Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno
Citiraj

 

@ MiNa

Sicer pa, pripravo za uravnoteženje na ravno površino, kolo na os in preizkusim kje je najtežji del. Poten točno na drugo stan obroča prilepim (začasno) uteži. S preizkušanjem ugotovim pravo težo. 5g-ska utež že dovolj, da kolo obrne sicer počasi, ampak ga.

Ko kolo v vsaki poziciji (recino vsakih 30 stopinj) ostane uravnovešeno je OK. Za preizkus ga obrnem za 180 stopin in ponovno preverim v več pozicijah. Sicer kar traja, ampak kot sem napisal, imam čas :P...

Sicer gre zadeva takole...

 

Me mika, da bi sedaj v tem času zaprtih občinskih meja in vulkanizerjev, sam zamenjal gume. GS sicer nima na zadnjem kolesu osi, me zanima, če bi bilo uravnoteženje izvedljivo kar na motorju...bom verjetno poizkusil, drugače pa peljat nekam scentrirat, če bo kaj treslo...:hmm:

Objavljeno
pred 53 minutami, vandrovec pravi:

če bi bilo uravnoteženje izvedljivo kar na motorju

Ne.

Poskusi postavit motor na glavno stojalo imobračat kolo. Vrtet moraš os, kotni prenos, kardansko gred in sekundarno gred menjalnika.

Lahko pa daš strugarju postružit ustrezen adapter za vpetje kolesa. in potem uporabiš pripravo kot jo imam jaz.

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Zadnje čase opažam, da motor (2010 GSA) težko vžiga kadar je segret. Ko je hladen se obrne 2-3krat in vžge, ko pa je motor segret (recimo, ko grem tankat in nazaj na motor) se štarter obrača zelo počasi in le z muko po 4-5 počasnih obratih vžge. Akumulator je nov (Nov 2019) in kaže 12.6-7 napetosti. Berem po tujih forumih in je opcij veliko - slabi kontakti, rele štarterja, magneti v štarterju naj bi odstopali zaradi vročine, zapacan štarter pa še kaj bi se našlo.

Štarter sem vzel dol in ga razstavil ter očistil in na novo namazal, ko ga preizkusim "na mizi" lepo deluje. Ob + stiku na konektor, ki ga sproži gumb za zagon se bendix sproži in počasi vrti, ob stiku + na žico med solenoidom in štarter motorjem se bendix sproži in vrti s polno hitrostjo. Ko je + na konektorju, ki pride iz akumulatorja in sklenem krog z izvijačem na konektor za zagon se bendix sproži in vrti s polno hitrostjo (scenarij, ko je štarter montiran na motor).

Ena zadeva, ki sem jo opazil je, da je pri vožnji ohišje štarterja zelo vroče. Ko se ustavim in sta cilindra le še topla, celo krivine lahko primeš z roko brez, da bi se opekel, je ohišje štarterja še vedno vroče (ne moreš držati, ker preveč peče).

Preveril bom še vse napetosti in upor ob zagonu med + in - kabli od akumulatorja do štarterja potem pa mi ostane še rele, ki je sicer pod tankom... Potem pa nimam več idej kaj lahko še preverim.

Je imel kdo podobno izkušnjo oziroma pozna rešitev?

Štarter po čiščenju, pred ponovno sestavo

Objavljeno
pred 11 urami, Cletus pravi:

Zadnje čase opažam, da motor (2010 GSA) težko vžiga kadar je segret. Ko je hladen se obrne 2-3krat in vžge, ko pa je motor segret (recimo, ko grem tankat in nazaj na motor) se štarter obrača zelo počasi in le z muko po 4-5 počasnih obratih vžge. Akumulator je nov (Nov 2019) in kaže 12.6-7 napetosti. Berem po tujih forumih in je opcij veliko - slabi kontakti, rele štarterja, magneti v štarterju naj bi odstopali zaradi vročine, zapacan štarter pa še kaj bi se našlo.

Štarter sem vzel dol in ga razstavil ter očistil in na novo namazal, ko ga preizkusim "na mizi" lepo deluje. Ob + stiku na konektor, ki ga sproži gumb za zagon se bendix sproži in počasi vrti, ob stiku + na žico med solenoidom in štarter motorjem se bendix sproži in vrti s polno hitrostjo. Ko je + na konektorju, ki pride iz akumulatorja in sklenem krog z izvijačem na konektor za zagon se bendix sproži in vrti s polno hitrostjo (scenarij, ko je štarter montiran na motor).

Ena zadeva, ki sem jo opazil je, da je pri vožnji ohišje štarterja zelo vroče. Ko se ustavim in sta cilindra le še topla, celo krivine lahko primeš z roko brez, da bi se opekel, je ohišje štarterja še vedno vroče (ne moreš držati, ker preveč peče).

Preveril bom še vse napetosti in upor ob zagonu med + in - kabli od akumulatorja do štarterja potem pa mi ostane še rele, ki je sicer pod tankom... Potem pa nimam več idej kaj lahko še preverim.

Je imel kdo podobno izkušnjo oziroma pozna rešitev?

Štarter po čiščenju, pred ponovno sestavo

Največ pozornosti nameni kablu -.

sploh na strani motorja, da je površina čista in skratka kot mora biti.

Objavljeno

Kabli so naslednji na vrsti. Misliš, da bi moral podirati tudi tank in preveriti glavno ozemljitev? Če prav razumem je nekje pod tankom pripeta na motor.

Objavljeno
pred 54 minutami, Cletus pravi:

Kabli so naslednji na vrsti. Misliš, da bi moral podirati tudi tank in preveriti glavno ozemljitev? Če prav razumem je nekje pod tankom pripeta na motor.

Ja lih ta točka je lahko težava, tam kjer pride privit - kabel na motor.

Objavljeno

Za GSA sem kupil Tank torbo GIVI EA 118. Preprečuje mi pogled na števce, pa sem visok 185 cm. 

S čim zamenjat, da ne grem spet brezveze v stroške?

Objavljeno
Ob 10. 5. 2020 ob 22:52, Cletus pravi:

Zadnje čase opažam, da motor (2010 GSA) težko vžiga kadar je segret. Ko je hladen se obrne 2-3krat in vžge, ko pa je motor segret (recimo, ko grem tankat in nazaj na motor) se štarter obrača zelo počasi in le z muko po 4-5 počasnih obratih vžge. Akumulator je nov (Nov 2019) in kaže 12.6-7 napetosti. Berem po tujih forumih in je opcij veliko - slabi kontakti, rele štarterja, magneti v štarterju naj bi odstopali zaradi vročine, zapacan štarter pa še kaj bi se našlo.

Štarter sem vzel dol in ga razstavil ter očistil in na novo namazal, ko ga preizkusim "na mizi" lepo deluje. Ob + stiku na konektor, ki ga sproži gumb za zagon se bendix sproži in počasi vrti, ob stiku + na žico med solenoidom in štarter motorjem se bendix sproži in vrti s polno hitrostjo. Ko je + na konektorju, ki pride iz akumulatorja in sklenem krog z izvijačem na konektor za zagon se bendix sproži in vrti s polno hitrostjo (scenarij, ko je štarter montiran na motor).

Ena zadeva, ki sem jo opazil je, da je pri vožnji ohišje štarterja zelo vroče. Ko se ustavim in sta cilindra le še topla, celo krivine lahko primeš z roko brez, da bi se opekel, je ohišje štarterja še vedno vroče (ne moreš držati, ker preveč peče).

Preveril bom še vse napetosti in upor ob zagonu med + in - kabli od akumulatorja do štarterja potem pa mi ostane še rele, ki je sicer pod tankom... Potem pa nimam več idej kaj lahko še preverim.

Je imel kdo podobno izkušnjo oziroma pozna rešitev?

Štarter po čiščenju, pred ponovno sestavo

A lahko pomeriš kolikšen tok teče v hladnem in potem v "vročem" stanju?

Objavljeno

25 litrov je kar precej, ne vem, če rabiš toliko na tanku, ...te moti povišana ali že stisnjena?

Ashampoo_Snap_2020_05.13_20h13m27s_001_.thumb.png.cc5911fc3c911d45b81bcbabb759f60c.png

Sam imam od Givija 5 litrsko, dovolj velika, samo sem jo moral prilagodit, ker je preveč štrlela stran od tanka, original ne izleda lepo.  Menda je od drugega proizvajalca ena boljša rešitev, enkrat smo se o tem menili, pa se ne spomnim več...

Objavljeno
pred 11 urami, vandrovec pravi:

25 litrov je kar precej, ne vem, če rabiš toliko na tanku, ...te moti povišana ali že stisnjena?

Ashampoo_Snap_2020_05.13_20h13m27s_001_.thumb.png.cc5911fc3c911d45b81bcbabb759f60c.png

Sam imam od Givija 5 litrsko, dovolj velika, samo sem jo moral prilagodit, ker je preveč štrlela stran od tanka, original ne izleda lepo.  Menda je od drugega proizvajalca ena boljša rešitev, enkrat smo se o tem menili, pa se ne spomnim več...

Ma že pri stisnjeni ne vidim preko in mi gre na živce.

2 mobitela, dvojna očala, ključe in denarnica...

Bi spravil to v 5 litersko?

Hvala ti.

Objavljeno (popravljeno)

Z lahkoto!

pred eno uro, MariborBMW pravi:

Ma že pri stisnjeni ne vidim preko in mi gre na živce.

2 mobitela, dvojna očala, ključe in denarnica...

Bi spravil to v 5 litersko?

Hvala ti.

Že v SW Motechov Mico gre vse to pa še fotoaparat. Še malo večji Daypack pa je že razkošje...

Cene so res hude, ampak če ujameš kakšno akcijo, je lahko tretjino manj. Jaz sem obe kupil v TC Motoshopu v času popustov. Preveri.

Takole pa izgleda Daypack (neraztegnjen) na GSA:

 

DSC_5396.JPG

Popravljeno . Popravil Joker
Objavljeno
pred 1 uro, MariborBMW pravi:

Ma že pri stisnjeni ne vidim preko in mi gre na živce.

2 mobitela, dvojna očala, ključe in denarnica...

Bi spravil to v 5 litersko?

Hvala ti.

da, tudi v givijevo. Jo mam, 2 telefona, 3je polnilci, kup ključev 5 škatel čikov, očala, pa še ostane plac

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Tako, kot jo ima Joker na sliki sem imel v mislih...

Sam imam 5 ltrsko: https://www.carpimoto.com/en-AR/45863_MT505-Givi-Tanklock-MT505-Fuel-Tank-Bag.htm

Sem ji ostranil trdo dno, da se bolj posede na tank in montiral dve upognjeni palici spodaj, da jo ukrivi po tanku...malo manjši volumen, pa je vseeno dovolj prostora.20200514_084247.thumb.jpg.32de7a1f3ac5f73e9b2694cd16a81add.jpg

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno

Midva oba uporabljava Kappa RA311R na F700. Torba je 16 literska in nudi dovolj prostora za vse potrebno. Kljub temu, da ni ravno majhna ne moti niti pri pogledu na števce niti ne moti pri upravljanju motorja. Tudi cena je bila ugodna...

65928281_2489868474626405_3901629256114896896_o.jpg.a3db685cf10647e53ed0b97fbba1ec01.jpg

72553382_2578374209109164_6561840482094153728_o.jpg.2653b6406afcf7f498794260f3186418.jpg

Objavljeno

Jaz imam GIVI ST602, 4 litrska. Notri spravim ni da ni. Mobitel denarnico vse polnilce, rokavice, avto karto pa še pol litra vode. Mi zadostuje.

Objavljeno
pred 22 urami, tomash pravi:

Jaz imam GIVI ST602, 4 litrska. Notri spravim ni da ni. Mobitel denarnico vse polnilce, rokavice, avto karto pa še pol litra vode. Mi zadostuje.

Jaz imam tudi to na F700, res je top, ni premajhna in ni prevelika.Spravim vse not, enkrat sem dal notri pol pohanga piščanca+vse ostalo kar sem imel (denarnica, gsm,...). Kdor pozna Gostilno Pirc, ve da piščanec ni majhen ?

Objavljeno
On 5/13/2020 at 8:24 PM, markII said:

A lahko pomeriš kolikšen tok teče v hladnem in potem v "vročem" stanju?

Sem danes še enkrat probal ampak samo hladno, ker noče več vžgat. Drug štarter imam že naročen, tega bom pa še enkrat za hobi razdrl in pogledal kaj točno se dogaja notri.

On 5/11/2020 at 11:23 AM, Wakasaki said:

Ja lih ta točka je lahko težava, tam kjer pride privit - kabel na motor.

Sem ugotovil, da je štarter fuč, vseeno bom pregledal tudi vse kontakte - vozit se itak ne morem dokler ne pride drugi štarter.

Objavljeno

Kolk pa pride štarter?

Ali kdo morda ve kaj bi bilo narobe, da ko zapeljem čez manjše luknje v asfaltu, kot so recimo razpoke,  ali rezan asfalt ali pa kabel za štetje prometa, nekaj zatrga v zadnjem kolesu, vsaj občutek je tak ko, da je v zadnjem kolesu, tko nekako ko da bi ketna preskočila na slabem zobniku, (kdor je to že iskusil) ... ampak to ne vedno in samo pri manjših tresljajih, pri večjih luknjah ali makedamu ni tega. Največkrat je to pri enakomerni vožnji, zatrga tudi, če imam sklopkko stisnjeno.

Gre pa za 1200GS letnik 2010

Objavljeno
2 minutes ago, Snečer said:

traction control?

s stisnjeno sklopko?

1 hour ago, Sajo said:

Ali kdo morda ve kaj bi bilo narobe, da ko zapeljem čez manjše luknje v asfaltu, kot so recimo razpoke,  ali rezan asfalt ali pa kabel za štetje prometa, nekaj zatrga v zadnjem kolesu, vsaj občutek je tak ko, da je v zadnjem kolesu, tko nekako ko da bi ketna preskočila na slabem zobniku, (kdor je to že iskusil) ... ampak to ne vedno in samo pri manjših tresljajih, pri večjih luknjah ali makedamu ni tega. Največkrat je to pri enakomerni vožnji, zatrga tudi, če imam sklopkko stisnjeno.

Gre pa za 1200GS letnik 2010

Ne vem kako zgleda ko preskoči ketna.

Zna pa zadnja guma narediti ubčutek kot bi kaj klocnilo, ko se povozi kakšen manši kamenček ali podobno. Pri večjih luknjah tega ni opazit.

Objavljeno

Je kar nekaj možnosti za to. Pri majhnih brzinah se sliši več.

Lahko poskoči in kam udari glavno stojalo. Preveri gumico in vzmeti.

Slab kardanski zglob. 

Zobnik v kotnem prenosu?

Na kakšni puši zračnost.

Na stojalu vrti zadnje kolo. Se kaj zatika?

Pomajaj levo desno gor dol kolo in roko celo. Zračnost je ni?

Na mojmu tudi od novega včasih začutim na tački kot da bi nekdo z majhnim kladivom 1x udaril čusto narahlo. Na servisu so že slišali od večih ampak ni ugotovitve kaj naj bi bilo.

Objavljeno
3 hours ago, Sajo said:

Kolk pa pride štarter?

Ta, ki sem ga naročil pride 150 EUR (rabljen, po zagotovilih prodajalca iz motorja s 6000km), cene so od 100 pa do 200 za rabljene Bosch. Dobiš nov Valeo štarter za 300 USD, BMW pa točno take kot je na motorju prodaja po priporočeni ceni nekih 600 USD.

Objavljeno
pred 1 uro, ftp pravi:

Zna pa zadnja guma narediti ubčutek kot bi kaj klocnilo, ko se povozi kakšen manši kamenček ali podobno.

Povoziš kamenček in ti ga vrže ispod gume kar se tudi lahko sliši,ali pa te premakne zanese za 1-2 cm.

Objavljeno
14 hours ago, Quest said:

Je kar nekaj možnosti za to. Pri majhnih brzinah se sliši več.

Lahko poskoči in kam udari glavno stojalo. Preveri gumico in vzmeti.

Slab kardanski zglob. 

Zobnik v kotnem prenosu?

Na kakšni puši zračnost.

Na stojalu vrti zadnje kolo. Se kaj zatika?

Pomajaj levo desno gor dol kolo in roko celo. Zračnost je ni?

Na mojmu tudi od novega včasih začutim na tački kot da bi nekdo z majhnim kladivom 1x udaril čusto narahlo. Na servisu so že slišali od večih ampak ni ugotovitve kaj naj bi bilo.

 

Hvala za odgovore.

pri večjih hitrostih se mi zdi da je še bolj občutiti

Tudi sam sem sumil na stojala zato sem jih med vožnjo držal z nogo a se ni nič premaknilo kadar je "klocnilo"

Krdan sem gledal če je morda zarjavel, umaknil sem gumico in notri porinil kamero, kardan izgleda OK tudi ko sem premaknil kolo ni bilo videti zračnosti.

Ali se da zobnik preveriti ne da bi razdrl komplet zadnji pogon?

Katere puše bi moral pregledati?

Kolo se v prazno lepo vrti, brez kakih zvokov ali zatikanja, celo do 6 prestave sem ga pognal na stojalu do cca 80km/h po števcu.

Kolo sem rukal v vseh možnih smereh zračnosti niti v roki niti v kolesu ni zaznati.

Res je da imam prvič GS in verjetno kakih stvari nisem vajen, ampak tole "klocanje" se mi ne zdi normalno, ker imam včasih občutek, ko da bo nekaj zablokiralo, včasih  je res samo nežen pok vačih pa kar konkretno "klocne".

14 hours ago, Quest said:

Povoziš kamenček in ti ga vrže ispod gume kar se tudi lahko sliši,ali pa te premakne zanese za 1-2 cm.

Vem kako zgleda, ko povoziš kamenček ;) . V mojem primeru me nič ne zanese.

Objavljeno
pred 17 urami, Cletus pravi:

Ta, ki sem ga naročil pride 150 EUR (rabljen, po zagotovilih prodajalca iz motorja s 6000km), cene so od 100 pa do 200 za rabljene Bosch. Dobiš nov Valeo štarter za 300 USD, BMW pa točno take kot je na motorju prodaja po priporočeni ceni nekih 600 USD.

Nevem s kje si, v Kranj je možakar ki jih rihta štarterje alternatorje, delam v servisu(avto)...in še vse kar je zrihtal špila v nulo....

Pa nujno preveri tisto maso,ki običajno poškoduje štarter....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!