delna? Se pravi na sredini ter na levem in desnem delu tanka. Sprašujem za adventurerja ker gs ima že v originalu zaščito tanka.

Popravljeno . Popravil FrigoFrops
Objavljeno

Snecerjev spisek dodatne opreme se mi dopade, bom še jaz en mali del napisal, da dobijo ljudje občutek, kaj je treba za imiđ vse izplačat :D, ma dokler si lahko take zadeve privoščim me nič ne boli =)

- zadnji podlatnik PUIG 187 € z DDV

- Evotech Performance sprednja zaščita hladilnika 125,81 € z DDV

- Sprednji podaljšek blatnika Machine Art 79,90 € z DDV

- zaščita cilindrov Machine Art X-heads 189,90 € z DDV

Ostala oprema BMW je zapisana v katalogu :P

Objavljeno

Pa dobro, a ni moč kupit mopeda, ki bi že bil zaščiten?

Objavljeno
pred 49 minutami, DAMI34 pravi:

Pa dobro, a ni moč kupit mopeda, ki bi že bil zaščiten?

Tebi je to fora?

Meni je baš gušt motorizma, da motor čez zimo sam povijačim z vsemi mogočimi dodatki, če je le mogoče še kakšno stvar sam naredim, kar tako za gušt itd. Pa ni govora samo o limanju nalepk na tank in platišče :D

Seveda tist k ma dve levi roki pa res bolje da že naloudanga kupi in plača serviserju, da mu to vse skupaj gor navijači.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 minuto, HyperJack pravi:

Tebi je to fora?

Meni je baš gušt motorizma, da motor čez zimo sam povijačim z vsemi mogočimi dodatki, če je le mogoče še kakšno stvar sam naredim, kar tako za gušt itd. Pa ni govora samo o limanju nalepk na tank in platišče :D

Seveda tist k ma dve levi roki pa res bolje da že naloudanga kupi in plača serviserju, da mu to vse skupaj gor navijači.

Nimam dveh levih pa vseno rajši dam serviserju mal pogledat ventile kot da jih poslušam .....da nimaš ti dva leva ušesa :D

Objavljeno
pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

Nimam dveh levih pa vseno rajši dam serviserju mal pogledat ventile kot da jih poslušam .....da nimaš ti dva leva ušesa :D

Pa ja, sej ventile se pogleda tam pri slabih 60kkm... do takrat pa ne diraj lava dok spava..pr takih obratih k sem jaz versisa vozil, sploh ventilov ne bi rabil...a tvoja vožnja je pa drugo... :D

Objavljeno
pred 55 minutami, HyperJack pravi:

Tebi je to fora?

Meni je baš gušt motorizma, da motor čez zimo sam povijačim z vsemi mogočimi dodatki, če je le mogoče še kakšno stvar sam naredim, kar tako za gušt itd. Pa ni govora samo o limanju nalepk na tank in platišče :D

Seveda tist k ma dve levi roki pa res bolje da že naloudanga kupi in plača serviserju, da mu to vse skupaj gor navijači.

Narobe sva se razumela, pr gsu ni lišpanje, ampak dodatnih 50 kg zaščite, že tako zaščitenega mopeda. Lišpanje so pa nalepke, nosilci tablice, ogledalca, lučke...

Pa v življenju mi ni še serviser lišpal mopeda.

Lajkam pa vse kar sam narediš :D

Objavljeno
pred 17 minutami, DAMI34 pravi:

Narobe sva se razumela, pr gsu ni lišpanje, ampak dodatnih 50 kg zaščite, že tako zaščitenega mopeda. Lišpanje so pa nalepke, nosilci tablice, ogledalca, lučke...

Pa v življenju mi ni še serviser lišpal mopeda.

Lajkam pa vse kar sam narediš :D

GS nima niti ene zaščite. Nisem pristaš cevnih zaščit. zato se zanje tudi nisem odločil. GS je cestni motor, zato bo tudi temu primerna oprema. 

Smiselno se mi zdi še zaščitit sprednji žaromet, saj je 700 € za novega to kar velik strošek. Res, da zaščita ni poceni, vendar odtehta vse nadaljnje morebitne težave.

Objavljeno
pred 2 minutami, HyperJack pravi:

GS nima niti ene zaščite. Nisem pristaš cevnih zaščit. zato se zanje tudi nisem odločil. GS je cestni motor, zato bo tudi temu primerna oprema. 

Smiselno se mi zdi še zaščitit sprednji žaromet, saj je 700 € za novega to kar velik strošek. Res, da zaščita ni poceni, vendar odtehta vse nadaljnje morebitne težave.

Pol se pa opravičujem, čeprav učinek cevnih zaščit sem že videl, tako da zna bit, da jih bom celo na svojega dal.

Objavljeno
pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

Pol se pa opravičujem, čeprav učinek cevnih zaščit sem že videl, tako da zna bit, da jih bom celo na svojega dal.

Veš Dami je tudi odvisno kako padeš, lahko ti naredijo korist ali pa škodo...v primeru kot si ga imel z z Kawlom, ti pa nobene cevne zaščite ne rešijo.

Jaz se za cevi nisem odločil predvsem zaradi tega, ker so grde in ker dodajo čisto preveč že tako nepotrebnih kilogramov. Plus treba je vzet v zakup to, da če namontiraš samo spodnji del cevi nisi naredil spet nič, ker se ščiti samo agregat, vse ostalo je izpostavljeno...se pravi za "max" zaščito potrebuješ tudi zgornji del.

Sicer pa valda manj razmišljaš o padcu bolje je. 

Objavljeno

Jst čist nč ne razmišljam o padcih, samo o nerodnostih. :blush:

Objavljeno
pred 21 minutami, HyperJack pravi:

GS nima niti ene zaščite. Nisem pristaš cevnih zaščit. zato se zanje tudi nisem odločil. GS je cestni motor, zato bo tudi temu primerna oprema. 

Smiselno se mi zdi še zaščitit sprednji žaromet, saj je 700 € za novega to kar velik strošek. Res, da zaščita ni poceni, vendar odtehta vse nadaljnje morebitne težave.

:lol1:a si na Z-ju tud zavaroval prvo luč,sej veš je tud cestni motor .......primerna oprema je vsaj zaščita luči :P

Objavljeno
pred 5 minutami, Kmet2 pravi:

:lol1:a si na Z-ju tud zavaroval prvo luč,sej veš je tud cestni motor .......primerna oprema je vsaj zaščita luči :P

Žaromet za z.ja košta 200 €

Žaromet za BMW.ja 700 € pa še nekaj...

Z Z.jem naredim 1000 km / leto, z BMW.jem računam na 10kkm / leto

Zdej pa naredi računico v glavi, al ti jo napišem?

Objavljeno
23 minutes ago, HyperJack said:

Veš Dami je tudi odvisno kako padeš, lahko ti naredijo korist ali pa škodo...v primeru kot si ga imel z z Kawlom, ti pa nobene cevne zaščite ne rešijo.

Jaz se za cevi nisem odločil predvsem zaradi tega, ker so grde in ker dodajo čisto preveč že tako nepotrebnih kilogramov. Plus treba je vzet v zakup to, da če namontiraš samo spodnji del cevi nisi naredil spet nič, ker se ščiti samo agregat, vse ostalo je izpostavljeno...se pravi za "max" zaščito potrebuješ tudi zgornji del.

Sicer pa valda manj razmišljaš o padcu bolje je. 

Pismo, men tile cevasti bokobrani tud niso vsec. Ampak...lani je kolega zdrsnil, popolnoma bezvezno polezavanje ob cesti. Poberemo uzgemo in odpelemo. Brez cevi na boku, bi reku tistmu motorju ekonomska totalka. Zaradi cevi pa je nastradal samo en zmigavec. Dejansko je zascita popolnoma zascitla cel rezervar in oklep. Jest ne vem kolk cevje za g/s vaga. Ampak ko bo u garazi motor SUV stila, bo mel bokobrane, ne glede na 10 kil plus/minus

Objavljeno
pred 2 minutami, HyperJack pravi:

Žaromet za z.ja košta 200 €

Žaromet za BMW.ja 700 € pa še nekaj...

Z Z.jem naredim 1000 km / leto, z BMW.jem računam na 10kkm / leto

Zdej pa naredi računico v glavi, al ti jo napišem?

Koliko luči pa si že razbil na Z ali pa kakšnem drugem cestnem motorju pri normalni cestni uporabi ?   Res me zanima ta računica ,pa lahko vključiš še Versysa ,ki prav tako ni imel nobene zaščite luči ...itd....

Pa jaz imam tud vse navešeno gor sam ne trosm take o razbitju luči pa se vozim po lahkem offroadu veliko več kot ti ..... 

A znaš računico naredit kaj ti pravim  pa mogoče še izpostavit koliko novih GS-ov v SLO so razbili prvo luč ob normalni cestno makedamskih cestah .....a štekaš a štekaš ------drugače pa le dej gor da zaščitiš to premoženje od prve luči . In ko mi že o računicah ,veliko večjo možnost imaš da boš motor prevernil na stran  kot razbil luč,se pravi so veliko bolj smotrne zaščite tanka ter cilindrov  ........in če se gremo računico vrjem da je moja bolj na mestu kot tvoja .......

pred 4 minutami, Cartman pravi:

Pismo, men tile cevasti bokobrani tud niso vsec. Ampak...lani je kolega zdrsnil, popolnoma bezvezno polezavanje ob cesti. Poberemo uzgemo in odpelemo. Brez cevi na boku, bi reku tistmu motorju ekonomska totalka. Zaradi cevi pa je nastradal samo en zmigavec. Dejansko je zascita popolnoma zascitla cel rezervar in oklep. Jest ne vem kolk cevje za g/s vaga. Ampak ko bo u garazi motor SUV stila, bo mel bokobrane, ne glede na 10 kil plus/minus

Recimo da ti bolj gledaš in praktičnega stališča,tako kot sam ,HyperJack pa iz optičnega oziroma šmeki variante......"v smislu ko jeb..... ventile ,glavno da je lep ":D

P.S. ne vžigi se Jack :P

Objavljeno

Glede cevaste zaščite cilindrov...pri cilindrih maš veliiiko luknjo in če se samo zvrneš pri nizki hitrosti in je slučajno kak kamen ravno na tistem mestu...si ga nasrkal. Tako sem se jaz lani zvrnil na kupu makadama v dolino in kljub cevni zaščiti sem k sreči samo popraskal pokrov glave. Če bi bil tam kak večji kamen pa verjetno bi bil zrel za vlečno službo :)

pred 2 urami, Kmet2 pravi:

Koliko luči pa si že razbil na Z ali pa kakšnem drugem cestnem motorju pri normalni cestni uporabi ?   Res me zanima ta računica ,pa lahko vključiš še Versysa ,ki prav tako ni imel nobene zaščite luči ...itd....

Pa jaz imam tud vse navešeno gor sam ne trosm take o razbitju luči pa se vozim po lahkem offroadu veliko več kot ti ..... 

 

V bistvu je večja verjetnost, da ti na cesti prileti kamen izpod kake gume v luč kot pa na offroadu...tko da ti dam prav :) ampak GS ma luč precej pokončno postavljeno proti kakemu cestaku in je zato verjetnost, da se bo kamenček samo odbil praktično enaka ničli...žal.

Objavljeno

Sem kupil oz. bom ta vikend zaščito cilindrov ker sem dobil za pol cene kot pridejo ti pokrovčki....ravno tako od Touratech. Hvala motolover!

Objavljeno
pred 5 minutami, PrimozC pravi:

Glede cevaste zaščite cilindrov...pri cilindrih maš veliiiko luknjo in če se samo zvrneš pri nizki hitrosti in je slučajno kak kamen ravno na tistem mestu...si ga nasrkal. Tako sem se jaz lani zvrnil na kupu makadama v dolino in kljub cevni zaščiti sem k sreči samo popraskal pokrov glave. Če bi bil tam kak večji kamen pa verjetno bi bil zrel za vlečno službo :)

V bistvu je večja verjetnost, da ti na cesti prileti kamen izpod kake gume v luč kot pa na offroadu...tko da ti dam prav :) ampak GS ma luč precej pokončno postavljeno proti kakemu cestaku in je zato verjetnost, da se bo kamenček samo odbil praktično enaka ničli...žal.

Maš prav ,tud ti si montiraj zaščito prednje luči ,drugače ostaneš brez nje ,kamenčki so huda stvar ......le kaj je mislil ta bavarc ,ko je sestavljal ta stroj ,prideš na cesto in se ti takoj razbije luč :D.....pa neb komentiral ,sam sem GS vozil ko sta oba malikovala še japonce :P

P.S. še enkrat za tiste ki ne razumejo ,podpiram ličenje motorja čez zimo ,podpiram zaščite in pokrovčke,rad mam dizajnerske nalepke in vse šmensi na motorju ,sam ne bi govorit o zaščitah luči ,da so potrebne ker ravno to je balast na motorju ,bolj kot vsaka cevna zaščita!

Sem ravno naročil zaščito za prvo luč pri 1050 ,replika Dakar zaščite za KTM .......nujno potrebujem ,saj lahko ostanem brez .........aja sory ,ne rabm ,moja luč je cenejša kot 700€:D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 urami, Kmet2 pravi:

Koliko luči pa si že razbil na Z ali pa kakšnem drugem cestnem motorju pri normalni cestni uporabi ?   Res me zanima ta računica ,pa lahko vključiš še Versysa ,ki prav tako ni imel nobene zaščite luči ...itd....

Pa jaz imam tud vse navešeno gor sam ne trosm take o razbitju luči pa se vozim po lahkem offroadu veliko več kot ti ..... 

A znaš računico naredit kaj ti pravim  pa mogoče še izpostavit koliko novih GS-ov v SLO so razbili prvo luč ob normalni cestno makedamskih cestah .....a štekaš a štekaš ------drugače pa le dej gor da zaščitiš to premoženje od prve luči . In ko mi že o računicah ,veliko večjo možnost imaš da boš motor prevernil na stran  kot razbil luč,se pravi so veliko bolj smotrne zaščite tanka ter cilindrov  ........in če se gremo računico vrjem da je moja bolj na mestu kot tvoja .......

Recimo da ti bolj gledaš in praktičnega stališča,tako kot sam ,HyperJack pa iz optičnega oziroma šmeki variante......"v smislu ko jeb..... ventile ,glavno da je lep ":D

P.S. ne vžigi se Jack :P

Maš prav kmet, nimam pojma :P

Jaz sem itak šmeki peki :)

Dejva kej konstruktivnega kaj rečt. 

Se pravi se mi pol zaščite žarometa ne splača dat al kako?

Peace, ljubav bok!

Objavljeno

a zascita luci mislis uno k zgleda kot se ena sipca spredi al uno mrezico? 

ti kr navesi vso mozno zascito pol zgleda bolj badass adventure bike :P

Objavljeno
pred 1 uro, HyperJack pravi:

Maš prav kmet, nimam pojma :P

Jaz sem itak šmeki peki :)

Dejva kej konstruktivnega kaj rečt. 

Se pravi se mi pol zaščite žarometa ne splača dat al kako?

Peace, ljubav bok!

Jack ,ne ga srat ,maš ti velik pojma ,daleč od tega da bi te želel podcenjevat ,znaš veliko več kot znam jaz ,sam ne mi pa govorit da je zaščita luči potrebna ker je luč 700ojrov .....:D

Šmeki pa si za motorje pa če se na trepalnice mečeš :P

No pa dajva....

Ne splača ,ker ti ta denar ta zaščita tam kjer se boš vozil ne bo povrnila,če me pa vprašaš ali bi jo dal sam gor ,definitivno :DToda tisto mrežasto in ne steklo oz. karkoli že je,dela tak grdo odbojno svetlobo okrog robov ,mrežca pa zgleda bolj tako robustna in mi bolj paše gor ,že zaradi samega motorja . 

P.S. motorizem je luksuz ,dodatna oprema še večji ,splača se samo zaradi ........

 

12143322_693491444120554_8089697794405140490_n.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Meni je osebno GS z šipco dosti lepši kot z mrežico, Adventure pa lih obratno, no z šipico niti ga nisem videl vendar mrežica paše :D 

 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!