Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno
pred 11 urami, KyoKon pravi:

BMW R1200GS 2005

Ekola, sej vse že piše, pa vseeno, določene zadeve so starejše, pa da mal osvežimo situacijo.

Katero olje dajete v menjalnik in katero v diferencial. Jaz imam tole spodaj.

80w-90 menjalnik, 75w-140 diferencial

20161024_203057.jpg

Ima BMW diferencial? A ni to kotni prenos (dva zobnika) z hipoidnim ozobljenjem?

Potemtakem nekakšno olje za hipoidno ozobljene prenose....Katero od obeh je primernejše - 2.?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
3 minutes ago, MiNa said:

Ima BMW diferencial? A ni to kotni prenos (dva zobnika) z hipoidnim ozobljenjem?

Potemtakem nekakšno olje za hipoidno ozobljene prenose....Katero od obeh je primernejše - 2.?

Še na servisu govorijo o menjavi olja v diferencialu, čeprav to ni to. ;)

Notri se daje Castrol Syntrans Transaxle 75W-90. Cena 10,90€ za liter. Na servisu za isto olje računajo 39€ za liter.

Objavljeno (popravljeno)

Letos v menjalniku in kardanu isto:

mot.jpg

 

 

 

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno
pred 11 urami, MiNa pravi:

Ima BMW diferencial? A ni to kotni prenos (dva zobnika) z hipoidnim ozobljenjem?

Potemtakem nekakšno olje za hipoidno ozobljene prenose....Katero od obeh je primernejše - 2.?

No ja k nede sej se razumemo, Povsod se govori diferencial, seveda pa mislim in govorim za kotni prenos, in ne o krdanu, on je na suhem, dokler ti kakšen semering ne spusti. :cool:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 22. 10. 2016 at 7:42, Nearrain pravi:

Tip ima 100% prav 

SUV ni terenec

______________

Me je zrajcala kar je objavil Klemen Putar, pa da ne bi zdaj koga užalil začenjam novo temo: Long way je eden boljših primerovna katerem se da videt zakaj je GS najslabša varianta za potovanje po svetu.

V Mongoliji kamermanu crkne GS ker pri varjenju počenega okvirja skurijo elektroniko. Kupijo mu ruski 650 ccm moped. Potem pa jih vidiš po mongolskih kolovozih: kamerman z lahkoto prdi mimo ta hujšega blata, dva modela z GSji pa ščijeta kri. GSje so do cilja še parkrat švasali. V Afriki... V Sudanu mu zabije amortizer takoj, ko so zapeljali iz asvalta na makadam. Konstantno težave zaredi teže.

GS fanatiki, dajte se sprijaznit: ne gre da bi vam bili fouš, ker si motorja ne moremo privoščiti. GS je najslabša izbira za potovanje, ker je pretežek preokoren, štrleči cilindri na ozkih prehodih motijo. V oceni uporabnosti GSja sem nekje prebral: lažje gre skozi oviro, kot se ji izogne. Če je ovira 2 m nasutega peska na dobri cesti, ali pa 1 meter dolga blatna luža, potem OK, vendar če je luža predolga enkrat zmanjka momenta. Skozi skalo pa ne bo šlo. Jih srečam v Afriki: ne more po pesku, ker je pretežek, ne gre na makadam, ker je preokoren. Kar vidiš na fotkah nastane nekako takole: potujejo po asfaltu, potem pa kramo pustijo v hotelu in se grejo preseravat na sipine 50 m od ceste. Verjetno je najboljša zadeva ta trenutek KTM 690, če pa gledamo razmerje cena - kvaliteta pa je tu Yamaha XT660.

Za tiste, ki še niste bili v tretjem svetu... pradstavljajte si, da si v Sloveniji in je avtocestni križ v bistvu en mal boljši makadam, ali pa zelo zelo slab asfalt. Regionalne ceste so nekaj, čemur lahko z precej domišlije še rečeš cesta, medtem, ko so lokalne ceste nekaj takega, kot suhe struge rek. Koliko lepot Slovenije opaziš, če se pelješ čez Slovenijo samo po avtocesti. Je treba it na kakšno lokalno cesto, če hočeš kaj videt. Poleg tega so ljudje ob glavnih prometnicah čisto drugačni od tistih v zabačenih vaseh. V velikih mestih te hoče vsak nategniti, globoko v puščavi, ali pa visoko v hribih pa je motorist bog.

Če bi imel 30.000 za GSja... Bi kupil 660XT in 25.000 porabil na potovanju.  """

KTM ni imel jajc dati motorjev za long way round! Itak se za take poti izbere tam nekje 600 ccm, s čim manj elektronike.. (XT, Africa-stara...)

Objavljeno

Seveda pri KTM-u da niso meli jajc. Ker razen za dirkat in rebuild mašine na vsakih 5 ur KTM-i itak niso za nikamor :doze:

 

KTM 690 Enduro R - Suha teža 135kg, mokra teža 150 kg. BMW R 1200GS Adv - Suha teža 220kg, mokra teža 260kg.

Za razliko v ceni nabaviš novega 690, gor nabiješ rally kit in prtljago... pa si lih na ene 180 -190kg polno naložen. Pa še vedno ne dosežeš osnovne cene, sploh pa ne teže stock 'tanajboljšega mopeda na svetu'. Nimaš pa ogrevanih ročk, to je res. Če si bolj skromne sorte, pustiš 690 stock z nekaj nadgradnjami, pa ti razlika do GS-a plača lep kos RTW poti.

 

Nehajte japke pa hruške primerjat. Če vržeš polno natankanega stock GS-a Adv v grabo, rabiš dvigalo da ga ven dobiš. S polno naloženo > 300kg kravo pa se noben pri zdravi pameti ne bo spravil v resen teren. Ker bo nazaj prišel brez motorja. Lahko pa seveda kak lastnik GS-a Adv to proba, če meni ne verjame.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 16 urami, Wakasaki pravi:

l 2008. Saj po specifikacijah je tam tam, samo znamka je druga.

pred 5 urami, jskrablin pravi:

Nehajte japke pa hruške primerjat. 

Ne vem zakaj se vedno da GSa za primerjavo? Nekdo je omenil tenerejko, zakaj? Ker ima Yamaha bolj razvejano servisno mrežo po svetu in je tudi motor bolj podoben delovnemu živinčetu, kot neka specialka. Saj bi bil dober tudi kakšen ruski ali azijski motor brez elektronika, samo je ravno tako problem v rezervnih delih po svetu...seveda za "long way round"

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ne vem če bi mel ravno kardanarja :D

k1.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Jaz pa samo še kardanarja

:grupni:

:bike:

Mi lajki

 

Popravljeno . Popravil Wakasaki
Objavljeno
Ob 3. 11. 2016 at 21:45, Wakasaki pravi:

Jaz pa samo še kardanarja

:grupni:

:bike:

Mi lajki

 

Kle ti vsaj ketne ne ovije tja okol noge. :lol1:

Objavljeno
Ob 3. 11. 2016 at 19:38, Danilo D pravi:

Ne vem če bi mel ravno kardanarja :D

k1.jpg

Tole so posledice "karambola" ne pa "stojeloma" kot izgleda.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ta lom je posledica "karambola" kar se vidi iz detajlov na sliki, za prejšnjo objavo bi bil pa lahko tudi "strojelom" zaradi blokiranega kotnega prenosa (spremenjena barva ohišja okoli ležaja) 

IMG_0026.JPG

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 5 urami, MiNa pravi:

Tole so posledice "karambola" ne pa "stojeloma" kot izgleda.

Sej ni bistveno posledica česa je. Važno da slovenska fovšija dela in da nekateri lahko masturbirajo na take fotke ;)

Kot sem že 100000x napisal, vsak motor ima svoje prednosti in slabosti. Vsak je v določenih situacijah primernejši. En za dolge ture, drugi za makadame, tretji za hard. Kakorkoli, vsak ve zase kako se bo peljal, kje se bo peljal, in kar je skoraj VEDNO glavni pogoj, koliko je za to sposoben oz. pripravljen odštet.

Popravljeno . Popravil Ferrarist
Objavljeno

emmm

kot zelenec med kardanarji,

kako veš, če je bil vpoklic opravljen-flančna zadnje kolo?

Je vidna razlika med staro in novo varjanto

Objavljeno
4 minutes ago, Wakasaki said:

emmm

kot zelenec med kardanarji,

kako veš, če je bil vpoklic opravljen-flančna zadnje kolo?

Je vidna razlika med staro in novo varjanto

Poklici na BMW servis in naj preverijo preko VIN stevilke. Mora biti v racunalnilku (njihovi bazi), ce so menjali. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Kar sem jaz videl, stara je bolj kot bi bila rezkana, nova je odlitek

 

Stara:

p-20091204-1419-1361.jpg

 

Nova:

 

20150523_103759.jpg

Popravljeno . Popravil Ferrarist
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Je to tista prirobnica ali kaj že na zadnjem kolesu, vpoklic lansko leto?

Prej je bila iz aluminija po novem je iz železa (se ne spoznam na materiale). Kdor se spozna lahko ugotovi po materialu.  

Objavljeno
14 minutes ago, Nearrain said:

Poklici na BMW servis in naj preverijo preko VIN stevilke. Mora biti v racunalnilku (njihovi bazi), ce so menjali. 

""And heres the new versus old flanges shown in the pics below. Note the new item has a fibre thrower ring bonded to the flange, whereas the old part is simply a large diameter section of the flange metal. That appears to be the only difference, the brake disk mounting lugs are the same thickness.""

 

stara

r1200gs_rear_wheel_flange3.jpg

nova

r1200gs_rear_wheel_flange2.jpg

Objavljeno (popravljeno)
pred 8 minutami, Nearrain pravi:

""And heres the new versus old flanges shown in the pics below. Note the new item has a fibre thrower ring bonded to the flange, whereas the old part is simply a large diameter section of the flange metal. That appears to be the only difference, the brake disk mounting lugs are the same thickness.""

 

hmmm....zanimivo. Torej sem zaj****. Jaz sem že ene 3 ali 4 pogledal in so ble vse uni tipo odlitek, kot na mojih fotkah...a je možno da se od modela do modela razlikujejo?

Popravljeno . Popravil Ferrarist
Objavljeno

kolker js vem je razlika u materialu, tko so mi rekli na servisu ko sm peljal mojga na ta vpoklic

Objavljeno

razlika naj bi bila samo v materialu, aluminij, železo...kot sem že prej napisal. tako so mi povedali na servisu

Objavljeno
3 minutes ago, Ferrarist said:

hmmm....zanimivo. Torej sem zaj****. Jaz sem že ene 3 ali 4 pogledal in so ble vse uni tipo odlitek, kot na mojih fotkah...a je možno da se od modela do modela razlikujejo?

Sigurno je tudi drugaca litina.

Objavljeno (popravljeno)

Mislim da so meli vsi enako? Na k1200s so sneli  Al, zgedala je hi tech dirkalna,  rezkana iz kosa, gor so dali precej bol bedno zgledajoc Fe odlitek. obvestilo so mi poslali 2x priporoceno s povratnico. 

 

Test lahk nardis z magnetom?

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

Prvotne prirobnice so bile izdelane iz AL zlitine, oblikovane z postopkom ekstrudiranja in nato strojno obdelana na končno mero in obliko.

Novejše oz. zamenjane, pa so izdelane iz jeklene litine preoblikovane s postopkom kovanja in nato strojno obdelana na končno mero in obliko.

O preoblikovanju z postopki ekstrudiranja in kovanja AL zlitin, boste precej izvedeli tukaj,  ALU,

O preoblikovanju Fe zlitin z postopki kovanja pa tukaj,  Kovanje,

Oglejte si strani v priponkah izvedeli boste nekaj o postopkih obdelave kovin in videli boste, da je v moto in avto industriji vpete precej SLO znanja in dela.

 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!