Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Se bom popravil

med servisnim intervalom dolivam olje,seveda ker je BMW ampak med 2 in 2.5 deci na interval.Malo ali veliko?Kakor za koga,zame je poleg ostalih stroškov ki jih imam z motoriranjem to zanemarljivo,motor pa ima 75 K km

POZOR! Sledi še en

SARCASM.gif

sicer pa ja. moj kantast japonc, jurja na dva bata, star 15 let z 97000 Km in malček drugačnim režimom vožnje kot pripada GSom ne potrebuje niti 2 deci dolivanja.

v cinizmu in sarkazmu je vedno zrno resnice. morda tud več zrn.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

drugo pa me zanima, kdaj ste, če sploh zamenjali zadnji amortizer ali fedro. ....

zadnje vzmetenje (ESA) menjanjo pri 55000km - na srečo še v garanciji.

Vozim se pa 98% sam, na motorju so 3 kufri (niso vedno polno obremenjeni), makadama cca 10%,

kakšnega hude off-road pa niti ni bilo.

Mislim da je vzmetenje prekmalu spustilo dušo. Zdržati bi moralo vsaj ene 100 000 km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glej sam sem povedal svoje tako kot ti.Glede sarkazma pa sem prebral eno zanimivo:slovenski izraz za sarkazem je zasmeh in v ožjem smislu ni psihiatrična kategorija in je v milejši obliki tudi relativno pogost, povdarjeno pa se pojavlja pri osebnostno motenih, kot sredstvo za razvrednotenje dugih kot obramba zoper lastno šibkost

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glej sam sem povedal svoje tako kot ti.Glede sarkazma pa sem prebral eno zanimivo:slovenski izraz za sarkazem je zasmeh in v ožjem smislu ni psihiatrična kategorija in je v milejši obliki tudi relativno pogost, povdarjeno pa se pojavlja pri osebnostno motenih, kot sredstvo za razvrednotenje dugih kot obramba zoper lastno šibkost

Kolega, a potem tole spodaj ni sarkazem, oziroma zasmehovanje? To je resno? To DRŽI?

BMW je pri 70 K km šele ulaufan :)

moj še pri 92.000 ni ulavfan :kva2: sploh to sezono :closedeyes: če mi pa da royal kaj € ga pa takoj zamenjam :lol1:

Svoje sem povedal na šaljivem nivoju šaljive debate o utekanju motorjev. Če pa se BMW res ulaufava dobrih 100 kek, se pa opravičujem za ves zasmeh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zadnje vzmetenje (ESA) menjanjo pri 55000km - na srečo še v garanciji.

Vozim se pa 98% sam, na motorju so 3 kufri (niso vedno polno obremenjeni), makadama cca 10%,

kakšnega hude off-road pa niti ni bilo.

Mislim da je vzmetenje prekmalu spustilo dušo. Zdržati bi moralo vsaj ene 100 000 km

Pravkar vrnil od Čarmana. Zaenkrat BP. Sem spodnji vijak preveč zaprl, tako, da je čisto dušil hod.

Majster Čarman res obvlada svoje delo. Na poti nazaj probal vse možne variante. Kakšna razlika...

Včeraj sem nastavil ventile. Kakšna razlika, ne moreš verjet...

Sem pa se spravil tudi na sinhronizacijo cilindrov, ker sem opazil kar velik odmik med levim in desnim cilindrom. No tega pa nisem znal. Ali ima kdo kakšeno izkušnjo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem ,da smo se enkrat pogovarjali ali ima motor varnostno oz. termično varovalo ,ki ga ščiti pred poškodbami oz pregretjem.....ima preverjeno !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem nastavil ventile. Kakšna razlika, ne moreš verjet...

Sem pa se spravil tudi na sinhronizacijo cilindrov, ker sem opazil kar velik odmik med levim in desnim cilindrom. No tega pa nisem znal. Ali ima kdo kakšeno izkušnjo?

Pri koliko kilometrih?

Vem ,da smo se enkrat pogovarjali ali ima motor varnostno oz. termično varovalo ,ki ga ščiti pred poškodbami oz pregretjem.....ima preverjeno !

Koliko časa še po prikazu vseh črtic?
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem ,da smo se enkrat pogovarjali ali ima motor varnostno oz. termično varovalo ,ki ga ščiti pred poškodbami oz pregretjem.....ima preverjeno !

A potem ugasne?

P.S. seveda ugasne k bate cilinder stisne da se ne morejo premikat :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A potem ugasne?

P.S. seveda ugasne k bate cilinder stisne da se ne morejo premikat :winkiss:

Ne Sayo ne stisne,ker sem ga takoj ko je crknu verglal in je obračal za šalo. Počakaš par s pa pržge brez problema,ker se res zelo hitro hladi,po 20s je bila temperatura že nižja za eno črtico. Pa to stikalo je narejeno zaradi elektronike okrog motorja in razne plastične navlake,ki bi jo prevelika temperatura poškodovala.

Če ne bi agregat laufal še zelo dolgo preden bi kej stisnlo.......

Pri koliko kilometrih?

Koliko časa še po prikazu vseh črtic?

Ne vem v času,ampak čez cel Beograd v koloni pr 38",naredu sm pa sam napako ker se mi ni dalo ga ugašat za vsak meter premika..... :blink:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje glede vzmetenja. Ali ESA na zadnjem modelu GSja nastavlja samo zadnji ali tudi prvi amortizer?

Tudi prvi.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje glede vzmetenja. Ali ESA na zadnjem modelu GSja nastavlja samo zadnji ali tudi prvi amortizer?

že letnik 2008 je seveda nastavljal vse spredaj in zadaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje glede vzmetenja. Ali ESA na zadnjem modelu GSja nastavlja samo zadnji ali tudi prvi amortizer?

ESA nastavlja TRDOTO vzmeti samo zadaj,TRDOTO blažilca (amortizerja) pa obenem zadaj + spredaj - hidravlična povezava z cevjo !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj namreč vprašam, ker mi je prodajalec pri AvtoValu zatrjeval, da je 100% samo zadnji nastavljiv. Pa sem rekel, da sem sigurno videl kable na amortizerju pa je rekel, da temu ni tako. A obstaja kakšna stran kjer je ta ESA razložen ...na BMWjevi stran inajdem samo ESA2 (ali je to ta?).

Vprašam pa še za R1200R ali tudi ta nastavlja oba?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj namreč vprašam, ker mi je prodajalec pri AvtoValu zatrjeval, da je 100% samo zadnji nastavljiv. Pa sem rekel, da sem sigurno videl kable na amortizerju pa je rekel, da temu ni tako. A obstaja kakšna stran kjer je ta ESA razložen ...na BMWjevi stran inajdem samo ESA2 (ali je to ta?).

Vprašam pa še za R1200R ali tudi ta nastavlja oba?

Pa samo par motorjev mora imeti v glavi. Žalostno...

Tu je odgovor na ESA

ESA (Electronic Suspension Adjustment)

In the BMW K 1200 S the first electronic chassis adjustment function in motorcycle construction celebrated its premiere: ESA. This optional feature enables the rider to adapt the chassis of the motorcycle ideally to his riding style, the load of the motorcycle and the road conditions in question.

Using a button on the left handlebar panel, the rider can vary the suspension and damping characteristics of the front and rear suspension strut. Adjustment is effected in two steps by means of a control unit in the central electronics system.

http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/en/technology_new/item_esa.html&notrack=1

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobil sem preblisk, da bom svojega GS-a malo okrancljal. Ne preveč, malo.

Kaj imate uprorabnega gor?

Razmišljam o Garminu, kaki torbici tam nad zadnjo lučjo, mogoče tiste ta male luči ob strani?

Ideje dobrodošle...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ideje dobrodošle...

Jst bom dal na svojega kompletne zaščite, torej cilindrov in rezervoarja, meglenke na zgornje ščite, auspuh, torbico pod nosilec zgornjega kufra, podkvico za tank torbo z električnim napajanjem ... Mogoče bom kak del preoblekel v folijo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!