Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno

Mene zanima,kam spravite torbico za prvo pomoč in orodje, ter kaj pripada v torbico za orodje, kakšni ključi in še kaj.

Prva pomoč gre tudi pod sedež

Objavljeno

Tele torbe pa super zgledajo, samo ka nebi ble tako nesramno drage.

Objavljeno

Mene zanima,kam spravite torbico za prvo pomoč in orodje, ter kaj pripada v torbico za orodje, kakšni ključi in še kaj.

Si pa res en firbec :beer2:

Objavljeno

tukaj imaš cenejšo varianto

http://shop.touratec...s-cordurar.html

Ja tut ta je super,sam tisti ki imamo plastične kovčke ta varijanta ne gre skoz,ker grejo od podesta zgornjega kovčka ravno tam nosilčka,zelo priročn pa se mi zdi tudi predlog od Kasti vsaj za mene ki imam plastične kufre,pa cena se mi res ne zdi pretirana če upoštevaš,da je tank torba gs 1200a 168€.
Objavljeno

Ja tut ta je super,sam tisti ki imamo plastične kovčke ta varijanta ne gre skoz,ker grejo od podesta zgornjega kovčka ravno tam nosilčka,zelo priročn pa se mi zdi tudi predlog od Kasti vsaj za mene ki imam plastične kufre,pa cena se mi res ne zdi pretirana če upoštevaš,da je tank torba gs 1200a 168€.

ta torbica je namenjana ravno za varianto s plastičnim kufrom, kakršnega imaš ti, to vem ker sem jo imel na prejšnjem GS-u namontirano

Objavljeno

Sicer bom :topic: , bom pa vesel razglednice iz Ushuaije

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Ja tud tašča se zaveda dobrega zeta in stroja :D

DSC02440.JPG

Objavljeno

prodaja GS(A) - ja še ne bo upadla.

Nova "reklama" s Čarlijem v glavni vlogi (Charly Boorman).

link na Charley-jevo stran:

http://www.charleyboorman.com/

pa še video :

[media=]

(se bodo zdaj KTM-ovci še mal žrl, ko jim takrat niso dal motorjev :grim )

Ja, samo potem ne rabiš pet "človekov" da motor zdigneš !

Objavljeno

Ja tud tašča se zaveda dobrega zeta in stroja :D

DSC02440.JPG

Katere stranske torbe imaš to na zaščitah?!

Objavljeno

Katere stranske torbe imaš to na zaščitah?!

To mu jih je tašča sešila, k ji je enkrat dal za pelat

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

dve temi za diskusijo;

ali kakšen servisni interval zajema tudi "štelanje" vetilov? To opravilo vzame kar nekaj časa. Ali imate kakšne izkušnje?

drugo pa me zanima, kdaj ste, če sploh zamenjali zadnji amortizer ali fedro. Na ovinkih, sploh, če so na cesti flike, me je začelo prav neprijetno "guncat". Nastavitve imam na amortizerju do konca - 6 klikov, tam kjer je H-S pa do konca na H pol pa 1/2 obrata proti S...

Objavljeno

dve temi za diskusijo;

ali kakšen servisni interval zajema tudi "štelanje" vetilov? To opravilo vzame kar nekaj časa. Ali imate kakšne izkušnje?

drugo pa me zanima, kdaj ste, če sploh zamenjali zadnji amortizer ali fedro. Na ovinkih, sploh, če so na cesti flike, me je začelo prav neprijetno "guncat". Nastavitve imam na amortizerju do konca - 6 klikov, tam kjer je H-S pa do konca na H pol pa 1/2 obrata proti S...

Če te gunca kot praviš ni problem v fedru ampak BLAŽILEC (amortizer) je slab verjetno sploh nereagira na nastavitev (H-S) po vsej verjetnosti ga bo potrebno dat obnovit še bolje pa,da ga zamrenjaš z novim ! Jaz ta motor toliko nepoznam ampak za sprobat trdoto blaženja bi moral dati na H (hard-trdo).Kar se tiče nastavitve ventilov naj bi se nastavljali na 20K kil. najkasneje pa vsaj na 40K kil.

Objavljeno

drugo pa me zanima, kdaj ste, če sploh zamenjali zadnji amortizer ali fedro. Na ovinkih, sploh, če so na cesti flike, me je začelo prav neprijetno "guncat". Nastavitve imam na amortizerju do konca - 6 klikov, tam kjer je H-S pa do konca na H pol pa 1/2 obrata proti S...

pri 102.000 km :D

Objavljeno

pri 102.000 km :D

Zanima me, zakaj se večina znebi oz. proda bmw -je med 40 do cca 70tkm ...predvidevam, da po teh km narastejo stroški servisiranja ali zaradi garancije???

Objavljeno

Zanima me, zakaj se večina znebi oz. proda bmw -je med 40 do cca 70tkm ...predvidevam, da po teh km narastejo stroški servisiranja ali zaradi garancije???

al pa majo dost denarja in si kupijo drugega..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

BMW je pri 70 K km šele ulaufan :)

moj še pri 92.000 ni ulavfan :kva2: sploh to sezono :closedeyes: če mi pa da royal kaj € ga pa takoj zamenjam :lol1:

Objavljeno

moj še pri 92.000 ni ulavfan :kva2: sploh to sezono :closedeyes: če mi pa da royal kaj € ga pa takoj zamenjam :lol1:

Kdaj pa se pol ulaufa, jaz iščem takšnega...da ne bi imel podobnega problema (

)

Objavljeno

Kdaj pa se pol ulaufa, jaz iščem takšnega...da ne bi imel podobnega problema (

http://www.motosvet....n/page__st__135)

bmw je uberstroj, ni kot navadni japonci. ko japonc zaćne žret olje je konc z njim. Tuki je drugače. Ko ,kupiš nowga boksera kupiš tud pravljico da bo olje nehal pit ko se ulaufa.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

med servisnim intervalom dolivam olje,seveda ker je BMW ampak med 2 in 2.5 deci na interval.Malo ali veliko?Kakor za koga,zame je poleg ostalih stroškov ki jih imam z motoriranjem to zanemarljivo,motor pa ima 75 K km

Objavljeno

Če te gunca kot praviš ni problem v fedru ampak BLAŽILEC (amortizer) je slab verjetno sploh nereagira na nastavitev (H-S) po vsej verjetnosti ga bo potrebno dat obnovit še bolje pa,da ga zamrenjaš z novim ! Jaz ta motor toliko nepoznam ampak za sprobat trdoto blaženja bi moral dati na H (hard-trdo).Kar se tiče nastavitve ventilov naj bi se nastavljali na 20K kil. najkasneje pa vsaj na 40K kil.

Ta teden grem do Čarmana. Bo najbolje, da mojster pregleda....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!