Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Pa dobr... en pameten predlog... dejmo no...

Vzmetenje men čist fajn igra... razmišljam bolj o kakih malenkostih...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa dobr... en pameten predlog... dejmo no...

Vzmetenje men čist fajn igra... razmišljam bolj o kakih malenkostih...

Kaj ti ga morm spet prpelat,da dobiš navdih... :P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ti ga morm spet prpelat,da dobiš navdih... :P

Prpel.

Te počakam z imbusi, gedori.... Ti vmes v miru popij kofe.... :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alarm...

Ne vem zakaj, ampak že nekaj časa nazaj sem opazil, da ne morem vklopiti alarma. Zamenjal sem bateriji na obeh daljincih, pa nič.

A mogoče kdo ve kaj bi lahko bil razlog ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alarm...

Ne vem zakaj, ampak že nekaj časa nazaj sem opazil, da ne morem vklopiti alarma. Zamenjal sem bateriji na obeh daljincih, pa nič.

A mogoče kdo ve kaj bi lahko bil razlog ?

Vsaj pri mojem je tako,da moraš alarm vklopiti takoj, ko vgasneš motor,namreč že po parih minutah se ga več neda vklopiti! Lahko ga pa programiraš tako,da se sam vsakič,ko vgasneš motor vklopi samodejno in predno daš kontakt ga moraš deblokirat.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alarm...

Ne vem zakaj, ampak že nekaj časa nazaj sem opazil, da ne morem vklopiti alarma. Zamenjal sem bateriji na obeh daljincih, pa nič.

A mogoče kdo ve kaj bi lahko bil razlog ?

Če nista kriva oddajnika potem je nekaj narobe s sprejemnikom. Če je alarm orginal bo servis pravi naslov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alarm...

Ne vem zakaj, ampak že nekaj časa nazaj sem opazil, da ne morem vklopiti alarma. Zamenjal sem bateriji na obeh daljincih, pa nič.

A mogoče kdo ve kaj bi lahko bil razlog ?

Ne sekiraj se,če imaš original BMW alarm,ga resetiraj in programiraj na novo v navodilih te lepo vodi čez postopek.Ker če na daljincu več kot 30x pritisneš gumb za aktiviranje alarma in tega ni v bližini ,moraš daljinec reprogramirat in če imaš ključe z daljincem v žepu se to lahko kaj hitro zgodi.

Če nimaš navodil in imaš original Alarm se oglasi pr men pa bova poštimala.......in tudi takoj ugotovila če je slučajno krivo kaj drugega.Lp

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne sekiraj se,če imaš original BMW alarm,ga resetiraj in programiraj na novo v navodilih te lepo vodi čez postopek.Ker če na daljincu več kot 30x pritisneš gumb za aktiviranje alarma in tega ni v bližini ,moraš daljinec reprogramirat in če imaš ključe z daljincem v žepu se to lahko kaj hitro zgodi.

Če nimaš navodil in imaš original Alarm se oglasi pr men pa bova poštimala.......in tudi takoj ugotovila če je slučajno krivo kaj drugega.Lp

Če nista kriva oddajnika potem je nekaj narobe s sprejemnikom. Če je alarm orginal bo servis pravi naslov.

Vsaj pri mojem je tako,da moraš alarm vklopiti takoj, ko vgasneš motor,namreč že po parih minutah se ga več neda vklopiti! Lahko ga pa programiraš tako,da se sam vsakič,ko vgasneš motor vklopi samodejno in predno daš kontakt ga moraš deblokirat.

Hvala vsem trem. Kmet2, kje pa živiš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem trem. Kmet2, kje pa živiš?

Če je preteklo nekaj minut preveč, za vklop alarma daj samo kontakt, ni potrebno motor vžigat. Enako za izklop alarma dovolj da daš kontakt

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je preteklo nekaj minut preveč, za vklop alarma daj samo kontakt, ni potrebno motor vžigat. Enako za izklop alarma dovolj da daš kontakt

Ne sekiraj se,če imaš original BMW alarm,ga resetiraj in programiraj na novo v navodilih te lepo vodi čez postopek.Ker če na daljincu več kot 30x pritisneš gumb za aktiviranje alarma in tega ni v bližini ,moraš daljinec reprogramirat in če imaš ključe z daljincem v žepu se to lahko kaj hitro zgodi.

Če nimaš navodil in imaš original Alarm se oglasi pr men pa bova poštimala.......in tudi takoj ugotovila če je slučajno krivo kaj drugega.Lp

Vsaj pri mojem je tako,da moraš alarm vklopiti takoj, ko vgasneš motor,namreč že po parih minutah se ga več neda vklopiti! Lahko ga pa programiraš tako,da se sam vsakič,ko vgasneš motor vklopi samodejno in predno daš kontakt ga moraš deblokirat.

No tako; sem poslušal vse, kar ste svetovali in zmagal. Res je Peter, takoj sem vklopil alarm, pa je zalaufalo. Sebastjan, glede slovenskih navodil, če se boš spomnil bi pa z veseljem pregledal/skopiral, saj je švabščina preveč zapletena...

Hvala še nekrat vsem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam en problem. Danes med vožnjo mi je kakšnih 5 sekund po odvzemu plina še vedno deloval motor na 2000 obratov. Potem so obrati padli na normalno raven. Sedaj mi pa pri vsakem odvzemu plina še vedno za kakšne pol sekunde obdrži obrate na višini, ki jo imam preden spustim gas. Do 2000rpm pade normalno, potem pa počasneje do normalne ravni. Je že imel kdo podoben problem? Je problem v elektronskem vbrizgu?

Lp, Jure

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zapacane lopute, natrgana ali poškodovana pletenica, voda oz. druga umazanija med balanco in ročico, to vse zna zavirati vračanje loput v popolnoma zaprt položaj.

Po občutku se ročica za plin normalno obrača in vrača v prvotni položaj? Vsaj jaz bi začel pri pregledu celotnega mehanskega sklopa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z ročico nimam nobenih težav. Probal sem tudi fizično (nahitro) ročico prestavit v začetni položaj, pa ni bilo bolje. Bom vseen malo pregledal mehaniko.

Hvala krucymucy

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z ročico nimam nobenih težav. Probal sem tudi fizično (nahitro) ročico prestavit v začetni položaj, pa ni bilo bolje. Bom vseen malo pregledal mehaniko.

Hvala krucymucy

To ni posel zate bo potrebno priklopit na delavniški računalnik in bo pokazal kaj je defektnega po vsej verjetnosti takoimenovani cuzatzluftschiber(motorček ki dela z zasuni in regulira prosti tek) ! Ni pa nujno lahko dobi tudi računalnik napačne podatke(impute) npr.napačna temp.zraka,napačna temp. motorja,gostote zraka,število obratov itd.lahko bi bil tudi fovš zrak in je sploh brezveze ugibat ! !

Ps; napake odpravljat na mašinah z el.vbrizgom po internetu je podobno, kot bi slepa kura iskala zrno po dvorišču !

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo.

prosim za nasvet ali se da še kje razen na original servisu kupiti smernik (kot na sliki) z nosilcem. skratka celoto.

gre za GS letnik 2006.

počen je in rad bi ga menjal.

tnx.

IMG_0680.JPG

Popravljeno . Popravil corser
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha še eno vprašanje:

včeraj sem čistil motor itd... in tudi dolil malo olja.

Pri tem mi je iz garažne police padla v cilinder (skozi odprtino za dolivanje olja) ena mala matica!! SAJ to se lahko zgodi samo meni.

Nikakor je nisem mogel dobiti ven zato sem poizkusil vžgati motor, da jo, kaj vem, vrže ven iz auspuha...

Samo vse kar se je zgodilo je to, da je ful ropotalo....

Sreča je, da je danes dež in se ne bom vozil.

Prosim za nasvet, kaj narediti?!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Matica v cilinder? In ti bi rad zadevo skozi izpuh ven dobil, da me ne bo kap od smeha :))

Kolega, mašine ne bi smel vžgat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha še eno vprašanje:

včeraj sem čistil motor itd... in tudi dolil malo olja.

Pri tem mi je iz garažne police padla v cilinder (skozi odprtino za dolivanje olja) ena mala matica!! SAJ to se lahko zgodi samo meni.

Nikakor je nisem mogel dobiti ven zato sem poizkusil vžgati motor, da jo, kaj vem, vrže ven iz auspuha...

Samo vse kar se je zgodilo je to, da je ful ropotalo....

Sreča je, da je danes dež in se ne bom vozil.

Prosim za nasvet, kaj narediti?!?

Ker več kot očitno se ne spoznaš na mehaniko... :surrender:

Pelji motor (na prikolici) k serviserju.

Pa ne ga več vžigat.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha še eno vprašanje:

včeraj sem čistil motor itd... in tudi dolil malo olja.

Pri tem mi je iz garažne police padla v cilinder (skozi odprtino za dolivanje olja) ena mala matica!! SAJ to se lahko zgodi samo meni.

Nikakor je nisem mogel dobiti ven zato sem poizkusil vžgati motor, da jo, kaj vem, vrže ven iz auspuha...

Samo vse kar se je zgodilo je to, da je ful ropotalo....

Sreča je, da je danes dež in se ne bom vozil.

Prosim za nasvet, kaj narediti?!?

Snameš pokrov ventilov in jo poiščeš, če seveda ze ni "odpotovala po tunelu" verige za pogon za odmične gredi. Za takšne slučaje se uporablja orodje, ki je gibljivo in ima na koncu magnet ali pa tri kovinska kaveljčke s katerimi tak tujek zgrabiš in izvlegeš. Modernejši imajo celo endoskop, da vidiš kje je tak tujek pristal.

Zagon motorja pa ni bila ravno bistra poteza, lahko bi napravil precej škode.

Sicer pa nasvet TBoxerja!!!!

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Snameš pokrov ventilov in jo poiščeš, če seveda ze ni "odpotovala po tunelu" verige za pogon za odmične gredi. Za takšne slučaje se uporablja orodje, ki je gibljivo in ima na koncu magnet ali pa tri kovinska kaveljčke s katerimi tak tujek zgrabiš in izvlegeš. Modernejši imajo celo endoskop, da vidiš kje je tak tujek pristal.

Zagon motorja pa ni bila ravno bistra poteza, lahko bi napravil precej škode.

Sicer pa nasvet TBoxerja!!!!

Men se zdi da vas tale Corser malo nateguje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!