motolover Objavljeno Februar 21, 2016 Opozori Objavljeno Februar 21, 2016 13 minutes ago, tonystx said: Tako ja. Trgovčki sklepajo, da če imamo za nov motor damo lahko malo več za gumo. Totalno zgrešeno razmišljanje. Trenutno iščem povišanje krmila. Tisti,ki ste ga že montirali : se obnese, se splača vgradit ? Prej bi rekel, da je na trg majhen in najbrž še uvoznik ne dobi takih cen, kot diler v Nemčiji. Poviške od Touratecha dobim ta teden in takoj, ko montiram ti povem ali ti dam za zapeljati. Meni originalen položaj ne odgovarja, če hočem sedeti bolj pokonci, moram imeti stegnjene roke, če se nagnem naprej je drža prisiljena in ni za veliko km. Mogoče imam za ta gigantski motor prekratke roke.
tonystx Objavljeno Februar 21, 2016 Opozori Objavljeno Februar 21, 2016 Problem nastane ko na motorju stojim. Če bi dal gor TKC gumo bi še krmilo povišal. Za na jadranko je čist fajn tko kot je. Next mi je všeč in položaj na motorju je malenkost boljši, če si nagnjen naprej. Če so naložil gor tolk tehnike bi pa še elektronsko nastavitev krmila
motolover Objavljeno Februar 21, 2016 Opozori Objavljeno Februar 21, 2016 V stoje sem itak prekratek. Edina predelava, ki jo delajo na GSih za enduro šole je povišanje balance in zavorna stopalka od GSA, če ne štejem zaščit za cilindre.
dejcpob Objavljeno Februar 21, 2016 Opozori Objavljeno Februar 21, 2016 Zdravo sem po novem ponosni lastnik bmw 1200gs L.2006, pa me malce zanima če ima kdo mogoče service manual za tale motorček. Drugače pa zaenkrat kokr sm probal motor res top in ni mi žal
motolover Objavljeno Februar 21, 2016 Opozori Objavljeno Februar 21, 2016 30 minutes ago, dejcpob said: Zdravo sem po novem ponosni lastnik bmw 1200gs L.2006, pa me malce zanima če ima kdo mogoče service manual za tale motorček. Drugače pa zaenkrat kokr sm probal motor res top in ni mi žal Tu ga imaš: R1200GS 2006 Manual
dejcpob Objavljeno Februar 21, 2016 Opozori Objavljeno Februar 21, 2016 Full hvala za tole, drugače sm tole že najdu, jest sm bolj iskal servis manual za ventile štelat, pa to... hvala res
motolover Objavljeno Februar 21, 2016 Opozori Objavljeno Februar 21, 2016 To je na CDjih, če se ne motim.
dejcpob Objavljeno Februar 21, 2016 Opozori Objavljeno Februar 21, 2016 A jebi ga... No hvala za odgovor iščem naprej
Ferrarist Objavljeno Februar 21, 2016 Opozori Objavljeno Februar 21, 2016 Sesalni ventili 0.15, izpušni 0,30
Davorin Objavljeno Februar 22, 2016 Opozori Objavljeno Februar 22, 2016 Ali potrebuješ kaj takega? servis Desno zgoraj piše na koliko km delajo. Maintenance schedule je iz servisa in za osebno orientacijo se da razbrati, kdaj in kaj početi. LINK za RepROM je pa tukaj.
MariborBMW Objavljeno Februar 22, 2016 Opozori Objavljeno Februar 22, 2016 pred 12 urami, dejcpob pravi: Full hvala za tole, drugače sm tole že najdu, jest sm bolj iskal servis manual za ventile štelat, pa to... hvala res V priponki boš našel vse. Jaz sem jih nastavil "v nulo"... Nastavitev ventilov.pdf
dejcpob Objavljeno Februar 22, 2016 Opozori Objavljeno Februar 22, 2016 EEE to super hvala zdej pa v akcijo. Še jermen pa vsa olja pa bo full servis.
HyperJack Objavljeno Februar 23, 2016 Opozori Objavljeno Februar 23, 2016 Toti se mi res dopade: Bi bilo treba uvozit iz nemčije. Cena 639 € kar je nekoliko ceneje kot Akrapovič, samo skoraj malo premalo razlike, da bi se odločil za nakup...zdej sem v precepu jany 1
FrigoFrops Objavljeno Februar 23, 2016 Opozori Objavljeno Februar 23, 2016 Sam bom montiral takšnega Kmet2 1
dejcpob Objavljeno Februar 23, 2016 Opozori Objavljeno Februar 23, 2016 kakšno olje pa kej nalivate v svoje mopede GS letnik 2005, vidim da vsi bolj ponujajo castrol za tele mašine kot pa vse ostalo
motolover Objavljeno Februar 23, 2016 Opozori Objavljeno Februar 23, 2016 (popravljeno) 1 hour ago, FrigoFrops said: Sam bom montiral takšnega Lep, mene je skrbelo, da se bodo praskice preveč videle na črni podlagi. Zato sem se odločil za tega. Popravljeno Februar 23, 2016. Popravil motolover HyperJack, Kmet2 in UnionJack 3
motolover Objavljeno Februar 23, 2016 Opozori Objavljeno Februar 23, 2016 1 hour ago, dejcpob said: kakšno olje pa kej nalivate v svoje mopede GS letnik 2005, vidim da vsi bolj ponujajo castrol za tele mašine kot pa vse ostalo Sosed ima R1100S in daje Castrol POWER 1 4T 15W-50. Slučajno vem, ker sem mu ga pred kratkim prinesel iz Nemčije. Mašina je po zasnovi enaka tvoji.
Ferrarist Objavljeno Februar 23, 2016 Opozori Objavljeno Februar 23, 2016 Danes so praktično vsa olja priznanih proizvajalcev dovolj kvalitetna. V mojega 1200GS 2004, sem dal Motul 7100. Zakaj? Enostavno. Zato, ker je bilo tako olje že prej noter. Najslabše je tankat vsakič drugo olje, pa četudi so vsa izmed teh olj superduperkvalitetna. Lp Wakasaki 1
motolover Objavljeno Februar 23, 2016 Opozori Objavljeno Februar 23, 2016 4 minutes ago, Ferrarist said: Najslabše je tankat vsakič drugo olje, pa četudi so vsa izmed teh olj superduperkvalitetna. Zanima me ozadje teorije zakaj naj bi bilo najslabše če menjaš olja.
MariborBMW Objavljeno Februar 23, 2016 Opozori Objavljeno Februar 23, 2016 pred 6 minutami, motolover pravi: Zanima me ozadje teorije zakaj naj bi bilo najslabše če menjaš olja. To tudi mene zanima...
Ferrarist Objavljeno Februar 23, 2016 Opozori Objavljeno Februar 23, 2016 (popravljeno) @motolover Ker ima vsako olje neko svojo sestavo različnih aditivov. Olje je povečini itak pač olje, k sami "kvaliteti" običajno največ pripomore "recept" za aditive. Ko uporabljaš določeno olje, določen aditiv preprečuje nabiranje umazanije/saj na oljne kanale , drugi aditiv topi saje, tretji umazanijo, četrti naredi določen film na stenah cilindra, (ta je tisti, ki je kriv da se kregamo katero olje je boljše-katerega manj spije), peti naredi film na prestavah itd itd itd. No, teli aditivi pa so od različnih proizvajalcev, na različnih osnovah, imajo različno delovanje, in zato je načeloma najboljše da ko enkrat uporabljaš eno zadevo, se te tudi držiš. Ni pa to neko dejstvo, ki bi v nasprotnem primeru imelo neke katastrofalne posledice, pomenilo da motor zariba ali kaj podobnega. Je pač samo en tak "dobronamerni nasvet" proizvajalcev, mehanikov, itd. Podobno kot tisto da se avta s turbino ne ugaša takoj, da se ne tera hladnega ipd.... Lp Popravljeno Februar 23, 2016. Popravil Ferrarist thumper, Wakasaki, Kmet2 in 2 others 5
jany Objavljeno Februar 23, 2016 Opozori Objavljeno Februar 23, 2016 Tudi za motor imaš določeno kakšne aditive in standarde mora olje dosegat da ga lahko uporabljaš. Ko sem imel Z750 so vlili notri Bardahl (ki ni slabo olje) vendar ni imelo vseh standardov katere so za tisti motor zahtevali, rezultat je bil da ko sem kje zniževal prestave je v 1. ostajal vzvod tačke dol (kot da bi notri avtomat od menjalnika zaštekal) ko sem vlil ven in dal Motul 5100 ki je imel vse potrebne standarde je zadeva delala kot je morala.
vandrovec Objavljeno Februar 23, 2016 Opozori Objavljeno Februar 23, 2016 pred 3 urami, dejcpob pravi: kakšno olje pa kej nalivate v svoje mopede GS letnik 2005, vidim da vsi bolj ponujajo castrol za tele mašine kot pa vse ostalo Motorex polsintetika 15W/50
Kmet2 Objavljeno Februar 23, 2016 Opozori Objavljeno Februar 23, 2016 pred eno uro, MariborBMW pravi: To tudi mene zanima... Probaj v starega GS z solidno kvoto km naliti sintetiko ,prej pa je bil mineralc ...........poraba olja se drastično poveča . Nč narobe ,motor prav tako dela ,mogoče še lepše ,sam moraš pa kakšen litrček vedno sabo na 1000km izletu ...zakaj se to zgodi je pa delno že odgovoril Ferarist. Wakasaki 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se