Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno

Drgač pa zdej se mi svet full zapira, ker ljudje okol mene mislijo, da zdej k mam BMW.ja, da mam full dnarja in da sem big boss..pa se nočjo družit z mano :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

A je že kdo opazil da se kakšenkrat motor ob vžigu (predhodno nastavljen na 2 čeladi) najprej spusti in ponovno dvigne.

Motor je Adv 2016

Objavljeno
5 minutes ago, ftp said:

A je že kdo opazil da se kakšenkrat motor ob vžigu (predhodno nastavljen na 2 čeladi) najprej spusti in ponovno dvigne.

Motor je Adv 2016

Meni ni se noben tega naredil (2013-2016).

Servis-tester vabi

Objavljeno
2 hours ago, Sorty said:

je že kdo preizkusil tole?

 

Čemu naj bi služilo? Zmanjševanju vibracij, za tiste, ki imajo prevelike dlani,...?

Objavljeno

Moje ročke so že precej zdelane zato jih imam polimane z gripom

Objavljeno

za tistih 300€ grem raje 2x v dolomite pa se vozim z povitimi ročkami

Objavljeno (popravljeno)

Za menjavo obrabljenih ročk ni potrebno "zlatarjem" plačevat 300€.

Tule kupiš in menjaš sam. Ostalih 275€ pa porabiš v Dolomitih.

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
7 hours ago, MiNa said:

Za menjavo obrabljenih ročk ni potrebno "zlatarjem" plačevat 300€.

Tule kupiš in menjaš sam. Ostalih 275€ pa porabiš v Dolomitih.

Dobra informacija, ko in če bom potreboval. Po 21k km izgledajo kot nove, ne vem kdaj jih bom sploh znucal.

Objavljeno

Na mojem pri 100Kkm, sicer F-u, je leva ročka skoraj brez "profila", desna pa kot nova.

Objavljeno

Malo je odvisno tudi od rokavic. Sem imel ene z grobo zaščito dlani, za primer padca, ki so uničevale ročke. 

Objavljeno

Ročko kupiš novo roko pa ne  :whistle:. 

Objavljeno
1 minute ago, MiNa said:

Ročko kupiš nove roke pa ne  :whistle:. 

Drži, vseeno so rokavice različne in ni treba, da trgajo ročke.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
On 9/5/2016 at 10:50 AM, ftp said:

A je že kdo opazil da se kakšenkrat motor ob vžigu (predhodno nastavljen na 2 čeladi) najprej spusti in ponovno dvigne.

Motor je Adv 2016

Zadnjič mi je naredil isto, do zdaj še nisem opazil, kasneje tudi ne več. Najbrž se kaj resetira in ponovno nastavi. Zmeraj ga imam samo na eno čelado, na poti pa je bil  nastavljen na čelado in prtljago. 

So ti ga pogledali in če so, kaj so rekli?

Pred potjo so mi zamenjali levo stikalo za menije, na poti sem ugotovil, da zdaj ne dela ogrevanje leve ročke. Bo treba spet na obisk. 

Objavljeno
Ob 6. 9. 2016 at 15:48, MiNa pravi:

Na mojem pri 100Kkm, sicer F-u, je leva ročka skoraj brez "profila", desna pa kot nova.

tole mi ne gre v glavo :fredyjecar: a imaš ti gas na levi?  

Objavljeno
18 hours ago, motolover said:

Zadnjič mi je naredil isto, do zdaj še nisem opazil, kasneje tudi ne več. Najbrž se kaj resetira in ponovno nastavi. Zmeraj ga imam samo na eno čelado, na poti pa je bil  nastavljen na čelado in prtljago. 

So ti ga pogledali in če so, kaj so rekli?

Pred potjo so mi zamenjali levo stikalo za menije, na poti sem ugotovil, da zdaj ne dela ogrevanje leve ročke. Bo treba spet na obisk. 

Sem opazil 2 krat. Nisem bil še na servisu ker sem pred kratkim napravil na 10kkm po tem pa se je začelo.

Objavljeno
1 hour ago, ftp said:

Sem opazil 2 krat. Nisem bil še na servisu ker sem pred kratkim napravil na 10kkm po tem pa se je začelo.

Jutri grem na reklamacijo zaradi ogrevanja leve ročke in jih bom povprašal glede spuščanja in dviganja.

Objavljeno
12 minutes ago, motolover said:

Jutri grem na reklamacijo zaradi ogrevanja leve ročke in jih bom povprašal glede spuščanja in dviganja.

Boš povedal kaj pravijo.

Objavljeno

Tako so povedali: Spust in dvig se zgodita redko in ko se, se zaradi padca napetosti. ESA potrebuje veliko toka, če ga ni na voljo, se zgodi, kot se je tebi večkrat in meni do zdaj enkrat. Mogoče ne voziš dovolj in se baterija preveč izprazni. Jaz ga ob daljših pavzah brez vožnje vedno priklopim na polnilec.

Glede leve ročke, kjer je ogrevanje nehalo delati, so dali na tester, ki je pokazal napako in naročili novo ročko. 

Objavljeno
16 minutes ago, motolover said:

Tako so povedali: Spust in dvig se zgodita redko in ko se, se zaradi padca napetosti. ESA potrebuje veliko toka, če ga ni na voljo, se zgodi, kot se je tebi večkrat in meni do zdaj enkrat. Mogoče ne voziš dovolj in se baterija preveč izprazni. Jaz ga ob daljših pavzah brez vožnje vedno priklopim na polnilec.

Glede leve ročke, kjer je ogrevanje nehalo delati, so dali na tester, ki je pokazal napako in naročili novo ročko. 

Hvala za poročanje. :OK:

4 mesece 12kkm, hmja lahko bi več in to z veseljem.

Se pa to zgodi na poti, ponavadi po kakšnem postanku na črpalki.

Saj če se nič ne spreminja, ne bi smelo rabit elektrike, ali pač...

Objavljeno

Nisem električar zato ne morem delati pametnih zaključkov. Najbrž bi nam GSXF750 najbolje razložil. Meni se je zgodilo prvič pri dobrih 23k km. Nikoli preje, nikoli pozneje. Danes je bil motor na testerju zaradi ročke in razen nedelovanja ogrevanja, ni pokazalo nič. Če bi bila kaka težava, bi pokazalo. Ali se ti to zgodi, ko motor vžgeš ali pri ugasnjenem? Jaz se ne spomnim kako je bilo pri meni, najbrž se je zgodilo, ko sem ga vžgal.

Zdaj sem se spomnil, da vedno, razen na tej poti vozim v nastavitvi ena čelada. Torej je motor pri meni vedno na najnižji višini. Kako imaš ti nastavljenega?

Objavljeno

Meni se je to dogodilo parkrat, vse v zadnjih 2 kkm. Ker se večinoma vozimo na daljše poti v dveh, ga v začetku dam na dve čeladi dokler ne pridem domov. Dokler smo naokoli je na dveh čeladah doma ali pa ko sem sam pa ena.

Objavljeno

Odsvetujem nakup stranskega spoilerja PUIG. Sicer je hud, sam kaj škoda k ga delajo šalabajzerji. Artikel je zaradi svoje površinske strukture občutljiv. Seveda je prišel do mene spraskan. Da ne govorimo o aluminijastih štancanih delih...vse spraskano, še aluminijasta sta iz različne serije. Še dobro, da sem ga lahko vrnil...

škoda..

20160915204020.jpg

20160915203901.jpg

20160915203825.jpg

20160915203658.jpg

velik dnarja, za še več šalabajzerije.

Objavljeno
Ob 4. 8. 2016 at 16:52, motolover pravi:

Tvoja višina je več kot zadovoljiva. V bistvu so motorji in avti delani za modele po "JUSu" kot smo včasih rekli. 175 do 185 je nekje ideal za večino motorjev.

Končno sem enkrat po JUS-u :D tudi jaz nameravam kupiti GS pa so mi odsvetovali, da sem premajhen 175cm

Se da kaj spustit ta motor al moram začet visoke pete nosit :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!