Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno
Ob 9. 10. 2016 at 19:09, Wakasaki pravi:

se da komu na LC-ju pomerit med vijaki na kestlu 20161009_085411.jpg

Na navadnem R1200GS je razdalja med vijakoma 50mm (to kar meriš gor na sliki, med nasprotnima pa 100mm

20161014_201143.jpg

 

Objavljeno
pred 3 urami, Kmet2 pravi:

Sej sem vedel , ne gre se za funkcionalno uporabnost , pri tebi je vse v lepoti ,estetiki pa tud če trpiš zaradi tega :OK: Caaare :lol1:

Pri originalni mi take turbolence dela...za tistih par km na leto..kot praviš, važn, da lepo zgleda =), 

Objavljeno
Ob 13. 10. 2016 at 21:50, HyperJack pravi:

Ma kater na LC.ju sprednjo šajbo od Puiga?

Ja, jest jo imam. Sorry, k ti nisem slik prpopal.. pozabu :slap: Tale slika je z neta, pa še nekaj jih je. Lahko pa poslikam svojo šipo. A te kakšen del posebej zanima, al samo tko na splošno?

10007423_810_INET01_14.JPG?_ga=1.2225801

Objavljeno
pred 5 minutami, M@to pravi:

Ja, jest jo imam. Sorry, k ti nisem slik prpopal.. pozabu :slap: Tale slika je z neta, pa še nekaj jih je. Lahko pa poslikam svojo šipo. A te kakšen del posebej zanima, al samo tko na splošno?

 

Zanima me kako zgleda ko ie sajba v spodnji poziciji. Sprednji del, pa s profila ce bi slo :). Hvala

Objavljeno

Nove TKC 70 za GSW in GSWA odstopim po nabavni ceni (prednja 89,70, zadnja 125,70) in Karoo 3 (prednja 79,30, zadnja 96,30) če kdo potrebuje. Jih imam na zalogi, kupil prejšnji mesec, zdaj bom dal gor Avon Trailrider, da jih preizkusim.

Objavljeno

A je normalno da je menjalnik v N poziciji in ko stisneš in ko spustiš ročico sklopke se sliši KLAK in to precej glasno?

Objavljeno
25 minutes ago, alfie said:

A je normalno da je menjalnik v N poziciji in ko stisneš in ko spustiš ročico sklopke se sliši KLAK in to precej glasno?

ni

Objavljeno

Odvisno....če je še zračno hlajen model, potem ni nujno da je kaj narobe. Pri teh modelih je mehanika precej bolj robata, kot pri novih LC modelih.

Objavljeno
pred 9 urami, skalaprava pravi:

Odvisno....če je še zračno hlajen model, potem ni nujno da je kaj narobe. Pri teh modelih je mehanika precej bolj robata, kot pri novih LC modelih.

Nikoli tega počelo ! L2012 

Objavljeno (popravljeno)
pred 14 urami, Kmet2 pravi:

Nikoli tega počelo ! L2012 

Dej nehi no,

Nikoli tega počelo. L 2005 :worship:

Popravljeno . Popravil KyoKon
Objavljeno

Stisneš sklopko se menjalnik ustavi,ko pa jo spustiš pa zavrti gred menjalnika.

Če sklopko spustiš na brzake je itak klonk .....

 

Objavljeno

Vseskozi to počne (letnik 2008)

Objavljeno

 

Ob ‎20‎.‎10‎.‎2016 at 6:33, Kmet2 pravi:

Nikoli tega počelo ! L2012 

Stvar bi bilo potrebno slišati v živo...vse ostalo je zgolj ugibanje. Pa pri motorju, ki ima nekaj kilometrine za sabo, se lahko s časom pojavi tudi kak dodaten zvok v mehanizmu prenosa. Na primer že sama sklopka malo drugače oddvaja pri večjem št. kilometrov, kot pri novem motorju, zato verjamem da pri tvojem novem motorju (Kmet2) ni bilo nikoli nič slišati.

Če med vožnjo sicer ni čutiti kakšnih vibracij, potem najbrž ni kake hude panike. Takole na prvo žogo bi ugibal, da njegova sklopka morda ni več najnovejša (že stanjšana lamela sklopke) in mu zato ob stisku ročice popolnoma oddvoji lamelo sklopke od košare in ohišja sklopke, kar pomeni,da se vrtenje vstopne gredi na menjalniku popolnoma ustavi. Ko pa ročico sklopke ponovno popusti, lamela zagrabi v trenutku in se gred in zobniki tudi v hipu zavrtijo. Ker je v mehanizmih prisotno nekaj zračnosti, se zasliši morda ravno ta zračnost kot "klonk", ko se menjalnik spet zavrti.

Pri meni se je z leti in kilometrino lahko slišal rahli "klonk" ob stisku in popuščanju sklopke. Sedaj, ko je nova lamela montirana, pa tega ni več slišati.

Lahko ropota tudi vzvod (štangica), ki gre od hidravličnega cilindra preko votle stopne gredi na košaro in pritiska na vzmet skopke. Ta vzod ima v sredini nataknjen en filc ki služi ravno temu, da ne ropota.

In tako bi najbrž lahko našteli še kar nekaj potencialnih možnosti, kaj ropota....

No, lahko mu pa že jutri crkne menjalnik...ali kardan......saj je vendar govora o BMW :kva2: 

 

 

Objavljeno

Letnik 06,prevoženih 55000km,imel sem ga na testni vožnji in ti zvokovi mi niso bili ravno všeč,moja fjr deluje lepše,priznam pa da se zelo lepo pelje.....

Objavljeno
1 hour ago, alfie said:

Letnik 06,prevoženih 55000km,imel sem ga na testni vožnji in ti zvoki mi niso bili ravno všeč,moja fjr deluje lepše,priznam pa da se zelo lepo pelje.....

Ne primerjaj štiricilindrskega agregata z dvo. 

Objavljeno

Tip ima 100% prav 

SUV ni terenec

______________

Me je zrajcala kar je objavil Klemen Putar, pa da ne bi zdaj koga užalil začenjam novo temo: Long way je eden boljših primerovna katerem se da videt zakaj je GS najslabša varianta za potovanje po svetu.

V Mongoliji kamermanu crkne GS ker pri varjenju počenega okvirja skurijo elektroniko. Kupijo mu ruski 650 ccm moped. Potem pa jih vidiš po mongolskih kolovozih: kamerman z lahkoto prdi mimo ta hujšega blata, dva modela z GSji pa ščijeta kri. GSje so do cilja še parkrat švasali. V Afriki... V Sudanu mu zabije amortizer takoj, ko so zapeljali iz asvalta na makadam. Konstantno težave zaredi teže.

GS fanatiki, dajte se sprijaznit: ne gre da bi vam bili fouš, ker si motorja ne moremo privoščiti. GS je najslabša izbira za potovanje, ker je pretežek preokoren, štrleči cilindri na ozkih prehodih motijo. V oceni uporabnosti GSja sem nekje prebral: lažje gre skozi oviro, kot se ji izogne. Če je ovira 2 m nasutega peska na dobri cesti, ali pa 1 meter dolga blatna luža, potem OK, vendar če je luža predolga enkrat zmanjka momenta. Skozi skalo pa ne bo šlo. Jih srečam v Afriki: ne more po pesku, ker je pretežek, ne gre na makadam, ker je preokoren. Kar vidiš na fotkah nastane nekako takole: potujejo po asfaltu, potem pa kramo pustijo v hotelu in se grejo preseravat na sipine 50 m od ceste. Verjetno je najboljša zadeva ta trenutek KTM 690, če pa gledamo razmerje cena - kvaliteta pa je tu Yamaha XT660.

Za tiste, ki še niste bili v tretjem svetu... pradstavljajte si, da si v Sloveniji in je avtocestni križ v bistvu en mal boljši makadam, ali pa zelo zelo slab asfalt. Regionalne ceste so nekaj, čemur lahko z precej domišlije še rečeš cesta, medtem, ko so lokalne ceste nekaj takega, kot suhe struge rek. Koliko lepot Slovenije opaziš, če se pelješ čez Slovenijo samo po avtocesti. Je treba it na kakšno lokalno cesto, če hočeš kaj videt. Poleg tega so ljudje ob glavnih prometnicah čisto drugačni od tistih v zabačenih vaseh. V velikih mestih te hoče vsak nategniti, globoko v puščavi, ali pa visoko v hribih pa je motorist bog.

Če bi imel 30.000 za GSja... Bi kupil 660XT in 25.000 porabil na potovanju.  """

Objavljeno
pred 14 urami, alfie pravi:

Letnik 06,prevoženih 55000km,imel sem ga na testni vožnji in ti zvokovi mi niso bili ravno všeč,moja fjr deluje lepše,priznam pa da se zelo lepo pelje.....

ja verjamem, fjr vs gs v primerjavi prizvokov..bokser vs 4-inline...tudi menjalniku....suha sklopka.....hja gs ma par klonkov, kateri pa v večina primerih niso okvara ampak lastnost-stanje izdelka.

V enem dnevu se jih navadiš....haha vsaj jaz sem se in je edino kar me moti in se sprašujem, zakaj ga nisem prej kupil?

Objavljeno

Nejc74 bravo,sploh tisto z malim mora da je res  . Ta prosen se vtika v prav vse , če narediš 1200km pljuva ,če voziš GS pljuva ...ma debilen v 3pm :dry:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
41 minutes ago, nejc74 said:

Ma cel sestavek je bolj kot ne bulshit in nepotrebno pljuvanje. Pa ne zato, ker bi narobe ocenil sposobnost vozil (čeprav precej nabija) ampak ker projicira svojo formulo zabave in avanture na vse.

 

Al si narobe prebral, al pa narobe razumel sestavek...

Napisano leti predvsem na primernost tezke in okorne krave za relativno  easy "offroad"/of the beaten track avanturo, ceprav avtor mesa hruske in jabolka z metanjem v isti kos endure in tezkokategorne kvazi enduro potovalnike.

Kar se pa formule zabave in aventure tice..."vsako tele ima svoje vesele".  Mislim, da sem nekje zasledil enega angleza/americana kateri potuje po svetu z Ducatijem 1098. Lani ali predlani sem srecal v Crni Gori dekle na Vespi. Kupila novo Vespico v Italiji in potuje v Indijo.  Pa si ti misli kaj je turing in kaj ne. Bolj kot ne je predvsem odlocitev in mindset, da odrines na tako avanturo. Vse ostalo je stvar osebnih preferenc in denarja.

BTW: S take spremstvom kot sta ga imela Ewan McGregor and Charley Boorman na LWD in LWA grem okrog sveta z MZjem al pa lih s cimerkol mi dajo.

 

 

Popravljeno . Popravil Nearrain
Objavljeno

Mogoce, da sem narobe razumel, ampak recimo, da sem se obregnu v njegov stavek ze takoj na zacetku:

"...Long way* je eden boljših primerov na katerem se da videt zakaj je GS najslabša varianta za potovanje po svetu"

to je citat iz njegovega sestavka.

Ne bom se vtikal v ostale zadeve, iz vec razlogov:

- ker sem motorističen zelenec,

- se nisem vozil GSja

- bi zgledalo kot da kujem v zvezde tocno ta motor, pa mi je precej vseeno zanj

Tudi meni je jasno, da je KTM 690 ali Y 660XT neprimerno bolj uzivaski za slabse ceste, boh ne daj off road, ampak kdo sploh trdi nasprotno? To je tisto kar me moti, zato sem napisal da je sestavek bulshit, kdo sploh trdi da je GS ultimate motor za off-road? Obstaja pa cel kup ljudi, ki pisejo clanke, da ni.

Bi omenil, da ko sem iskal primeren motor za na pot sem obrnil pol interneta in prebral prevec clankov, od katerih jih je polovica omenjala da GS je pa res slab motor za na pot. Ne spomnim se prav nobenega, ki bi trdil, da GS je pa "the maschine" za ceste tretjega sveta. Polovica ljudi, ki se je zmrdovala nad predragim GS-om pa se je odpravljala na pot s predelanimi malimi endurami v katere so vlozli delov v vrednosti polovice nove GS-ke.

*Long way je televizijska oddaja, namenjena zabavi gledalcev. Tako kot ostale oddaje je tudi v tej cel kup poenostavljanja in manipulacij. Kdo sploh verjame vsemu kar vidi na TV. V bistvu so bili ustvarjalci prekleto odprti glede tezav z motorji na poti.

Dam se eno slikco, da bo lepsa sobota v sluzbi :)

Day_34 031.jpg

Objavljeno (popravljeno)

 

Mea Culpa

K s tretjim ucom pogledam... zelo nerodno sem se izrazil v prvem postu kjer sem popnil sestavek. 

Da se tud s kravo marsikam zlezt...sam...ko se "ustavis"...se pa zares ustavis ;)

Par restrospektiv . . .

12066038_935369939862699_4968098902128904313_n.jpg

Na tem klancku ( na fotki zgleda cist nedolzen) se nisem ustavil zarad fotke. Mal . . . no ja . . . konkrektno sem se zaplezal in ni dost manjkalo, da bi prespal tukaj. Vec kot pol ure sem rabil, da sem "skidal/spucal" 10 metrov sodra do solidne podlage na kateri se je dalo nato speljat v klanec. 

1483968_876906012375759_3441141597940633492_o.jpg

Da se . . . lil tko kot z Mitaskami po snegu...Da se, ni pa misljeno za to   ...

Popravljeno . Popravil Nearrain
Objavljeno
pred 11 urami, Wakasaki pravi:

ja verjamem, fjr vs gs v primerjavi prizvokov..bokser vs 4-inline...tudi menjalniku....suha sklopka.....hja gs ma par klonkov, kateri pa v večina primerih niso okvara ampak lastnost-stanje izdelka.

V enem dnevu se jih navadiš....haha vsaj jaz sem se in je edino kar me moti in se sprašujem, zakaj ga nisem prej kupil?

Jaz sem hotel povedati le to da moja fjr se pelje zelo lepo in nisem nikoli posvečal toliko pozornosti gs-u(toliko mi je grd da mi je lep-pravim jaz)tudi zaradi teh debat o okvarah gs-ov,ampak po nenačrtovani preizkušnji gs-a sem se navdušil nad njim,res da pod obrati trese-vibrira ampak pelje se zelo lepo kar sem bil zelo presenečen pa še žena je izjavila da gre lepše v ovinek in da ima lepši razgled kot na fjr,nisem rabil dan ampak 15 min in sva bila že na ti z motorjem in sedaj je res vprašanje na mestu zakaj ga nisem še kupil?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

BMW R1200GS 2005

Ekola, sej vse že piše, pa vseeno, določene zadeve so starejše, pa da mal osvežimo situacijo.

Katero olje dajete v menjalnik in katero v diferencial. Jaz imam tole spodaj.

80w-90 menjalnik, 75w-140 diferencial

20161024_203057.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!