Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno
pred eno uro, motolover pravi:

Jaz sem se odločil za to zaščito za kardan. Pride prav tudi v primeru, ko ga na tleh obračaš in ni potem spodaj vse spraskano. 

IMG_4219_zpssxrk3btc.jpg

Tu se malo bolje vidi, ker je črna na srebrni podlagi: Touratech

celo lukno maš u kardanu :(

Objavljeno
pred 4 urami, HyperJack pravi:

Tkole pa zgleda nameščena zaščita cilindrov, paše ko ata na mamo, vredno svojega denarja.

20160412124045.jpg

uff..še nedolžne krivine...

Objavljeno
pred 9 minutami, siks pravi:

uff..še nedolžne krivine...

so po vožnji še vedno iste =)

povprečna poraba 5 l =)

Objavljeno
Pravkar, HyperJack pravi:

so po vožnji še vedno iste =)

povprečna poraba 5 l =)

moje so tut iste-barvaste

poraba 7,5

Objavljeno

Bele obrobe na feltna kr pašejo moram rečt...kljub svetlemu platišču :P

20160412125717.jpg

Objavljeno

Lepo zgleda, nič kaj kozolčarski, upam da ne boš namestil cevnih zaščit :D

Objavljeno
Ob 25. 5. 2015 at 8:52, tjordan1 pravi:

hej a bi se mogoče potrudil tudi na mojem gs-u to zamenjati?

Verjetn si v tem času to že zrihtal če pa nisi pa se javi.

 

lp

Objavljeno

jooj to je pa tko fukiš izpadlo =), še malo popravim krivulje nalepke, pa bo pasalo ko ata na mamo. Papa zlate vilčke, welcome "carbon" fibers. Kvalitena 3M folija bo zadržala kamnčk al pa ptiča, daš nalepke dol, pa maš nove vilce :P

Če kdo rabi, naj piše =)

img-20160418-wa0005.jpg

Objavljeno
pred 21 urami, HyperJack pravi:

Papa zlate vilčke, welcome "carbon" fibers. 

Sploh mi ni všeč, če mi plačaš, se ne bi vozil s takimi vilicami...:P

Objavljeno
pred 43 minutami, mtko pravi:

Dela, tko spredaj kot zadaj, so pa vsaj spredaj mal trše kot original, 110 eur za komplet motor

Po občutku: boljše od original vgradnje, slabše...???

Objavljeno
pred 21 minutami, u-r-o-s pravi:

Tudi jaz, od lani za 1x BP

Enako, ravno tako sem menjal cel komplet. Na začetku so malo piskale, dokler se niso prilagodile disku. 

Menda so plave (modre) malo mehkejše, manj časa zdržijo, pa manj diske obrabljajo?

pred 3 minutami, kasti pravi:

Po občutku: boljše od original vgradnje, slabše...???

Sam nisem občutil razlike, nisem pa prepričan, če so bile prej original not, nekje jih še imam...

Objavljeno
pred 30 minutami, kasti pravi:

Po občutku: boljše od original vgradnje, slabše...???

Zadaj mislim, da je zlo enak, ker je tako original kot Brembo rdeč sinter obloga, spredaj mam pa občutek, da so malenkost trše kot original, prime boljš, zarad tega pa disk mal bl trpi. Sem pa vidu že motor k so ble original v 12.000 fuč.

Plave smo pa tud že probal, za zadaj jih sploh ne priporočajo, za spredaj so pa res mehkejše, samo feltna je pa skoz črna

Objavljeno
pred 9 minutami, mtko pravi:

Zadaj mislim, da je zlo enak, ker je tako original kot Brembo rdeč sinter obloga, spredaj mam pa občutek, da so malenkost trše kot original, prime boljš, zarad tega pa disk mal bl trpi. Sem pa vidu že motor k so ble original v 12.000 fuč.

Plave smo pa tud že probal, za zadaj jih sploh ne priporočajo, za spredaj so pa res mehkejše, samo feltna je pa skoz črna

Na Brembovi podstrani BikeConfigirator tako ali tako predlagajo rdeče.

http://moto.brembo.com/en/results/bmw/r-1200-gs/1200/2008/pads/front

 

Hvala za deljene izkušnje!

Objavljeno
pred 2 urami, kasti pravi:

Jaz jih uporabljam zadnjih 100K km...dela BP. Zadnje so očitno malo bolj mehke. Jih kar hitro pobere pri meni, ampak zadnji disk je pa še kot nov. Prej uporabljal še TRW ploščice, vendar so diske spredaj čisto zbrazdale, pa vse je bilo črno. Tega pri teh Brembo Sinter ploščicah ni videti. Aja, pa zadnje ploščice vsaj pri meni po nekaj zaporednih zaviranjih niso več rdeče, ampak se tista rdeča barva dobesedno skuri. Držijo pa.

Še ena zanimivost, kar se diskov tiče. Morda komu prav pride:

Prve diske sem menjal že pred časom z novimi originalnimi in sem dobil tak vtis ....:SS

Zavorni učinek je bil sicer dober, ampak so pa tudi tresli. Karkoli si poizkušal narediti, je še vedno rahlo potresavalo. Nato sem za nasvet vprašal Gašperja Čarmana in mi je dejal, da originalnih diskov za BMW ne kupovat, ker je dosti primerov tresenja. Zakaj? Zato ker ima BMW pač drugačno, preveč togo vpetje prvih diskov. Tovarniška prva vgradnja so menda še ok, kasneje pa so težave. Sem potem tudi sam na tujih forumih zasledil, da je kar precej tega. Tako sem upošteval njegov nasvet in nabavil potem nove diske od TRW in sicer tip MTS 357 FS. Ravno oznaka FS označuje Floating System, pomeni da je disk vpet preko klasičnih puš. Ko sem premontiral doma diske in šel na prvo testno vožnjo, mi je skoraj "prihajalo".... adijo potresavanje, niti najmanše vibracije! Pa nisem nič drugega naredil, kot samo originalne diske dal dol in nove gor. Guma, platišče, vse je ostalo enako! Če me občutek ne vara, pa te še bolj suvereno grabijo kot original Brembo diski. Še dve slikici iz mojega motorja:

20160421_155514.jpg20160421_155525.jpg

No, toliko da veste.

Lp.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

..in sintrane ploščice ne "jejo" diskov preveč?

Objavljeno
pred eno uro, siks pravi:

..in sintrane ploščice ne "jejo" diskov preveč?

men so na kawi...in to brembove, ki jih tut brembo predlaga za točno taisti tip motorja

Objavljeno
pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

men so na kawi...in to brembove, ki jih tut brembo predlaga za točno taisti tip motorja

ja za tebe vem...skala pa pravi?

Objavljeno

Dokler je v garanciji, ne priporočam. Nasploh chip tuningov na svoja vozila ne dajem, če hočeš več konj, kupiš močnejši motor :) 

Objavljeno
pred 21 urami, skalaprava pravi:

Jaz jih uporabljam zadnjih 100K km...dela BP. Zadnje so očitno malo bolj mehke. Jih kar hitro pobere pri meni, ampak zadnji disk je pa še kot nov. Prej uporabljal še TRW ploščice, vendar so diske spredaj čisto zbrazdale, pa vse je bilo črno. Tega pri teh Brembo Sinter ploščicah ni videti. Aja, pa zadnje ploščice vsaj pri meni po nekaj zaporednih zaviranjih niso več rdeče, ampak se tista rdeča barva dobesedno skuri. Držijo pa.

Še ena zanimivost, kar se diskov tiče. Morda komu prav pride:

Prve diske sem menjal že pred časom z novimi originalnimi in sem dobil tak vtis ....:SS

Zavorni učinek je bil sicer dober, ampak so pa tudi tresli. Karkoli si poizkušal narediti, je še vedno rahlo potresavalo. Nato sem za nasvet vprašal Gašperja Čarmana in mi je dejal, da originalnih diskov za BMW ne kupovat, ker je dosti primerov tresenja. Zakaj? Zato ker ima BMW pač drugačno, preveč togo vpetje prvih diskov. Tovarniška prva vgradnja so menda še ok, kasneje pa so težave. Sem potem tudi sam na tujih forumih zasledil, da je kar precej tega. Tako sem upošteval njegov nasvet in nabavil potem nove diske od TRW in sicer tip MTS 357 FS. Ravno oznaka FS označuje Floating System, pomeni da je disk vpet preko klasičnih puš. Ko sem premontiral doma diske in šel na prvo testno vožnjo, mi je skoraj "prihajalo".... adijo potresavanje, niti najmanše vibracije! Pa nisem nič drugega naredil, kot samo originalne diske dal dol in nove gor. Guma, platišče, vse je ostalo enako! Če me občutek ne vara, pa te še bolj suvereno grabijo kot original Brembo diski. Še dve slikici iz mojega motorja:

20160421_155514.jpg20160421_155525.jpg

No, toliko da veste.

Lp.

Katere bi bile ok za letnik 2007 ABS?

Objavljeno
pred 3 urami, solorider pravi:

Katere bi bile ok za letnik 2007 ABS?

TRW MST239FS ....to bi bilo za tvojega GS-a

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!