Kmet2 Objavljeno September 12, 2012 Opozori Objavljeno September 12, 2012 aha še eno vprašanje: včeraj sem čistil motor itd... in tudi dolil malo olja. Pri tem mi je iz garažne police padla v cilinder (skozi odprtino za dolivanje olja) ena mala matica!! SAJ to se lahko zgodi samo meni. Nikakor je nisem mogel dobiti ven zato sem poizkusil vžgati motor, da jo, kaj vem, vrže ven iz auspuha... Samo vse kar se je zgodilo je to, da je ful ropotalo.... Sreča je, da je danes dež in se ne bom vozil. Prosim za nasvet, kaj narediti?!? A ti to resno mislim da ti to tok resno,da ti bom jaz še en full resen nasvet dal. Ga daš na centralni štender pol pa vsako nažgeš do rdečga polja,ko prideš do šeste prestave vrjem,da ne bo več nč ropotal,problem rešen,prav tako sezona :lol: corser 1
corser Objavljeno September 12, 2012 Opozori Objavljeno September 12, 2012 (popravljeno) hehe. sej ste fejst ampak moral sem se vas malo privoščit. ni nova fora, ni moja.... je pa dobra! :kva2: aja. sem ga pa res spucal. mater je lep. skor tok k od kmeta...skor :glare: Popravljeno September 12, 2012. Popravil corser
Snečer Objavljeno September 12, 2012 Opozori Objavljeno September 12, 2012 Hja ti se kar strinjej,sam če ne veš zakaj zračno hlajeni boxer agregat pomalem uživa v motornem olju ti tud jaz tega ne bom razlagal,ker je že večkrat napisano.Se pravi,da vodno hlajeni boxer agregat ne bo pil čisto nič več olja kot kakšen drug agregat druge znamke,glede tega da bo pil hladilno tekočino pa sploh ne bom komentiral Me pa zanima kaj boste potem ,ko več ne bo pil olja najdli vi ki vam gre modrobela vetrnica v nos za šimfat ....aha sm se že spomnu,predrag vam bo Po moje bo tudi vodno hlajeni pil, ker je pač konstrukcija prastara, narejena, da pije olje. Podobne upgrejde smo že videli pri nas, ko so posodabljali prastare tanke t55
Kmet2 Objavljeno September 12, 2012 Opozori Objavljeno September 12, 2012 Po moje bo tudi vodno hlajeni pil, ker je pač konstrukcija prastara, narejena, da pije olje. Podobne upgrejde smo že videli pri nas, ko so posodabljali prastare tanke t55 Dej Snecer ne pribijej,a veš kolk dolgo že delajo vodno hlajene agregate se pravi prastare......Snecer pije olje zaradi raztezanja materijala,ker pri zračno hlajenem motorju temperatura zelo niha in materijali in bla,bla bla,ne da se mi.....vodno hlajeni agregat pa bo imel konstantno delovno temperaturo,ki jo uravnava termostat ,hladilnik in ventilator na hladilniku...itd..ja vse prastara konstrukcija,ki jo ima tudi tvoj tanajtabulšejši motor z tabo ,ki si pa Supermena zaje... basbas 1
TBoxer Objavljeno September 12, 2012 Opozori Objavljeno September 12, 2012 Dej Snecer ne pribijej,a veš kolk dolgo že delajo vodno hlajene agregate se pravi prastare......Snecer pije olje zaradi raztezanja materijala,ker pri zračno hlajenem motorju temperatura zelo niha in materijali in bla,bla bla,ne da se mi.....vodno hlajeni agregat pa bo imel konstantno delovno temperaturo,ki jo uravnava termostat ,hladilnik in ventilator na hladilniku...itd..ja vse prastara konstrukcija,ki jo ima tudi tvoj tanajtabulšejši motor z tabo ,ki si pa Supermena zaje... Jaz mislim, da je fora v ležečem motorju. Stara serija K le imela vodno hlajen motor, pa je tudi papcal olje, mogoče še bolj?!?
biker77 Objavljeno September 12, 2012 Opozori Objavljeno September 12, 2012 še dobr da ga aprilia požre 2x tolk kt gs1200, morini 3x tolk ali več..pa sta oba vodno hlajena in nč ne ležita..pa ne takega mineralca ampak 300V..
Bremzer Objavljeno September 12, 2012 Opozori Objavljeno September 12, 2012 Nebom komentiral razlag o porabi olja, bom pa vas vse v tej temi vprašal,da mi vsaj eden odgovori: Kako ali s čem fabrika fabriško nastavi porabo olja, kajti VSAK motor(mašina) za mazanje MORA porabit fabriško določeno količino olja in ne nakladat "moj nič nerabi" moj rabi 1l na 10K kil.tako da od servisa do servisa pride iz max. na min.in še dolijen ca 2-3 dl.
Kmet2 Objavljeno September 12, 2012 Opozori Objavljeno September 12, 2012 Jaz mislim, da je fora v ležečem motorju. Stara serija K le imela vodno hlajen motor, pa je tudi papcal olje, mogoče še bolj?!? Lepo vas je brat,vsi pametni pa nkol meli BMW-ja :glare: Ne vem kako je stara serija K izvedbe,imel sem K1200s(2006) in K1300S(2010) pa na nobenmu nisem rabil nalit tud deci olja na servisni interval,čudn ne :blink:
Bremzer Objavljeno September 12, 2012 Opozori Objavljeno September 12, 2012 Ni poraba olja zaradi ležeče mašine npr:zakaj ima Subaru normalno porabo,Goldvin,Alfa sud,Citroeni stari CV-2, GS,VW -hrošč itd.itd. Ps. pri starem K-aju je bil problem z porabo olja zato ker ko si ga dal na stransko tačko je steklo olje iz karterja v glavo motorja in je pri vžigu potisnil vsisni dročnik olje mimo ventila in vodila olje direktno v vsisni kanal in zato je vsak K-100,ko si ga vžgal podkadil,pri K-ajih izdelanih po letu 2005 teh problemov ni več ker stoji motor skoraj pokonci.
TBoxer Objavljeno September 12, 2012 Opozori Objavljeno September 12, 2012 Lepo vas je brat,vsi pametni pa nkol meli BMW-ja :glare: Ne vem kako je stara serija K izvedbe,imel sem K1200s(2006) in K1300S(2010) pa na nobenmu nisem rabil nalit tud deci olja na servisni interval,čudn ne :blink: Jaz sem govoril o malce starejših modelih aka. flyingbrick http://www.flyingbri...emid=27&lang=en še dobr da ga aprilia požre 2x tolk kt gs1200, morini 3x tolk ali več..pa sta oba vodno hlajena in nč ne ležita..pa ne takega mineralca ampak 300V.. Verjetno ima tudi kaj vmes to, da kjer se GSu konča, se pri totih V2 šele začne... veselje. Ni poraba olja zaradi ležeče mašine npr:zakaj ima Subaru normalno porabo,Goldvin,Alfa sud,Citroeni stari CV-2, GS,VW -hrošč itd.itd. Ps. pri starem K-aju je bil problem z porabo olja zato ker ko si ga dal na stransko tačko je steklo olje iz karterja v glavo motorja in je pri vžigu potisnil vsisni dročnik olje mimo ventila in vodila olje direktno v vsisni kanal in zato je vsak K-100,ko si ga vžgal podkadil,pri K-ajih izdelanih po letu 2005 teh problemov ni več ker stoji motor skoraj pokonci. Nisem si nikoli lastil starega Kja, vendar kolikor sem (za)sledil, če si ga dlje časa vozil na obratih (5000+) ti ga je kar porabilo. Tisto na štenderju pa naj bi bila zgolj lepotna napaka,.
biker77 Objavljeno September 12, 2012 Opozori Objavljeno September 12, 2012 Verjetno ima tudi kaj vmes to, da kjer se GSu konča, se pri totih V2 šele začne... veselje. aprilia rdeče polje 10.500, gs 8.500 se mi zdi, morini 9.500.. ni tolk razlike no.. hotu sm sam povedat da eni pač žrejo, drugi pa ne..pa ni važna cena.. sicer pa, vsakemu svoje..raj mam da mi olje žre ko pa da nimam bremz, je vzmetenje kurčevo ali se celo okvir zvija.. basbas in dromomaniac 2
CAPI Objavljeno September 13, 2012 Opozori Objavljeno September 13, 2012 (popravljeno) še dobr da ga aprilia požre 2x tolk kt gs1200, morini 3x tolk ali več..pa sta oba vodno hlajena in nč ne ležita..pa ne takega mineralca ampak 300V.. aprilia rdeče polje 10.500, gs 8.500 se mi zdi, morini 9.500.. ni tolk razlike no.. hotu sm sam povedat da eni pač žrejo, drugi pa ne..pa ni važna cena.. sicer pa, vsakemu svoje..raj mam da mi olje žre ko pa da nimam bremz, je vzmetenje kurčevo ali se celo okvir zvija.. Me zanima od kod ti podatki za Aprilio in o kateri Aprilii ti to? Če delaš primerjavo z GS-om, potem lahko le s Caponordom ki spada nekje v ta segment, tu pa si brcnil mimo Rdeče polje ima na cca 8.8k, olja pa "požre" cca.2dcl na 10kkm(vsaj meni toliko) Popravljeno September 13, 2012. Popravil CAPI
biker77 Objavljeno September 13, 2012 Opozori Objavljeno September 13, 2012 Me zanima od kod ti podatki za Aprilio in o kateri Aprilii ti to? Če delaš primerjavo z GS-om, potem lahko le s Caponordom ki spada nekje v ta segment, tu pa si brcnil mimo Rdeče polje ima na cca 8.8k, olja pa "požre" cca.2dcl na 10kkm(vsaj meni toliko) govora je blo da "tak cenovni razred" ne bi smel pit olja..pa sem dal mal primerjave.. segment nima veze.. cbr1000rr tut pije olje menda..
Bremzer Objavljeno September 13, 2012 Opozori Objavljeno September 13, 2012 Me zanima od kod ti podatki za Aprilio in o kateri Aprilii ti to? Če delaš primerjavo z GS-om, potem lahko le s Caponordom ki spada nekje v ta segment, tu pa si brcnil mimo Rdeče polje ima na cca 8.8k, olja pa "požre" cca.2dcl na 10kkm(vsaj meni toliko) Neznaš merit ! ! porabi od max.do min. + 2dl + to je ca 1 l na 10K kil.
netopir1930 Objavljeno September 14, 2012 Opozori Objavljeno September 14, 2012 Še vedno imam za prodat original izpuh (zadnji lonec) za BMW R 1200 GS Adventure letnik 2008, odlično ohranjen...
corser Objavljeno September 14, 2012 Opozori Objavljeno September 14, 2012 povsem resno: ljubljanski sminkerski vozniki GS-ov! dovolj smo poslušali v kaki zmoti živimo, ker vozimo tako drage motorje, kako smo polni denarja in kakšni da smo nasploh. dobimo se danes v centru ljubljane, se zapeljemo mimo Banke Slovenije (tam smo le doma...), mimo NLB, NKBM in zaključimo na enemu piru na Viču. skratka mal hromenja po Lj. ulicah. ne rabte petstotakov s sabo (ceprav vem, da jih imate skoz) Kmet2, solorider, krucymucy in 2 others 5
Kmet2 Objavljeno September 14, 2012 Opozori Objavljeno September 14, 2012 Še vedno imam za prodat original izpuh (zadnji lonec) za BMW R 1200 GS Adventure letnik 2008, odlično ohranjen... Jaz pa nimam odlično ohranjenega ampak novega kromiranega z krivinami vred l 2012 pa ga ne prodaš!!! Nov je 1800€ jaz ga dam za 300 pa ga hudič nben ne mara.To je zagotovo ker se BMW-jevi ne kvarijo :grim ko pa se ,je čas za zamenjavo celotnega mopija krucymucy, maus in igorkr 3
corser Objavljeno September 14, 2012 Opozori Objavljeno September 14, 2012 no dajmo: dobimo se ob pol štirih, recimo pred Križankam, furca pa na pir. lasko 2,4 tocen Heineken 0,5 za 3eur a to je ok?
Kmet2 Objavljeno September 14, 2012 Opozori Objavljeno September 14, 2012 no dajmo: dobimo se ob pol štirih, recimo pred Križankam, furca pa na pir. lasko 2,4 tocen Heineken 0,5 za 3eur a to je ok? Po moje sva dost vžgana sam midva,da se dobimo,pa to mormo,dat izpuhe dol al kaj :grim
corser Objavljeno September 14, 2012 Opozori Objavljeno September 14, 2012 par lukenj nardiva pa je! trebor 1
sayo Objavljeno September 14, 2012 Opozori Objavljeno September 14, 2012 skratka mal hromenja po Lj. ulicah. GS pa res HRUMI men se zdi da bolj ŠELESTI trebor 1
boych Objavljeno September 14, 2012 Opozori Objavljeno September 14, 2012 GS pa res HRUMI men se zdi da bolj ŠELESTI Z Akrapotom brez dbkillerja kar fajn ''šelesti'' ... trebor, Kmet2 in maus 3
corser Objavljeno September 14, 2012 Opozori Objavljeno September 14, 2012 GS pa res HRUMI men se zdi da bolj ŠELESTI šelestijo nam lila petstotaki v žepih si kar prav slišal maus, krucymucy, Kmet2 in 2 others 5
maus Objavljeno September 14, 2012 Opozori Objavljeno September 14, 2012 šelestijo nam lila petstotaki v žepih si kar prav slišal itak .. skoz rabte kj s sabo za servis plačat :lol: a dons greste čez center ... krucymucy, trebor, Kmet2 in 1 other 4
corser Objavljeno September 14, 2012 Opozori Objavljeno September 14, 2012 itak .. skoz rabte kj s sabo za servis plačat :lol: a dons greste čez center ... servis, pijača, hrana, pa lastnikom japoncev kaj navržemo... kurc. dejansko smo eni taki altruisti! Ja dans sem dal idejo, da obiščemo nam domače inštitucije: banke. Vsak se nekje domač počut trebor, dulinr, krucymucy in 1 other 4
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se