Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno
pred 15 urami, motolover pravi:

Kar tja in pohiti, roba gre hitro. Jaz sem šel pogledati in je ravno nekdo pred mano kupil krasno Belstaff jakno za res smešno ceno. 

 

hvala letim

Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, solorider said:

Če pozabiš jakno pol lahko pozabiš na mizi tudi ključ, čelado itd  :rolleyes:

V teoriji lahko, v praksi ne, ker brez ključa ne vžge. Glede jakne in čelade je čisto možno. Poleti imam s seboj še eno jakno in hlače, da preoblečem če je prevroče. Včasih imam s seboj še eno odprto čelado, za šminkirati po rivi ;)

 

Popravljeno . Popravil motolover
Objavljeno (popravljeno)
pred 15 urami, motolover pravi:

Če je možno teoretično je tudi praktično.

V teoriji lahko, v praksi ne

tvoji aksiomi so pa zelo variabilni...

Popravljeno . Popravil nemo
Objavljeno
33 minutes ago, nemo said:

tvoji aksiomi so pa zelo variabilni...

Odvisno od vrste ključa, ki ga imaš. 

 

 

Objavljeno
pred 12 urami, Quest pravi:

Kayless. Vžgeš. Ključ imaš v jakni v žepu in pozabiš zapret zadrgo na žepu. Na avtocesti ti pade ven. Greš tankat, plačaš poizkusiš vžgat in nič. Kje je ključ? :hmm::angryrant1:

Resnični dogodek iz Cosmosa s testnim GSom. 

Če ključa ne zazna te na armaturki opozori, tudi, če je motor užgan. Ga imam in ga ne zamenjam za navadnega.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
1 minute ago, bmwr1200gs said:

Če ključa ne zazna te na armaturki opozori, tudi, če je motor užgan. Ga imam in ga ne zamenjam za navadnega.

Najbrž tisti, ki motor dobijo za testno vožnjo niti ne znajo tega pogledati. 

Objavljeno

Hvala za tvoj trud, da si izbrskal ta poučen video.

Noben sistem ni popoln. 

Jaz debate o keyless sistemu nisem razumel na način, da je keyless absolutna in nepogrešljiva izbira. Pogovarjamo se o prednostih in pomanjkljivostih. Tudi nismo debatirali o ranljivosti enega ali drugega sistema. Na te zadeve se ne spoznam in torej ne morem kvalificirano sodelovati. Opozoril sem le na nekatere tvoje trditve, ki niso pravilne. 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Motorja verjetno ne morejo odkleniti z ojačevalcem signala, ker že v osnovi ne nese daleč, pri avtih je to drugače. 

 

Objavljeno (popravljeno)

Ha,ha,ha ključ v tri plasti Alu-folije :slap:.

Sem se spomnil na Dudekovo pesmico .

"beži Dudek, beži Dudek, cug ti bo pobegnil. Nek pobegne, nek pobegne, karto imam v žepi".

 

Sicer pa tale "repliciranja" kode niso neka novost. To se je zlorabljalo že pri prvih "daljincih", ki so selovali še na IR....

Sicer pa kraja 250 kilskega motorja za "barabe ni nikakršen problem. Štirje vtaknejo dva količka v kolesa "vržejo" motor v kombi in odpeljejo. V vsakem primeru je uporaben, če ne za dugo, za rezervne dele.

 

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
1 hour ago, MiNa said:

Ha,ha,ha ključ v tri plasti Alu-folije :slap:.

Poglej na ebay, že prodajajo posebne etuije za daljince!

Objavljeno (popravljeno)
pred 14 urami, motolover pravi:

Najbrž tisti, ki motor dobijo za testno vožnjo niti ne znajo tega pogledati. 

in ti isti v gostilni pozabijo jakno! :lol1:

Popravljeno . Popravil solorider
Objavljeno
pred 11 urami, motolover pravi:

Motorja verjetno ne morejo odkleniti z ojačevalcem signala, ker že v osnovi ne nese daleč, pri avtih je to drugače. 

Tehnologija je popolnoma ista. In ja, avte se krade na tak način. Motorjev je pa verjetno premalo naokoli, da bi se splačalo (zaenkrat). https://www.wired.com/2016/03/study-finds-24-car-models-open-unlocking-ignition-hack/

 

Je manjša razliko od hekanja IR kode. Tile keyless 'ključi' konstantno oddajajo signal. In ta signal se lahko prestreže, ojača, ipd...  kar je tudi opisano v zgornjem članku. Pri hekanju IR signala pa si moral prestreči precej bolj usmerjen IR žarek v trenutku, ko je bil ta aktiven. 

Objavljeno
pred 19 minutami, jskrablin pravi:

Tehnologija je popolnoma ista. In ja, avte se krade na tak način. Motorjev je pa verjetno premalo naokoli, da bi se splačalo (zaenkrat). https://www.wired.com/2016/03/study-finds-24-car-models-open-unlocking-ignition-hack/

 

Je manjša razliko od hekanja IR kode. Tile keyless 'ključi' konstantno oddajajo signal. In ta signal se lahko prestreže, ojača, ipd...  kar je tudi opisano v zgornjem članku. Pri hekanju IR signala pa si moral prestreči precej bolj usmerjen IR žarek v trenutku, ko je bil ta aktiven. 

ni tako enostavno:P, ne zavajaj:dry:

Objavljeno (popravljeno)

Naslednji korak bo, da bo imel (ključ, kartica...) čitalnik prstnih odtisov...

in seveda to bo pri nekaterih Must Have.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

ma ne vem .. načeloma pozdravljam nove moderne tehnologije, ampak pri motorju pa je vseeno nek poseben feeling, ko daš ključ not in obrneš .. :wub: že "lcd cajgarji" so mi ......

kako pa z kartico balanco zakleneš? :hmm:;)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 11 minutami, builder pravi:

ni tako enostavno:P, ne zavajaj:dry:

Itak da ni čisto enostano. Sam če je nagrada za trud dosti velika, pol se marsikaj naredi. Pri ADAC so demonstrirali delujoče prestrezanje signala, na razdalji do 90 metrov med ključem in avtom. Cena materiala potrebnega za to - 225 USD. Pa niso prvi, ki jim je kaj takega uspelo. Tehnologija za to je precej osnovna brezžična tehnologija s kratkim dosegom, ki deluje na znanih frekvencah. Ker na paket velikosti ključa nekih blazno zmogljivih čipov ne moreš stlačiti, so varnosti ukrepi (enkripcija, dolžina in hitrost menjave kod) tudi precej omejeni. Dodaten varnostni problem so ključi, ki omogočajo odklepanje brez pritiska na gumb - ti vseskozi oddajo nek signal. In to se lahko prestreže in analizira, lahko se ga preko ojačevalca pošlje malo naokoli, ipd...

Nekdo, ki služi lepe denarje s krajo in preprodajo luksuznih vozil pa seveda ima na voljo sredstva, s katerimi lahko financira razvoj naprav namenjenih hekanju zaščite. To je resen biznis, ni tu govora o nekih posameznikih, ampak organizacijah.

Pravkar, Texo pravi:

ma ne vem .. načeloma pozdravljam nove moderne tehnologije, ampak pri motorju pa je vseeno nek poseben feeling, ko daš ključ not in obrneš .. :wub: že "lcd cajgarji" so mi ......

kako pa z kartico balanco zakleneš? :hmm:;)

Servomotor oz elektronska ključavnica zaklene balanco v nek položaj, ko se motor izklopi. Isto je narejeno v avtomobilih brez klasičnega ključa.

Objavljeno

glede one debate okoli pozabljene kartice, ko je motor že prižgan .. saj verjetno moped javi, tudi ko je prižgan, da je kartica izven dosega? ali? nardit je enostavno, verjetno so se spomnili na to ..

edit: sem spregledal ..

16 hours ago, bmwr1200gs said:

Če ključa ne zazna te na armaturki opozori, tudi, če je motor užgan. Ga imam in ga ne zamenjam za navadnega.

 

Objavljeno (popravljeno)

Ne vem sicer kako je zadeva pri motorjih. Vozim avte z keylessom že najmanj 15 let. Nobenega problema. Tudi če je baba imela kartico v žepu, ko sem jo na šiht peljal, ko je stopila iz vozila in je bilo vozilo v pogonu je piskalo ko zmešano, da kartica ni v dosegu, tako da te nebuloze, da se odpelješ, pa komaj na pumpi pogruntaš, da ključa ni,  so malo iz trte zvite. Kot je nekdo napisal. zadeva dela do enega metra. tudi pri delujočem motorju, ko se kartica odmakne od avta vse piska in žmiga, da kartice ni v dosegu. In če se kljub tem udpelješ, ga na destinaciji z pritiskom na gumb ne moreš vgasnit. je ena fora, da bremzo prtisneš pa 2x na hitro knof za zagon prtisneš. takrat vgasne, drugače ne. Zdej ali so vsi motoristi, ki si po 50 letu privoščijo motor za 25k butli in ne dohajajo novih tehnologij. (vejetna zadeva, takim je še golf prekompliciran), ali so inženirji butli (tudi možno, ker so intilegentnejši od 95 procentov zemljanov) in enostavno zadevo naredijo prekomplicirano. Največja verjetnost je pa da so BMW inženirji butli in ne znajo narediti dobrega keylessa. Reno je v tem pionir in še vedno prvi. VAG keyles je nula proti tem, pred leti sem še eno toyoto sprobal. Nula kar se uporabne vrednosti tiče. Avta brez keylessa si več ne predstavljam, motor mogoče, ker ni tolk vrat pa vrečk za v njega zdevat.

Popravljeno . Popravil map
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 11 minutami, map pravi:

. Zdej ali so vsi motoristi, ki si po 50 letu privoščijo motor za 25k butli in ne dohajajo novih tehnologij. (vejetna zadeva, takim je še golf prekompliciran),

Zmerjanje ljudi z butli itd...  ni kulturno. Tudi ti boš enkrat star 50. Tukaj se razpravlja zakaj ali ne keyless. Nekomu bo razprava pomagala pri odločitvi. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

maš prav, narobe sem se izrazil. seveda niso butli, ampak enostavno več ne dohajajo tehnologij, tudi če so enostavne. recimo mojemu fotru pri skoraj 70 setih velike probleme dela el, ročna in hill hold na golf 7. Nikak ne pogrunta, kdaj je kaj vklopljeno. Kar se bmw mopedov tiče. ne verjamem, da nima opozorila, da ga vžgeš in ko se odpelješ in da ni kartice v dosegu, da ne opozori. Mogoče pa opozori, pa je vse skup premalo oz. nevpadljivo, pa folk spregleda. Posebej kak ki zadevo renta pri soforumašu, nikoli pa ga kej dlje ni vozil.. Reno ima že od lagune 2001 to lepo porihtano, mogoče bi še mopedi mogli imet.

Popravljeno . Popravil map
Objavljeno

Ima in opozori če ključ ni v dosegu, ali ga ne prepozna ob zagonu. Če pa vžgeš pa lučke ne boš takoj videl. Za zvočni signal pa ne vem če je. In lahko se odpelješ brez ključa. Možno je ni pa verjetno. 

Objavljeno (popravljeno)

Če je ključ v dosegu, bo motor vžgal, drugače ne. dela pa nekje en meter od vozila. megane recimo cel čas vožnje brez ključa v dosegu dela celo paniko. Piski, opozorila v armaturki, lučke itd, kako to BMw rešuje ne vem, verjetno če bil bil cel light show zbudil na armaturki bi vsak, pa tudi največji bumbar to opazil. če je pa nekje v kotu armaturke samo ena manjša ikonca na ekranu pa vprašanje, če vsak to opazi.

Popravljeno . Popravil map
Objavljeno

Se ne pogovarjamo o Meganu, zato ni pomembno kako ima Renaut to urejeno.

Niso vsi vozniki GSov tudi njihovi lastniki, da bi imeli in si vzeli čas zadeve preštudirati. Podjetja, ki se ukvarjajo s turizmom in oddajanjem motorjev imajo zato raje motorje s ključem. Največ tovrstnih dogodkov s keyless ključi se dogaja ravno njim in pri testnih motorjih.

Objavljeno

Finta je v tem, da skoraj ne verjamem, da bi BMW to slabo zrihtal, samo to.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!