Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno
On 11. 12. 2016 at 4:58 PM, Quest said:

Nabavil Abus ketno. V kombinaciji z alarmom in kasko zavarovanjem proti kraji sem t2211.gifmiren. Skoraj!

 

 

IMG_20161211_140904927.jpg

Nabavil tole Givi sx308. Ne paše na GS

Bom moral zamenjat za SW-motech EVO CITY ali pa EVO GS 

 

IMG_20161211_141955929.jpg

11-15 litrov

gs_DSC_7207.jpg

16-22 litrov

DSC_1424.JPG

t1841.gif Katero je vprašanje?

Ha, Ha, jaz sem kupil City, potem pa videl še Micro. Itaq sem kupil obe. Micro za na kavo, City za kamorkoli :)

2 hours ago, solorider said:

kako gre dol?

Škatla za orodje ne gre dol, zadaj se odpre in to je to. Mislim pa, da ta škatla paše samo na original GSA nosilce. Vidim, da ti je dolgcaj, boš moral med zimo priti na gorenjsko, da vidiš mojega Bimerja. Imam pa GSA z veliko dodatnih ojrov. Kupoval sem predusem Turatech, Motech in Givi.

Če kdo vpraša v prisotnosti moje žene, koliko vse skupaj stane bom vse zanikal :):):)

lp

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
7 minutes ago, BLACKACES said:

Če kdo vpraša v prisotnosti moje žene, koliko vse skupaj stane bom vse zanikal :):):)

Meni je pa moja vse plačala.

 

9 minutes ago, BLACKACES said:

Škatla za orodje ne gre dol, zadaj se odpre in to je to. Mislim pa, da ta škatla paše samo na original GSA nosilce.

Paše res samo na originalne nosilce. Zraven ima vse za starega na desni in novega ne levi strani motorja. Dobro tudi tesni, notri ne pride nič vode, tudi ko ga pereš. 

Kaj imam notri: Airman kompresorsko pumpo, BMW orodje, cev za gorivo, vezice, set za krpanje gum in gumijaste rokavice.

Tisti, ki sem mu na cesti pomagal z gorivom, ni nič pametoval, zakaj vozim vse to s seboj. ;)


 

 

7 minutes ago, BLACKACES said:

Če kdo vpraša v prisotnosti moje žene, koliko vse skupaj stane bom vse zanikal :):):)

Meni je pa moja vse plačala.

 

9 minutes ago, BLACKACES said:

Škatla za orodje ne gre dol, zadaj se odpre in to je to. Mislim pa, da ta škatla paše samo na original GSA nosilce.

Paše res samo na originalne nosilce. Zraven ima vse za starega na desni in novega ne levi strani motorja. Dobro tudi tesni, notri ne pride nič vode, tudi ko ga pereš. 

Kaj imam notri: Airman kompresorsko pumpo, BMW orodje, cev za gorivo, vezice, set za krpanje gum in gumijaste rokavice.

Tisti, ki sem mu na cesti pomagal z gorivom, ni nič pametoval, zakaj vozim vse to s seboj. ;)


 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
3 hours ago, nemo said:

Pri tej škatli je treba vedeti, da pred koncem hoda zadnjega vzmetenja, blatnik udari v šaktlo. Tako da pozor za vse tiste ki se v dveh in s prtljago vozite po slabih cestah.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
Ob 8. 12. 2016 at 1:35, motolover pravi:

Če je možno teoretično je tudi praktično. Zakaj bi nakladali kaj se jim je zgodilo in naročali motorje z navadnim ključem? En dela z BMWjem, drugi je pri njih zaposlen. Poleti se tudi ne hodi v gostilne, ampak spije in poje na vrtu ob parkiranem motorju. Kako daleč parkiraš npr. pri Dinkotu? Teoretično in praktično je čisto možno biti od motorja le kak meter do dva takoj za živo mejo. Kako daleč daljinec nese, ne vem, to lahko preizkusiš ti, ki ga imaš.

Da se je nekomu ključ zaklenil v kovček se mi tudi zdi čisto verjetno. To je bilo sicer na GTju ali GTLu, kjer se kovčke odklepa z daljincem in lahko se ti zgodi, da daš daljinca v jakno in jo zapreš v kovček skupaj z njim. 

 Poleg daljinca moraš vedno nositi tudi rezerven ključ, da npr. dvigneš sedež in snameš navigacijo, odkleneš kovčke,.. Vedno moraš imeti s seboj še rezerven plastičen elektronski ključek za vžig motorja in dvig pokrovčka bencina v primeru, da ti daljinec ne dela.

Namesto enega ključa imaš daljinec, rezervni ključ in plastičen elektronski ključek za nujne primere. Meni se to ne zdi prav nič v smeri kvalitetnejšega in lažjega motoristovega življenja. 

 

izza žive meje pri dinkotu bi vžgal , iz kufr ki je pol bližje pa ni hotel? jajca od "daljinca" ..

Ob 8. 12. 2016 at 8:01, nemo pravi:

Torej: napisal sem že, da MORA ključ biti v minimalni razdalji cca en meter, da bi lahko dal kontakt, zaklenil balanco, odprl pokrov rezervarja bencina...

Daljinec ni ločena enota od ključa, ampak je vanj vgrajen tudi ključ (v klasični obliki) za odklepanje sedeža, kovčkov, GPS nosilca... torej bi lahko temu rekel "dva v enem"

Dve leti nazaj sem imel GT 1600. Ključ za vžig in daljinec za centralno zaklepanje vseh predalov in kovčkov, sta bila ločena. Ne predstavljam si, kako bi lahko zaklenil ključ (pa je zdaj vseeno, ali je to v enem ali v dveh kosih) v kovček in potem ne bi mogel do njega. Če torej daš daljinec v kovček (pri GTL), lahko pokrov zapreš, ne moreš ga pa (zlahka) zakleniti. Edino kar mi pride na misel je to, da se na daljinec na gumb za zaklepanje "pritisne nekaj". Seveda lahko pride tudi do napake v delovanju daljinca...

Skrb za to, kje je daljinec, sem jaz rešil na ta način, da ga nosim na traku okrog vratu. Ni moteče, je pa ves čas tam, kjer si. Ta princip sem začel uporabljati po ogledu klipa, ki prikazuje, kako (v Rio de Janeiru) lopovi snamejo voznika in sopotnico z motorja in se odpeljejo... Pred te sem daljinca imel v tank torbi, brez katere se ne peljem nikamor.

Na tretji odstavek tvojega posta sem delno že odgovoril. V zvezi s plastičnim ključem je pa zadeva taka. Namenjen je akutno-kroničnim pozabljivcem. Po dotiku mesta pod blatnikom omogoča vžig motorja znotraj tridesetih sekund.

Pomanjkljivih informacij zato, ker ne poznaš dobro principa delovanja (to izhaja iz tvojega posta), površnosti zato, ker si opisal tvojo skrb v zvezi s tem, kje je daljinec, ko si testiral motor. Ali si pozabil, da je daljinec hkrati tudi ključ v fizični obliki, ali pa tega sploh nisi opazil. Tega ne bomo nikoli zvedeli, če ne boš sam povedal.

pa koga imata vidva za norca ??? 

Objavljeno
pred 17 urami, HyperJack pravi:

SW-MOTECH micro, je top!

20160830163026.jpg

Mal si me razočaral Jack , ker te mam za vizualista , pol mi pa natakneš najcenejši Igorjev raufnik z nalepko :cool:

pred 17 urami, vandrovec pravi:

Meni je iz kateregakoli žepa to nerodno. Najlažje je iz tank torbe...

Za GS se kupi stranske torbice za na roll bare , zelo priročno za takšne zadeve , vodoodporno ! Imam jih tudi na ADV KTM , namreč tudi mene motijo razne tank torbe in jih nimam če je le možnost , nekako lažje se gibam po zaprtih ovinkih ;)

pred 14 urami, Kawl pravi:

Še mal pa boste rabl en spremljevalen avto s sabo, ko imate toliko krame na teh kamelah za tistih 200km ki jih naredite v enem dnevu...

A to gledaš po seb ? Za 200 ga sploh ne užgem .....:cool:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 7 minutami, Kmet2 pravi:

Mal si me razočaral Jack , ker te mam za vizualista , pol mi pa natakneš najcenejši Igorjev raufnik z nalepko :cool:

Tastar ko bi ti vedu kak je težko dobit za GS.a lonc...tak lep, pa da ma fajn štimo. Akrapo je po kvaliteti najbolj doteran izpuh...gre se mi tudi, da imam na motorju bas in ne rezek glas. Basa pa je na račun tako velikega volumna ogroooomnoooo. Bi kupil tudi kaj drugega, pa ni nič primerljive ponudbe.

20160928160243.jpg

wruum wruum - pok pok ;)

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Jack nisi me razumel , nisem komentiral karakteristik izpuha temveč dezign ......Igor ima namreč vsaj še en ali 2 izpuha za GS in oba sta lepša kot ta trobenta z nalepko ............že če bi bil lasersko graviran bi bil lepši kot s tisto pocen nalepko .............jbg tud jaz imam istega apmak samo na račun ker drugega niso imali za tiste jodlarske plužne ;)

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
Just now, Kmet2 said:

Jack nisi me razumel , nisem komentiral karakteristik izpuha temveč dezign ......Igor ima namreč vsaj še en ali 2 izpuha za GS in oba sta lepša kot ta trobenta z nalepko ............že če bi bil lasersko graviran bi bil lepši kot s tisto pocen nalepko .............jbg tud jaz imam istega apmak samo na račun ker drugega niso imali za tiste jodlarske plužne ;)

 

 

a so tisti s fiberjem gravirani tud u trgovinah? dolgo sem mislil da so nalepke v štacunah, pa gravure kot dodatna oprema pri proizvajalcih

Objavljeno
5 minutes ago, HyperJack said:

Tastar ko bi ti vedu kak je težko dobit za GS.a lonc...tak lep, pa da ma fajn štimo. Akrapo je po kvaliteti najbolj doteran izpuh...gre se mi tudi, da imam na motorju bas in ne rezek glas. Basa pa je na račun tako velikega volumna ogroooomnoooo. Bi kupil tudi kaj drugega, pa ni nič primerljive ponudbe.

20160928160243.jpg

wruum wruum - pok pok ;)

Se mi zdi, da vidim, da si izžagal DB Kilerje. Torej si se odločil, da v Avstrijo in italijo ne boš hodil? 

Objavljeno
pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

Jack nisi me razumel , nisem komentiral karakteristik izpuha temveč dezign ......Igor ima namreč vsaj še en ali 2 izpuha za GS in oba sta lepša kot ta trobenta z nalepko ............že če bi bil lasersko graviran bi bil lepši kot s tisto pocen nalepko .............jbg tud jaz imam istega apmak samo na račun ker drugega niso imali za tiste jodlarske plužne ;)

Lasersko graviran je oriđi oprema za GS.a, je dražji (res pa da ga ni treba homologirat). Tko da sm se pol kr za tega pocenskega - študenskega odločil :D

Objavljeno (popravljeno)
2 minutes ago, Cartman said:

a so tisti s fiberjem gravirani tud u trgovinah? dolgo sem mislil da so nalepke v štacunah, pa gravure kot dodatna oprema pri proizvajalcih

Imaš prav, pri BMWju se dobijo, drugje ne.

Popravljeno . Popravil motolover
Objavljeno
Pravkar, motolover pravi:

Se mi zdi, da vidim, da si izžagal DB Kilerje. Torej si se odločil, da v Avstrijo in italijo ne boš hodil? 

Ni blo kej za žagat, vse kar je to, da potrebuješ inbus ključ =). V avstriji sem redno, v Italiji tudi =), za daljše fure tak db nazaj notri šraufam =). Brez DB.ja gre do paklenice pa nazaj, za kaj več je pa preglasno :D

Objavljeno

motolover

Kaj je to za en konektor. Za direktno polnjenje akumulatorja? Če ja kakšen polnilec uporabljaš?

IMG_4538_zpszxbmfdgg.jpg

Objavljeno
pred 18 minutami, Quest pravi:

motolover

Kaj je to za en konektor. Za direktno polnjenje akumulatorja? Če ja kakšen polnilec uporabljaš?

IMG_4538_zpszxbmfdgg.jpg

Če maš montiran Garminov nosilec je to lahko USB konektor za polnenje. Odpri gumi pokrovček in poglej

MqqsJK-2.jpg

Objavljeno

RAZA

To bo verjetno. Zumo 390lm tega nima.

Objavljeno
pred 2 urami, motolover pravi:

Optimate 4 Dual. Istega sem uporabjal nekaj let na RRu in še nekaj drugih motorjih.

http://tecmate.com/products/optimate4dp/

Imaš prav. Sem šel prav preverit in poslikat eno in drugo. Prva Garmin, druga Optimate.

Če bi dvignil pokrovček, bi takoj vedel za kaj se gre.

20161213_195322-1.jpg

20161213_195645-1.jpg

  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)

Zumo 590 ima prav tak USB priključek, vendar se ne da polniti naprav. Kaj več nisem poizkušal zakaj bi bil ta konektor. Garmina pa sem montiral, ker sem ga kupil pred enim letom in ga uporabljam za slikanje z Garminovo kamero.

Popravljeno . Popravil alfa155
  • Všeč mi je 1
Objavljeno
1 hour ago, alfa155 said:

Zumo 590 ima prav tak USB priključek, vendar se ne da polniti naprav. Kaj več nisem poizkušal zakaj bi bil ta konektor. Garmina pa sem montiral, ker sem ga kupil pred enim letom in ga uporabljam za slikanje z Garminovo kamero.

Seveda se da, ko sem ga imel na HPju in CRFki sem večkrat polnil telefon z njim. Vmes moraš dati svoj USB kabel in gre. Jaz uporabljam s takim za polnjenje iPhona 4 in starega iPada. Lahko pa polniš praktično vse, kar je na USB (fotoaparate, baterije,..)

ipodcable.png

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Se je na vodno hlajenemu že kdo srečal s tako situacijo: ko se steklo (windscreen) spušča, se gumb s katerim se to nastavlja premika z "običajno" silo, ko pa se steklo dviga, pa se gumb vrti sumljivo narahlo!?

Na mojem je bilo v obe smeri potrebno uporabiti enako silo za vrtenje gumba.

Objavljeno
34 minutes ago, kasti said:

Se je na vodno hlajenemu že kdo srečal s tako situacijo: ko se steklo (windscreen) spušča, se gumb s katerim se to nastavlja premika z "običajno" silo, ko pa se steklo dviga, pa se gumb vrti sumljivo narahlo!?

Na mojem je bilo v obe smeri potrebno uporabiti enako silo za vrtenje gumba.

Če to počneš med vožnjo je razlika pri različnih hitrostih. Hitreje greš, večji je zračni upor, težje gre. Vsaj jaz sem dobil tak občutek. Pozimi ga imam stalno na gornji poziciji, ga sploh ne premikam. Le poleti v vročini ga imam na spodnji poziciji. 

Objavljeno
pred 31 minutami, motolover pravi:

Če to počneš med vožnjo je razlika pri različnih hitrostih. Hitreje greš, večji je zračni upor, težje gre. Vsaj jaz sem dobil tak občutek. Pozimi ga imam stalno na gornji poziciji, ga sploh ne premikam. Le poleti v vročini ga imam na spodnji poziciji. 

Napisano velja za regulacijo na mestu.... ne med vožnjo.

Objavljeno
9 minutes ago, kasti said:

Napisano velja za regulacijo na mestu.... ne med vožnjo.

Bom poskusil.

Objavljeno

Si čistil motor. Mogoče si potegnil po stranskih vodilih šipe in imel cunjo od steleksa ali pa od WD40 in si očistil ali pa podmazal. 

Ali pa preveri zategnjenost vijakov na mehanizmu. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!