Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 minuto, HyperJack pravi:

Ko pa esa nastavim na dva pol sem pa ko balerinka :D

enako, ko nastavim za dva sem na prstičima :D

sam pol natrpam kufre, pa moja se gor usede, pa je spet qul.

Je pa res, da ko gre moja dol jo uporabim za manevriranje, sploh za rikverc pride prekleto prav

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno
pred 48 minutami, roxsas pravi:

Imajo vsi letniki nastavljiv sedež po višini ker tvoj se mi zdi predelan ali se motim

Vsi letniki !  Novi LC se nastavijo nižje kot stari vodno oljno hlajeni !

Objavljeno
Ob 24. 4. 2015 at 11:14, M@to pravi:

Nabavil sem tole šipo. Super zadeva, priporočam. Cena je pa tudi znosna 100€ šipa, kupil pa sem še dodatne nosilce, ki vse skupaj še ojačajo - 40€

Ali ima kdo na GS LC gume Pilot road 4 trail? Izkušnje?

 

Hvala!

Objavljeno
pred 33 minutami, M@to pravi:

Nabavil sem tole šipo. Super zadeva, priporočam. Cena je pa tudi znosna 100€ šipa, kupil pa sem še dodatne nosilce, ki vse skupaj še ojačajo - 40€

Ali ima kdo na GS LC gume Pilot road 4 trail? Izkušnje?

 

Hvala!

Prosim lepo za slike! se odločam za nakup.

Objavljeno
Ob 5. 9. 2016 at 12:05, Sorty pravi:

Moje ročke so že precej zdelane zato jih imam polimane z gripom

Moje so ratale popaste in parkrat bi kmal bedarijo naredu s sklopko zaradi tega. Zdej sem gas povil s trakom za loparje, drugo ročko pa s svilenim izolirbandom za avtoštrom (ne leze ven lepilo!) Aja, pa na gasu mam tole:

https://www.louis.de/artikel/scottoiler-gasgriffergaenzung/10019598?list=226097541

Objavljeno
20 minutes ago, M@to said:

Moje so ratale popaste in parkrat bi kmal bedarijo naredu s sklopko zaradi tega. Zdej sem gas povil s trakom za loparje, drugo ročko pa s svilenim izolirbandom za avtoštrom (ne leze ven lepilo!) Aja, pa na gasu mam tole:

https://www.louis.de/artikel/scottoiler-gasgriffergaenzung/10019598?list=226097541

Ali nimaš tempomata? Popaste postanejo vsake, če motor puščaš v poletni vročini na soncu. 

Prejšnji teden sem pod garancijo dobil novo levo ročko, ker je nehala greti. Zdaj lepo vidim koliko je razlike med desno, ki ima 26k km in levo, ki je nova. Prav veliko desna ni obrabljena.

 

Objavljeno
pred 28 minutami, motolover pravi:

Ali nimaš tempomata? Popaste postanejo vsake, če motor puščaš v poletni vročini na soncu. 

Prejšnji teden sem pod garancijo dobil novo levo ročko, ker je nehala greti. Zdaj lepo vidim koliko je razlike med desno, ki ima 26k km in levo, ki je nova. Prav veliko desna ni obrabljena.

 

Imam tempomat, ampak tole uporabljam stalno, s tempomatom pa veš kako je. Naučil sem se dva prsta držati na ročici zavore, tista dva, ki pa ostaneta na gasu, pa začneta s časom bolet. S temle pa "navijaš" gas z dlanjo in ni treba stiskat ročke. Meni je tole dobro naloženih 10€ :) Tudi jaz sem bil skeptičen, ko sem pa probal in se malo navadil, ga pa ne dam več dol.....

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 4 urami, M@to pravi:

Imam tempomat, ampak tole uporabljam stalno, s tempomatom pa veš kako je. Naučil sem se dva prsta držati na ročici zavore, tista dva, ki pa ostaneta na gasu, pa začneta s časom bolet. S temle pa "navijaš" gas z dlanjo in ni treba stiskat ročke. Meni je tole dobro naloženih 10€ :) Tudi jaz sem bil skeptičen, ko sem pa probal in se malo navadil, ga pa ne dam več dol.....

Na prejšnjem sem imel tudi jaz tole gor in je tudi meni bla fajn zadeva. Na tegale pa nisem še nataknil, čeprav je v predalu.

Objavljeno

Na prednjem delu GS 1200 let. 2012 sem našel dva konektorja ki nista uporabljena. Prvi se nahaja pod oljnim hladilnikom,drugi pa v bližini troblje. Mogoče kdo ve za kaj sta namenjena. Potrboval bi plus vezan na ključ ,ali pa na kratke luči,ker sem pred kratkem montiral dodatne givi lučke.

konektor 2.jpg

konektor pod oljnim hladilnikom.jpg

konektor zadnja stran.jpg

konektor.jpg

konektor2 lokacija.jpg

konektor2 prednja stran.jpg

lokacija konektorja.jpg

Objavljeno

se da komu na LC-ju pomerit med vijaki na kestlu 20161009_085411.jpg

Objavljeno
2 hours ago, Wakasaki said:

se da komu na LC-ju pomerit med vijaki na kestlu 20161009_085411.jpg

od srede do srede vijaka je 50mm.

Objavljeno
pred 14 urami, motolover pravi:

od srede do srede vijaka je 50mm.

odlično res hvala.

Aja a je to na adv ali na neadv

Objavljeno
1 minute ago, Wakasaki said:

odlično res hvala.

Aja a je to na adv ali na neadv

ADV model 2016.

 

Objavljeno
pred 4 minutami, motolover pravi:

ADV model 2016.

 

najlepša hvala

Objavljeno

Ma kater na LC.ju sprednjo šajbo od Puiga?

Objavljeno
1 hour ago, HyperJack said:

Ma kater na LC.ju sprednjo šajbo od Puiga?

TonySTX, če se ne motim. Samo on ima ADV.

Bi rad višjo šipo? Meni originalna kar odgovarja, le če dam sedež na višje (zelo redko), malo bolj šumi okoli pese. :)

 

Objavljeno (popravljeno)

Na GSA sem montiral spoiler (Puig) in turbulenc ni več (192 cm). Dodal sem še opornik, da je šipa mirnejša (predvsem pri vožnji za kamionom)

YNnW3P.jpg

Popravljeno . Popravil nemo
Objavljeno
pred 9 urami, motolover pravi:

TonySTX, če se ne motim. Samo on ima ADV.

Bi rad višjo šipo? Meni originalna kar odgovarja, le če dam sedež na višje (zelo redko), malo bolj šumi okoli pese. :)

 

Rad bi temno šajbo, original je predraga, puigova se mi oblikovno dopade, le prevelika je. Kar pa ni problem, dokler imam doma proxxona, bi jo tako ali tako obrezal na velikost kot je originalna. 

Objavljeno
4 hours ago, nemo said:

 

YNnW3P.jpg

kako si zadovoljen z TKC70? Spomladi me čaka menjava.

Objavljeno

Zelo sem zadovoljen, zdaj vozim tretji set, dva sem zvozil na KTM 1290. Na asfaltu drži kot Attack2, na makadamu dobro grabi. Zdržijo cca 10.000km. Razmerje price/performance je boljše od konkurence. Se razume, po moji oceni. Dopuščam tudi drugačna mnenja (MS folklora)

Kot je videt iz fotke, sem Anakee snel dol takoj, še preden sem prevzel motor. Jutri grem v Maroko in so TKC precej primernejše za makadam, ki je v planu

Objavljeno

Meni je zadnja TKC 70 zdržala 13.000km, za kakih 1.000km naravnost bi še bila v redu. Vožnja z njo zadnjih 2.000km ni bila več prijetna, v ovinkih se je zelo čudno vedla.  Sprednja je v kleti in jo mogoče še uporabim, ker ima juica še za vsaj kakih 4.000km. Zdaj sem na AK3, ker sem imel eno zadnjo še na zalogi, ni to-to, ampak za porabiti za ture bo v redu. Zadnja več kot 8.000km itak ne zdrži. Vozim se solo in redko otovorjen, tudi sam tehtam z opremo cca 85kg.

Greš v Maroko s strajektom? Jaz bi v tem primeru dal TKC 80, ki so za pesek mnogo boljše. Za po cesti do dol in tam naokoli je TKC 70 prava izbira. 

Objavljeno
pred 8 urami, HyperJack pravi:

Rad bi temno šajbo, original je predraga, puigova se mi oblikovno dopade, le prevelika je. Kar pa ni problem, dokler imam doma proxxona, bi jo tako ali tako obrezal na velikost kot je originalna. 

Sej sem vedel , ne gre se za funkcionalno uporabnost , pri tebi je vse v lepoti ,estetiki pa tud če trpiš zaradi tega :OK: Caaare :lol1:

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!