Kmet2 Objavljeno Februar 9, 2016 Opozori Objavljeno Februar 9, 2016 pred 1 uro, vandrovec pravi: ...jaz teh dodatkov na motorju ne rabim. Seveda da ne ti rajši nastaviš ventile
vandrovec Objavljeno Februar 9, 2016 Opozori Objavljeno Februar 9, 2016 pred 4 minutami, Kmet2 pravi: Seveda da ne ti rajši nastaviš ventile BMW pač zahteva vsako leto pooblaščen servis. Japonci niso tako zahtevni... Kmet2 1
ftp Objavljeno Februar 12, 2016 Opozori Objavljeno Februar 12, 2016 On 9. 2. 2016 at 1:32 PM, HyperJack said: EVOTECH PERFORMENCE, samo kapo dol, ponovno presenečen nad kvaliteto. MACHINE ART pa druga firma pred katero dam kapo dol. Zaščita celo 2 € cenejša kot original BMW. Prav tako ob prevrnitvi nudi več zaščite od originalne zaščite. Celotni notranji del je obdan z debelo termo gumo, ki absorbira pritisk. Samo še privijači je treba Kje si nabavil? Si že montiral, če ja, daj sliko kako zgleda na motorju. Lp
HyperJack Objavljeno Februar 12, 2016 Opozori Objavljeno Februar 12, 2016 pred 1 uro, ftp pravi: Kje si nabavil? Si že montiral, če ja, daj sliko kako zgleda na motorju. Lp EvoTech performence NippyNorman NIsem še montiral, kakor sneži zunaj še ne izgleda da bi se mi kam mudilo PrimozC 1
PrimozC Objavljeno Februar 12, 2016 Opozori Objavljeno Februar 12, 2016 Če koga zanima skupni nakup iz Evotech performance naj me kontaktira. Drugače pa koda za popust na njihovi strani (-10%) je facebook2016. Lp
mtko Objavljeno Februar 13, 2016 Opozori Objavljeno Februar 13, 2016 Pr men pa še tkole Joker, Kmet2 in robinhood 3
motolover Objavljeno Februar 13, 2016 Opozori Objavljeno Februar 13, 2016 Posebni modeli za VB, omejena serija, sto kosov vsakega. sayo in jany 2
tonystx Objavljeno Februar 13, 2016 Opozori Objavljeno Februar 13, 2016 pretiravajo z rdečim zicem. ampak barvno kombinacijo nalepk so pa men ukral. čeprav sem jo imel le v glavi. Kmet2 1
motolover Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 Vaje je v živo lep, zdaj je predstavljen v Londonu.
motolover Objavljeno Februar 15, 2016 Opozori Objavljeno Februar 15, 2016 Vredno pogledati cel filmček gsxf750 in jany 2
jany Objavljeno Februar 15, 2016 Opozori Objavljeno Februar 15, 2016 Ta makedam nakoncu pa z vsakim podobnim motorjem spelješ DAMI34 in Kmet2 2
UnionJack Objavljeno Februar 15, 2016 Opozori Objavljeno Februar 15, 2016 za eu in bližnjo okolico je odličen, za dr_speed .ov BAM in une mostove je pa AT oz Y pomoje boljša izbira. Kmet2 1
KyoKon Objavljeno Februar 17, 2016 Opozori Objavljeno Februar 17, 2016 Ali sta original stranska kufra z nosilcem enaka za normalen GS kot za adventure? S slike se mi zdi isto, tista blenda za lukno je itak pod prtlažnikom za adventure. Imam samo prtlažnik od ADV.
Kmet2 Objavljeno Februar 17, 2016 Opozori Objavljeno Februar 17, 2016 Če na navadnega montiraš železje potem ja,sam sem iz gsa po ral dol to železje in dal gor plastične od navadnega...
motolover Objavljeno Februar 17, 2016 Opozori Objavljeno Februar 17, 2016 56 minutes ago, KyoKon said: Ali sta original stranska kufra z nosilcem enaka za normalen GS kot za adventure? S slike se mi zdi isto, tista blenda za lukno je itak pod prtlažnikom za adventure. Imam samo prtlažnik od ADV. Nosilec za sovoznikove stopalke je treba zamenjati. Cca 150€.
KyoKon Objavljeno Februar 17, 2016 Opozori Objavljeno Februar 17, 2016 pred 21 minutami, motolover pravi: Nosilec za sovoznikove stopalke je treba zamenjati. Cca 150€. Imam samo tisti železni prtljažnik od GSA, ostalo je GS, se pravi če si umisliš original stranske kufre od BMW je treba druge nosilce za tačke, če prav razumem? Še ena slika od moje kolibe.
motolover Objavljeno Februar 17, 2016 Opozori Objavljeno Februar 17, 2016 Za starega ne bi vedel, pri LC je to sigurno. GS ima nosilce stopalk sovoznika primerne za Vario kovčke, Adventure za alu kovčke. Če hočeš dati na Adventurja Vario kovčke (in obratno), moraš zamenjati tudi nosilce. Pokliči kateregakoli BMW prodajalca in ti bo povedal kako je stvojim modelom!
vandrovec Objavljeno Februar 17, 2016 Opozori Objavljeno Februar 17, 2016 Odletelo mi je par kosov od motorja oz., sem jih izgubil. Zanima me, kje ponavadi naročate original rezervne dele. Na pooblaščenem servisu ali kje preko spleta, kot je npr. ta stran: http://www.ascycles.com/Illustrated_catalog2/MicroList.aspx?id=51558&catID=&catname=&bindName=Windshield&bindCat=46_0842 Hvala
Ferrarist Objavljeno Februar 17, 2016 Opozori Objavljeno Februar 17, 2016 pred eno uro, motolover pravi: Za starega ne bi vedel, pri LC je to sigurno. GS ima nosilce stopalk sovoznika primerne za Vario kovčke, Adventure za alu kovčke. Če hočeš dati na Adventurja Vario kovčke (in obratno), moraš zamenjati tudi nosilce. Pokliči kateregakoli BMW prodajalca in ti bo povedal kako je stvojim modelom! Če se prav spomnim, mislim da pri staremu potrebuješ samo nosilce kovčkov, sovoznikove tačke so namreč privarjene na grušt in ne vijačene kot pri LC modelih Kmet2 1
motolover Objavljeno Februar 17, 2016 Opozori Objavljeno Februar 17, 2016 1 hour ago, vandrovec said: Odletelo mi je par kosov od motorja oz., sem jih izgubil. Zanima me, kje ponavadi naročate original rezervne dele. Na pooblaščenem servisu ali kje preko spleta, kot je npr. ta stran: http://www.ascycles.com/Illustrated_catalog2/MicroList.aspx?id=51558&catID=&catname=&bindName=Windshield&bindCat=46_0842 Hvala Kar pri nas, deli so v par dneh tu in če bi po pomoti naročil napačnega, lahko zamenjaš. vandrovec 1
KNNMS Objavljeno Februar 17, 2016 Opozori Objavljeno Februar 17, 2016 Pozdravljeni! Ali bi lahko prosim kdo izmeril porabo toka svojega motorja v mirovanju (gs ali gsa do l13). Se pravi: baterija preko A-metra kontakt na 1, da se elektronika postavi in izklop kontakta ter ključ ven. Zanima me poraba po par minutah brez kontakta. Hvala.
KyoKon Objavljeno Februar 17, 2016 Opozori Objavljeno Februar 17, 2016 (popravljeno) pred 1 uro, KNNMS pravi: Pozdravljeni! Ali bi lahko prosim kdo izmeril porabo toka svojega motorja v mirovanju (gs ali gsa do l13). Se pravi: baterija preko A-metra kontakt na 1, da se elektronika postavi in izklop kontakta ter ključ ven. Zanima me poraba po par minutah brez kontakta. Hvala. In v čem / kje imaš težavo? Popravljeno Februar 17, 2016. Popravil KyoKon
Kmet2 Objavljeno Februar 17, 2016 Opozori Objavljeno Februar 17, 2016 pred 4 urami, KyoKon pravi: Imam samo tisti železni prtljažnik od GSA, ostalo je GS, se pravi če si umisliš original stranske kufre od BMW je treba druge nosilce za tačke, če prav razumem? Še ena slika od moje kolibe. Če bi tu gor želel dati originalne kovčke od GSA bi moral dodati še stranske železne nosilce! Če pa bi želel dati stranske vario plastične pa bi moral odstranit ta železni nosilec ki ga imaš in dodati tam nha zadnjih tačkah take plastike v katere pride zataknjen kovček .......tako se spomnim jaz iz svojega GSA ,prodal sem forumašu vse železje iz GSA ki si ga je montiral na navadnega GS -a jaz pa sem dal gor plastične original vario kovčke. Ferrarist 1
KyoKon Objavljeno Februar 17, 2016 Opozori Objavljeno Februar 17, 2016 pred 6 minutami, Kmet2 pravi: Če bi tu gor želel dati originalne kovčke od GSA bi moral dodati še stranske železne nosilce! Če pa bi želel dati stranske vario plastične pa bi moral odstranit ta železni nosilec ki ga imaš in dodati tam nha zadnjih tačkah take plastike v katere pride zataknjen kovček .......tako se spomnim jaz iz svojega GSA ,prodal sem forumašu vse železje iz GSA ki si ga je montiral na navadnega GS -a jaz pa sem dal gor plastične original vario kovčke. Kmet, sej kufri so od GS-a, ne od GSA,
KNNMS Objavljeno Februar 17, 2016 Opozori Objavljeno Februar 17, 2016 pred 15 minutami, KyoKon pravi: In v čem / kje imaš težavo? Ob odvzemu kontakta je poraba 200mA in po cca 20 sek. pade na 70mA. Zdi se mi, da je poraba prevelika.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se