Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

pred 7 urami, Kmet2 pravi:

Probaj v starega GS z solidno kvoto km naliti sintetiko ,prej pa je bil mineralc ...........poraba olja se drastično poveča . Nč narobe ,motor prav tako dela ,mogoče še lepše ,sam moraš pa kakšen litrček vedno sabo na 1000km izletu ...zakaj se to zgodi je pa delno že odgovoril Ferarist.

Lani sem dal noter Castrol 10 50, pred tem klical na Castrol. Res je, da je popapal več olja, bojda zaradi tega, ker sintetika odstrani snovi, ki jih polsintetika ali mineralc ne. Načeloma, tako Castrol, ni v tem nič narobe...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, MariborBMW pravi:

Lani sem dal noter Castrol 10 50, pred tem klical na Castrol. Res je, da je popapal več olja, bojda zaradi tega, ker sintetika odstrani snovi, ki jih polsintetika ali mineralc ne. Načeloma, tako Castrol, ni v tem nič narobe...

 

Sej pravim da ni nič narobe ,sam papa pa več in pri starih zvoženih boxerjih se to kar pozna (občutno) !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 58 minutami, MariborBMW pravi:

Lani sem dal noter Castrol 10 50, pred tem klical na Castrol. Res je, da je popapal več olja, bojda zaradi tega, ker sintetika odstrani snovi, ki jih polsintetika ali mineralc ne. Načeloma, tako Castrol, ni v tem nič narobe...

 

teoretično je tako med življensko dobo olja :

mineralno olje maže bolje , sintetično slabše . mineralno olje dosega življensko dobo samo nekih 30-35% sintetike ... poraba mineralnega olja pri velikih zračnostih med batom , batnimi obročki in valjem motorja je manjša , pri sintetiki večja ..torej je izbira olja v večini odvisna od pričakovane kilometraže in količine prtljažnega prostora za olje za dolivat..

za zračno/oljno hlajen motor sva na enakem agregatu - razlika 3 leta en na vplinjače drug z vbrizgom - prišla jaz in drug lastnik enakega motorja - mehanik - do iste ugotovitve : namesto tovarniško predpisane gradacije 10w40 dava za naše - višje poletne temperature kot angleške - olje z gradacijo 10w50 .. s tem sva znižala max doseženo temperaturo olja pri visokih temperaturah okolice ko je motocikel obremenjen - sploh pri vožnji v klanec s polno obtežitvijo - in pri stanju na mestu poleti - pri mojem je ta razlika iz 120stC padla na max doseženih 109stC na istem odseku ceste pod istimi - o enakimi - pogoji okolja..s tem se seveda avtomatsko doseže , da se olje zaradi temperaturnih obremenitev ne izrabi prehitro..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni je pa obratno. Do 100kkm je 1150gs trošil med 3 in 4 l na 10kkm (servisni interval) original Castrol mineralno.

Prešel na Motul polsintetiko in se je poraba zmanjšala na 1,5l na 10kkm. Sedaj pa motor ima 157kkm.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, kasti pravi:

Kaj pa kaj takega?

 

mivv.jpg

Tole je tudi že bila opcija ja. Samo sem se potem bolj nagibal k BODISU zaradi velikosti. To pomeni, da ima zvok globji. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam s ferrarist-om in kmet2-jom.

Mislim, da v 2005 r1200gs povsem ustreza 20w50, namreč tudi na servisih tega vlivajo in tista original pakunga olja za boxer-je BMW je z oznako 20w50.

Drugače pa mislim, da je važno da je druga cifra 50 pol pa vseeno kaj je spredaj je to 10w je to15w je to20w,

motor se zato nebo uničil, kot je omenil kmet2 lahko se le poveča želodček od motorja.

Popravljeno . Popravil Wakasaki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, ftp pravi:

Prešel na Motul polsintetiko in se je poraba zmanjšala 

Tudi meni se je s polsintetičnim oljem poraba olja zmanjšala

Nadomestni vijak našel v Merkurju za 2€

20160224_161058.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DinDiin pravi:

Khm...kaj tocn gledamo? :blush:

Gledaš zaščito hladilnika (prva slika je samo hladilnih) in podaljšek sprednjega blatnika.

20160227144913.jpg

Upam, da se zdej kej boljš vidi =)

Popravljeno . Popravil HyperJack
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še tisto originalno šus plato zamenjaj s kako bolj ADV izgledom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Kmet2 pravi:

Še tisto originalno šus plato zamenjaj s kako bolj ADV izgledom.

Ja veš da, kaj pa rabiš šus plato na cesti :D.

Tist k hoče ADV izgled, si ADV.ja kupit :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi ADV nima kaj prida plate.

Danes sem izkoristil slabo vreme za malo igračkanja in namontiral sledeče TT zadevice: zložljivi ogledali, spojlerja zaščite rok, povišek balance, škatlo za orodje, zaščito izpuhov in zaščito cilindrov. Slik ni, ker še nisem končal, jutri verjetno vržem gor še izpuh. Prej bi rad stehtal originalnega in novega. 

Šus plato čakam, zaščito hladilnika , kardana in povečavo stranske tačke tudi. Pri TT najverjetneje čakajo ladjo iz Hong Konga. ace.gif

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, HyperJack pravi:

Ja veš da, kaj pa rabiš šus plato na cesti :D.

Tist k hoče ADV izgled, si ADV.ja kupit :P

Aja sory ,sem mislil da bi bilo tudi to  primernopoleg vse druge ADV navlake na njem :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Kmet2 said:

Aja sory ,sem mislil da bi bilo tudi to  primernopoleg vse druge ADV navlake na njem :winkiss:

Dobra, masivna in težka (po možnosti litoželezna) šus plata izdatno pomaga pri znižanju težišča. Vsi cestni motorji bi jo morali imeti za izboljšanje voznih lastnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, Snecer pravi:

Litoželezna?

 

Ja kakšna pa? Ko si lačen se ustaviš, zakuriš ogenj, jo odšraufaš z mopeda et voila...

28_copy1.jpg.d900532828dd4625d73822b2c1f

:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Kmet2 pravi:

Aja sory ,sem mislil da bi bilo tudi to  primernopoleg vse druge ADV navlake na njem :winkiss:

Očitno si me z nekom zamešal, ni mi čisto jasno, katero ADV opremo imam jaz na motorju da bi moral dodat še šus plato..?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, HyperJack pravi:

Očitno si me z nekom zamešal, ni mi čisto jasno, katero ADV opremo imam jaz na motorju da bi moral dodat še šus plato..?

Pozab,vidim da ima Snecer kar prav,enim po nabavi uber aless stroja izgine humor ..:D...lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, cikadina pravi:

je mislu karbonsko šuš plato k je bolj u tvojem stilu :P

 

Cika tole je še vse v planu ;)

 

pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

Pozab,vidim da ima Snecer kar prav,enim po nabavi uber aless stroja izgine humor ..:D...lp

Nevem kaj to pomeni uber aless in me tud ne zanima. :D. Mam pa čist zdrav smisel za humor, včasih še preveč :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!