Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

aha še eno vprašanje:

včeraj sem čistil motor itd... in tudi dolil malo olja.

Pri tem mi je iz garažne police padla v cilinder (skozi odprtino za dolivanje olja) ena mala matica!! SAJ to se lahko zgodi samo meni.

Nikakor je nisem mogel dobiti ven zato sem poizkusil vžgati motor, da jo, kaj vem, vrže ven iz auspuha...

Samo vse kar se je zgodilo je to, da je ful ropotalo....

Sreča je, da je danes dež in se ne bom vozil.

Prosim za nasvet, kaj narediti?!?

A ti to resno :lol1: mislim da ti to tok resno,da ti bom jaz še en full resen nasvet dal. :P Ga daš na centralni štender pol pa vsako nažgeš do rdečga polja,ko prideš do šeste prestave vrjem,da ne bo več nč ropotal,problem rešen,prav tako sezona :lol:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe. sej ste fejst ampak moral sem se vas malo privoščit.

ni nova fora, ni moja.... je pa dobra!

:kva2: :kva2: :kva2:

aja. sem ga pa res spucal. mater je lep. skor tok k od kmeta...skor :glare:

Popravljeno . Popravil corser
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja ti se kar strinjej,sam če ne veš zakaj zračno hlajeni boxer agregat pomalem uživa v motornem olju ti tud jaz tega ne bom razlagal,ker je že večkrat napisano.Se pravi,da vodno hlajeni boxer agregat ne bo pil čisto nič več olja kot kakšen drug agregat druge znamke,glede tega da bo pil hladilno tekočino pa sploh ne bom komentiral :slap:

Me pa zanima kaj boste potem ,ko več ne bo pil olja najdli vi ki vam gre modrobela vetrnica v nos za šimfat :( ....aha sm se že spomnu,predrag vam bo :D

Po moje bo tudi vodno hlajeni pil, ker je pač konstrukcija prastara, narejena, da pije olje. Podobne upgrejde smo že videli pri nas, ko so posodabljali prastare tanke t55 :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje bo tudi vodno hlajeni pil, ker je pač konstrukcija prastara, narejena, da pije olje. Podobne upgrejde smo že videli pri nas, ko so posodabljali prastare tanke t55 :)

Dej Snecer ne pribijej,a veš kolk dolgo že delajo vodno hlajene agregate se pravi prastare......Snecer pije olje zaradi raztezanja materijala,ker pri zračno hlajenem motorju temperatura zelo niha in materijali in bla,bla bla,ne da se mi.....vodno hlajeni agregat pa bo imel konstantno delovno temperaturo,ki jo uravnava termostat ,hladilnik in ventilator na hladilniku...itd..ja vse prastara konstrukcija,ki jo ima tudi tvoj tanajtabulšejši motor z tabo ,ki si pa Supermena zaje... :whistle:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej Snecer ne pribijej,a veš kolk dolgo že delajo vodno hlajene agregate se pravi prastare......Snecer pije olje zaradi raztezanja materijala,ker pri zračno hlajenem motorju temperatura zelo niha in materijali in bla,bla bla,ne da se mi.....vodno hlajeni agregat pa bo imel konstantno delovno temperaturo,ki jo uravnava termostat ,hladilnik in ventilator na hladilniku...itd..ja vse prastara konstrukcija,ki jo ima tudi tvoj tanajtabulšejši motor z tabo ,ki si pa Supermena zaje... :whistle:

Jaz mislim, da je fora v ležečem motorju.

Stara serija K le imela vodno hlajen motor, pa je tudi papcal olje, mogoče še bolj?!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še dobr da ga aprilia požre 2x tolk kt gs1200, morini 3x tolk ali več..pa sta oba vodno hlajena in nč ne ležita..pa ne takega mineralca ampak 300V..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nebom komentiral razlag o porabi olja, bom pa vas vse v tej temi vprašal,da mi vsaj eden odgovori:

Kako ali s čem fabrika fabriško nastavi porabo olja, kajti VSAK motor(mašina) za mazanje MORA porabit fabriško določeno količino olja in ne nakladat "moj nič nerabi" moj rabi 1l na 10K kil.tako da od servisa do servisa pride iz max. na min.in še dolijen ca 2-3 dl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz mislim, da je fora v ležečem motorju.

Stara serija K le imela vodno hlajen motor, pa je tudi papcal olje, mogoče še bolj?!?

Lepo vas je brat,vsi pametni pa nkol meli BMW-ja :glare: Ne vem kako je stara serija K izvedbe,imel sem K1200s(2006) in K1300S(2010) pa na nobenmu nisem rabil nalit tud deci olja na servisni interval,čudn ne :blink:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni poraba olja zaradi ležeče mašine npr:zakaj ima Subaru normalno porabo,Goldvin,Alfa sud,Citroeni stari CV-2, GS,VW -hrošč itd.itd.

Ps. pri starem K-aju je bil problem z porabo olja zato ker ko si ga dal na stransko tačko je steklo olje iz karterja v glavo motorja in je pri vžigu potisnil vsisni dročnik olje mimo ventila in vodila olje direktno v vsisni kanal in zato je vsak K-100,ko si ga vžgal podkadil,pri K-ajih izdelanih po letu 2005 teh problemov ni več ker stoji motor skoraj pokonci.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo vas je brat,vsi pametni pa nkol meli BMW-ja :glare: Ne vem kako je stara serija K izvedbe,imel sem K1200s(2006) in K1300S(2010) pa na nobenmu nisem rabil nalit tud deci olja na servisni interval,čudn ne :blink:

Jaz sem govoril o malce starejših modelih aka. flyingbrick

http://www.flyingbri...emid=27&lang=en

še dobr da ga aprilia požre 2x tolk kt gs1200, morini 3x tolk ali več..pa sta oba vodno hlajena in nč ne ležita..pa ne takega mineralca ampak 300V..

Verjetno ima tudi kaj vmes to, da kjer se GSu konča, se pri totih V2 šele začne... veselje.

Ni poraba olja zaradi ležeče mašine npr:zakaj ima Subaru normalno porabo,Goldvin,Alfa sud,Citroeni stari CV-2, GS,VW -hrošč itd.itd.

Ps. pri starem K-aju je bil problem z porabo olja zato ker ko si ga dal na stransko tačko je steklo olje iz karterja v glavo motorja in je pri vžigu potisnil vsisni dročnik olje mimo ventila in vodila olje direktno v vsisni kanal in zato je vsak K-100,ko si ga vžgal podkadil,pri K-ajih izdelanih po letu 2005 teh problemov ni več ker stoji motor skoraj pokonci.

Nisem si nikoli lastil starega Kja, vendar kolikor sem (za)sledil, če si ga dlje časa vozil na obratih (5000+) ti ga je kar porabilo.

Tisto na štenderju pa naj bi bila zgolj lepotna napaka,.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno ima tudi kaj vmes to, da kjer se GSu konča, se pri totih V2 šele začne... veselje.

aprilia rdeče polje 10.500, gs 8.500 se mi zdi, morini 9.500..

ni tolk razlike no..

hotu sm sam povedat da eni pač žrejo, drugi pa ne..pa ni važna cena..

sicer pa, vsakemu svoje..raj mam da mi olje žre ko pa da nimam bremz, je vzmetenje kurčevo ali se celo okvir zvija..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še dobr da ga aprilia požre 2x tolk kt gs1200, morini 3x tolk ali več..pa sta oba vodno hlajena in nč ne ležita..pa ne takega mineralca ampak 300V..

aprilia rdeče polje 10.500, gs 8.500 se mi zdi, morini 9.500..

ni tolk razlike no..

hotu sm sam povedat da eni pač žrejo, drugi pa ne..pa ni važna cena..

sicer pa, vsakemu svoje..raj mam da mi olje žre ko pa da nimam bremz, je vzmetenje kurčevo ali se celo okvir zvija..

Me zanima od kod ti podatki za Aprilio in o kateri Aprilii ti to?

Če delaš primerjavo z GS-om, potem lahko le s Caponordom ki spada nekje v ta segment, tu pa si brcnil mimo

Rdeče polje ima na cca 8.8k, olja pa "požre" cca.2dcl na 10kkm(vsaj meni toliko)

Popravljeno . Popravil CAPI
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me zanima od kod ti podatki za Aprilio in o kateri Aprilii ti to?

Če delaš primerjavo z GS-om, potem lahko le s Caponordom ki spada nekje v ta segment, tu pa si brcnil mimo

Rdeče polje ima na cca 8.8k, olja pa "požre" cca.2dcl na 10kkm(vsaj meni toliko)

govora je blo da "tak cenovni razred" ne bi smel pit olja..pa sem dal mal primerjave..

segment nima veze..

cbr1000rr tut pije olje menda..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me zanima od kod ti podatki za Aprilio in o kateri Aprilii ti to?

Če delaš primerjavo z GS-om, potem lahko le s Caponordom ki spada nekje v ta segment, tu pa si brcnil mimo

Rdeče polje ima na cca 8.8k, olja pa "požre" cca.2dcl na 10kkm(vsaj meni toliko)

Neznaš merit ! ! porabi od max.do min. + 2dl + to je ca 1 l na 10K kil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

povsem resno:

ljubljanski sminkerski vozniki GS-ov!

dovolj smo poslušali v kaki zmoti živimo, ker vozimo tako drage motorje, kako smo polni denarja in kakšni da smo nasploh.

dobimo se danes v centru ljubljane, se zapeljemo mimo Banke Slovenije (tam smo le doma...), mimo NLB, NKBM in zaključimo na enemu piru na Viču.

skratka mal hromenja po Lj. ulicah.

ne rabte petstotakov s sabo (ceprav vem, da jih imate skoz)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še vedno imam za prodat original izpuh (zadnji lonec) za BMW R 1200 GS Adventure letnik 2008, odlično ohranjen...

Jaz pa nimam odlično ohranjenega ampak novega kromiranega z krivinami vred l 2012 pa ga ne prodaš!!! Nov je 1800€ jaz ga dam za 300 pa ga hudič nben ne mara.To je zagotovo ker se BMW-jevi ne kvarijo :grim ko pa se ,je čas za zamenjavo celotnega mopija :P
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no dajmo:

dobimo se ob pol štirih, recimo pred Križankam, furca pa na pir.

lasko 2,4

tocen Heineken 0,5 za 3eur

a to je ok?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no dajmo:

dobimo se ob pol štirih, recimo pred Križankam, furca pa na pir.

lasko 2,4

tocen Heineken 0,5 za 3eur

a to je ok?

Po moje sva dost vžgana sam midva,da se dobimo,pa to mormo,dat izpuhe dol al kaj :grim
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GS pa res HRUMI :lol1: men se zdi da bolj ŠELESTI

Z Akrapotom brez dbkillerja kar fajn ''šelesti'' ... ;)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

šelestijo nam lila petstotaki v žepih :winkiss:

si kar prav slišal

itak .. skoz rabte kj s sabo za servis plačat :lol:

a dons greste čez center :? ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

itak .. skoz rabte kj s sabo za servis plačat :lol:

a dons greste čez center :? ...

servis, pijača, hrana, pa lastnikom japoncev kaj navržemo... kurc. dejansko smo eni taki altruisti!

Ja dans sem dal idejo, da obiščemo nam domače inštitucije: banke.

Vsak se nekje domač počut :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!